پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۵    
راستاد گفت: ایران به عنوان کشوری که از همان آغاز شروع فعالیت های آیمو در سال 1958 به عضویت آن درآمد همواره خود را متعهد به پیروی از قوانین و مقررات دریایی مصوب آیمو می داند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۱    
نه آن چالش وفاداری که هواداران به راه انداخته بودند دردی را از پرسپولیس دوا کرد و نه تماس ها و التماس های باشگاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۸    
رییس مرکز فوریت های پزشکی و اوژانس البرزگفت: یکی از تکنسین های اورژانس البرز که جمعه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؛ هنوز در بیمارستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۸    
سرپرست باشگاه استقلال به شدت به برنامه ریزی تیم ملی در آستانه بازی این تیم با السد اعتراض دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۵    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز جمعه وارد تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
اسراییل از 12 گروه شورشی مسلح در جنوب سوریه حمایت تسلیحاتی و مالی کرده تا این گروه ها مانع تسلط ایران در مناطق مرزی سوریه و اسراییل شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، دیروز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۱    
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: اصلی به عنوان نظارت مجلس خبرگان بر دولت وجود ندارد و همانطور که از اسم این نهاد مشخص است تنها مجلس خبرگان رهبری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۴    
چهارمین جشن سالانه عکاسان سینمای ایران به دبیری نیکی کریمی، با تجلیل از پنج سینماگر و معرفی محمد فوقانی بعنوان عکاس برتر سال سینمای ایران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۷    
حواشی عجیب شورای شهر بابل از زبان امام جمعه واقعا عجیب است. از طرفی ستاد برگزاری نماز جمعه به ماجرای جنجالی دستگیری اعضای شورای شهر بابل واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۱    
یک آینه هوشمند می تواند کلاس های تناسب اندام را به خانه بیاورد و برای کاربر به عنوان یک مربی عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۰۹    
رامین رضاییان پیش از این بار ها اعلام کرده بود در ایران دوست دارد فقط با پیراهن پرسپولیس بازی کند و شنیده می شود پروین بزودی در این باره پا پیش خواهد گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۰۷    
یکی از ابهام برانگیز ترین دربی های تاریخ فوتبال به تقابل دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس در سال 1370 بازمی گردد، در روزهایی که استقلال تهران فاتح آسیا شده بود و سرخ ها مسیری نزولی را طی می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۰۷    
رئیس جمهوری آمریکا پیشتر در گفتگو با شبکه فاکس نیوز با تاکید بر اینکه در صورت عزل شدن از پست خود همه بازارها فروخواهند پاشید و همه فقیرتر از آنچه هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۷:۵۴    
رسانه های عراق از حمله افراد ناشناس به مرکز درمان مجروحان حشد شعبی در استان بصره خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰    
یک سیاستمدار زندانی کرد ترکیه که از رهبران حزب دموکراتیک خلق ها است، با حکم دادگاه به حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۲    
تعدادی از مدارس قزاقستان اولیاء دانش آموزانی را که با حجاب وارد مدرسه شدند، جریمه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد، مسئولیت جبران تمامی خسارت های مادی و معنوی وارده به کنسولگری ایران در بصره بر عهده دولت عراق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۸    
هافبک کروات رئال مادرید می گوید با ابرستاره فوتبال پرتغال صمیمی بوده تا جایی که پیام تبریکی از طرف وی دریافت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) در دیدار رییس جمهوری روسیه و هیأت همراه، ضمن اظهار امیدواری برای پرثمر بودن نشست سه جانبه تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۴    
گمرک ایران از واردات یک هزار و 330 تن لوازم التحریر در پنج ماه سالجاری به کشور خبر داد و اعلام کرد: مشکل واردکنندگان نوشت افزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق خبر برخی رسانه های عراقی را مبنی بر درخواست سفارت تهران در بغداد از شهروندان ایرانی برای خروج از بصره تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۹    
وزارت امور خارجه عراق حمله و تعرض تظاهرکنندگان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۰    
