پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 آبان 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 آبان 1397 آفتاب نیوز 2 آبان 1397 آفتاب نیوز 3 آبان 1397 آفتاب نیوز 4 آبان 1397 آفتاب نیوز 5 آبان 1397 آفتاب نیوز 6 آبان 1397 آفتاب نیوز 7 آبان 1397 آفتاب نیوز 8 آبان 1397 آفتاب نیوز 9 آبان 1397 آفتاب نیوز 10 آبان 1397 آفتاب نیوز 11 آبان 1397 آفتاب نیوز 12 آبان 1397 آفتاب نیوز 13 آبان 1397 آفتاب نیوز 14 آبان 1397 آفتاب نیوز 15 آبان 1397 آفتاب نیوز 16 آبان 1397 آفتاب نیوز 17 آبان 1397 آفتاب نیوز 18 آبان 1397 آفتاب نیوز 19 آبان 1397 آفتاب نیوز 20 آبان 1397 آفتاب نیوز 21 آبان 1397 آفتاب نیوز 22 آبان 1397 آفتاب نیوز 23 آبان 1397 آفتاب نیوز 24 آبان 1397 آفتاب نیوز 25 آبان 1397 آفتاب نیوز 26 آبان 1397 آفتاب نیوز 27 آبان 1397 آفتاب نیوز 28 آبان 1397 آفتاب نیوز 29 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۵:۲۶    
یک متخصص مغز و اعصاب به تشریح علل افزایش حملات تشنجی در دوران بارداری، پرداخت و گفت: از هر 2 هزار نفر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۲:۰۰    
به گفته محققان، سبک زندگی سالم نه تنها با سلامت بهتر فیزیکی همراه است بلکه بر سلامت روان هم تاثیر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۳    
فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: بیش از 12 هزار و 500 لیتر مشروبات دست ساز و بیش از 22 هزار لیتر بطری مشروبات خارجی در سطح شهرستان بندرعباس کشف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه نمایندگان سازمان بازرسی اکنون در صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل شفافیت ایجاد شده حضور ندارند، گفت: تا به حال هزار میلیارد تومان از بدهی ها وصول شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۳    
مهرداد غفارزاده فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان را با عوامل ایرانی و ترکیه ای در ترکیه می سازد و تا امروز 20 درصد از فیلمبرداری را انجام داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۱    
متخصص پوست و مو گفت: توصیه می شود افرادی که از قبل زمینه حساسیت های پوستی دارند با شروع فصل پاییز، از مرطوب کننده ها بیشتر استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۵۶    
دادستانی فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد که اعتراض نیکلا سارکوزی مبنی بر حضور نیافتن در دادگاه عالی رد شده و وی باید حتما در دادگاه حاضر شود و به اتهامات وارده پاسخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صنعتی شدن و نوع زندگی را دلیل اصلی برخی بیماری ها دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۰    
مشاور وزیر بهداشت درامور توانبخشی گفت: دخانیات و سیگار عامل تشدیدکننده بعضی از بیماری های عصبی به ویژه آلزایمر و پارکینسون است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۹    
مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: نگاه جامعه به صرع منفی است و پزشکان در معذوریت هستند که نمی توانند به درستی مطالب را بیان کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۱    
ناصر ایرانی، داستان نویس و نمایش نامه نویس معاصر، شب گذشته در سن 81 سالگی و پس تحمل مدت ها بیماری، دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۰    
برداشت محصول چای قرمز(حمرا) از منطقه علوه یکی از روستاهای بخش سویسه شهرستان کارون از اوایل ابان شروع شده و تا پایان ماه ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۸    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان برخی اخبار در شبکه های اجتماعی درمورد مبادلات بانکی دو کشور را نادرست اعلام و تاکید کرد: هیچ حساب بانکی ایرانیان در عمان مسدود نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۰    
فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: 18 سازنده و فروشنده مشروب الکلی دست ساز و سه فروشنده مشروب خارجی طی دو روز گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۳    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در جنگ اقتصادی پنجه در پنجه گرگان قرار دادیم این غربی ها اینقدر فشار می آورند که اف ای تی اف را قبول کنید چون به بن بست رسیدید اما به ناگاه هزار استاد بسیجی نامه می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۰    
کارشناسان صنعت خودرو یک صدا از ارزان شدن خودرو خبر می دهند اما همچنان اخبار ضد و نقیضی از کانال های غیر رسمی منتشر می شود و مردم را به خرید خودرو ترغیب می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مقام های رومانیایی می گویند یک هواپیمای یک شرکت هوایی مجارستانی از بیم بمبگذاری مجبور شده در فرودگاه بخارست فرود بیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۲۲    
پلیس بین الملل نیروی انتظامی خبر دستگیری سرمربی لیگ یکی توسط اینترپل را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس دیوان بین المللی دادگستری، درباره پرونده اختلافی آمریکا و ایران گفت: دادگاه لازم دانست که عنوان کند آمریکا بخشی هایی از پیمان مودت را نقض کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۱    
جلسه مشترک بانک مرکزی و بانک ملی به منظور بررسی و حل مشکل تأمین ارز زائران اربعین حسینی، پنجشنبه شب برگزار و طی آن تمهیدات تازه ای برای رفع مشکلات پیش آمده در این مسیر اندیشیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۱    
پارلمان اتحادیه اروپا روز پنجشنبه 25 اکتبر طی قطعنامه ای که با اکثریت قاطع آراء نمایندگان به تصویب رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۱    
