جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 خرداد 1397 آفتاب نیوز 2 خرداد 1397 آفتاب نیوز 3 خرداد 1397 آفتاب نیوز 4 خرداد 1397 آفتاب نیوز 5 خرداد 1397 آفتاب نیوز 6 خرداد 1397 آفتاب نیوز 7 خرداد 1397 آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 آفتاب نیوز 9 خرداد 1397 آفتاب نیوز 10 خرداد 1397 آفتاب نیوز 11 خرداد 1397 آفتاب نیوز 12 خرداد 1397 آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 آفتاب نیوز 14 خرداد 1397 آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 آفتاب نیوز 16 خرداد 1397 آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 آفتاب نیوز 18 خرداد 1397 آفتاب نیوز 19 خرداد 1397 آفتاب نیوز 20 خرداد 1397 آفتاب نیوز 21 خرداد 1397 آفتاب نیوز 22 خرداد 1397 آفتاب نیوز 23 خرداد 1397 آفتاب نیوز 24 خرداد 1397 آفتاب نیوز 25 خرداد 1397 آفتاب نیوز 26 خرداد 1397 آفتاب نیوز 27 خرداد 1397 آفتاب نیوز 28 خرداد 1397 آفتاب نیوز 29 خرداد 1397 آفتاب نیوز 30 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: طی هفته گذشته، تعداد کانون های بیماری دامی تب برفکی در 6 شهرستان از 10 کانون به 20 کانون رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
فرودگاه سلیمانیه عراق اعلام کرد که پروازهای این فرودگاه به تهران بزودی از سر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۵:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: حریم تپه تاریخی شجاع آباد خرم آباد تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۲۱:۱۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از نجات یافتن دو کوهنورد مفقود شده در کوه های روستای نویز طالقان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفری به استان قزوین، ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، در جمع کارکنان بانک مهمترین اهداف و برنامه سال 97 را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۵    
هر خانواده ایرانی به طور متوسط 300 گرم در روز یعنی معادل 113 کیلوگرم در سال نان مصرف می کنند. بر اساس آمارهای ارائه شده بیش از 90 درصد از خانواده های ایرانی از نان سنتی استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۱    
هادی حجازی فر در اینستاگرامش نوشت: جنابِ آقای روحانی. سلام و خسته نباشید. خوشحالم که در دوره شما و بواسطه شعارهای انتخاباتی و مرام و مشیِ تان نقد رییس جمهورِ حی و حاضر و در قدرت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی اقتصادی مجلس از افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۰    
یک نفر مشکوک به بیماری تب کریمه کنگو در بندرعباس جان باخت. مدیرکل روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۴    
دستور پیگیری فوری علت و معرفی عوامل حادثه سقوط چرخ و فلک فرسوده پارک کودک سنندج که منجر به فوت یک نوجوان16 ساله شد، از سوی استاندار کردستان صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل بنیاد باران خبر دیدار سیدمحمد خاتمی با رهبری را تکذیب کرد اما در همین حال گفت اگر چنین اتفاقی بیفتد، حتماً او (رئیس دولت اصلاحات) از آن استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۹    
ماه رمضان امسال نیز همچون سال های قبل، مراسم افطار هنرمندان با رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۳    
اگرچه دور از انتظار نیست که چنین بیانیه هایی سرشار از واژه های برابری و رفع تبعیض و شعار هایی از جنس آرمان های نهضت های چپ مارکسیست باشد و به یکباره همه آرزوهای بشری برای رفع بی عدالتی و رانت و تبعیض ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۹    
چرا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تماشای فیلم ها و سریال های طنز نیاز داریم؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۸    
کاشت مو روشی است که امروزه می توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۶    
آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزای امتحانات نهایی و هماهنگ مدارس مشهد و تبادکان با وجود تعطیلی مدارس مشهد به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۸    
سردار آزمون درباره مصاحبه دیروزش بعد از بازی تیم ایران مقابل ترکیه توضیحاتی داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۳    
فرهاد مجیدی پستی جدید در اینستاگرامش منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۹    
امین هریت به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل گذشته بوندسلیگا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۷    
جامعه روی دو بال توان جوانان و تجربه پیران حرکت می کند و اگر از هرکدام اینها غافل شود نمی تواند به خوبی حرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۲    
تجدیدنظرخواهی به معنای درخواست رسیدگی مجدد به رأی صادرشده توسط یک دادگاه، یکی از رایج ترین شیوه هایی است که برای اعتراض به آراء وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۷    
ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز در اولین رقابت خود در بازی های اپن فرانسه به پیروزی رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۵    
تیم ملی نیجریه در اقدامی ارزنده بازیکن سابق تیم ولورهمپون انگلیس را به عنوان بازیکن افتخاری در لیست مسافران به جام جهانی روسیه قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۰    
میزان بدهی ناخالص دولتی یونان 177.8٪ تولید ناخالص داخلی این کشور است. در مقابل یونان، استونی قرار دارد که تنها با میزان بدهی 8 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه از سفر یک مقام ارشد کره شمالی به نیویورک برای گفتگو در مورد نشست ترامپ و کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و واقع بینانه در شهرداری تهران، گفت: شهرداری باید برای بهبود هوای تهران برنامه ریزی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۷    
در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۹    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و پورمحمدی دبیرکل و تقوی دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۱    
جمشید مشایخی در پی تصمیم برخی از هنرمندان مبنی بر تحریم مراسم افطار رییس جمهور نوشت: در این وانفسای توطئه ها بر سفره افطار ریاست جمهور دم از وحدت و همدلی می زنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۹    
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در اولین جلسه تمرین لاروخا مورد استقبال هواداران قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۸    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد جهت ادامه کار و تلاش بدون تبعیض برای تامین رفاه، آرامش و سلامت 81 میلیون شهروند، پنج سال فرصت خدمت لازم دارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۷    
دونالد ترامپ در سال جدید میلادی تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم به این کشور را بین 25 تا 10 درصد افزایش داد و اعضای اتحادیه اروپا به عنوان اصلی ترین متحد ایالات متحده از این تصمیم خشمگین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۷    
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز سه شنبه 8 خرداد در مراسمی جدیدترین سیستم کولرهای گازی خود را در حضور جمعی از اصحاب رسانه معرفی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۳    
مهمان امشب ماه عسل دختری که به دلیل شباهت بیماری اش به بیماری ایدز مشکوک به ایدز شناخته شد و با مشکلات متعددی در زندگی مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه این هفته شورای نگهبان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه امام دو سرنشین این هواپیما جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه امام دو سرنشین این هواپیما جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۰    
میلاد زکی پور مدافع استقلال در خصوص رویارویی با السد قطر گفت: با شفر این تیم خوب را شکست می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس شبکه بهداشت مازندران با اشاره به افزایش بیماران گوارشی در کلاردشت، گفت: آمار بیماران گوارشی کلاردشت به 335 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل نظام مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت اعلام کرد: با وجود 2 برابر بودن حوادث نفتی در ایران نسبت به میانگین جهانی، فعالیت های پیشگیرانه ما نصف استانداردهای بین المللی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۲    
خبرگزاری رویترز از لندن گزارش داد که بانک بی سی پی(BCP ) سوئیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در پی خروج آمریکا از برجام، فعالیت های جدید مبادلاتی اش با ایران را متوقف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
مهاجم تیم ملی مصر برای سفر به روسیه باید ریکاوری سختی را پشت سربگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۸    
دقایقی قبل یک فروند هواپیمای فوق سبک (غیر مسافربری) در حوالی فرودگاه امام خمینی سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت سه کودک هشت،نه وده ساله سه روز پیش برای تفریح به کوه های نودژ منوجان رفته بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره خبر کشف بسته ای مشکوک در مجلس توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۱    
معاون هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از امروز به استان، بارش های رگباری آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی از مذاکره با بازیکنان مدنظر شفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۸    
مراسم ترحیم ناصر ملک مطیعی با حضور چهره های سرشناس سینمای ایران و دوستداران این هنرمند برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۴    
علی پروین درباره بازی تیم ملی با ترکیه، اتفاقاتی که برای ابراهیم اسدی رخ داده و مسائل مربوط به پرسپولیس به سوالات پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۶    
