پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۲۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۶    
سمانه پاکدل عکس زیر را در اینستاپستش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۸    
مدیر کل اداره امور اوقاف و خیریه کهگیلویه و بویراحمد از سرقت میلیونی دو جوان ناشناس از یک امامزاده در شهر چرام در نزدیکی یاسوج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۰    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی شهریور ماه 97 است که بین 50 تا 70 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با احداث فرودگاه و خط آهن جلفا – چشمه ثریا – ترکیه، روابط تجاری منطقه آزاد ارس با ترکیه افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۱    
یکی تابلویی که به استخر فرح معروف شد و اشاره به ازبین بردن مرحوم هاشمی و تهدید دکتر روحانی به همان سرنوشت بود و دیگری به بحث دفاع از حوزه که متهم به سکولار بودن شده بود و خشم دوتن از مراجع حامی نظام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۳    
هافبک استقلال تهران بازی برگشت مقابل السد قطر را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۸    
کاخ سفید بر خلاف روال معمول، پرچم آمریکا را که به علت مرگ مک کین به صورت نیمه افراشته درآمده بود، در کمتر از 48 ساعت به حالت عادی بازگرداند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۵    
محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال به شدت از سرمربی و بازیکنان این تیم انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۱    
18 اکانت فیس بوک رهبران میانمار که سازمان ملل آن ها را به نسل کشی متهم کرده، مسدود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۸    
رضا رشیدپور با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بیست و پنج سال است که در دنیای رسانه کارآموزی می کنم. هر روز به خودم یادآوری کرده ام که رعایت احترام میهمان یک اصل مهم در برنامه ساختن است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۶    
رامبد جوان با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش، صفحه شخصی خود را به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۰۵    
سرمربی استقلال به شدت بابت تصمیم اشتباه سرپرست تیم در تعویض این تیم عصبانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در صحنه ای از بازی مقابل السد به کاپیتان تیمش اعتراض کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۰۲    
مهدی فنونی زاده مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر بود که نیومایر در بازی می ماند. اگر در بازی می ماند، به نظرم کنترل بازی در دستش بود و نتیجه این چنین نمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۵۷    
با سفر مسئولان پرسپولیس به دوحه انتقال ایمن حسین بازیکن ملی پوش عراقی به تیم فوتبال پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۶:۱۰    
یک بانوی معمار گفت برخی از کارفرماها باور نمی کنند یک خانم هم بتواند کار مهندسی و تخصصی انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۵:۱۲    
یک گزارش جدید تحت حمایت کنگره آمریکا نشان می دهد که چین تلاش تبلیغاتی گسترده ای را در سراسر آمریکا به راه انداخته است و از ترکیب پول و قدرت برای تحریف سیاستگذاری های کلیدی استفاده می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۴:۰۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توجه به روستاها در دستور کار دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۳:۳۰    
اخترفیزیکدانان می گویند پرتوهای گامایی که به هنگام تشکیل یک سیاه چاله فوران می کنند، احتمالا می توانند زمان را معکوس کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۲:۲۳    
علی رغم توزیع نوت بوک های انعطاف پذیر و تبلت های پریمیوم به بازار، پیش بینی در مورد مرگ پی سی دسکتاپ محقق نشده است و با یک نگاه به دور و اطراف خود در اداره متوجه می شوید که همچنان زنده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۱:۴۶    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب کشور گفت: بر خلاف تبلیغات رسانه های معاند و فضای مجازی، وضعیت امنیتی کشور بسیار مطلوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۱:۲۹    
خبرنگار آلمانی آزاد شده از زندان ترکیه که با اتهامات تروریستی در این کشور مواجه است، به خانه اش بازگشت اما هشدار داد که هیچ چیز درباره وضعیت حقوق بشر ترکیه تغییر نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۰:۴۴    
نماینده خاش، میرجاوه، بخش کورین، نصرت آباد و نوک آباد در مجلس گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده خانوارهای پشت نوبت خدمات حمایتی و افرادی که قبلا مستمری آنها به دلایل مختلف قطع شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۰:۳۳    