آمار تازه از شمار زندانیان در فرانسه که حکایت از ثبت یک رکورد جدید دارد، نشان می دهد که بیش از 70 هزار نفر ماه سپتامبر در پشت میله های بازداشتگاه ها در این کشور محبوس بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۱:۲۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ادامه اجرای راه گوهرکوه به بزمان که چند سال است تعطیل شده در دستور کار دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۵۶    
محققان پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی موفق به معرفی یک پلیمر ضد رسوب برای تصفیه بهتر آب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۲    
رسانه های روسی از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور و پادشاه عربستان سعودی درباره قتل جمال خاشقجی و تحولات منطقه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۱    
جان برنان خطاب به دونالد ترامپ گفت: به آئینه نگاه کن، لفاظی های آتش افروزانه شما، توهین، دروغ و تشویق به خشونت فیزیکی ناامید کننده هستند. اعمال خود را درست کن.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۳    
سعید جلیلی گفت: با وجود گلایه هایی که امروز در زمینه اقتصاد کشور به حق مطرح است، اما یک مجموعه عظیم و چشمگیر از موفقیت های صنعتی نصیب ملت ما شده که صنعت فولاد کشور - با توجه به آنچه صنعتگران این عرصه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۱    
صدر اعظم آلمان در تماس با پادشاه سعودی قتل یک روزنامه نگار عربستانی را به شدت محکوم کرده و از سعودی ها خواسته عاملان این حادثه را محاکمه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۷    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از طریق امارات به توکیو سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۶    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک سیاست کلی که در این سال ها پیگیری و ستاد کل نیروهای مسلح هم به آن تاکید داشته خروج نیروهای مسلح از عرصه اقتصادی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۱    
روبین کازان با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست دینامو مسکو را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه صعود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۱    
وقوع سیل ناگهانی در اردن باعث غافلگیری دانش آموزان حاضر در یک اردو و کشته شدن 10 نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که پسر بزرگ روزنامه نگار مقتول جمال خاشقچی که پیش از این ممنوع الخروج شده بود، عربستان سعودی را ترک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط مینی بوس شرکت برق به دره ای در مسیر کوه شاهو در استان کرمانشاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
معاون فنی قرارگاه پدافند سایبری کشور گفت: روزانه میلیون ها حمله سایبری در ایران انجام می شود که با تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان پدافند غیرعامل، این حمله ها ناکام می ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۹    
سعید عبدولی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم ایران در حالیکه در دیدار نیمه نهایی رقابت های جهانی مجارستان 4 بر صفر از حریف ترک پیش بود در نهایت 6 بر 4 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۸    
تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان با 23 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران عصر پنجشنبه - 3 آبان - به صورت تلفنی با همتای جدید عراقی خود درباره شرایط فعلی مرز مهران رایزنی و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۱    
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: شایعات فضای مجازی در خصوص بستن مرز مهران صحت ندارد و زائران در بهترین وضعیت در حال تردد از این مرز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشان نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کارگر در عمق 30 متری چاهی در خیابان سجاد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۴    
ارسال این وسایل مشکوک انفجاری از روز دوشنبه آغاز شده و این بسته های مشکوک به نیویورک، واشنگتن و فلوریدا فرستاده شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۹    
مشاور امنیت ملی امریکا در دیدار با نخست وزیر ارمنستان در مورد تحریم های ایران و تاثیر مرز مشترک این دو کشور بر این مسئله گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۷    
سعود القحطانی که به دنبال اذعان ریاض به قتل جمال خاشقچی از سمت مشاوری دیوان سلطنتی برکنار شده بود، از همه مناصب دیگر نیز برکنار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۴    
پارلمان اروپا خواستار تحقیقات بین المللی درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی شد که در کنسولگری عربستان در ریاض به قتل رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۴    
در پی تیراندازی در فروشگاهی در ایالت کنتاکی آمریکا چند تن زخمی و دستکم دو نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۳    
پکن با رد گزارش نیویوریوک تایمز مبنی بر شنود مکالمات تلفن همراه ترامپ توسط روسیه و چین پیشنهاد استفاده از گوشی های هوآوی چینی به جای آیفون آمریکایی را به دولتمردان آمریکایی به خصوص ترامپ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۱    
پیشکسوت نامدار فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم همین حالا هم برای ما حکم قهرمان آسیا را دارد. دستم هنوز به خاطر ضربه هایی که از هیجان و استرس به میز زدم درد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
مرد میانسالی که ساعاتی پیش قصد عبور از ریل قطار در محدوده ایستگاه یزد را داشت، در اثر برخورد با قطار یزد- تهران جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نامزد بهترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار تیمش با سپاهان گفت: به خاطر مصدومیت منتظری ناراحتم و امیدوارم او را در لیگ قهرمانان داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۹    
مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با استقلال گفت: هرتیمی که کمتر اشتباه کند پیروز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۶    
سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران با کسب سومین پیروزی خود راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد اما گرایی در وزن 72 کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود برابر قهرمان جهان از آذربایجان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۸    
یک مقام وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: 13 پهپاد مهاجم با هماهنگی یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی به پایگاه روسیه در سوریه حمله کردند. اتفاقی که کرملین درباره آن ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۷    
بخشدار هزارجریب نکا در استان مازندران گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پاترول به دره ای در مسیر روستای بادابسر به حسین آباد در منطقه هزارجریب نکا 3 کشته بر جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۸    
حمدرضا نظری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بیرجند افزود: انبوهی از افراد از خدمات 2 یا سه سازمان بیمه گر استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهور سابق و محبوس برزیل از دموکرات ها خواست تا اختلافات خود را کنار گذاشته و به خاطر شکست ماجرای فاشیستی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که روز یکشنبه برگزار می شود با یکدیگر اتحاد داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواخر امشب سرعت وزش باد در سطح استان اردبیل افزایش یافته و در برخی مناطق برون شهری می تواند تا 130 کیلومتر بر ساعت برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: افرادی که اخبار مربوط به بلیط ها را منتشر می کنند، دلالانی هستند که برنامه ریزی کردند تا با این اعداد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۷    
چین با حمایت روسیه تلاش کرد که مانع برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره میانمار و ارائه گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل شود، اما این تلاش ها ناکام ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۶    
Huawei mate 20 از برخی قابلیت های نوآورانه برخوردار است که برخی برای اولین بار در دنیای گوشی های هوشمند به کاربران عرضه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۰    
وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی تصریح کرد: بازجویی و دادگاه پرونده جنایت "جمال خاشقجی" روزنامه نگار واشنگتن پست باید در ترکیه برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۸    
معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت سوخت به تنهایی ظلم به مردم است و باید کاهش قیمت خودرو نیز در کنار آن دیده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در کمبود داروهای درمان سکته قبلی و مغزی در بیمارستان ها را نداریم، گفت: 2 درصد از افرادی که دچار سکته قلبی می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی ایالت ویسکانسین به حفاظت واشنگتن از متحدان دیکتاتور اذعان کرد و گفت: آقای پادشاه، دیکتاتور و هر آقای کوفتی که ما از شما حفاظت می کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۲    
به زائران توصیه می شود ارز مورد نیاز را داخل کشور تهیه کرده و به هیچ عنوان به مراکز توزیع ارز در عراق مراجعه نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰    
یک جاعل حرفه ای که با جعل اسناد مالکیت متعلق به یک مرکز تجاری در شمال تهران قصد داشت آن را به قیمت 10میلیارد تومان بفروشد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰    
دو نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش اورامان شهرستان سروآباد صبح امروز توسط اشرار ضدانقلاب به شهادت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۵    
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: رئیس یکی از بانک ها در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 38 میلیارد و 300 میلیون ریال اختلاس کرده بود به اتهام اختلاس دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
"برنی سندرز" سناتور امریکایی و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری امریکا در یادداشتی در روزنامه "نیویورک تایمز" می نویسد که کنگره امریکا باید به همدستی دولت آن کشور در نقض حقوق بشر از سوی پادشاهی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۹    
دادستانی کل عربستان تاکید کرد، متهمان پرونده قتل خاشقجی از قبل برای کشتن این روزنامه نگار برنامه داشتند و تحقیقات در این پرونده بر اساس نتایج تحقیقات مشترک ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۷    
از بانک مرکزی عراق درخواست شد تا اجازه دهد، علاوه بر شبانه روزی شدن ساعت کار باجه های تحویل ارز، دینار بیشتر در اختیار این باجه ها قرار گرفته و تعداد بیشتری از این باجه ها دایر شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۹    
انجمن بین المللی مستند (IDA) فهرست 10 فیلم را به عنوان نامزدهای نهایی بهترین مستند بلند سال 2018 میلادی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری قاچاقچی و سارق پرنده های زینتی و کمیاب و کشف دو بهله سارگپه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۷    
ستاره ولزی رئال مادرید قبل از ال کلاسیکو متهم به فرار مالیاتی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۴    
