پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 25 آبان 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 آبان 1397 آفتاب نیوز 2 آبان 1397 آفتاب نیوز 3 آبان 1397 آفتاب نیوز 4 آبان 1397 آفتاب نیوز 5 آبان 1397 آفتاب نیوز 6 آبان 1397 آفتاب نیوز 7 آبان 1397 آفتاب نیوز 8 آبان 1397 آفتاب نیوز 9 آبان 1397 آفتاب نیوز 10 آبان 1397 آفتاب نیوز 11 آبان 1397 آفتاب نیوز 12 آبان 1397 آفتاب نیوز 13 آبان 1397 آفتاب نیوز 14 آبان 1397 آفتاب نیوز 15 آبان 1397 آفتاب نیوز 16 آبان 1397 آفتاب نیوز 17 آبان 1397 آفتاب نیوز 18 آبان 1397 آفتاب نیوز 19 آبان 1397 آفتاب نیوز 20 آبان 1397 آفتاب نیوز 21 آبان 1397 آفتاب نیوز 22 آبان 1397 آفتاب نیوز 23 آبان 1397 آفتاب نیوز 24 آبان 1397 آفتاب نیوز 25 آبان 1397 آفتاب نیوز 26 آبان 1397 آفتاب نیوز 27 آبان 1397 آفتاب نیوز 28 آبان 1397 آفتاب نیوز 29 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
حکومت خمرهای سرخ با ایدئولوژی مائویستی در سال 1975 با رهبری پل پوت مشهور به برادر شماره یک با کودتا علیه پادشاه در کامبوج به قدرت رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۳    
زیر ساختهای شهر تهران به دو دسته حیاتی و حساس تقسیم می شوند که توجه به آسیب پذیری آنها بسیار حائز اهمیت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۸    
طبق مطالعات انجام شده در آمریکا پزشکان متخصص و جراحان و روان شناسان و پزشکان عمومی بیشترین میزان درآمد را کسب می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۸    
نمایش سفر فوق العاده کاری از دیمیتری نوموکُنوو از کشور آلمان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۳    
سحر قریشی با انتشار تصویری از خود در استوری اینستاگرام در حالی که دستش بانداژ شده است، خبر از وقوع تصادف در شب گذشته داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۳    
اولین تصاویر از تکه های بدن خاشقجی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۹    
فیلمبرداری فیلم "آزاد مثل هوا" ساخته جدید عبدالرضا کاهانی با ترکیب بازیگرانی از فرانسه، کانادا و ایران از مدتی قبل در کانادا آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۳    
کلیپ ها و عکس های "آن ماری سلامه" بازیگر لبنانی که این روزها در سریال در حال پخش از شبکه سوم تلویزیون ایران به نام "در حوالی پاییز" نقش "ساره" را دارد، در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۰    
روستاهای وردیج و واریش زیر مجموعه بخش کن و سولقان شهرستان تهران و منطقه 22 شهرداری تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۳    
کاپیتان پیشین تیم ملی در توئیتر واکنش تند و تیزی نسبت به درگیری اوسیانو کروز با یک خبرنگار نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۲    
هافبک پرسپولیس که به تازگی به یار فیکس این تیم تبدیل شده، معتقد است تیمش به زودی ناکامی در فینال لیگ قهرمانان را جبران خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۱    
امید عالیشاه جمعه ( دیروز) در تمرین گروهی پرسپولیس شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۵۷    
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به آرامش رسیده و همه چیز برای رسیدن به قهرمانی آسیا آماده است، اما شاید بخواهند تیم را به جاده شنی ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۵۴    
داود میرطوسی در خصوص خاطرات اعتیادش به مواد گفت: در مهمانی ها با کوکائین آشنا شدم و پس از اعتیاد به مواد در یکی از خرابه های میدان شوش می خوابیدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۲۶    
هفته گذشته محمد جواد ظریف در راستای دفاع از پیوستن ایران به FATF و همچنین اهمیت تصویب لوایح پولشویی در کشور به صورت صریح و شفاف از وجود فسادی در کشور به عنوان پولشویی سخن گفت که برخی از دلواپسان و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۰۰    
همه ما دوست داریم که خودمان را بهتر بشناسیم. یکی از بهترین روش ها برای شناخت خود و دیگران این است که تیپ شخصیتی خود را پیدا کنیم و برای مثال بدانیم درونگرا هستیم یا برونگرا؟ برای پاسخ این پرسش با یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۳۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: صنف نانوایی های قم با چالش های اقتصادی مواجه است به طوری که تولید نان توجیه اقتصادی برای این قشر ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۲۵    
وقتی وارد دانشگاه و خوابگاه می شویم باید بیاموزیم چگونه با دوستان و هم اتاقی ها، مسئولان خوابگاه و دانشگاه و همچنین استادان ارتباط موثر برقرار کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۰۸    
مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۴:۵۰    
متخصصین دهان، فک و صورت و بزرگان جراحی پلاستیک در نخستین سمپوزیوم صورت ایران به مسائل مهم جراحی پلاستیک پرداختند از جمله تفاوت جراحی پلاستیک در ایران با اروپا چیست؟ اختلاف نظر جراحان بینی بر سر چیست؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۴:۲۴    
پژوهشگران آمریکایی در ارگانوئید کلیه سلول هایی را پیدا کردند که به به سلول های ماهیچه و مغز تبدیل شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۳:۵۳    
