پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 23 فروردین 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 فروردین 1398 آفتاب نیوز 2 فروردین 1398 آفتاب نیوز 3 فروردین 1398 آفتاب نیوز 4 فروردین 1398 آفتاب نیوز 5 فروردین 1398 آفتاب نیوز 6 فروردین 1398 آفتاب نیوز 7 فروردین 1398 آفتاب نیوز 8 فروردین 1398 آفتاب نیوز 9 فروردین 1398 آفتاب نیوز 10 فروردین 1398 آفتاب نیوز 11 فروردین 1398 آفتاب نیوز 12 فروردین 1398 آفتاب نیوز 13 فروردین 1398 آفتاب نیوز 14 فروردین 1398 آفتاب نیوز 15 فروردین 1398 آفتاب نیوز 16 فروردین 1398 آفتاب نیوز 17 فروردین 1398 آفتاب نیوز 18 فروردین 1398 آفتاب نیوز 19 فروردین 1398 آفتاب نیوز 20 فروردین 1398 آفتاب نیوز 21 فروردین 1398 آفتاب نیوز 22 فروردین 1398 آفتاب نیوز 23 فروردین 1398 آفتاب نیوز 24 فروردین 1398 آفتاب نیوز 25 فروردین 1398 آفتاب نیوز 26 فروردین 1398 آفتاب نیوز 27 فروردین 1398 آفتاب نیوز 28 فروردین 1398 آفتاب نیوز 29 فروردین 1398 آفتاب نیوز 30 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۷    
مهراوه شریفی نیا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی Diamond Film Awards ایتالیا را برای فیلم پیاده از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۶    
عباس امیری فر مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز حرف های منسوب به احمدی نژاد که انقلاب سال 57 را کار انگلیس خوانده تایید کرد در حالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۱    
بعد از شکست تلخ تراکتور، حواشی سنگینی حول دروازه بان این تیم شکل گرفته و در جدیدترین آنها پستی در صفحات مجازی انتشار یافته که همسر این بازیکن توهین تندی را متوجه هواداران این تیم کرده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۱    
مردم الجزایر عصر روز جمعه برای هشتمین هفته متوالی به خیابان ها آمدند تا اعتراض و نارضایتی خود را از دستگاه حاکمه به گوش مقامات جدید این کشور برسانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۹    
وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش مهم امنیت در امر فعالیت اقتصادی گفت: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم و وزارت اطلاعات نیز آماده خدمت به بخش صنعت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۲    
با اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل نبوده و براساس اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مدارس و دانشگاه های برخی مناطق خوزستان تا روز دوشنبه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به عراق 20 میلیارد دلار برای صادرات هدف گذاری شد که باید این مهم تا سال 1400 اجرایی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۶    
باشگاه استقلال پس از شکست در دربی به وینفرد شفر سرمربی این تیم اولتیماتوم داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۴    
سیدحسین حسینی عملکرد فوق العاده ای در سه بازی اخیر استقلال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
احمد عوض بن عوف، وزیر دفاع، خبر کناره گیری خود را از طریق تلویزیون ملی سودان اعلام کرد و ژنرال عبدل فتاح عبدالرحمان برهان را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر دادگاه کیفری بین المللی را به پاسخ شدید در صورت پیگرد قضایی سربازان آمریکایی در افغانستان تهدید کرد و رد شدن درخواست تحقیق از این نظامیان را یک پیروزی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۴    
نشریه گارین در مطلبی نوشته است که موضوع برگزیت در انگلیس به موضوعی غیرقابل حل تبدیل شده و مذاکرات میان دولت این کشور و احزاب دیگر به بن بست رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی فضای مجازی خود خطاب به بانک هایی که قصد افزایش نرخ سود دارند نوشت: در شرایط حاضر افزایش نرخ سود کارکردی جز افزایش هزینه های تولید و فشار بیشتر بر ترازنامه بانک ها را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی مدارس ناحیه 1 و 2 بندرعباس و شهرستان های شرق استان هرمزگان در روزهای شنبه و یکشنبه (24 و 25 فروردین) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۳    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ سیلی محکمی نه از سپاه بلکه از تمام ملت ایران دریافت کرد گفت: در پی اقدام آمریکا علیه سپاه همه اعلام کردند که "ما یک پاسدار هستیم" و این در واقع جانانه ترین سیلی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۶    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: عملیات تخریب خانه کودکی امیر هوشنگ ابتهاج، شاعر معاصر با حضور نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، فعلا متوقف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
استقلال یک بازی بسیار حساس را برد و پس از این پیروزی، شادی استقلالی ها دیدنی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
در پی اعلام توقف ارسال مراسلات و بسته ها از مقصد لندن به تهران از سوی شرکت Royal Mail سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد که در صورت حل نشدن این موضوع سفارت ایران ترتیباتی را برای ارسال مراسلات ایجاد می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم باید به احترام تیم ما بایستند، مردم بدانند ما به راحتی تسلیم نمی شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۲    