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، مدیر سیا در جریان سفرش به ترکیه به نوار صوتی ضبط شده از بازجویی و قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی گوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۲    
آفتاب نیوز : تصویربرداری سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان در تهران ادامه دارد و حمید رضا آذرنگ از جمله بازیگران این مجموعه ،به تازگی مقابل دوربین رفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۰    
برای اولین بار با چراغ سبز پارلمان، یک زن رییس جمهور اتیوپی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۴    
همزمان با بازگشت تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران، عربستان سعودی به دلیل قتل یک خبرنگار منتقد ریاض، زیر سایه ای از ابهامات و انتقادات رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۶    
بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن پوزش از زائران گرامی که در فرایند تحویل ارز اربعین با تاخیر مواجه شده اند،اعلام کرد: فرایند ارائه ارز اربعین به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) تسهیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
بانک ملی ایران در ادامه خدمت به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و با توجه به پیش بینی افزایش اعزام زائران در روزهای آتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداران بازنشسته کشور از جمله شهردار اراک مشمول قانون بازنشستگی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۲    
بسیاری از زنان ونزوئلایی که به کلمبیا پناه برده اند، برای سیر کردن شکم فرزندان شان به تن فروشی روی آورده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۷    
خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه از بازداشت پویان خوشحال، خبرنگار روزنامه ابتکار خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۷    
شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران با صدور بیانیه ای در اعتراض به وضعیت معیشتی معلمان اعلام کرد که وعده های پیشین برای مهرماه محقق نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۸    
تیم فوتبال ایران با سه پله صعود در رده بندی فیفا در جایگاه نخست آسیا و سی ام جهان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور طی دو روز آینده گفت: با ورود توده هوای سرد به کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۳    
قیمت طلا روز پنج شنبه تحت تاثیر سقوط بازارهای سهام جهانی که تقاضا برای این فلز ارزشمند به عنوان دارایی مطمئن را تقویت کرد، به بالاترین حد خود در بیش از سه ماه گذشته رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۳    
افشاگر اسرار خاندان سعودی اعلام کرد آن دسته از اعضای خانواده جمال خاشقجی که در عربستان به سَر می برند، توسط مقامات ریاض تحت اقامت اجباری قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲    
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: استفاده از آب آلوده یکی از چشمه های تامین کننده آب مصرفی روستای دریاس موجب مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا و بستری شدن تعدادی از کودکان در بیمارستان امام خمینی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۱    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد از اوایل سال 2019 نیروهایی را برای کسب آموزش به روسیه فرستاده و در اکتبر همین سال نیز فرایند نصب سامانه اس-400 را آغاز می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۷    
رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این که انتظار می رفت قیمت رب گوجه فرنگی کاهش یابد، گفت: به دلیل اتمام گوجه مخصوص رب، قاچاق گوجه و عدم افت قیمت مواد بسته بندی، قیمت رب گوجه فرنگی کاهش نیافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
بحرین از شناسایی و انهدام یک شبکه مرتبط با قطر خبر داد که برای دخالت در انتخابات پارلمانی این کشور تلاش می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۸    
با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی به زائران اربعین حسینی توصیه شده است که از حضور بدون برنامه ریزی دقیق در مرز مهران جدا خودداری نمایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۶    
گروه طالبان تایید کرده که پاکستان، ملا عبدالغنی برادر، یکی از موسسان گروه طالبان را پس از هشت سال از زندان رها کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۲    
به نظر می رسد برانکو فقط با پاداش های امسال (فارغ از جوایز فصل قبل لیگ قهرمانان) تا اینجا تمامی هزینه های حضورش در ایران را صاف کرده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۰    
رئیس جمهوری فرانسه در گفت وگوی تلفنی با پادشاه عربستان به بررسی پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی پرداخت و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۹    
بعد از وقوع صف های طولانی در مراکز عرضه سبد کالا، جایگاههای سوخت و گاز و اخیرا صف در اداره پست جهت ثبت نام کالابرگ نفت سفید، صف های طولانی در نانوایی های خاش شکل گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷    
یک مقام مطلع گفت: با توجه به عدم همراهی و هماهنگی بانک مرکزی عراق در ارائه خدمات مناسب در ارائه ارز، به زارئران توصیه می شود ارز مورد نیاز را داخل کشور تهیه کرده و به هیچ عنوان به مراکز توزیع ارز در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۶    
رییس دولت اصلاحات با این که درآمدهای ارزی محدودی داشت، صندوق ذخیره ارزی را با حساب 20 میلیارد دلار به دولت بعدی تحویل دارد تا این دولت بعد از 8 سال موجودی آن را به صفر برساند و با تورم 40 درصدی آن را ...
  • ۱