سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۱۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با حضور آیت الله شبیری زنجانی در قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در شرق و برخی مناطق مرکزی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود اما در جنوب شرق کشور وزش باد شدید، گرد و خاک را به همراه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
زمان دقیق اعزام کاروان های حج 97 مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
حتی در صورت عدم وجود هیچ نشانه ای، پرفشاری خون می تواند به رگ های خونی و اندام ها، به ویژه مغز، قلب، چشم ها و کلیه ها آسیب برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: با توجه به شناسایی منزل آدم ربایان و تنگ شدن عرصه بر گروگان گیران توسط پلیس آگاهی میناب پسربچه 4 ساله مینابی کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند از آن ها دعوت کرد تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
تارنمای تایمز لندن روز پنجشنبه نوشت: اتحادیه اروپا به اتفاق آراء توافق کردند که به رغم خروج آمریکا از برجام ، به این معاهده متعهد بمانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهوری کشورمان در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، عالم وارسته و استاد برجسته اخلاق از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۲:۳۱    
مارک روته نخست وزیر هلند با تاکید بر حفظ برجام، خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از این توافق را قلدری خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۵    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هدف رژیم صهیونیستی را تحریک ایران و مقابله به مثل با این رژیم برای کشاندن پای آمریکا به اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۹    
ژاپن امروز اعلام کرد پس از آنکه آمریکا تعرفه هایی بر روی برخی از محصولات وارداتی ژاپن اتخاذ کرد این کشور نیز دست به تلافی جویی خواهد زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۵    
متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مصرف مایعات گرم مانند چای، شیر و سوپ سبزیجات انواع نمک ها، پتاسیم و منیزیم بدن را تامین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با استفاده از یک نرم افزار جاسوسی و تبلیغ آن در کانال های تلگرامی و فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۰    
یک سناتور آمریکایی اعلام کرد، در صورتی که رهبر کره شمالی به تهدیدات خود علیه واشنگتن ادامه دهد، ایالات متحده رژیم پیونگ یانگ را نابود خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری کشورمان با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی را تسلیت گفت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گیر کردن انگشتان دست دختربچه ای دو ساله در چرخ گوشت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی کاخ سفید امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، آمریکا به آماده سازی برای دیدار میان رییس جمهوری این کشور و رهبر کره شمالی در سنگاپور ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز (پنج شنبه) باز هم تحریم های جدیدی علیه حزب الله لبنان وضع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
رییس جدید منطقه خودمختار کاتالونیا طی یک مراسم کوچک سوگند یاد کرده و متعهد شد از خواسته مردم این منطقه پیروی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام به ضرر شرکت های اروپایی و به سود شرکت های روسی و چینی خواهد بود، گفت: در این مورد وارد جنگ تجاری با واشنگتن نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
بانک تی بی سی گرجستان ، به تازگی با صدور بخشنامه ای، انجام هر گونه تراکنش بانکی برای ایرانیان بدون کارت اقامت را امکان ناپذیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
'علی ربیعی'، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه شب در سفر خود به مشهد در کنار کودکان زیرپوشش بهزیستی افطار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی در توییتر خود، با اعلام آغاز دومین سال تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 این کشور، از این تحقیقات انتقاد کد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۵    
صدراعظم اتریش نسبت به سیاست های غیرقابل پیش بینی آمریکا ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۶    
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز پنج شنبه عنوان کرد که این اتحادیه در قبال برجام متعهد و نسبت به این توافق پایبند خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
استاندار فارس با اشاره به اتفاقات پیش آمده در شهرستان کازرون گفت: به رغم وجود برخی درگیری های پراکنده، در مجموع شرایط و اوضاع این شهرستان تحت کنترل است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۲    
