جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۲۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 آذر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 آذر 1397 آفتاب نیوز 2 آذر 1397 آفتاب نیوز 3 آذر 1397 آفتاب نیوز 4 آذر 1397 آفتاب نیوز 5 آذر 1397 آفتاب نیوز 6 آذر 1397 آفتاب نیوز 7 آذر 1397 آفتاب نیوز 8 آذر 1397 آفتاب نیوز 9 آذر 1397 آفتاب نیوز 10 آذر 1397 آفتاب نیوز 11 آذر 1397 آفتاب نیوز 12 آذر 1397 آفتاب نیوز 13 آذر 1397 آفتاب نیوز 14 آذر 1397 آفتاب نیوز 15 آذر 1397 آفتاب نیوز 16 آذر 1397 آفتاب نیوز 17 آذر 1397 آفتاب نیوز 18 آذر 1397 آفتاب نیوز 19 آذر 1397 آفتاب نیوز 20 آذر 1397 آفتاب نیوز 21 آذر 1397 آفتاب نیوز 22 آذر 1397 آفتاب نیوز 23 آذر 1397 آفتاب نیوز 24 آذر 1397 آفتاب نیوز 25 آذر 1397 آفتاب نیوز 26 آذر 1397 آفتاب نیوز 27 آذر 1397 آفتاب نیوز 28 آذر 1397 آفتاب نیوز 29 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی هوانوردی را اوج توسعه یافتگی و بلوغ بشر دانست که مسیر توسعه از گسترش این صنعت می گذرد، گفت: باید از خروج نیروی انسانی کشور در هوانوردی، مانند خلبانان و متخصصان جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در قانون بودجه، منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده است، اما اگر این میزان قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
من معتقدم که اقتصاد ما همواره در دست اصولگرایان بوده است. حال این سوال مطرح است که آنها کجا توانستند عرصه اقتصاد را به درستی پیش برند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۱    
در جریان سفر رئیس جمهور به شهر سرخه، حجت الاسلام حسن روحانی با چند تن از همکلاسی های خود و همچنین بانوی فرشبافی که وی را از دست ماموران ساواک فراری داد، دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۱    
شرکت ایران خودرو تعدادی از محصولات خود را از روز شنبه 17 آذرماه به صورت تحویل فوری 15 روزه عرضه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۰    
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرجدیدهشتگرد، مبنی بر معامله قطعات زیادی ملک با اسناد جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۸    
نتایج تحقیق جدید در بین افراد سوئدی نشان می دهد که نامزد شدن در مسئولیت های سیاسی در افرادی که والدین آنها نیز در موقعیت های سیاسی قرار دارند بیش از دیگران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به هزینه سالانه این تجهیزات در کشور گفت: بازار تجهیزات پزشکی ایران ظرفیت بالایی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان دارد و سرمایه گذاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شرایط خود در ناتینگهام و نقش هواداران این تیم در مسیر صعود به لیگ برتر سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مدیرگروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مس سومین ماده معدنی بدن است که برای سلامتی مفید بوده و عنصری ضروری است که در فرآیندهای گوناگون بدن نظیر خون سازی و عملکرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۰    
بدافزار جدیدی در چین منتشر شده که بالغ بر 100 هزار رایانه را تنها در عرض چهار روز گذشته آلوده و به اطلاعات کاربران آن نفوذ کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت چهار لایحه FATF معتقد است: به نظرم این چهار لایجه قبل از مهلتی که به ایران داده شده است نهایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۳    
آفتاب نیوز : میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص 136 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد. وضعیت آلودگی هوا شهرهای بزرگ
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان در سال جاری با همکاری مسئولان دستگاه قضائی، حمایت استانداری مازندران و پشتیبانی نیروهای انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۶:۰۰    
پژوهشگران "دانشگاه کوئینزلند"(University of Queensland) استرالیا در مطالعه اخیرشان یک آزمایش سریع و ارزان را با استفاده از نانوذرات طلا به منظور تشخیص سرطان توسعه داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۴:۰۲    
با تلاش نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری و مازندران 75 شیء تاریخی با قدمت هزاره اول پیش از میلاد، ساسانی و عصر آهن کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به بیمه ایثارگران بازنشسته گفت: ایثارگران مشمول این صندوق خدمات بیمه تکمیلی خود را طبق مصوبه هیات وزیران باید از دستگاه محل خدمت دریافت کنند در غیراین صورت می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۲:۰۰    
گویا هنوز برخی شرکت ها دست از استفاده از عکس های تقلبی برای فروش محصولات خود برنداشته اند و برای نشان دادن کیفیت دوربین گوشی های جدید خود از عکس هایی که توسط دوربین های حرفه ای گرفته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۱:۳۴    
رسانه انگلیسی از شکایت باشگاه تراکتورسازی از دو بازیکن خارجی سابق خود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۴۸    