کافئین به میزان قابل توجهی در رفع ریسک دیابت نوع دوم مؤثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از نجات یک بهله عقاب توسط ماموران پاسگاه انتظامی قهاوند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در اوج نبرد قرار دارد و خودش را برای مراحل آتی آماده می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۲۳    
سمینار آشنایی با مشاغل پردرآمد ایران و جهان از سوی جهاددانشگاهی استان فارس در شیراز و به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۰۰    
ساعاتی قبل تعدادی از پیج های پرطرفدار اینستاگرام هنرمندان و شاخ های مجازی از دسترس خارج شد. یک منبع آگاه در این باره توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۱:۲۲    
رئیس انجمن دیابت استان اردبیل گفت: در کشور 7 میلیون دیابتی شناسایی شده و به همین تعداد نیز بیمار دیابتی از بیماری خود مطلع نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۴۴    
انتشار تصاویر دلخراش از حوادث تلخی همچون تجاوز که در چند سال اخیر به واسطه گسترش رسانه های اجتماعی و کسب شهرت بیشتر باب شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی ایران در یادداشتی از درنظر گرفتن تمهیداتی برای صادرکنندگان و بازگشت 47 میلیارد دلار ارز به کشور در سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۳۲    
رییس جمعیت هلال احمرشهرستان اندیکا در خوزستان گفت: مادر باردار اندیکایی در یک عملیات هشت ساعته امدادگران و نیروهای محلی نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی تدبیری و شعارزدگی به سر می برند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۲۹    
'فدریکو موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که این اتحادیه از موضع عراق در برابر تحریم های ضد ایرانی آمریکا حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۲۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه تیم شاهین های جنگ آمریکا علاقه و میل شدیدی برای به هم ریختن اوضاع در ایران دارند، افزود: نهادهای ایرانی نسبت به گذشته منسجم تر و توانمند تر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۲    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۲    
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که مکانیزم پرداخت در کشور ما بعضا ناعادلانه است، گفت: یکی از پیشنهادهای ما این بوده که حق بیمه طلایی باید به نسبت حقوق معلم کسر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی دولت اقلیم کردستان ضمن تکذیب خبر توقف واردات کالاهای ایرانی گفت: تصمیمات ما بطور مستقیم به تصمیمات دولت فدرال عراق مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۵۰    
گروهی از باستان شناسان ایتالیایی و آمریکایی موفق به کشف گوری در شمال کشور مصر شدند که بقایای یک زن به همراه جنین درون شکمش در آن یافت شده و قدمت ان به بیش از 3700 سال پیش بازمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۴۸    
محققان ناسا با بررسی تصاویر دریافت شده از تلسکوپ فضایی "هابل" موفق به درک یک ابرنواختر شدند که انفجار یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای حضور در همایش سه روزه سن پترزبورگ روز گذشته وارد روسیه شد در دیدار با وزیر فرهنگ این کشور شرکت طرفین در نمایشگاه های کتاب به عنوان مهمان ویژه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۵    
یکی از امامان جمعه در استانها از حرکت کشور به سوی ثبات ابراز رضایت رضایت کرده و از مدیران اقتصادی خواسته درست مدیریت کنند تا سنگ اندازی دشمن به جایی نرسد و امام جمعه دیگری نیز با اعلام اینکه دشمن در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۰    
مهدی هاشمی نسب تصویری منتشر کرده از بازی پرسپولیس و کوپه داغ و جدالش با علی دایی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۸    
چهارمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۱    
فرمانده انتظامی آستارا گفت: مردی که خود را پزشک معرفی کرده بود در لوندویل آستارا دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۱    
مدیر شهرداری منطقه هفت اهواز گفت: یک موتور سوار در ساعت 17 روز جمعه به صورت 2 نفر از ماموران اجراییات شهرداری این منطقه اسید پاشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۵    
گروهی از ناوهای آمریکا به رهبری ناو هواپیمابر یواس اس هری ترومن با گذشتن از تنگه جبل الطارق وارد آبهای مدیترانه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۳    
استاندار خراسان رضوی در آخرین گفت وگوی صمیمی اش با خبرنگاران درباره مسائل مختلف استان در 5 سالی که کلید ساختمان خیابان بهار در دستش بود سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۸    
پیش بینی شده بود که "تصویر هنرمند (استخر و دو پیکر)" به حدود هشتاد میلیون دلار فروخته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۳    
انفجار یک کپسول گاز در اتوبوسی که دهها مسافر را در کشور زیمبابوه حمل می کرد دست کم 42 کشته برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک گاراژ نگه داری خودرو در خیابان خاوران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۰    