وزارت امور خارجه چین به شرکت ملی نفت روسیه درباره حفاری و استخراج نفت در دریای چین جنوبی، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۹    
سرمربی منچسترسیتی قراردادش را با تیم انگلیسی تا سال 2021 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۶    
در اولین روز از بهار قرآن ماه مبارک رمضان، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه منور به نور کلام خدا بود و قاریان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۴    
رییس سازمان زندان ها گفت: تلاش فوق العاده ما در خصوص زندانیان این است که با بسیج تمامی نیروها و امکانات بتوانیم بخش زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۳    
دروازه بان اسپانیایی برای یک سال دیگر قراردادش را با پورتو تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
محمدجواد ظریف در توییتی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نوشت: منطقه ما بر سر یک دوراهی حیاتی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
روزنامه ژاپنی از توافق واشنگتن و پیونگ یانگ برای خارج شدن تلسحات هسته ای از شبه جزیره کره و کاهش فشار ها بر کره شمالی، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۴    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک فقره قتل در یک میهمانی مجردی در ولنجک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۲    
السومریه نیوز از کشته شدن مسئول تبلیغاتی داعش در حمله هوایی ارتش عراق به مواضع این گروه تروریستی در سوریه، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پیامی ضمن تبریک این روز به همه کنشگران ارتباطی کشور مولفه های اصلی ارتباطی دولت و مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۳    
در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی صبح فردا از مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) تشییع و عصر همان روز در جوار حرت حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید شرایط کامل تمرین کردن را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۰    
این گزارش به مرور مختصری بر بدترین رمزهای عبور و گذرواژه های ساخته و استفاده شده توسط کاربران اینترنت در جهان می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود به قدس شریف را تحریک آمیز و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را جنایتکارانه و برای جامعه جهانی تاسف برانگیز دانست و با اشاره به برگزاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته شدن سه نفر بر اثر تصادب یک دستگاه تریلی و پژو 405 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
رهبران اتحادیه اروپا توافق کردند با وجود خروج آمریکا از برجام، توافق هسته ای را زنده نگه دارند و روابط رو به گسترش اقتصادی خود با تهران را حفظ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۶    
وزارت دفاع دانمارک امروز (پنجشنبه) اعلام کردحدود 60 تن از نیروهای ویژه خود از عراق را خارج خواهد کرد چرا که اکثر مناطقی که زمانی در کنترل داعش بودند آزاد شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۹    
بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی هم اکنون 34 بانک اطلاعاتی در کشور، آمار خانه های خالی را در اختیار دارند اما به دلیل مشکلات قانونی حاضر به در اختیار قرار دادن آمار نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۸    
در پی درگذشت استاد سید مهدی طباطبایی، یادگار امام پیامی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
گروهی از متخصصان رایانه از دانشگاه کلمبیا موفق به طراحی نرم افزار پیشرفته ای شدند که قادر است تا پیام مخفی را در یک متن معمولی به کمک تکنیک تغییر نامشخص در ظاهر حروف منتقل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
در پی افزایش قیمت برخی خودروسازان داخلی که منجر به نارضایتی مردم شده است، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که افزایش بیش از 9/6 درصدی قیمت خودروهای داخلی مجاز نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
محققان دریافتند که تحریک الکتریکی عصب واگ پس از سکته باعث افزایش انعطاف پذیری مغز می شود و در تشکیل اتصالات جدید عصبی مغز کاملا موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
در پی واژگونی خودروی حامل دانش آموزان دبستان بوعلی سینای روستای سماقان از توابع شهرستان بانه، مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان جزئیات حادثه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۳    
تمرین تیم ملی فوتبال امروز با حضور بازیکنان جدید و همچنین چهار لژیونر دیگر پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