پس از اشتباهات فروزان در دیدار سپیدرود و تراکتورسازی، قرار است فردا (شنبه) درباره کنار گذاشتن این بازیکن از تیمش تصمیم گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۲    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید مهاجم خارجی استقلال گل زیبایی به ثمر رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۹    
یک کارشناس داوری معتقد است که گل مردود شده استقلال به سپاهان سالم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۸    
مدیر روابط عمومی معاونت سیما از وصول شکایاتی از برنامه نود به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور خبر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۰    
بازیگر مطرح سینما در پاسخ به اظهارات خداداد عزیزی اعتقاد دارد در شان او نیست که با چنین ادبیاتی صحبت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۶    
محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده گاف عجیبی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۴    
سه گل دریافتی مقابل سپیدورد در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۵    
بهرام قاسمی عصر روز جمعه با انتشار مطلبی با عنوان و سخن آخر... در کانال تلگرامی سخنگو به صورت رسمی با اهالی رسانه خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۴    
استقلال توانست با گل دقیقه 97 پاتوسی سپاهان را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی خارج از خانه مقابل سپیدرود رشت نتیجه را 3-1 واگذار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۹    
پدیده با پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان موقتا جای استقلال را در جدول رده بندی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۷    
بحث ماندن یا رفتن برانکو ایوانکوویچ این روزها نقل محافل پرسپولیسی ها شده. تا حدی که همه هواداران تیم صدرنشین ایران نگران وضعیت آینده تیم شان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۶    
رئیس سازمان برنامه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: 3.7 میلیارد تومان از بودجه لغوشده سال 97 به حساب بخش هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاهها، بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۱    
محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید تأکید کرد: آقای لاریجانی در سال 97 و بعد از انتخابات هیات رئیسه احساس کرد که باید تنوع سلایق را بیشتر به رسمیت بشناسد بنابراین نسبت به سال 96 بهتر و مطلوب تر عمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۰    
محسن صفایی فراهانی، اقتصاددان و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به اینکه عقلانیت از سیستم ما در حال فرار است گفت: یک مشت آدم هستند که اقتصاد این کشور را غارت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۹    
برخی منابع آگاه به یک روزنامه آمریکایی اطلاع داده اند که مقامات اروپایی در روزهای اخیر به کاخ سفید هشدار داده اند که ممکن است ایران در صورت تمدید نکردن معافیت همکاری های هسته ای از سوی آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۶    
مجمع عالی خلق کره در اولین نشست خود بعد از انتخابات در اقدامی کم سابقه رئیس کابینه این کشور موسوم به رئیس پرزیدیوم را تغییر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۳    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در دیدار با مسئولین ارشد سازمان ملل و دبیرکل این سازمان ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مساله یمن مطرح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۱    
در ایجن، کارگران معادن مجبورند برای پس انداز پول تحصیل فرزندانش و خورد و خوراک خانواده سخت کار کنند. البته آن ها می گویند می خواهند آخرین نسلی باشند که این کار را برای فرزندانشان به ارث می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
هلال احمر عربستان و امارات از طرح این دو کشور برای کمک به سیل زدگان ایرانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۴    
بارش شدید باران در اصفهان باعث شده دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در شرایط سختی برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۳    
مهدی معتق، استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان به یورونیوز گفت: یکی از عواملی که در سستی خاک تاثیر مستقیم دارد بحث تغییر کاربری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۱    
مربی تیم استقلال تهران در غم از دست دادن یکی از عزیزانش، عزادار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۳    
اقتصاد کشور سال گذشته روزهای خوبی را سپری نکرد. حال بد اقتصاد که از سیاست های کلان و نرخ ارز آغاز شد درنهایت به سطح خرد که انتقال پیدا کرد و رد مسیر این انتقال دلالان سودهای سرشاری کسب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مردی 52 ساله در کالیفرنیا به اتهام تجاوز به یک زن معلول در خیابان دستگیر و زندانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۴    
شاید با حذف برنامه 90 تجربه دو دهه اخیر را زیر سوال بردیم و از آن چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می کنند برند ایجاد کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۹    
دختر هوشنگ ابتهاج (ه. ا. سایه) به تخریب خانه مادری این شاعر در رشت واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۹    
