چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه اقدام اخیر ایران در متوقف کردن برخی از تعهدات برجامی خود را واکنش بد توصیف کرد و از تهران خواست تا بلوغ سیاسی خود را نشان دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۷    
هواداران تیم گراس هاپرز زوریخ سوییس از بازیکنان این تیم خواستند پیراهن ها و جوراب هایشان را تحویل دهند و سینه خیز به رختکن برگردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
بانک ملت موفق شد در فروردین ماه سال جاری نیز رتبه نخست را در اغلب شاخص های بانکداری الکترونیک در بین بانک های کشور حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران جدیدترین آمارها از وضعیت آمارهای تجاری ایران در نخستین ماه از سال 1398 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه چندجانبه گرایی با اقدامات یک جانبه آمریکا با خطر نابودی روبروست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در بیشتر استان های کشور طی امروز و دو روز آینده (24 تا 26 اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۳    
صدها سال است با شروع فصل بهار عشایر بختیاری( بزرگترین قوم کوچنده ی دنیا) از مناطق گرمسیر قشلاقی( خوزستان) به سمت مناطق سردسیر ییلاقی( چهارمحال و بختیاری) کوچ می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
تصاویر کلاس های درس یکی از دانشگاه های شهر تهران را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
ماراتن افزایش قیمت مواد غذایی که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده بود و به سرعت پیش می رفت، در چند روز گذشته متوقف شد؛ به طوری که قیمت تن ماهی، ماکارونی، خرما و شکر با کاهش قابل توجهی مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا که با سفر ناگهانی وزیر خارجه آمریکا مختل شد، نوشت: موگرینی با توجه به برنامه کاری فشرده اش، پمپئو را با بی میلی به حضور پذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۵    
رئیس اندیشکده اسپانیایی" الکانو" و تعدادی قابل توجهی از محققان برجسته اروپایی با انتشار گزارشی مشترک با عنوان "آمریکا و توافق هسته ای با ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۰    
مطبوعات نفس های آخر را می کشند. مخاطب به صفحات مجازی دل بسته است و شرکت ها آگهی هایشان را به روزنامه ها نمی دهند؛ این وسط عده ای دلال و منفعت طلب هم در حال فشردن گلوی کاغذی مطبوعات هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی درباره آخرین وضعیت عملیاتی کردن فعالیت سازوکارهای "اینستکس" و "ساتما" گفت: توپ در زمین اروپا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۰    
متخصصان تغذیه و سلامت می گویند که مصرف گردو می تواند به کاهش فشارخون کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۶:۲۵    
این روزها رژیم های غذایی با گونه های مختلف گیاهخواری و خام خواری طرفداران بسیاری برای کاهش وزن پیدا کرده است غافل از آن که در تنظیم هرم های غذایی دو اصل تنوع و تعادل فراموش می شود و افراد دچار آسیب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۲:۱۱    
عدم بازگشت 75 درصد از ارز صادراتی به کشور و همچنین اختصاص 327 میلیون دلار به واردات موز طی 11 ماه گذشته، سوژه طنز شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۵۵    
رئیس اداره دامپزشکی رامسر گفت که یک رستوران در این شهرستان به دلیل عرضه گوشت خوک به مشتریان تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۴۰    
شهرونگ با اختصاص صفحه ای به خبر خوش به واکنش ها و حواشی جنجالی ترین اخبار منتشر شده طی چند روز اخیر در کشور پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۲۶    
آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از کمک 1.9 میلیون یورویی دولت ایتالیا به مراکز پزشکی و درمانی فلسطینی در نوار غزه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۴    
فدریکا موگرینی رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا بیان داشت: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به طور واضح روز دوشنبه از اتحادیه اروپا در بروکسل شنید که رفتار مسئولانه در شرایط دشوار از هرگونه تشدید اوضاع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۲    
لوچیانو اسپالتی از خریدهای جدید زنیت روسیه از جمله سردار آزمون صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۱:۰۱    
در فرودگاه دورتموند، یک ماشین به هواپیمای آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان برخورد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۲    
فرماندار بجنورد گفت: بارش باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب، ساعاتی پیش، سبب مسدود شدن راه برخی روستاهای این شهرستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۱    
تیم منطقه سیسیل روانه پایین ترین سطح لیگی فوتبال ایتالیا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۵    
رئیس جمهور شامگاه دوشنبه در دیدار صمیمی با علما و فرهیختگان اهل سنت سراسر کشور تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مربوط به مذهب خاصی نیست و همه مردم ایران و همه مذاهب در صحنه انقلاب حضور و مشارکت فعال و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می رسیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران در دومین مقصد سفرش پس از ترکمنستان وارد هندوستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا بدون موضع گیری درباره ایران تنها به این جمله اکتفا کرد که باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۹    
واکنش های یک بام و چند هوای دولت آمریکا با کشورهایی که با سیاست های آنها همسو نباشند، رویکردی است که دونالد ترامپ از زمان استقرار درکاخ سفید به آن شدت بخشیده و سبب شده لفاظی های لحظه ای او در سیاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
رضا رشیدپور، درگذشت بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که وزیر امور خارجه کشورش در بروکسل با وزیران امور خارجه اروپا درباره حادثه فجیره گفت و گو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۰    
تشدید منازعات تجاری چین و آمریکا و نگرانی سرمایه گذاران سبب شده بازارهای بورس جهانی امروز با ریزش رو به رو شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