با اعلام هیات مدیر باشگاه سپیدرود نادر دست نشان سر مربی تیم فوتبال این باشگاه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
سرمربی آلمانی استقلال که این باشگاه را از بدتربن شرایط در ابتدای فصل به بهترین وضعیت رساند و محبوبیت بسیار زیادی بین آبی ها پیدا کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
نخست وزیر انگلیس، صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه با صدور بیانیه ای مشترک خواستار حفظ برجام و در عین حال مقابله با برنامه موشکی ایران و فعالیت های منطقه ای ایران شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
بر اساس برآوردهای تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شرکت اپل در طول سالهای 2018 و 2019 میلادی، تنها موفق به فروش 220 میلیون دستگاه گوشی آیفون خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۵    
سفیر ایران در لندن نوشت: در حالی که آمریکا تلاش می کند یک جو نامعلوم را برای شرکت های اروپایی به منظور کار با ایران ایجاد کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۱    
آفتاب نیوز : مهر به نقل از محسن کوهکن یکی از نمایندگانی که پرچم امریکار ا در جلسه علنی مجلس به آتش کشید،نوشت:پرچم نماد حاکمیت یک کشور و تفکر سیاسی آن است نه ملت. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۸    
حمایت از بخش های مختلف تولیدی و صنعتی، کمک به حفظ اشتغال پایدار و تامین مالی صنایع بزرگ و مادر در کنار توجه به رسالت های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله اهداف و برنامه های بانک صادرات ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۴    
دروازه بان یوونتوس شنبه آخرین بازی اش را برای تیم ایتالیایی انجام خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
به پیشنهاد کمیته فنی و تایید هیئت مدیره باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
یواخیم تورا از جدایی طلبان سرشناس کاتالونیا با وعده کسب استقلال این منطقه به عنوان رهبر جدید سوگند یاد کرد و به نظر می رسد بن بست با دولت مرکزی اسپانیا طولانی تر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۳    
دانش آموزان روستای سماقان از توابع بخش نمشیر بانه هنگام بازگشت از اردوی تفریحی دچار حادثه شده و متاسفانه این حادثه یک فوتی و هشت نفر زخمی در برداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
تا پایان آخرین معاملات بورس های اروپایی، شاخص " فوتسی 100" بورس لندن 4 واحد کاهش اما شاخص "دکس" آلمان 13 واحد و شاخص "کک" فرانسه 10 واحد افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور گفت: ایران همواره آماده گفتگو درباره مسائل منطقه با کشورهای منطقه خلیج فارس است، اما متاسفانه در این بین برخی کشورها تصور میکنند که باید راه دیگری جز گفتگو را انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
محققان دریافتند که وضعیت اقتصادی اجتماعی پایین تر با افزایش خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
طبق گزارش "ولث ایکس" تا پایان سال 2017 شمار افرادی که یک میلیارد دلار و بیشتر ثروت دارند به 2754 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
اردکانیان گفت: فعالیت 120 شرکت آلمانی در ایران ادامه پیدا می کند و زیمنس نیز به تعهدات قراردادی با ایران پایبند خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
کسی نگفته صدا و سیما باید دست دولت باشه. مسأله این است که صدا و سیما نباید از انصاف، توازن، صحت و دقت دور شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۴    
حدود یک ماه از انتشار فیلم برخورد خشونت آمیز گشت ارشاد در یکی از پارک های تهران می گذرد اما همچنان واکنش ها دراین باره ادامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهوری فرانسه روز پنج شنبه تصریح کرد که اتحادیه اروپا باید از شرکت های این اتحادیه که با ایران تجارت دارند، در برابر تحریم های آمریکا حفاظت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
پیکر قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر، پنجشنبه 27 اردیبهشت با حضور جمعی از مردم، همکاران و خانواده اش تشییع شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
تک تیراندازان اسرائیلی در یک روز بیش از 2000 معترض فلسطینی غیرمسلح را مورد اصابت قرار دادند، پاسخ سعودی در آستانه ماه رمضان؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده که متحدان کشورش را در صورت ادامه تعاملات تجاری با ایران مجازات می کند، تهران از کشورهای اروپایی برای پایبندی به برجام تضمین خواسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