هر سال حدود 630 هزار نوزاد مبتلا به ناهنجاری های جنینی ناشی از الکل در جهان متولد می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۹    
رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
یک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی برای ساخت فیلمی مستند درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده بود، وارد این شهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
مدیر عامل آب و فاضلاب منطقه 3 تهران گفت: در حادثه ترکیدگی لوله آب منطقه توحید تا کنون خسارتی به تونل و متروی توحید وارد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
روبین کازان که در ترکیب از مهاجم ایرانی اش بهره می برد در جام حذفی روسیه مغلوب لوکوموتیو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
خالد بن سلمان برادر ولیعهد سعودی و سفیر عربستان در آمریکا برای اولین بار پس از قتل خاشقجی به واشنگتن بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
وزیر نفت گفت: اوپک سازمانی مستقل است و بخشی از وزارت انرژی امریکا نیست که از واشنگتن دستور بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۱    
تمرینات پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل سپاهان پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۳    
آفتاب نیوز : تصاویری از آلودگی هوای امروز کرج را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۲    
مقام اسبق سیا در یادداشتی نوشته ایرانی ها با تمام گرایش های سیاسی کودتای آمریکا در کشورشان در سال 1953 را فراموش نکرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت ایران با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی، اغلب نمایندگان این فراکسیون را کاسب کار خواند و البته تاکید کرد که در این ارتباط باید محمدرضا عارف رئیس این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۵    
رییس انجمن ژنتیک ایران گفت: 55 درصد سبد غذایی کشور از واردات تامین می شود که از این میزان 80 درصد آنها تراریخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
دادستان کل کشور با بیان اینکه درصد قابل توجهی از آسیب های جامعه ناشی از ضعف در نظارت ها است گفت: مبارزه با فساد باید از منشأ آغاز شود که اگر منافذ را نادیده بگیریم برای کنترل این امر از طریق دستگاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۶    
رئیس اورژانس گیلان از ضرب و شتم تکنسین های اورژانس لوشان توسط همراهان بیمار خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از تکنسین ها مصدوم و به ماشین اورژانس نیز خسارت وارد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۱    
دادستان شهرستان شوش در رابطه با موضوع ضرب و شتم اسماعیل بخشی گفت: من این موضوع را تایید نمی کنم. چون اگر درست باشد، ناظر زندان باید به ما گزارش بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۸    
دو روز از برملاشدن راز هولناک مدرسه پسرانه اصفهان می گذرد؛ مدرسه ای که حالا نه فقط برای ساکنان و اهالی خیابان محمدطاهر این شهر بلکه برای خیلی ها شناخته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۲    
دادگاه عالی ایتالیا قصد دارد مجسمه 2000 ساله ای به نام جوان پیروز که هم اینک در موزه ای در امریکا نگهداری می شود را به این کشور بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۸    
وزیر امور خارجه گرجستان، ضمن تایید بروز مشکل برای ورود برخی شهروندان ایرانی به گرجستان، گفت: دولت گرجستان این موضوع را از کانال های دیپلماتیک پیگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۶    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در یکصد و هفتاد و پنجمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) عصر چهارشنبه تهران را به مقصد وین اتریش ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که 30 دانش آموز یک دبیرستان دخترانه در کرج بر اثر نوعی مسمومیت روانه بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) به رژیم صهیونیستی نسبت به حفاری ها در داخل خاک لبنان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۰    
حسنا جلیل امروز (چهارشنبه) کار خود را به عنوان معاون راهبرد و سیاست وزارت کشور افغانستان آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۵    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای خواهان عذرخواهی صدا و سیما شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور اظهار کرد: دانشگاه های ما آزادترین دانشگاه های دنیا از لحاظ اظهارنظر و بیان نقد هستند و فکر نمی کنم کشوری مانند ایران باشد که دانشجویان خیلی آزاد نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۷    
دوچرخه سواری پیروز حناچی، شهردار تهران، در روز سه شنبه بدون خودرو، واکنش های بسیاری به همراه داشت. برخی آن را اقدامی قابل تحسین و گامی روبه جلو دانستند و عده ای از آن به عنوان نمایش و راهی برای پاک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور کشورمان در گفت وگو با خبرگزاری ژاپنی استفاده از قدرت و نفوذ ژاپن برای پایان دادن به یکجانبه گرایی آمریکا در جهان را خواستار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۰    