مادری در اراک در دومین زایمان خود 5 قلو به دنیا آورد که می طلبد مسئولان و خیران برای حمایت از این خانواده مشارکت و مساعدت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۵    
محققان اظهار کردند: نقاشی کردن کودکان در رشد آنها موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۳    
محققان انگلیسی با موفقیت یک ویروس تنفسی را به گونه ای دستکاری کردند که بتواند سلول های سرطانی را شناسایی کند و آنها را بدون آسیب رساندن به سایر سلول ها به طور کامل از بین ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۱    
شیاطین سرخ با بایرن مونیخ و بارسلونا برای جذب ستاره 15 ساله ترکیه ای رقابت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
در پی انتشار اخباری در برخی رسانه ها با عناوین فرار بدهکار بزرگ بانکی به خارج از کشور ، درگیری یکی از مراجعین با بازپرس دادسرا و هم چنین تعرض به برخی دانش آموزان در غرب تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۹    
بیش از یک قرن است، می دانیم که ارتفاع بالا میزان خونی را که قلب در هر ضربان پمپاژ می کند کاهش می دهد. یافته های یک پژوهش نشان می دهد که چرا این اتفاق می افتد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات های آگاه ایرانی و اروپایی نوشت که پیشرفت های قابل توجهی در گفت وگوهای مربوط به پایان بحران یمن انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۷    
وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه در گزارش سالانه آزادی های مذهبی مرتبط با سال 2017، بار دیگر ایران را به نقض آزادی های مذهبی متهم کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۶    
در جریان مناظره با محمدعلی ابطحی و بهمن شریف زاده، حسین الله کرم در پاسخ به صحبت های ابطحی که سیدمحمد خاتمی را روشنفکر خواند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
برنامه هزارداستان ، امشب با حضور فرناز رهنما، میزبان پسری نابغه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۳    
اصغر فرهادی در راس هیات داوران بخش رقابتی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم سارایوو در کشور بوسنی و هرزگوین حضور می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۶    
منابع از محاصره کشتی آزادی فلسطین توسط چهار قایق جنگی اسرائیل خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۴    
برخی از مردم هندی به مناسبت سالروز تولد کریشنا، جشنی برگزار می کنند که طی آن هرمی از آدم ها تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۲    
خبر تصادف منجر به فوت زننده گل قهرمانی پرسپولیس بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی و فضای مجازی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۹    
رئیس جمهوری روسیه که در سال های اخیر به چند تن از ورزشکاران و هنرمندان مشهور غربی بویژه آمریکایی تابعیت روسیه داده است، به جفری منسون قهرمان رزمی کار آمریکایی تابعیت روسیه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۸    
رامبد جوان که این روزها پنجمین فصل خندوانه ، را روی آنتن دارد در گفت و گویی از دلایل و چرایی ادامه ساخت این برنامه گفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
هم گروهی ایران با اسپانیا در جام جهانی باعث شده تا تیم ملی کشورمان به یک سوژه جذاب برای رسانه های اسپانیایی همچون مارکا بدل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۲    
دیدار برگشت پلی آف صعود به لیگ دسته دو نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۹    
مراسم یادبود مرحوم ناصر ملک مطیعی با همراهی پرشور مردم برگزار شد و حاشیه هایی نیز داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۷    
محمدرضا گلزار با انتشار تصویری از کاور قطعه موسیقی کجا برم در اینستاگرام، خبر از زمان انتشار این ترانه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر کسی که ایرانی است می تواند به داخل کشور بیاید و هنرمند و بازیگر فرقی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب لایحه کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در کمییسیون امنیت ملی با 6 شرط خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۱    
دستگاه های دولتی و امنیتی مصر تمامی آمادگی های لازم را برای مراسم ادای سوگند عبدالفتاح سیسی اتخاذ کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
برای جلوگیری از آسیب دندان از خوردن لیموترش با چای خودداری کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور با تبریک انتخاب مجدد ویکتور اوربان به عنوان نخست وزیر مجارستان اظهار امیدواری کرد با عنایت به اراده سیاسی مشترک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۷    
یک شبکه خبری آمریکایی ضمن انتقاد از تحریم هایی که قرار است علیه ایران بازگردانده شود، نوشت: یکی از پیامدهای این تحریم ها، تضاد با منافع ملی آمریکا خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۳    
باز زمزمه های حذف علی مطهری به گوش می رسد؛ گاهی گفته می شود فرمان حذف مطهری توصیه ای جدی از مراکز خارج از هرم سبز بهارستان است و گاهی پای گروکشی های سیاسی به میان می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۰    