علیرغم ادعای رئیس جمهور آمریکا که در سفرش به ریاض پادشاه سعودی چند بار دست ملانیا ترامپ را بوسیده است، تصاویر ویدئویی خلاف این موضوع را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۳    
خطیب جمعه اصفهان گفت:سپاه نفوذی خاص در دل مردم دارد و همین امر موجب می شود، سپاه با حمایت مردم باقدرتی بیشتر در مقابل دشمنان ایستادگی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سود 18 درصدی تسهیلات بانکی، کمر تولیدکننده را شکسته است؛ در حالی که تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای تولیدی، زمینه رونق تولید را فراهم می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۸    
هنوز هیچ کشوری موفق نشده رکورد تولید طلا در آفریقای جنوبی را در دهه 1970 که بیش از هزار تن در سال بوده، بشکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۳    
با اعلام بانک مرکزی به صرافی های بانکی، امروز جمعه 23 فروردین 98 فعالیت ادامه داشته و قیمت دلار برای فروش 13740 تومان تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۶    
در پنج ایالت آمریکا، پنج درصد ثروتمندان درآمدی بالای 250هزار دلار در سال دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۴    
بانک مرکزی ژاپن از اسکناس های جدید 1000، 5000 و 10هزار ینی خود رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
وزیر دفاع آلمان از برکناری عمر البشیر از قدرت در سودان پس از سالیان طولانی استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۲    
پرویز پرستویی در واکنش به سخنان سید کمیل موسوی، خطاب به او بیان کرد: اگر کاری می کنید به رخ نکشید و از زندگی حضرت علی (ع) یاد بگیرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۱    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه، تاکید کرد: احمق ها نمی دانند همه ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۷    
مسئولان باشگاه ذوب آهن برنامه علی منصور برای فصل آینده را بررسی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۴    
صندوق بین المللی دسترسی دولت ونزوئلا به صدها میلیون دلار از اعتباراتش نزد این صندوق را مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۱    
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت فرشید باقری و کل مجموعه استقلال صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید در بازی مقابل پرسپولیس فقط به بردن فکر می کنند و دنبال یک امتیاز نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۹    
امام جمعه مشهد تاکید کرد: سپاه قدرتمند و قدرتمدار بود و دنیا هم قدرت سپاه را دیده بود. ایثارگر بود و دنیا این ایثارگری را شناخته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به قراردادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها با این کار خودزنی کردند و امنیت نیروهای خود به خصوص سنتکام را به خطر انداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۳    
مرد 45 ساله در ایستگاه حرم امام خمینی با انداختن خود بر روی خط ریل مترو به زندگی اش پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
بانک مرکزی در ابلاغیه ای، بانک ها و مؤسسات اعتباری را ملزم به تعیین حسابرس مستقل برای بررسی حساب نهادهای پولی (بانک ها) و شرکت ها و هلدینگ های تابعه آنها کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۵    
در جریان بلیت فروشی بازی سپاهان - استقلال اتفاق عجیبی افتاد که با واکنش تند هواداران استقلال همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۷    
فرمانده کل ارتش اعلام کرد: با هدف استمرار خدمت رسانی به مردم، رژه روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان در روز 29 فروردین امسال در استان های سیل زده برگزار نمی شود و به جای آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۹    
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از برگزاری یک رزمایش در آب های خلیج فارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
نرگس آبیار کارگردان فیلم شبی که ماه کامل شد درباره فیلم نامه، ایده شکل گیری آن و میزان مستند بودن این فیلم صحبت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۸    
نتایج رسمی انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی اعلام شد که بر اساس آن، حزب راست گرای لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو ، 36 کرسی از 120 کرسی در کنست را از آن خود کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۶    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف جسد متعلق به مرد و زنی خبر داد که از مدت ها پیش تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
فرماندار گیلانغرب از مرگ یکی از عشایر کوچ رو باغ در این شهرستان بر اثر صاعقه شب گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۷    
شاید مسعود سطانی فر مشکلات پرسپولیس را حل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۶    
یک اقتصاددان با تاکید بر لزوم برخورد قوه قضائیه با خالقان دلار4200تومانی، گفت: به جای پرداخت دلار یارانه ای به دلال، باید مابه التفاوت نرخ دلار در قالب کالابرگ یا یارانه به مردم پرداخت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۰    
سیدمحمد غرضی وضع مدیریتی را پس از گذشت حدود چهل سال همچنان ایستا ارزیابی کرد و گفت: پروژه هایی نظیر پل خواجو و بند امیر از پروژه های سالیان اخیر، بهتر ساخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۶    
