شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 مهر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مهر 1397 آفتاب نیوز 2 مهر 1397 آفتاب نیوز 3 مهر 1397 آفتاب نیوز 4 مهر 1397 آفتاب نیوز 5 مهر 1397 آفتاب نیوز 6 مهر 1397 آفتاب نیوز 7 مهر 1397 آفتاب نیوز 8 مهر 1397 آفتاب نیوز 9 مهر 1397 آفتاب نیوز 10 مهر 1397 آفتاب نیوز 11 مهر 1397 آفتاب نیوز 12 مهر 1397 آفتاب نیوز 13 مهر 1397 آفتاب نیوز 14 مهر 1397 آفتاب نیوز 15 مهر 1397 آفتاب نیوز 16 مهر 1397 آفتاب نیوز 17 مهر 1397 آفتاب نیوز 18 مهر 1397 آفتاب نیوز 19 مهر 1397 آفتاب نیوز 20 مهر 1397 آفتاب نیوز 21 مهر 1397 آفتاب نیوز 22 مهر 1397 آفتاب نیوز 23 مهر 1397 آفتاب نیوز 24 مهر 1397 آفتاب نیوز 25 مهر 1397 آفتاب نیوز 26 مهر 1397 آفتاب نیوز 27 مهر 1397 آفتاب نیوز 28 مهر 1397 آفتاب نیوز 29 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
آفتاب نیوز : مراسم گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای هشت سال دفاع مقدس با برپایی نمایشگاهی در شرکت فولاد مبارکه و با حضور نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ مشکوک مردی به علت مصرف مشروبات الکلی در همدان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۱    
مدیر شعب بانک صادرات یزد به همراه معاونین و مسئول رفاه بانک از شعبه یزد بیمه سرمد بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۱    
شهر زیرزمینی کرد علیا از توابع بخش کرون شهرستان تیران در استان اصفهان با بیش از 20 هزار متر مربع وسعت، یکی از منحصربه فردترین شهرهای زیرزمینی دنیاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۹    
علی انصاریان زیر پست مونیکا بلوچی بازیگر هالیوود کامنتی گذاشته و از او برای جواد کاظمیان خواستگاری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۵    
با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه و تیم اعزامی از بنیاد کیفیت اروپا ، آیین افتتاحیۀ ارزیابی تعالی سازمانی (EFQM) روز پنجشنبه پنجم مهرماه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۹    
صدراعظم آلمان به رئیس جمهوری آمریکا درباره "تخریب و ضایع کردن" سازمان ملل هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۴    
معاون اعتباری بانک صادرات ایران گفت: متقاضیان تسهیلات می توانند در قالب 3 طرح، بدون وثیقه تا 80 درصد سپرده خود را در کمترین زمان، با نرخ های ترجیحی از این بانک دریافت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۱    
ثبت نام برای افراد فاقد گواهینامه (تاریخ صدور گواهینامه می بایست قبل از مهر 97 باشد) امکان پذیر نمی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۴    
فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
این روزها قیمت بالای بلیت چند نمایش صدای اعتراض تعدادی از اهالی هنر را درآورده است، کورش سلیمانی نیز در اعتراض به این اقدام پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۳    
جدال هافبک های عراقی و اسپانیایی پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی می تواند اتفاقات هیجان انگیز و حتی سرنوشت بازی را تعیین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۵    
بهاره رهنما با انتشار عکس دوم در اینستاگرامش نوشت: یعنی باورم نمیشه دوبار از رو این دیوار پریدم پایین، یاد همه هم دبیرستانی های مدرسه پر خاطره و پر مخاطره “حافظ”. خوش
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۴    
خبر اخراج محسن مسلمان از تمرینات باشگاه ذوب آهن منتشر شد که این موضوع بازتاب زیادی در رسانه های کشور داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۲    
پرسپولیس در شرایطی در دیدار رفت مقابل السد در دوحه به میدان خواهد رفت که سه ستاره این تیم خطر محرومیت از بازی برگشت را در نزدیکی خود می بینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۲:۱۵    
سفارت کره جنوبی در تهران در توییتی اذعان کرد: این کشور در حال مذاکره با آمریکا برای کاستن اثرات بازگشت تحریم ها بر شرکت های کره ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه ادعاهای اخیر وزیران امور خارجه بحرین و امارات علیه تهران را بی ارزش و واهی عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۶    
حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با طرح این ادعا که در انتخابات پارلمانی منطقه کردستان تخلفاتی صورت گرفته است،اعلام کرد: ما نتایج انتخابات پارلمانی منطقه کردستان عراق را نخواهیم پذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۱    
رئیس اداره تعزیرات شهرستان ساوجبلاغ از کشف 30 هزار دلار ارز قاچاق در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۹    
هیات دولت نحوه محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی را تعیین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۸    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر این که ایران در حال حاضر به همه پول نفت خود دسترسی دارد، از مذاکره با یک شرکت روسی برای امضا قرارداد IPC خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: در تالاب زریوار نیزارها به عنوان یک پارازیت رشد کرده و مهمان ناخوانده هستند و باید خارج شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۲    
قشقایی شیراز با پیروزی برابر فجرسپاسی صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۱    