برنامه جهانی غذا که نهادی وابسته به سازمان ملل است، در مورد تشدید وخامت اوضاع در یمن هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کاستن هرچه بیشتر از بهای نفت از کشورهای عضو اوپک خواسته تا تولید خود را کاهش ندهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۲    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۱    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله در محدوده میدان توحید از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری در این محدوده خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۰    
انتشار تصویری از این پیرمرد با انصافِ تبریزی در وزن کردن پاکت خالی چای مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۰    
نفس عمیق نکشید، هوای تهران آلوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۵    
روابط عمومی وزارت کشور در اصلاحیه ای درباره اعلام معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی در نشست خبری اش نسبت به لغو مجوز یکی از انجمن ها توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۴    
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اهواز درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص انتشار نامه وزیر امور خارجه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص انتقال فرزندان یکی از کارکنان این وزارتخانه به دانشگاه های داخل کشور توضیحاتی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۲    
یک رسانه آمریکایی به نقل از کارشناسان آشنا به سیاست های دولت آمریکا گزارش داده این کشور احتمالاً سیاست معافیت عراق از تحریم ها علیه نفت ایران را ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد که نشت آب در منطقه توحید پایتخت با حضور عوامل آبفای تهران مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۸    
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اگر دشمنان در برابر حرف حق ما سر فرود آورند، می توانیم با آنها صحبت کنیم٬ اظهار کرد: اروپا هم باید در برابر سخن حق تسلیم شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
امروز هم روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت و ارز مسافرتی نیز مقداری ارزان شد اما نرخ خرید دلار از سوی بانک ها بدون تغییر 11 هزار و 227 تومان باقی ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۴    
وزیر بهداشت، گفت: دولت مانند پدری عیال وار با امکانات محدود است و فرزندان بسیاری دارد. این پدر در درجه اول باید به فکر سیر کردن شکم، درمان بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۱    
سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حدود 38 هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
هیأت وزیران پس از جلسه هیأت دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۴    
رئیس جمهور، نماز را وسیله هدایت و ذکر رحمانیت خداوند دانست و تاکید کرد: نماز، صورت دین و نماز جماعت، مظهر و نمایش دین و قدرت اسلام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۹    
لوله اصلی آب شهر تهران واقع در میدان توحید ترکید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۷    
یک عضو هیئت رییسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خودرو را باید حتما پایین بیاوریم و نباید اجازه دهیم در بازار رانت و دلالی پیش بیاید .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۴    
وزیر اطلاعات به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی خطاب به دانشجویان صادر کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۳    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علیرضا رشیدیان را به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۹    
به دلیل مه آلودگی هوای شهرستان ارومیه، برخی پروازهای روز گذشته و امروز صبح برخی شرکتهای هواپیمایی به مقصد ارومیه و بالعکس کنسل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۹    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی، امروز چهارشنبه14 آذر 97 به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۴    
اسلواکی امروز یک دیپلمات روس را اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور روسیه گفته است، در صورت خروج آمریکا از پیمان منع موشک های میان برد هسته ای و نابودی کامل آن، آمریکا پاسخ مناسب روسیه را خواهد دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صبح فردا (15 آذر) بودجه را به مجلس ارسال خواهیم کرد، هرچند نمایندگان محترم برای سرکشی به حوزه های انتخابیه تا ده روز آینده تعطیل خواهند بود و مجلس جلسه علنی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۲    
رییس جمهوری امروز در جمع مردم سرخه در زادگاهش سخنرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۴    
جلسه هیأت دولت به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۹    
