جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۱۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 بهمن 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 بهمن 1397 آفتاب نیوز 2 بهمن 1397 آفتاب نیوز 3 بهمن 1397 آفتاب نیوز 4 بهمن 1397 آفتاب نیوز 5 بهمن 1397 آفتاب نیوز 6 بهمن 1397 آفتاب نیوز 7 بهمن 1397 آفتاب نیوز 8 بهمن 1397 آفتاب نیوز 9 بهمن 1397 آفتاب نیوز 10 بهمن 1397 آفتاب نیوز 11 بهمن 1397 آفتاب نیوز 12 بهمن 1397 آفتاب نیوز 13 بهمن 1397 آفتاب نیوز 14 بهمن 1397 آفتاب نیوز 15 بهمن 1397 آفتاب نیوز 16 بهمن 1397 آفتاب نیوز 17 بهمن 1397 آفتاب نیوز 18 بهمن 1397 آفتاب نیوز 19 بهمن 1397 آفتاب نیوز 20 بهمن 1397 آفتاب نیوز 21 بهمن 1397 آفتاب نیوز 22 بهمن 1397 آفتاب نیوز 23 بهمن 1397 آفتاب نیوز 24 بهمن 1397 آفتاب نیوز 25 بهمن 1397 آفتاب نیوز 26 بهمن 1397 آفتاب نیوز 27 بهمن 1397 آفتاب نیوز 28 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 بهمن 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 400 قلم دارو تحت پوشش بیمه است. برخی می گویند دارویی از پوشش بیمه خارج شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۳۵    
طبق آمارها روزانه بیش از 7 میلیارد تومان هزینه مصرف سیگار و بیش از سه برابر آن هزینه درمان بیماری های مرتبط با آن در ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۱۵    
آفتاب نیوز : تصاویری از محسن تنابنده کارگردان فیلم قسم و همسرش در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر را در مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۳:۱۴    
چربی احشایی نوعی از چربی بدن است که به صورت پنهان در اطراف اعضای بدن قرار گرفته و سلامتی افراد را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۲:۰۶    
به دنبال تعویق احتمالی اجرای یکی از مواد قانون هوای پاک مبنی بر اسقاط موتورسیکلت های فرسوده در هیأت وزیران، دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا ضمن ابراز گلایه از این اقدام دولت، گفت: اسقاط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
نهمین روز جشنواره فیلم فجر با پررنگ تر شدن قصه هایی که بر پایه قتل و قصاص به تصویر کشیده شده اند، به پایان رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
آفتاب نیوز : به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن ماه 1357، فرماندهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
آفتاب نیوز : طبق اعلام هواشناسی استقرار سامانه ای باران زا تا اواسط هفته آینده در خوزستان ادامه دارد و بعضا ریزش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شهروندان خواست تا مراقب کپی شدن کارت های اعتباری خود توسط کلاهبرداران باشند تا حسابشان خالی نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
آفتاب نیوز : نماز عبادی-سیاسی این هفته جمعه تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
رسانه های مصری از فرار یک کارگردان معروف عضو پارلمان این کشور و دستگیری دو بازیگر جوان پس از انتشار فیلم رابطه جنسی آنها خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۹    
علی اکبر دهقان، یکی از شکنجه گرهای ساواک در طی ساخت مستند تلویزیونی، پس از 40 سال با شکنجه شدگانش ملاقات کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۹    
دادستان کل کشور، فقدان قانون در برخورد با تخلفات اقتصادی را یکی از مشکلات دستگاه ها دانست و یادآور شد: برای برخورد با مفاسد اقتصادی بایستی برخورد ریشه ای داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
تولید نفت ایران به پایین ترین حد در 5 سال گذشته رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
جف بیزوس، بنیانگذار و مدیر آمازون می گوید که مالک هفته نامه آمریکایی نشنال انکوایرر قصد اخاذی از او را داشته و وی را تهدید کرده است که تعدادی از عکس های صمیمانۀ او و دوست دخترش لارن سانچز را منتشر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اینستاگرام برادر تلگرام است، افزود: زور قوه قضاییه تاکنون به فیلتر اینستاگرام نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس فدراسیون بوکس درباره جدا شدن ملی پوش بوکس از کاروان تیم ملی در فرودگاه شهر وین گفت: از این اتفاق متاسفم و امیدوارم کهرازه تصمیم درست را بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد غیرمردمی فسادانگیز است، اختصاص یافتن 80 درصد از اقتصاد به دولت امر صحیحی نیست، حوزه مدیریت باید اصلاح شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۴    
سرهنگ کاظمی گفت: شهروندان با دید بازتری نسبت به استفاده از اپلیکیشن ها اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۳    
مراسم قدردانی از مهمان نوازی ایرانیان از آوارگان لهستانی امروز (جمعه) با حضور سفیر ایران در ورشو برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۱    