حسن روحانی جان باختن و مصدومیت شماری از شهروندان اندونزی در واقعه سونامی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۰    
ده ها هزار زن درشهرهای برزیل علیه ژایر نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور که گرایش راست افراطی دارد، دست به تظاهرات زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۹    
کمتر کسی فکرش را می کرد که قیمت رب گوجه فرنگی از قوطی 4500 تومان به 20 تا 25 هزار تومان برسد اما با جهش قیمت ارز این اتفاق افتاد و حالا خبر رسیده که بعضی تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی از درج قیمت روی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵    
رحمانی فضلی در نامه ای به رئیس جمهور، درخواست کرد با توجه به گستردگی اهداف، اختیارات و مسئولیت های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵    
معاون وزیر دادگستری و سرپرست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: حال کودکانمان خوب نیست و باید به یک واکاوی اساسی در این زمینه بپردازیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵    
نایب رییس فراکسیون زنان با بیان اینکه کلیات طرح الحاق یک تبصره به ماده 43 قانون حمایت از خانواده با رویکرد حمایت از خانواده و فرزندان در کمیسیون حقوقی رای آورد، گفت: بر این اساس مادر در مدت حضانت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۳    
معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور از احاطه بر موضوعات مختلف به ویژه اقتصاد در سراسر کشور و استانداری ها و نیز تسلط بر امور رسانه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۳    
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از نشست این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص عملکرد شش ماهه بودجه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۲    
وزیر جوان که عضو هیئت رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان هم هست، می گوید: مشکل اصلی ورزش کشور با حق پخش تلویزیونی برطرف می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مرد اول مرحله نخست سی وسومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: تور ایران - آذربایجان همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری کنفرانس بین المللی معماری بومی سیاو / ایکوموس 2018 به میزبانی تبریز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از توافق با سازمان سنجش برای اضافه شدن 15 دقیقه به مدت زمان آزمون وکالت سال 1397 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال با برگزاری سه بازی دیگر پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
مرکز لرزه نگاری آمریکا از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 6.8 ریشتر در فیجی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۶    
پس از وعده هایی که اسماعیل وفایی برای پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پدیده داد، پس از این که خبری از این حامی مالی نشد، بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند در تمرین امروز تیمشان حاضر نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۲    
دفتر آمار اتحادیه اروپا پیش بینی کرد نرخ تورم منطقه یورو به 2.1 درصد افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۵    
وکیل مدافع مشایی گفت که درخواست تبدیل قرار بازداشت موکلش از سوی رییس شعبه اول دادگاه انقلاب رد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۹    
زمین لرزه 4.1 ریشتری در مقیاس امواج درونی عصر امروز، "جیرفت" کرمان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۴    
کوچک کردن شکم دغدغه بسیاری از افراد است، چاقی شکمی در اکثر مواقع در نتیجه رژیم غذایی نامناسب و عدم تحرک و ورزش به وجود می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۰    
امروزه کمبود منیزیم به مشکل شایعی تبدیل شده است. برخی تخمین ها حاکی از آن است 90٪ افراد از کمبود منیزیم رنج می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۴    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت روز مرغ عرضه شده در 22 میدان و 219 بازار میوه و تره بار پایتخت را براساس نرخ نامه هشت هزار و 175 تومان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان فارس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز گفت: این فرد با قرار تامین قانونی جهت انجام تحقیقات تحت نظر است و اخبار منتشره مبنی برآزادی وی مورد تایید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۰    
ریست مقابل دوربین رفت، فراخوان ارایه طرح مستند به جشنواره حقیقت، متقاضیان بین المللی جشنواره ی مقاومت و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۵    
آفتاب نیوز : پیرو انتشار اخباری مبنی بر واگذاری سهام شرکت رایتل به ستاد اجرایی فرمان امام، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۳    
حضور مهدی طارمی در ششمین قسمت سریال " 13 شمالی " به کارگردانی علیرضا امینی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۲    