در پی حمله مشکوک تعدادی از معترضان بصره به کنسولگری ایران در این منطقه، یک منبع مطلع گفت: تا آنجا که اطلاع داریم دیپلمات های ایرانی مستقر در کنسولگری ایران در بصره سالم هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۱    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی استان کردستان و هلاکت شش تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن حمله صورت گرفته به سرکنسولگری ایران در بصره، گفت: خواهان اشد مجازات برای مسببان این موضوع هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (جمعه) در دیدار رئیس جمهوری ترکیه و هیأت همراه، مهم ترین نیاز امروز دنیای اسلام را نزدیکی هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و هم افزایی آنها دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، دیروز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۳    
وزیر بهداشت گفت: باید بپذیریم که مشکلات کشور زیاد، تقاضاها و مطالبات فراوان، عقب ماندگی ها مزمن و درآمد کشور محدود است و باید درست مدیریت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۸    
در این روز ها در حالی شاهد افزایش فزاینده قیمت سهم ها در بورس هستیم که به گفته کارشناسان این افزایش قیمت نشان از حال خوب بازار سرمایه ندارد و صرفا به رشد قیمت دلار از ابتدای سال تاکنون مرتبط می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۱    
زمین لرزه ای به بزرگای چهار ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین امروز (جمعه) منطقه مسجد حضرت ابوالفضل سیستان و بلوچستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۶    
نمی توان پذیرفت ازدواجی که هزینه های مادی و معنوی بسیار در برداشته است، به راحتی قربانی خشمی زودگذر و نفرتی ظاهری شود تا این خشم در نهایت به شکل صیغه طلاق در آید و بنیان استوار خانواده به یکباره فرو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰    
صبح امروز جمعه یک جوان فلسطینی که چند هفته پیش در جریان تظاهرات بازگشت در شمال غزه، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی مجروح شده بود به شهادت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۸    
رییس جمهوری ترکیه عصر روز جمعه با رهبر انقلاب دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۵    
کبودی چشم رونالدو که در بازی با پارما رخ داد، هنوز برطرف نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۴    
دو روز آینده آخرین تمرینات تیم ملی برگزار خواهد شد و پس از آن ملی پوشان برای انجام دیدار برابر ازبکستان راهی این کشور خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۲    
سازمان "آکسفام" اعلام کرد که ماه اوت خونین ترین ماه در سال 2018 برای غیر نظامیان یمنی به ویژه کودکان بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۹    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل سازمان اورژانس جهت امدادرسانی به زلزله زدگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی ایران گفت، کشورش در طی یک ماه آینده به موجب یک قرارداد موقت اداره بندر استراتژیک چابهار را به یک شرکت هندی خواهد سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که به مناسبت هفته دولت و برای افتتاح پروژه های عمرانی به استان سمنان سفر کرده بود، در جلسه شورای اداری این استان حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به تبریز با فعالان صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۴    
شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کرد اطلاعات شخصی و مالی متعلق به مشتریان این شرکت هواپیمایی هک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۳    
یک مجسمه ساز و مدرس دانشگاه درباره سبک زنده یاد محسن وزیری مقدم در تولید آثار تجسمی اظهار کرد که برخی از مجموعه آثار ایشان ارتباطی عاشقانه با طبیعت بود که این سبک پیش از این در ایران وجود نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر کشور بلاروس با اهدای گل از مقام جانباختگان جنگ در کشور بلاروس تجلیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۹    
روسای جمهوری ایران و روسیه دقایقی پیش با یکدیگر دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: یک علت مشکلات اقتصادی امروز ما تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانان اوست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۱    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز گفت: تمامی خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است و خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۷    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به گفته مردم محلی زلزله در سیستان و بلوچستان 2 کشته بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۶    
یک کارشناس مسایل روسیه معتقد است نشست سه جانبه در تهران می تواند نمایشگر پیوند کشورهایی باشد که به نوعی منفعتشان در شرایط فعلی با تعارض در آمریکا قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۶    
در جریان امضای سند پایانی اجلاس تهران،اردوغان تلاش کرد تغییراتی را در متن سندنهایی این اجلاس باگنجاندن عبارت برقراری آتش بس درادلب ایجاد کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۴    
سخنان رییس جمهور ایران در نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه در رسانه های سراسر جهان بازتاب داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۱    