استقلال در دیدار نخست خود در دور برگشت نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر توانست بازی بسیار خوبی را برابر پیکان به نمایش گذارد و با چهار گل به پیروزی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۹    
رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران تمامی پایگاههای آمریکا در منطقه را زیر نظر دارد و نیروهای مسلح کشورمان غافلگیر نمی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
فرانتس زدلمایر یک مشاور امنیتی آلمانی در نیویورک تایمز نوشت: رییس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین کریسمس امسال را با دستگیری یک توریست آمریکایی به عنوان جاسوس جشن گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۳    
در چند وقت اخیر به دنبال نوسانات نرخ ارز قیمت بسیاری از محصولات روند صعودی به خود گرفت و اقلام خوراکی نیز در این افزایش قیمتها حضور چشمگیری داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۴    
سید محمود علیزاده طباطبایی از همافران سابق نیروی هوایی و وکیل دادگستری فعلی در مصاحبه ای خاطراتش از ابتدای انقلاب را تشریح کرده که شامل ادعاهای مهمی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
رئیس هیئت مدیره استقلال از تلاش این باشگاه برای رفع مشکل پاتوسی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۴    
عوامل فیلم متری شش و نیم در هشتمین روز سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش فیلم، متری شش و نیم، به کارگردانی سعید روستایی شامگاه 18 بهمن ماه با 18 سانس فوق العاده در ایران مال همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به اظهاراتی مبنی بر شیوع آنفلوانزای خوکی، با تاکید بر آنکه در حال حاضر انفلوانزایی به نام انفلوانزای خوکی در ایران نداریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۳    
بازیکنان تیم جنوبی به دلیل عدم تعهد مدیران باشگاه در تمرین امروز حضور نیافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۱    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه گزارش روزنامه نیویورک تایمز در مورد روزنامه نگار مقتول سعودی را فاقد اعتبار دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به زودی یک دستورالعمل جدید را امضا خواهد کرد که بر اساس آن استفاده از تجهیزات ارتباطی مخابراتی چینی در شبکه های بی سیم ایالات متحده ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۷    
سازمان تجارت جهانی با بررسی یک پروند حقوقی به کره جنوبی اجازه داد سالانه به میزان 85 میلیون دلار کالا های آمریکایی را تحریم کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۵    
آنگلا مرکل در صحبتهایی مغایر با مواضع دونالد ترامپ، تاکید کرد گروه تروریستی داعش هنوز شکست نخورده و به دنبال به کارگیری تاکتیک های جنگ نامتقارن در آینده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۳    
قیمت جهانی طلا در ادامه معاملات امروز افزایش یافت و هر اونس فلز زرد در برابر 1314 دلار معامله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
نماینده آمریکا در اتحادیه اروپا به شرکت هایی که قصد استفاده کردن از سازوکار مالی ویژه برای تجارت با ایران (موسوم به اینستکس) را دارند، هشدار داد که ممکن است توسط ایالات متحده تحریم شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۲    
محسن چاوشی در واکنش به شایعه مهاجرتش به کانادا در اینستاگرام خود نوشت: چه دلیل عجیبی! من تا سر کوچه هم به زور میرم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۱    
فشارها بر عربستان در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی بار دیگر بالا گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۹    
رمضان زاده در واکنش به خواندن خبر اشتباه آیت الله یزدی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: چگونه اطلاعات غلط یکی از فقهای عظام را به موضعگیری غلط می کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
سازمان هواشناسی در اخطاریه ای نسبت به وقوع سیلاب در برخی استان های جنوبی کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد قطار با عابر در شهرستان میانه یک کشته برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تصریح کرد: اظهارنظر های پیاپی، بی مبنا و نابجای برخی از مقامات آمریکایی در مورد مسائل داخلی ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، عملیات نظامی احتمالی در ادلب در صورت اجرا منظم خواهد بود و مسکو هرگز اجازه نخواهد داد حامیان تروریسم در سوریه حضور داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
آن طور که کارشناسان اذعان کرده اند شاید ثبت کانال ارتباطات تجاری موسوم به اینستکس نتواند همه انتظارات جمهوری اسلامی در زمینه مراودات مالی را تامین کند اما نمی توان کتمان کرد که این کانال ویژه بانکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
ویروس آنفولانزا می تواند خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید روی سطوح بماند. با ما باشید تا بگوییم برای پیشگیری از انتشار ویروس آنفولانزا چه چیز هایی را لازم است تمیز کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۸    