فرماندار اشنویه گفت: نوجوان 17 ساله ای در محله سیدآباد شهرستان اشنویه در اقدامی جنون آمیز و با اسلحه گرم مادرش را به قتل رساند و هم اکنون نیز توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و به قتل خود اعتراف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور بنا به تحریم های آمریکا، روابط تجاری خود با ایران را کاهش می دهد و یا به طور کامل متوقف می سازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۷    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: ایران قصد دارد برای دور زدن تحریم های آمریکا از ارزهایی غیر از دلار برای فروش نفت خود و مبادلات تجاری با جهان استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که به دنبال اختلافات خانوادگی داماد خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نماینده مذکور درمورد اظهارات خود درخصوص وزیران به این هیات دعوت و بنا شد مستندات را ارائه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
این زن که دارای فرزند 15 ساله است، اقدام به خرید کیسه سیمان و دفن همسرش در زیر زمین خانه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی امروز یکشنبه اعلام کرد، مون جائه-این یک جفت سگ شکارچی بومی از کره شمالی هدیه گرفت که تازه ترین نشانه از شکوفا شدن سریع دوستی در شبه جزیره کره است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
با وجود شایعات و قیمت های پرتی که امروز از بازار آزاد ارز در برخی از کانال ها و سایت ها برای دلار وجود داشت و قیمت را تا 15 هزار تومان هم اعلام کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسافرکش نمایی که با خودروی داماد مرحومشان اقدام به زورگیری از مسافرین خانم کرده است، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای مضحک خود مبنی بر وجود یک انبار ذخیره تجهیزات و مواد هسته ای در تهران، از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تا از نزدیک این انبار ادعایی را بررسی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
در بازار امروز قیمت انواع طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته و به روند کاهشی خود که از روز گذشته آغاز شده، ادامه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی روز شنبه در اقدامی غافلگیرانه روسای اسبق و فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان که هردو از نمایندگان سابق و فعلی مجلس هستند را نقره داغ کرد تا نشان دهد که قصد دارد قبل از برگزاری جلسه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
عزت الله انتظامی هنرمند پیشکسوت سینمای ایران که بیش از 70 سال سابقه بازی در آثار سینمایی را داشت بیش از چهل روز پیش فوت کرد، انتظامی در کنار مرحوم خسرو شکیبایی آرام گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۸    
من بالای ماشین هایی که پشت جایگاه بودند ایستاده بودم تا رژه را تماشا کنم. سه تا گروهان که رژه رفتند، حمله شروع شد. ساعت از 9 گذشته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۷    
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: اگر بسته های ارزی با عرضه مناسب ارز، تقاضای اضافه ایجاد نشود در کنترل بازار مؤثر واقع خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۴    
برای خرید هر کیلو موز در میادین تره بار باید 8 هزار و 500 تومان پرداخت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۳    
در اثر وقوع زلزله 7.5 ریشتری در جزیره سولاوسی اندونزی و بروز سونامی دست کم 384 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۰    
سه سال از روزی که ثریا برای به دنیا آوردن زودهنگام نوزادش به بیمارستان رفت می گذرد، اما بی دقتی پزشک و پرستاران در اتاق عمل و جا ماندن گاز بزرگ استریل در بدنش وی را گرفتار ماجرایی غم انگیز کرد که با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ایران و اتحادیه اروپا در آستانه توافقی هستند که با وجود بازگشت تحریم های یکجانبه آمریکا، فروش نفت ایران و انتقال درآمدهای نفتی ایران را امکان پذیر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۸    
با تمدید پرداخت تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن، متقاضیان انفرادی با استفاده از تسهیلات اوراق، تسهیلات جعاله و تسهیلات بدون سپرده در تهران می توانند در مجموع 90 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۸    
دادستان بوشهر با بیان اینکه در پرونده اختلاس شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر پنج نفر به عنوان مظنون شناسایی شده اند یادآور شد: پیش از این نیز 2 تن از متهمان این پرونده دستگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۶    
محسنی اژه ای با بیان اینکه دشمن امروز دست به آشوب، ظلم، ترور، فشار بر اقتصاد و فشار بر بانک می زند، گفت: قوه قضاییه باید حواسش به این موضوعات باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۸    
گزارش شبکه خبری یورونیوز از قالیشویی تورقوزآباد که این روزها با اتهام بنیامین نتانیاهو به عنوان مخفیگاه هسته ای ایران به دنیا معرفی شده را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۴    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۵    
دیابت یا بیماری قند، یک اختلال متابولیک در بدن است. در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد طبیعی خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۵    
جلسه رسیدگی به پرونده های پایگاه خبری شهدای ایران ، روزنامه ایران و سایت انتخاب خبر صبح امروز (یکشنبه) -8 مهرماه - در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عباسی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۵    