اگر سپاه سد ها را نمی ساخت الان چندین شهر ایران به کل به کانون مهاجرت تبدیل شده بودند. امام جمعه اردبیل گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۰    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد بر اختصاص کمک ها به کودکان آواره سوریه در کوتاه ترین زمان تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۷    
رییس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری نوجوان 15 ساله ای که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به قتل فردی 19 ساله در محله سیزده آبان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۸    
وزیر امور خارجه با اشاره به نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در تهران گفت : توافق کرده ایم تا برای پایان دادن به تروریسم و جلوگیری از رنج مردم در ادلب همکاری کنیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۵    
مرد سمند سواری که هندوانه فروش جوان را کنار نیسان آبی اش کشته بود، پس از ارتکاب جنایت متواری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۹    
روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در بیانیه پایانی نشست صلح سوریه در تهران، بر پایبندی خود به حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و همچنین اهداف و اصول منشور ملل متحد تاکید و تصریح کردند که این اصول از سوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۵    
فرزند محسن وزیری مقدم اعلام کرد که در تلاش هستند پیکر این هنرمند فقید را در گورستان هنرمندان شهر رم دفن کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی دوره های کاردانی فنی و حرفه ای در ساعت 20 امشب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۱    
در بیانیه مشترک روسای جمهوری ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه تاکید شد که که منازعه سوریه هیچ راه حل نظامی نمی تواند داشته باشد و تنها از راه طریق یک فرایند سیاسی مذاکراتی می توان به آن پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۹    
تحلیلگر مشهور جهان عرب با اشاره به افشاگری های جدید رونامه نگار کهنه کار آمریکایی علیه ترامپ به شرایط کنونی رئیس جمهور آمریکا پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه گفت: حفظ تمامیت ارضی سوریه و پیدا شدن راه حلی برای بحران سوریه از طریق سیاسی از جمله اشتراکات سه کشور بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۸    
براساس گزارش مجله فارن پالیسی، رژیم صهیونیستی به صورت محرمانه شورشیان در سوریه را مسلح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۸    
جایر بولسونارو نامزد راستگرایان در انتخابات ریاست جمهوری برزیل در جریان یک کمپین انتخاباتی با چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
این راکت به گفته مسئولان این شرکت پس از پرتاب و در بازه زمانی 460 ثانیه توانست به 108 کیلومتری بالای زمین برسد و از همانجا ماهواره های خود را رها کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۱    
رئیس جمهور روسیه با اشاره به پیشرفت های روند آستانه در حل بحران سوریه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد سرزمین سوریه از حضور گروه های تروریستی پاکسازی شده و در این فرآیند تعداد زیادی از شهرهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۳    
آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه قرآن به دنبال ایجاد امید در جامعه است، گفت: خداوند در قرآن به افرادی که قصور و خلافی انجام می دهند می گوید که امید به بخشش خداوند داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۹    
دخالت های غیر قانونی آمریکا در سوریه با هیچ یک از قواعد بین المللی سازگار نیست و بر مشکلات موجود در آن کشور می افزاید و روند دستیابی به صلح پایدار در سوریه را با چالش جدی مواجه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از قطعنامه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان که به گفته وی صرفا شامل رهنمودهای اقتصادی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۸    
نمایش فیلم سریک به کارگردانی بهاره افشاری شب گذشته در پردیس سینمایی کورش با حضور علاقه مندان برگزار شد و در سه سانس تمدید شد. سردار آزمون هم در این مراسم حضور داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۶    
گزینه های احتمالی جانشین علی ربیعی وزیر سابق کار تعاون و رفاه اجتماعی مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۶    
روسای جمهور روسیه و ترکیه در حاشیه نشست سه جانبه صلح سوریه در تهران دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۷    
استاندار آذربایجان شرقی از لغو سفر پوتین و اردوغان به تبریز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۵    
5 پسر به دختر 8 ساله تعرض جنسی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۱    