وزیر کشور، مذاکره با کشوری که به هیچ تعهدی پایبند نیست را، بی معنی دانست و تاکید کرد: آمریکا اگر خواهان مذاکره است، باید به برجام برگردد و از ملت ایران بابت هزینه هایی که ایجاد کرده، عذرخواهی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۰:۳۰    
سرمربی استقلال می گوید تیمش به زودی به دوران خوبش باز می گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۴    
"نوه آقای هاشمی هم می گفت مردم از پشت این محوطه استخر شده! رد می شدند و نمی دانستندحاج آقا پشت این دیوار مشغول شناست. عماد می گفت اگر کسی از پشت دیوار سنگی پرت می کرد به سقف این محوطه می افتاد!"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۳    
مهاجم السد به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر استقلال انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۳۱    
دیدار استقلال و السد در حالی با نتیجه سه بر یک به سود تیم قطری پایان یافت که در اواسط این نیمه هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۹    
سرمربی استقلال در نیمه دوم تصمیمات اشتباه پر شماری گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۳    
رییس جمهور فرانسه در جمع سفرای این کشور اعلام کرد: هدف فرانسه خصوصا با هماهنگی فشرده و ارتباط موثر با سایر شرکای خود از جمله آلمان، انگلیس و اتحادیه اروپایی، حفظ توافق هسته ای با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۸    
وزیر اطلاعات اعلام کرد: دو تیم تروریستی با اقدامات ادارات کل اطلاعات کرمانشاه و کردستان در غرب کشور منهدم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان متأهل برای تأمین اجاره خانه خود می توانند از تسهیلات دانشجویی تا سقف 15 میلیون تومان استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
محمود احمدی نژاد در حمایت از پوشش تنیس باز آمریکایی نوشت: متاسفانه برخی افراد در تمام کشورها از جمله کشور من معنی واقعی آزادی را درک نکرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۲    
امام جمعه موقت تهران در مراسم یادبود شهدای شهریور، گفت: ما {در گذشته} فاقد مبانی روشن برای اداره عمومی کشور در عرصه اقتصادی بودیم و نتیجه آن نیز، مشکلات امروز است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۹    
مصاف استقلال ایران و السد قطر با پیروزی یک بر صفر شاگردان شفر در نیمه نخست به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل قطر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۸    
والی فراه جمهوری اسلامی افغانستان گفت: برای تمام کالاهای ایران زمینه بازار در افغانستان فراهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۸    
استاندار کردستان از موافقت معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار پروژه چهار خطه نمودن محور سنندج- همدان(گردنه صلوات آباد) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۷    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: نمی گویم شکایت به آمریکا در دادگاه لاهه را رها کنید، اما نباید به آن دلخوش بود و افکار عمومی را منتظر گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۱    
دروازه بان تیم پرسپولیس تماشاگر تمرین الدحیل قطر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۰    
صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده به حسن روحانی در آستانه سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور از او خواست تا دلیل مشکلات کشور و واقعیت ها را به صراحت بیان کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۹    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: مجوز18 دفتر گردشگری پایتخت در پنج ماه گذشته به صورت دائم لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۸    
نخستین دور جلسات استماع دیوان بین المللی دادگستری درخصوص شکایت ایران از آمریکا امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۵    
روز 5 شهریور 1357 بدنبال برکناری جمشید آموزگار نخست وزیر وقت، جعفر شریف امامی مامور تشکیل کابینه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهور روسیه برای شرکت در نشست سه جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود به تهران سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۳    
کشت سبزی و محصولات کشاورزی با فاضلاب، مدت هاست ذهن بسیاری از پایتخت نشینان را درگیر خود کرده است. موضوعی که رسانه ها به آن اصرار دارند و مسئولان آن را انکار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۲    
امضاهای طلایی و رانت، بیش از هر موضوع دیگری اقتصاد ایران را در این دوران تحت تاثیر قرار داده، موضوعی که باعث شده عده ای به مکانیزم بازار حمله کرده و خواهان تعطیلی یا پا نگرفتن بازارهای رسمی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۲    
با گذشت 9 سال از قانون هدفمندی یارانه ها هنوز یکی از بندهای آن که بر "حذف یارانه سوخت و افزایش سالانه 20 درصدی قیمت حامل های انرژی طی پنج سال" دلالت می کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