در ادامه اعتراضات صنفی کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، شماری از کارگران این واحد صنعتی صبح امروز خیابان منتهی به میدان هفت تپر تا مصلی شهر شوش را راهپیمایی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سی ان ان امروز جمعه گزارش داد یک قاضی آمریکایی به کاخ سفید دستور داده مجوز خبرنگار اخراج شده این شبکه خبری برای ورود به کاخ سفید را احیا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۰    
پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در شهر ری و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۷    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار درباره دلایل افزایش قیمت انواع خشکبار در بازار، گفت: برخی از کالاهای صنف ما مانند پسته با توجه به اینکه صادراتی هستند از افزایش نرخ ارز تاثیر میگیرند و از طرفی بخش دیگری از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۶    
راند سوم مسابقات آفرود دودیفرانسیل قهرمانی کشور در پارک جنگلی ارومیه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۸    
سرمربی سابق کارون اروند خرمشهر هدایت خونه به خونه بابل را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم استقلال درخواست خود برای اضافه شدن عوض کادر فنی خارجی به باشگاه ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۶    
ریس اداره راهداری کهگیلویه گفت: بارش باران باعث قطع شدن 40 راه روستایی در کهگیلویه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۲۹    
دادستان شوشتر با اشاره به پرونده تجاوز منتشر شده در فضای مجازی گفت: سه شخص در رابطه با این پرونده دستگیر شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۵    
تصاویر یک روز بارانی امروز جمعه از مناطق مختلف پایتخت را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۳    
وزیر کار و رفاه اجتماعی بااشاره به خدمات و تلاشهای دکتر نوربخش گفت: نوربخش هیچ گاه از سختی ها شکایت نکرد و همیشه سر از پا برای خدمت نمی شناخت و برای خدمت آماده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش برف و باران، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان به 789 حادثه دیده امدادرسانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۹    
پیرو انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اظهارات پیروز حناچی، شهردار منتخب تهران در خصوص استفاده از کارشناسان و متخصصان خارجی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۷    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای تاکید کرد: در این برهه از زمان بر مؤمنین واجب است به کمک غذایی و درمانی مردم یمن بشتابند و به هر وسیله صدای مظلومانه آن ها را به گوش جهانیان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۶    
تیم مازندران قهرمانی رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در گروه الف را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۷    
وزیرامور خارجه کشورمان درباره پیوستن به FATF معتقد است که خودکشی کردن از ترس مرگ را نباید پذیرفت و نباید تحت تأثیر جوسازی ها و فضاسازی های عده ای که منافعشان به خطر افتاده است قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۵    
قدوس گویا به خاطر مشکل خدمت سربازی نتوانسته به ایران بیاید و مقابل ترینیداد و توباگو بازی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۴    
جایزه ملی کتاب آمریکا به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی این کشور و همچنین جایزه ادبی سروانتس ویژه نویسندگان اسپانیولی زبان برندگان خود را شناختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۴    
بر اساس اعلام روزنامه حریت، فایل صوتی دومی درباره گفت وگوی عاملان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست پیدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۳    
تمرین امروز پرسپولیس با اتفاق جالبی همراه شد که تعجب حاضرین را برانگیخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۳    
آذرماه روند رو به رشد بازار مسکن یک ساله می شود. با توجه به رکود تورمی بازار مسکن، قاعدتا باید در ماه های آینده رشد ماهانه قیمت ها کاهش پیدا کند، اما با توجه به نوسان متغیرهای موثر بر بازار مسکن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۲    
بارندگی های شدید همراه با وزش تندباد و رعد و برق صبح روز جمعه باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر و اخلال در تردد وسایل نقلیه در شهر بوشهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۱    
جهانگیری، نوبخت و آذری جهرمی در مراسم تشییع پیکر مرحوم نوربخش و معاونش حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۸    
تصاویر نشان می دهند بارش باران چند روزه باعث به وجود آمدن خرابی در قسمت هایی از ورزشگاه آزادی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۸    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش باران در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۶    
فرماندار شهرستان باشت گفت: زن جوان و 28 ساله باشتی بر اثر صاعقه جان خود ار از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۵    