درآمد و دستمزد ستاره های فوتبال جهان از مواردی به حساب می آید که همواره علاقمندان فوتبال در تمام نقاط جهان پیگیر آن هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۶    
داماد رئیس جمهور آمریکا طی سفر آتی به کشور های عربی خلیج فارس، درباره بُعد اقتصادی طرح موسوم به معامله قرن رایزنی می کند تا زمینه برای رونمایی نهایی این طرح هموار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۴    
قیمت نفت برنت در ادامه معاملات امروز با 64 سنت افزایش به 62 دلار و 27 سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۲    
در حالی که فیلم محسن امیریوسفی در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر حضور ندارد، بعد از شش سال برای اولین بار از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۴    
اظهارات معاون دادستان تهران درباره فیلم قسم مبنی بر اینکه در این فیلم کاملا صحیح به مسایل قضایی پرداخته شده است پایانی بر ادعاهای مربوط به مشکلات قضایی و حقوقی این فیلم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۳    
معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه اندازی سامانه توانمندی صنعتی کشور خبر داد و گفت: در این سامانه توانمندی های صنعتی کشور جمع آوری می شود و واردکنندگان با مراجعه به آن می توانند نیازهای کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر امور خارجه لهستان با تایید این خبر که ایران به دلیل روابط پرتنش با آمریکا به نشست ورشو دعوت نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران برنداشته است، گفت: دشمن تلاش کرد، با ایرانه هراسی کشور ما را منزوی کند، اما موفق نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۵    
محمد جواد ظریف، در کنفرانس امنیتی مونیخ سال 2019 شرکت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۵    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، با رئیس هیات بین المللی کنترل مواد مخدر دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
وزارت کشور در بند 12 بخشنامه بودجه سال 97 شهرداری های کشور، در فصل سوم و تحت عنوان ضوابط حقوق و دستمزد اعلام کرده است: هرگونه به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
حجت الاسلام سیدمحمد مهدی حسینی همدانی گفت:آقایان برجام را خسارت ندانستند اما لغو سخنرانی را خسارت می دانند، بنده در مقابل زیاده خواهی ها کوتاه نخواهم آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سی و نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عصر جمعه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
یک روزنامه اقتصادی صهیونیستی از آنچه آن را مسیر جاده ابریشم چین به سوی پایگاه موشکی عربستان توصیف کرد سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ یک سورپرایز ویژه در ترکیب خود خواهد داشت و از شماره 9 جدیدش رونمایی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۹    
هیئتی کویتی هفته گذشته به طور مخفیانه به اراضی اشغالی سفر کرده است. این هیئت چند روز در اراضی اشغالی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
یک روزنامه آمریکائی فاش کرد: بن سلمان سال 2017 قصد داشت خاشقجی را با یک گلوله بکشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ائمه جمعه از گذشته و آینده انقلاب سخن به میان آوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه استوارنامه خود رابه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
با گذشت دو سال از بروز حادثه پلاسکو، برخی شرکت های بیمه ای که در این حادثه بیمه نامه هایی صادر کرده بودند، از پرداخت کامل تعهدات خود خبر می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۴    
قیمت نفت روز جمعه با وجود کاهش تولید اوپک و تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا، تحت تأثیر کندی اقتصادی، کاهش پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۲    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اولین آمار رسمی از تلفات انسانی آمریکا در عراق و سوریه را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۹    
به دنبال پیش بینی کاهش رشد اقتصادی کشورهای اروپایی، ارزش دلار در برابر یورو تقویت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۸    
وزیر امور خارجه آمریکا 15 فوریه با فدریکا موگرینی درباره بحران ونزوئلا گفت و گو می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سازمان اورژانس کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارش عملکرد این حوزه را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر بامداد جمعه حوالی شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۳    
دولت ونزوئلا جزئیات طرح کودتای آمریکا علیه نیکولاس مادورو و مشارکت کلمبیا در این طرح را فاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۳    
2018 چهارمین سال گرمِ ثبت شده در جهان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