جلسه استماع دادگاه لاهه و قرار تامین (صدور قرار موقت) دیوان نسبت به تحریم های آمریکا علیه ایران صبح روز دوشنبه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۹    
به دنبال فرصتی که بانک مرکزی در اختیار شبکه بانکی قرار داد تا سپرده های مشتریان را تمدید و یا تغییر دهند آنها نیز در این فاصله چند روزه اقدام به افزایش نرخ سود برای جذب سپرده و نگه داشت منابع قبلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۴    
وزیر دادگستری گفت: مسئولین رفتار خود را با مردم اصلاح کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۴    
با مصدومیت علی کریمی در گرم کردن شروع بازی مارکوس نویمایر جایگزین این بازیکن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۱    
جلسه اول دیوان بین المللی دادگستری درباره شکایت ایران از آمریکا به پایان رسید و طی آن نماینده و وکلای ایران استدلال های خود را مطرح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۰    
بی تردید کسانی که آشنایی مختصری با جریان سازی های داخل کشور دارند، می دانند که کنار گذاشتن دو وزیر کابینه، رد کردن لایحه FATF ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از حریف فردای تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به عنوان بهترین تیم این قاره یاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۵    
هواداران تیم فوتبال استقلال با تدابیر امنیتی شدید وارد ورزشگاه آزادی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه داران گفت: متاسفانه هیچ کس اعم از وزیر یا سازمان صنعت و معدن پاسخگو نیست که چگونه می شود در عرض 20 روز پراید 24 میلیونی به 40 میلیون برسد چطور در بحث قیمت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۰    
ترکیب السد برای دیدار با استقلال اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۹    
بررسی ها نشان می دهد که اگر مذاکرات نفتی ایران در همان سال نخست پس از اجرای برجام به نتیجه می رسید و امضا می شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۷    
امروز بخش دیگری از بازار گل ستاری در آتش سوخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۶    
حدود 85 هزار هوادار استقلال برای تماشای دیدار تیمشان مقابل السد به ورزشگاه آزادی آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 470 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس کشور مشغول به تحصیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۰    
سید رحمت الله اکرمی طی حکمی از طرف رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۴    
انصارالله یمن امروز دوشنبه از هدف قرار دادن فرودگاه بین المللی دوبی با یک پهپاد از نوع صماد 3 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۳    
درگیری روز گذشته نمایندگان مجلس ایران در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد عکس منتخب گاردین شد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور طی نامه ای از زحمات و خدمات مسعود کرباسیان در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۰    
ویسی از هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۷    
بازیکنان تیم السد وقتی برای گرم کردن وارد ورزشگاه آزادی شدند، از هواداران استقلال عکس گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۴    
نرخ ارز به ویژه دلار و یورو طی معاملات روز جاری به دور از انجام معاملات صوری روند صعودی به خود گرفته و هر دلار آمریکا 10 هزار و 750 تومان معامله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۳    
رئیس کل گمرک در مکاتبه ای با سرپرست معاونت ارزی بانک مرکزی تاکید کرد، ارسال کد 14 رقمی از بانک به سامانه گمرک به منزله صدور اعلامیه تامین ارز و مجوز ترخیص کالا از گمرک میباشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی با اشاره به اینکه اشباع بازار از افزایش قابل توجه قیمت فرش جلوگیری کرد، گفت: سالانه 60 تا 70 میلیون مترمربع فرش ماشینی بیش از نیاز بازار تولید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۸    
نرخ هر یورو درسامانه نیما به کمتر از 9 هزار تومان رسید ضمن اینکه تامین ارز واردات با کاهش قیمت ها در سامانه نیما سرعت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۱    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که فردا در جریان سوال از رییس جمهور از روحانی حمایت خواهند کرد تا ایران و ایرانی دشمن شاد نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دشمن جنگ جریانی را علیه ملت ایران به کار گرفته، جنگی که در کالبد جامعه در جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس شورای مرکزی جمنا گفت: اگر چهارتا آدم جاهل، تحت تاثیر القائات دشمن، می آیند و کشف حجاب می کنند، کف های روی آب هستند و ما نباید خود را در برابر این موضوع ببازیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۸    