طبق پنجمین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص کارت سوخت، زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی بر اساس شماره تلفن همراه لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۹    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به پس گرفتن امضاهای تعدادی از متقاضیان، استیضاح وزیر خارجه منتفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
تعدادی از اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در زمان رای گیری برای ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (cft) تلاش کردند که با خروج از مجلس شورای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۴    
جمعی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج صبح امروز چهارشنبه 14 آذرماه در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه خود در مقابل استانداری البرز تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ ارز، اقدامات مشترک مثبت وزیران صنعت و ارتباطات با نهادهای دیگر برای ترخیص گوشی های توقیفی در گمرک ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۶    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه که به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد، لایحه مشارکت عمومی – خصوصی را تصویب و به مجلس فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹    
نامه معروف آلبرت اینشتین به یک فیلسوف آلمانی که وی یک سال پیش از مرگش نوشته بود، روز سه شنبه در یک حراجی در نیویورک به قیمت حدود 3 میلیون دلار به فروش رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۳    
آفتاب نیوز : گروه تولیدی اخوان ابتدا با تولید سینک های استیل پا به صنعت تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه گذاشت. هسته ی اولیه ی این کارخانه در شیراز بنا نهاده شد و به تدریج خود را گسترش داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: کاشت چمن در تهران ممنوع شده و به جای آن درختانی سازگار با محیط که مقدار کمی آب هم نیاز دارند کاشته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۲    
یک مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به واریز دو ماه از حقوق تمام کارگران گروه ملی فولاد گفت: بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی نسبت به انجام وظایف سهامداری اش کوتاهی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان داستانی رایج بین مردم سرخه را تعریف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۰    
دادستانی ترکیه دستور بازداشت ژنرال احمد عسیری و سعود القحطانی را در ارتباط با پرونده قتل خاشقجی را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۶    
آفتاب نیوز : تنها مدرک مورد نیاز برای خرید برند آماده ، تنها همراه داشتن کارت شناسایی می باشد و نیازی به داشتن جواز تاسیس، پروانه بهره برداری ، کارت بازرگانی و ... نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۶    
در دنیای تبلیغات دیجیتال، تبلیغات کلیکی یا cpc یا ppc به تبلیغاتی گفته می شود که از تبلیغ دهنده به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ وی صورت گرفته میشود هزینه دریافت میگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۲    
نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: قیمت هایی که همراه نرخ ارز افزایش یافته بود، علیرغم پایین آمدن قیمت دلار پایین نمی آید و مردم می پرسند مسئول کیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آتش سوزی در مجموعه تجاری اداری رزمال در غرب تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۰    
بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه سمنان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه در سفر استان سمنان وارد سرخه شد و بر مزار شهدای این شهرستان حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۳    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به شرایط اضطرار در آلودگی هوا آمبولانس های اورژانس در 10 نقطه مرکزی و پر جمعیت پایتخت مستقر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰    
برخی در اعتراض به وضعیت حقوق بشر در فرانسه و برخورد دولت با معترضان مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۳    
صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر بخش فیض آباد از خراسان رضوی را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۸    
"در آن پادگان عددشان زیاد نبود و سی، چهل نفر بیشتر نبودند. من به آنها پیشنهاد نماز جماعت دادم. نماز مغرب و عشا را با پتو انداختن، اقامه کردیم. ملحدین و چپ ها وسط نماز تنبک آوردند و تنبک زدند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه در سفر استان سمنان وارد سرخه شد و بر مزار شهدای این شهرستان حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۱    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۶    
یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان از استعفای 20 نماینده این استان خبر داد و گفت که این اقدام در اعتراض به حذف بودجه مربوط به آب استان اصفهان انجام شده است.
  • ۱