قیمت نفت روز جمعه در پی تداوم کاهش تولید اوپک و تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا بالاتر رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۴    
باشگاه چلسی و لیورپول نسبت به به شعارهای نژاد پرستانه هواداران تیم لندنی علیه مهاجم مصری واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
دونالد ترامپ در مذاکرات با رئیس جمهور کره جنوبی عنوان کرد، مایل به برگزاری سومین نشست با رهبر کره شمالی است، اما واشنگتن همچنان تحریم ها علیه پیونگ یانگ را حفظ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۸    
وزیر نفت با بیان اینکه دور تا دور همه تاسیسات نفتی ما در تالاب هورالعظیم آب است و جایی وجود ندارد که بدون آب باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۱    
دادگاه کیفری بین المللی به کشورهای عضو این دادگاه نسبت به پناه دادن به عمر البشیر که از قدرت عزل شده است، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۶    
گزارش باشگاه تاتنهام از مصدومیت جدی دو بازیکن کلیدی این باشگاه حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۶    
یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی گفت: سواد مورد نظر برای نمایندگان مجلس این است که فردی که وارد مجلس می شود باید حداقل بتواند قانون اساسی را به خوبی بفهمد و از آن برداشت داشته باشد یا اینکه نسبت به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۵    
کره زمین، نمادی از جهانی بودن و تأکید بر حضور بین المللی سپاه در عرصه های مختلف جهانی است و وجود این نماد گویای جهانشمول بودن راه و اعتقاد پاسداران انقلاب اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲    
امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: حضور و فعالیت نیروهای مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران برای ایران و انقلاب اسلامی اطمینان بخش هستند و جامعه اهل سنت این خطه مرزی همیشه پشتیبان این نیروی انقلابی بوده و هرگونه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری و پرحجم همراه با کاهش دمای هوا ظرف روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 فروردین ماه جاری تمام مناطق این استان را فرا می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۴    
بیش از 25 روز از شروع سیل در مناطق مختلف کشور می گذرد و این در حالی است که استان خوزستان بحرانی ترین منطقه ای است که این روزها درگیر سیل و مخاطرات ناشی از آن شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۳    
جیک جیلنهال بازی در یک سریال کوتاه با عنوان دریاچه موفقیت را برای شبکه اچ بی او پذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۰    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین روزهای سال 1397 ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع ممنوعیت واردات بدون تعرفه خودرو در این منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۹    
محققان چینی به مکانیسم نحوه تاثیر استرس مزمن بر ابتلا به سرطان سینه پی بردند که می تواند منجر به درمان های بالینی سرطان در آینده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران گفت: اگر قیمت ها افزایش پیدا نکند نانوا مجبور خواهد شد که از کیفیت محصول خود کم کند و وزن چانه خمیر را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۷    
استاندار خوزستان گفت: شهادت می دهم که هیچ فشار و تاکیدی از سوی وزارت نفت برای آنکه به مردم فشار وارد شود و آب به تاسیسات نفتی نرسد، وجود نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
محققان هشدار داده اند که استفاده از محصولات سفید کننده دندان در حالی که به زیبا شدن لبخند کمک می کند، اما منجر به آسیب دندان ها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۸    
بهروز کریمی، پدر شعبده بازی ایران ضمن مرور خاطرات فعالیت هایش در سینما و تلویزیون از حضور شاگردانش در برنامه تلویزیونی عصر جدید گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 18 سنت معادل 0.3 درصد افزایش به 71 دلار و یک سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۳    
برای دسترسی 80 درصد خانوارهای ایرانی به اینترنت با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه که تکلیف آن در برنامه ششم توسعه آمده است، باید به سمت فناوری های جدیدی مانند فیبر نوری رفته و آن را با ADSL جایگزین کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۹    
کمیته انتخابات اسرائیل نتایج شمارش 100 درصد آرا را اعلام کرد که حاکی از پیروزی حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۷    
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران با بیان این که اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی بر امنیت ملی کشور اثرگذار نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که ترکیه، ژاپن، چین، هند و برخی کشورهای دیگر برای تمدید معافیت جهت خرید نفت ایران مذاکراتی با آمریکا داشته اند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
تسنیم به نقل از استاندار خوزستان نوشت: سیلابی که به سمت اهواز در حرکت بود کنترل شده اما همچنان خطر وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۵    
روزنامه کیهان 11فروردین 1359 نشان می دهد در نوروز آن سال در استانهای لرستان،کرمانشاه،کردستان،چهارمحال بختیاری و کرمان ، خسارات و تلفاتی بخاطر وقوع سیل به وجود آمده بود.
  • ۱