دور جدید درگیری ها در فراه یک روز پس از آن رخ داد که نیروهای امنیتی افغانستان اعلام کردند که این ولایت را از شبه نظامیان طالبان پاک سازی کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت های جدیدی را به پلت فرم خود اضافه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مرتضی مبلغ معاون سیاسی وزرات کشور در دولت اصلاحات گفت: دستگاه قضایی اگر واقعا در جایگاه خود به طور دقیق، بی طرفانه و منصفانه وارد شود و بدون توجه به هیچ گونه نسبتی به تخلفات رسیدگی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
فرانسوی ها که برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی پای میز مذاکره با ایران نشستند و زیر قرارداد را امضا کردند، اکنون با گذشت کم تر از یک سال و درحالی که حدود 90 میلیون دلار در فاز 11 هزینه کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان حدود 107 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که 4 مورد از آنها نیز منجر به تشکیل پرونده و پلمب مغازه شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
در ماه اکتبر نیز تصویری توسط داعش منتشر شده بود که یک سرباز این گروه، با بمبی که کنارش قرار گرفته، نگاهی به یکی از ورزشگاه های روسیه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۰    
به من ربطی ندارد! پیگیری کنم که چه شود؟ من دادگاه هستم؟ قاضی هستم؟ چه هستم؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۸    
گروهی از روان شناسان آمریکایی برای اولین بار نقش خواب را در بروز ایده های جدید و نوآورانه مورد بررسی قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۶    
برابر آخرین گزارش های دریافتی در استان خراسان رضوی (محور های فریمان-نیشابور و مشهد-نیشابور) بارش باران وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
رهبر انقلاب با صدور حکمی حجت الاسلام حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که رژیم غذایی پرفیبر با تقویت سیستم ایمنی بدن از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا پیشگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۹    
مریم ممبینی، همسر کاووس سیدامامی که به تازگی در بیمارستان بستری شده، حال مساعدی ندارد. فرزندان او پیش تر ایران را ترک کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۹    
آماده ام این مسئله با شراکت، احترام و گفت وگو حل شود و تهاجم آمریکا علیه کشور مستقل ما پایان یابد. ونزوئلا کشوری دموکراتیک است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از هوای پاک در تهران طی امروز (27 اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت: هوای تهران فردا (28 اردیبهشت ماه) هم در شرایط مطلوب خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۳    
یگان موشکی یمن امروز (پنجشنبه) با یک موشک بالستیک پایگاه نظامی "العند" عربستان در استان لحج یمن را مورد هدف قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۹    
با توجه به رقابت در هر عرصه ای به ویژه در حوزه کسب و کار به نظر می رسد جلب رضایت مشتریان و خلق برخی ابتکارهای ساده اما درخور توجه می تواند در موفقیت شغلی و کارآفرینی موثر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
یک متخصص طب سنتی با اشاره به مصرف به اندازه خوراکی ها در ماه رمضان گفت: مصرف برخی مواد غذایی به مرور معده را ضعیف می کند و فرد دچار چاقی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
شب گذشته اولین قسمت از سری پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
روزنامه آساهی ژاپن امروز (پنجشنبه) به نقل از منابع مطلع گزارش داد ایالات متحده از کره شمالی خواسته است تا تعدادی از کلاهک های هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
ماجرای خواندنی از زندگی یک بیوه داعشی را به روایت خواهر او از نظر می گذرانید که آغاز ازدواج وی با یک تروریست تا وضعیت فعلی اش را توضیح می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشتی استان قم در خصوص سوخت و ساز بدن در زمان روزه داری عنوان کرد: در پایان ماه مبارک رمضان افرادی که به نکات تغذیه ای توجه نمی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا (28 اردیبهشت) از شدت بارندگی در کشور کاسته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
تجمعات مشکوک شب گذشته در کازرون یک کشته به جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
از من خواست تا چند سرویس وسایلش را جابجا کنم؛ اوایل خیلی سر از کارش در نمی آوردم؛ نمی دونستم چی کار می کنه ولی بعدتر فهمیدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) فواد بابان، ذکایی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری، رحمان نظام اسلامی و حسن سلطانی حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مضروب فردی حدود 35 ساله است که به همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت جسم تیز و احتمالا چاقو قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شده اند اما علی رغم انجام اقدامات درمانی فرد 35 ساله جان خود را ...
  • ۱