شبکه 4 انگلیس با پخش مستندی درباره فعالیت ها و چگونگی تلاش منافقین برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان می کند که اعضای این گروهک به دلیل قوانین سخت گیرانه داخلی درحال انقراض هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۳    
محسن وزیری مقدم طراح، نقاش، مجسمه ساز و استاد هنر معاصر ایرانی در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت. او در شهر رم ایتالیا سکونت داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۱    
علی دایی تا فردا طلب خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۸    
وزیر دفاع آمریکا که روز پنجشنبه همراه با مایک پمپئو وزیرامور خارجه این کشور برای ملاقات با همتای هندی خود وارد دهلی نو شده بود، امروز و با هدف دیدار با مقامات دولت افغانستان به کابل سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۶    
رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بازگشت مسافران و افزایش ترافیک ، جاده کرج - چالوس ازشمال به سمت کرج یک طرفه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۸    
رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان صوت و تصویر گفت: مواد اولیه کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۵    
یک منبع اگاه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) 2 فرد مسوول در شهرستان مرودشت را به اتهام مفاسد اقتصادی دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۲    
گزینه های احتمالی جانشین علی ربیعی وزیر سابق کار تعاون و رفاه اجتماعی مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۵    
ترساندن دیگران ، عملی که تحت عنوان شوخی بسیار در طی روز انجام می دهیم بی آنکه به این مسئله توجه نماییم که ممکن است از این شوخی ما آسیبی به دیگری وارد شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۱    
آمارهای اداره گمرکات چین نشان می دهد که واردات نفت خام ایران به این کشور در ماه گذشته میلادی (اوت) به 874 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۴    
به گفته معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در حالیکه زمان تسویه بدهی تولید کنندگان به بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تا پایان شهریورماه سال جاری در نظر گرفته شده بود اما به دلیل امتناع نظام بانکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهوری ترکیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده است دقایقی پیش با رئیس جمهوری کشورمان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۷    
باقی ماندن دولت اسد و پاکسازی سوریه از تروریستها یکی از اهداف سه کشور است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۲    
باشگاه استقلال بعد از چند روز تاخیر چک رضایت نامه مرتضی تبریزی را پاس کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۸    
نوسان تند بازار ارز و تحت الشعاع قرار دادن اوضاع اقتصادی، دولت را به ورود برای افزایش مجدد حقوق کارکنان وادار کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهوری روسیه برای حضور در نشست سه جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود دقایقی پیش وارد تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۳    
از اول خرداد سال 96 تا 31 خرداد امسال 48 میلیون و 909 هزار و 998 تماس با شماره 112 گرفته شده که به ترتیب بیشتر تماس ها در استان های تهران با 8.6 درصد، فارس با 7.1 درصد و مازندران با 6 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۴    
اندونزی در نظر دارد به منظور مقابله با کاهش شدید ارزش پول ملی این کشور در برابر ارزهای خارجی، اجرای پروژه هایی به ارزش 25 میلیارد دلار را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات وام 20 میلیون تومانی به فرهنگیان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۹    
دونالد ترامپ با جنگ تجاری و تحریم های ایران، دلار را بیشتر به لبه پرتگاه سوق داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۷    
انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و آمریکا متعهد شدند که در راستای جلوگیری از فعالیت های خصمانه شبکه های اطلاعاتی خارجی با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۲    
روزنامه آلمانی دویچه ویرتشافت ناخریشتن در مطلبی از حمایت صدراعظم آلمان از روسیه خبر داد و نوشت: آنگلا مرکل از اقدامات روسیه در سوریه حمایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل پرسپولیس در مورد پرونده بدهی های این باشگاه صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۷    
نوجوان 17 ساله که برای خرید دارو سوار موتورسیکلت پدرش شده بود، معلم خواهر خود را با موتورسیکلت زیر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۲    
مستند سایه پدر با پخش از شبکه دو، به روایتی از چگونگی ساخت سریال پدر به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز (جمعه) راهی پیونگ یانگ می شود تا نامه ولادیمیر پوتین را به رهبر کره شمالی برساند.
  • ۱