کمتر کسی از مزایای سلامتی این میوه که شامل بهبود سلامت تنفس، درمان سرفه و سرماخوردگی، بهبود هضم، کاهش وزن، تقویت استخوان ها، افزایش سلامت چشم و ... است، خبر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نتایج اجرای طرح ترافیک جدید را با استناد به نقشه های گوگل و بررسی های دانشگاه علم و صنعت تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۴    
با وجود اینکه ادغام بانک های نظامی از برنامه های در حال اجرای بانک مرکزی به شمار می رود، اما در این فضا برخی شایعات درباره نحوه ادغام ها و زمان آن موجب نگرانی سپرده گذاران می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۵    
بررسی اخیر محققان انگلیسی حاکی از ارتباط بین مصرف طولانی مدت داروهای افسردگی و افزایش وزن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۴    
ایان تیلور، مدیرعامل ویتول هفته گذشته اظهار کرد شخصا تصور می کنم هیچ یک از ما قادر نخواهیم بود تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران را دور بزنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۳    
عملکرد اصلی کبد حذف مواد مضر، از جمله اکسیدان ها، از بدن است. همچنین، کبد مسئولیت از بین بردن هورمون های اضافه را بر عهده دارد و بر همین اساس عمکلرد ضعیف این اندام می تواند موجب بروز آکنه و سندرم پیش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۲    
وزن کشی سیاسی بین فراکسیون های مستقلان، امید و ولایی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات هیات رئیسه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۱    
پرستو صالحی در پستی در صفحه شخصی اش، آزاده نامداری را سمبل دو رویی نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۸    
در جلسه امروز صبح فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، موضوع انتخابات هیأت رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه این فراکسیون برای انتخاب رئیس مجلس در نظر گرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۷    
ایشان ظاهرا قبل از آغاز انتخابات ریاست جمهوری موضوع را با وزیر کشور مطرح کرده و گفته بودند امکان ادامه فعالیت را نداشته و قصد دارند به امورات شخصی خود رسیدگی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: قدرت نظامی ما به هیچ وجه تهاجمی نیست، بلکه دفاعی و بازدارنده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۳    
التهاب معده در نتیجه استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و ... خود را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۰    
تکدی گری از جمله معضلاتی است که نمی توان آن را محدود به کشورهای جهان سوم دانست و در حال حاضر بسیاری از کشورهای پیشرفته غربی و اروپایی نیز با این معضل دست و پنجه نرم می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پرونده حمید صفت هنوز به دادگاه ارسال نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۰    
احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۰    
عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: بعد از مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم نهایی شورای مرکزی جمنا این شد که آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی کنار برود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۶    
معاون نظارت دیوان عالی در خصوص پذیرش درخواست اعاده دادرسی ثلاث در دیوان عالی گفت: این پرونده در مرحله جاری قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک زرافه ها را در پارک ملی در آفریقای جنوبی نشان می دهد. وسعت این منطقه حفاظت شده 15 هزار مایل است که در مرز میان آفریقای جنوبی و بوتسوانا قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس گفت :ساعت 19:40 دقیقه امروز(دوشنبه) در اتوبان چمران بی احتیاطی راننده باعث انحراف خودروی ون و برخورد شدید با گاردریل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزارتی در مورد رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ی در منطقه 2 تهران، دستور فوری داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به روند بارش کشور طی سه روز آینده گفت: امروز و فردا (8 و 9 خرداد) در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۳    
با حضور در محل مشخص شد این جوان به دلیل شدت جراحات جان باخته و به گفته شاهد عینی این فرد ابتدا از روی پل هاشمیه سقوط کرده و پس از آن سانحه رانندگی رخ داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۳    
کلانشهر کرج 43 روز است که بدون شهردار و توسط سرپرست اداره می شود؛ اگرچه قانون برای تعیین شهردار به شورای شهر کرج 90 روز فرصت داده است اما روند طی شده در این 43 روز چندان در خور شان کلانشهری دو میلیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۸    
زیاده روی در مصرف برخی مواد غذایی که به ظاهر مفیدند، می تواند به شدت خطرناک باشد.
  • ۱