د که در حال حاضر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شعبه فلاورجان به محل حادثه اعزام شده اند.هم اکنون مشخص نیست که این بالگرد متعلق به کدامیک از ارگان ها بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی به جامعه، گفت: برای جبران بخشی از این فشارها پنج بسته حمایتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۹    
یازده بازیکن استقلال برابر السد مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۸    
وکیل ایران در دیوان بین المللی دادگستری لاهه گفت: آمریکا به طورعلنی سیاستی را ترویج می کند که تخریب اقتصاد ایران، شرکت ها و افراد با ملیت ایرانی را تا شدیدترین حد ممکن دنبال کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
دونده استقامتی ایران در رده اول ماده 3 هزار متر با مانع بازی های آسیایی 2018 ایستاد و مدال طلا را بر گردن انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور و شرایط ویژه کشور در اوج جنگ اقتصادی و تحریم های امریکا گفت: هیچگاه فرمانده را در میانه جنگ فرا نمی خوانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۹    
دانشگاه "کمبریج"(University of Cambridge) در نظر دارد که برای دانشجویان محروم، دوره های آموزش کاملا رایگان برگزار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۳    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت و گوی تلفنی، ضمن تبادل نظر درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۲    
پیام کتبی رئیس جمهور کشورمان به پادشاه عمان تحویل داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۹    
رؤسای جمهور سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در تاریخ هفتم سپتامبر (16 شهریور) در تبریز با یکدیگر ملاقات می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۴    
سه هزار و 600 تن برنج وارداتی، بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی خارجی، 950 تن نخ و مواد اولیه تولید پوشاک و 450 تن کاغذ احتکار شده با حکم تعزیرات از انبارها خارج و روانه شبکه توزیع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شائبه ها در مورد رنگ آمیزی و شباهت جنگنده ایرانی کوثر به هواپیمای F5 پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۷    
پارک ملی و حیات وحش قمیشلو که در 45 کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع شده است، یکی از قدیمی ترین مناطق حفاظت شده در جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۷    
دفتر ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که اردوغان هفتم سپتامبر (شانزده شهریور) به ایران سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
معاون سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد، علل تجمع امروز رانندگان تاکسی در این شهر را توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
کمیته مسابقات از تغییر زمان سه بازی از هفته ششم لیگ برتر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
در نخستین روز از معاملات هفتگی بازار ارز، لیر در برابر دلار 3 درصد عقب نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۱    
عضو شاخص جریان اصلاحات، انگیزه برخی نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهوری را بهبود شرایط نمی داند و می پرسد چرا وقتی در سال 1390 دلار سه و نیم برابر شد، صدایتان در نیامد و صحبت از استیضاح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۸    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی ادعا کردند که رژیم های غذایی بر زنان، بیش از مردان تاثیر می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۷    
سه هزار و 600 تن برنج وارداتی، بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی خارجی، 950 تن نخ و مواد اولیه تولید پوشاک و 450 تن کاغذ احتکار شده با حکم تعزیرات از انبارها خارج و روانه شبکه توزیع شد تا التیامی بر زخم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۴    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی ضرب و شتم مامور پلیس راه فارس در محور دشت ارژن شیراز، یکی از ضاربان و عامل انتشار فیلم توسط پلیس دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۲    
نشست خبری امروز شهرام ناظری و هوشنگ کامکار ، چندماه پس از کنسرت خیریه آنها برگزار شد، تا توضیح دهند درآمد حاصل از این کنسرت صرف ساخت مدرسه ای شش کلاسه در یکی از مناطق زلزله زده کرمانشاه میشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۷    
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نوسانان قیمت ارز، تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی را هم گران کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۵    
یک کشیش کاتولیک فیلیپین که منتقد سرسخت سرکوب مرگبار قاچاقچیان مواد مخدر به دست رئیس جمهوری فیلیپین است، پنهان شده است و می ترسد که هدف حمله قرار بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به روند افزایشی قیمت سکه و طلا و تاثیر برکناری وزیر اقتصاد بر این موضوع، قیمت سکه تمام طرح جدید را سه میلیون و 925 هزار تومان اعلام کرد.