در آستانه فرا رسیدن بیست و هفتم آبان ماه، آخرین فرصت اجرای " قانون منع به کارگیری بازنشستگان" مراسم تودیع و بدرقه ابراهیم طاهریان، سفیر ایران در ترکیه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، تلویحا آمار مرگ تعدادی از مازندرانی ها بر اثر مصرف مشروبات الکلی منتشر شده در فضای مجازی را نادرست دانست و گفت: آمار دقیق پس از بررسی های صورت گرفته اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۳    
"صرفنظر از تاثیر سیاسی تحریم بر ایران، تلاش ترامپ برای فشار بر صادرات نفت ایران بر بازارهای جهانی تاثیرگذار بوده است. کاهش واردات نفت از ایران فشار جهانی بر قیمت نفت را افزایش داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: محمدتقی نوربخش به معنای واقعی عاشق محرومین و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بود و با تمام وجود احساس خدمتگزاری می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۸    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: اگر روند کاهش قیمت ارز ادامه داشته باشد یا نرخ دلار در همین سطح 11 هزار تومان باقی بماند در هفته دوم بهمن یا اسفند ماه شاهد کاهش 25 تا 30 درصدی قیمت ها خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۵    
عربستان، امارات، آمریکا و انگلیس ضمن برگزاری نشستی پیرامون حمایت از دولت منصور هادی در یمن از اتخاذ سلسله اقداماتی برای "حمایت از اقتصاد یمن" خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۳    
رییس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا هشدار داد بانک ها و شرکت های اروپایی که در ابتکار اتحادیه اروپا برای حمایت از تجارت با ایران شرکت کنند، در معرض خطر تحریم های جدید آمریکا قرار خواهند گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۵    
صبح جمعه 25 آبان، تعدادی از خودروهای کلاسیک از شهرهای مختلف کشور در اصفهان به نمایش گذاشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۳    
با توجه به نوسان نرخ ارز و ثابت نبودن قیمت ها، فعالان صنف رایانه موظف به نصب اتیکت با درج قیمت روز روی کالا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۱    
به تازگی گفته ها حاکی از آن هستند که مقامات سعودی با ابراز نگرانی خود در مورد وضعیت بازار جهانی نفت، مخالفت خود در مورد معافیت تحریم های نفتی ایران و خشم خود را از این تصمیم امریکا اعلام کرده اند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۱    
خطیب جمعه تهران با بیان اینکه همراهان جنایات آل سعود و صهیونیست ها بدترین چهره را در دنیا دارند، گفت: مسئولان و دست اندرکاران باید در مسائل اقتصادی ریزبین و جدی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان گلستان درباره مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعتراف راننده نفتکش به عمدی بودن سانحه رانندگی منجر به فوت مدیرعامل تأمین اجتماعی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کشاورزی سنتی موجود، دریاچه ارومیه احیا نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
مراسم ادای احترام و بدرقه سید تقی نور بخش و عبدالرحمان تاج الدین،با حضور وزیر فعلی و وزیر سابق کار در شهر گرگان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۶    
مادرید از پیشنهاد رییس جمهور فرانسه مبنی بر لزوم تشکیل ارتش اروپایی حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش بینی بارش برف و مه در ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۴    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از انجام مراحل آخر لایحه امنیت زنان در برابر خشونت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۲    
رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن گلایه از کم توجهی ها به حوزه معدن در کشور از معادن به عنوان یک ظرفیت کم نظیر اما مغفول در کشور یاد کرد و گفت: معدن گرفتارترین بخش تولید در ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۱    
چین به تازگی از جدیدترین جنگنده خود موسوم به جی -20 (جیان -20) رونمایی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار آسیا تحت تاثیر افزایش تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند به دلیل نگرانی سرمایه گذاران نسبت به پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۴    
سایت " ژئوپولیتیکال مانیتور" با اشاره به تنش های بین ایران و غرب، افزوده است: در این باره باید تصورات غلط متداول سیاسی و یا انگیزه های اشتباه را تشخیص دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۳    
مدیر محیط زیست ملکشاهی از گرفتار شدن تعدادی از نیروهای این اداره در سیل رودخانه گاوی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و زخمی شدن 5 نفر بر اقر واژگونی خودرو در بزرگراه شهید همت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: استفاده ابزاری از حقوق بشر، قطعنامه های حقوق بشری و سازوکارهای بین المللی توسط برخی کشورهای غربی و رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی و برخی رژیم های مرتجع منطقه قویا محکوم و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۱    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس می گوید: ورود زنان به ورزشگاه ها به شکل تدریجی و با اولویت بازی های ملی ادامه می یابد.
  • ۱