سازمان امنیت سایبری استرالیا فاش کرده شبکه رایانه ای پارلمان این کشور هک شده است اما شواهدی از دسترسی هکرها به اطلاعات وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به زودی ممنوعیت واردات 1300 قلم کالا از طریق مرزهای زمینی که دولت در سال 95 وضع کرده بود، لغو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رییس اورژانس دماوند از فوت 7 نفر در روستای سربندان دماوند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج_ چالوس و محور هراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۱    
زن و شوهر موتور سوار بر اثر تصادف با کامیون جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۸    
محققان دانشگاه "مریلند" پارچه ای هوشمند تولید کرده اند که میزان حرارت بدن را تنظیم می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۶    
علی کریمی با دریافت مدرک مربی گری A آسیا دیگر مشکلی بابت حضور روی نیمکت تیمش به عنوان سرمربی را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با فولاد اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما بعد از بازی با پدیده حالا یک بازی سخت دیگر در اهواز با فولاد پیش رو داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۲    
در آتش سوزی کمپ تمرینی تیم فلامینگو 10 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۲    
محسن ابوالقاسمی، استاد ممتاز فرهنگ و زبان های ایران باستان درگذشت.وی دانش آموخته ی دانشکده مطالعات شرقی لندن و از شاگردان استادان بنامی چون هنینگ و بویس بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به مصاحبه سی ان ان با سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در خصوص اتحاد با ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۶    
امام جمعه موقت تهران، گفت: پیام رونمایی از موشک بالستیک دزفول این بود که که اگر دشمنان بخواهند کمترین تعرضی به نظام اسلامی داشته باشند، این موشک ها مانند صاعقه بر سرشان فرود خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۰    
میرعلی شیرافکن (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) گفت: نرخ تورم رسمی در ایران همواره سیاسی بوده و از واقعیت تبعیت نمی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۸    
مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از رشد 11 تا 177 درصدی مبلغ وام های دانشجویی خبر داد و گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۳    
افزایش جهانی بهای طلا در حالی سفته بازان را در بازار ایران به جهش قیمت مسکوکات طلا امیدوار کرده است که در چهار ماه آینده قرار است بیش از 2 میلیون و 800 هزار سکه وارد بازار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۲    
سازنده فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است می گوید: گروهی به ما می گویند این فیلم وهن بسیج است و گروهی می گویند این فیلم تقدیس بسیج است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۷    
سید حسین موسویان پژوهشگر دانشگاه پرینستون آمریکا وعضو سابق گروه مذاکره کننده هسته ای در مقاله ای در لوبلاگ آمریکا نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۹    
'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا یک بار دیگر تهدید کرد اگر توافق واقعی با چین حاصل نشود، کالا های وارداتی این کشور را مشمول تعرفه 25 درصدی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۳    
حضور چهره های سیاسی در سینمای کورش برای تماشای ماجرای نیمروز: رد خون و کنایه مهناز افشار به خبرنگاران درباره منابع مالی حقوق شان، مهم ترین اتفاقات رو نهم جشنواره بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۷    
محسن تنابنده به همراه همسرش برای نمایش فیلم قسم در سی وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به پردیس سینمایی ملت رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
رییس پلیس تهران بزرگ از فعالیت 154 شرکت حفاظتی و مراقبتی در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
روزنامه گاردین انگلیس نوشت، ابوبکر بغدادی در ماه گذشته میلادی از تلاش برای کودتای داخلی که از سوی شبه نظامیان خارجی این گروه در سوریه ترتیب داده شده بود، نجات یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس راه اندازی کانال مالی اینستکس را کاری حیثیتی برای اروپا و در جهت تامین منافع اقتصادی دانست و گفت این کانال مالی می تواند گامی برای منزوی کردن دلار در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۲    
برخی رسانه ها و کاربران درحالی شایعه اقامت پسر فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را منتشر کردند که اصلا وی پسر ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۹    
وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه در توئیتر مدعی شد اقدام جدید ایران در پرتاب موشک نشان می دهد توافق هسته ای برجام کاری برای متوقف کردن برنامه موشکی این کشور انجام نداده است.
  • ۱