عرضه ارز ناشی از صادرات توسط صادرکنندگان در سامانه نیما همچنان پرحاشیه بوده و هر بار ماجرای تازه ای دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۱    
فیلم های بمب یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی و کامیون ساخته کامبوزیا پرتوی مجوز اکران خود را برای نمایش در سینماهای سراسر کشور گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۹    
در نگاه اول تصور می شود این مدل ویژه یک رنگ آمیزی درخشان و ویژه برای اوراکان لامبورگینی است، اما در بررسی دقیق تر مشخص می شود که با بدنه ای گران تر و پر گوهر روبه رو هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زمانی که با حسرت و اندوه مشغول بررسی جنایت تروریستی اهواز بودم به این فکر می کردم که حتی اگر یکی از آن دوربین ها فضای پشت جایگاه رژه در اهواز را پوشش می داد اینگونه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به یادواره شهدای صنعت و مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام در سایپا از عملکرد مدیرعامل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۵    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد:نبایستی تنها به کشورهای 4+1 نگاه کرد، 15 کشور همسایه ما ظرفیتهای بسیار خوبی در دیپلماسی اقتصادی و سیاسی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
پسر 19ساله ای که با طراحی یک روبات در فضای مجازی از 5 هزار فقره حساب بانکی حدود 2 میلیارد تومان غیرمجاز برداشت کرده بود توسط مأموران پلیس فتا دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۴    
اگر تندروها چنین سندی از سیدمحمد خاتمی داشتند، همان سال های پس از انتخابات 88 آن را منتشر می کردند تا مجازات قطعی او پیش می رفتند نه آن که پس از گذشت 9سال دوباره ادعاهای خود را منتشر کنند که هواداران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۳    
ما با بدترین بخش این توافقات بین المللی که حضور در سازمان ملل و پذیرش شورای امنیت باشد همراه شده ایم و حتی حق عضویت می دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۲    
احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۸    
عکس قدیمی از بازیگران کمدی سینما و تلویزیون ایران که به سال های خیلی دور مربوط می شود ببینید. مهران مدیری، نصرالله رادش، یوسف تیموری، مهران غفوریان و رضا عطاران از چهره های شاخص در این عکس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۷    
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام آغاز هفته ناجا از 13 مهر با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" از ترخیص خودروهای توقیفی فاقد حکم قضایی در این هفته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
فستیوال نورها یک رقابت آتش بازی بین المللی است که هر ساله در شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا کانادا برگزار می شود و گردشگرانی از کشورهای مختلف برای شنیدن موسیقی آن به آنجا می آیند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۴    
محیا دهقانی برنده بهترین بازیگر نقش اول زن و مهران احمدی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از یازدهمین جشنواره سانفرانسیسکو شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۰    
در سازمان های شهرداری بازرسان پنهان حضور دارند و بنا دارم به شدت با فسادهای احتمالی مقابله کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۷    
سردار نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید با تلاش مضاعف در عرصه اقتصادی و فعالیت با محوریت اقتصاد مقاومتی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه بهره بگیریم گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۹    
در نشستی که از سوی موسسه دولت های عربی خلیج فارس در واشنگتن برگزار شد، حسین ایبیش، پژوهشگر ارشد موسسه دولت های عربی خلیج فارس در واشنگتن به عنوان مجری، سید حسین موسویان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۹    
وزیر کشور آمریکا گفت: فشار اقتصادی راه مقابله با ایران و روسیه است و می توان از انرژی به عنوان اهرم فشار علیه این کشورها استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۹    
سید مهدی هاشمی و علی سعیدلو مشاور احمدی نژاد(از راست) در نشست انتخاباتی جبهه یکتا محمود احمدی نژاد و یاران و نزدیکان و اعضای کابینه اش در مسائل بسیاری در جمهوری اسلامی رکورددار بوده و هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۸    
فائزه هاشمی گفت: مسئول واحدی که در آن تدریس می کنم اعلام کرد که به او گفته اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست که این موضوع را نپذیرفتم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۳    
فیلمبرداری فیلم سینمایی زیر نظر نخستین اثر سینمایی مجید صالحی به پایان رسید و این فیلم برای اکران نوروز 98 آماده می شود. نخستین تصویر از این فیلم سینمایی نیز منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۲    
واشنگتن پست به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت، در صورتی که مکانیسم ویژه اروپا برای حفظ توافقنامه هسته ای کارایی نداشته باشد، ایران از این توافقنامه خارج می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۰    
انباری در تورقوزآباد که نتانیاهو از آن به عنوان محل نگهداری سلاح اتمی نام برد اما در واقع محلی که نتانیاهو نشان داد یک قالیشویی در تورقوزآباد بود.
  • ۱