آفتاب نیوز : تصاویر دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز روز دوشنبه در مشهد را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۶    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری خود تاکید کرد که تمامی اعضای اتحادیه اروپا کاملا مصمم هستند که توافق هسته ای با ایران به طور کامل اجرا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
"از جناح راست توقعی نیست! آن ها اول آدم را واجب الغیبه کرده و بعدا هر چه خواستند به وی نسبت می دهند و در این راه دست به دامن عبارت هایی مثل شنیده شده... و گفته شده.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۳    
تقدیر یکی از مالباختگان از اقدامات قوه قضاییه در خصوص احقاق حقوق سهامداران/ توضیحات نماینده صدا و سیما در تشریح روند پخش آگهی های بازرگانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت در مبارزه با فساد و رانت ناشی از توزیع کالاهایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده اما در بازار به قیمت های آزاد فروخته می شود با هیچکس تعارف ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۲    
احمد طالبی نژاد گفت: فیلمِ خوب، فیلمی است که هر بار آن را می بینی چیز تازه ای در آن کشف کنی. فیلم هایی نظیر هامون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
مدافع پیشین تیم ملی گفت: اکثر مسئولان سیاسی ما طرفدار پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان هستند و این موضوع همیشه وجود داشته، اما بعید می دانم داوران به این مسائل توجهی نشان بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب کرد که دادستان دیوان عدالت اداری از بین قضات دارای حداقل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۶    
مطالعات پزشکی نشان می دهد که این رژیم در عین متنوع بودن برای طرفدارانش، سلامت و طول عمر را به ارمغان می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم علت گرانی ماکارونی و کاهش واردات ماهی و افزایش قیمت ورق قوطی کنسرو ماهی علت گرانی تن ماهی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۸    
وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با همتای آمریکایی اش، اعلام کرد که دیدگاه برلین و واشنگتن درباره برجام، متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر درگیر یک نبرد رسانه ای هستیم و باید در این جنگ، از پیام رسان های داخلی حمایت شود تا بستر مناسبی برای بیان دیدگاه ها داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
پس از آنکه دولت آمریکا روز جمعه تعرفه وارداتی 200 میلیارد دلار کالای چینی را از 10 به 25 درصد افزایش داد چینی ها نیز از یک ژوئن بر واردات 60 میلیارد دلار کالا از آمریکا تعرفه اعمال می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۲    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم تا نظام توزیع را به گونه ای طراحی و مدیریت کنند تا از همه ظرفیت های توزیع استفاده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه از امروز انبارهای پنهان و کاغذهای گمرک گشوده خواهند شد، اظهار کرد: شفافیت، نظارت دقیق و برخورد قاطع با متخلفان کاغذ ضرورت مضاعف می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به علل نوسان قیمت برنج داخلی گفت: این موضوع تحت تاثیر جو روانی سیل شمال قرار گرفت و شاهد افزایش در قیمت بودیم که امیدواریم با عرضه بیشتر برنج قیمت ها تعدیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
منابعی در خلیج فارس می گویند، تعداد کشتی های نفتی که در حادثه فجیره هدف قرار گرفته اند، 10 فروند است نه چهار فروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۹    
لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال روز دوشنبه در توییتی نوشت که وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل، عکس یادگاری نگرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار مذکور 12 هزار و 400 ثوب انواع شلوار خارجی قاچاق کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه ای تلخ سه تن در یک استخر خانگی در بخش کهک قم غرق شدند و جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۸    
وزیر امور خارجه آلمان گفت که در دیدارش با مایک پمپئو با ابراز نگرانی از تحولات و تنش های منطقه ای، بر پایبندی آلمان به برجام تاکید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۷    
منابع آگاه از رایزنی های ایران و اروپا می گویند تهران به طرف های اروپایی گفته برای ماندن در توافق هسته ای باید بتواند دست کم روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت بفروشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
دوریس دی، بازیگر و خواننده آمریکایی در سن 97 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
هنرمندان مختلف با انتشار پست هایی در فضای مجازی درگذشت بهنام صفوی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان جلسات خود را با بررسی اتفاقات در حوزه سیاست خارجی ادامه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
سازمان فضایی ایران با پایش ماهواره ای دریاچه ارومیه وضعیت این دریاچه از سال 1355 تا 1398 را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات ترکمنستان از جمله رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور به تشریح نتایج این سفر و برخی از محورهای مذاکرات صورت گرفته بین مقامات دو کشور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه همه قوا و دستگاه ها از اختیارات کافی برخوردار هستند، بهبود وضعیت معیشت مردم را در گرو کنشگری فعال مسئولان و کارگزاران نظام دانست و گفت: لازم است وزارت صنعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هرچند کنسرو تن ماهی از جمله اقلام اولویت اول و مشمول قیمت گذاری تکلیفی و تثبیتی این سازمان و کارگروه تنظیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
گراش شهری است در جنوب استان فارس، در 260 کیلومتری جنوب شرقی شیراز و 210 کیلومتری شمال غربی بندرعباس قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۷    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه ای 10 نفر از مدیران و مشاوران جدید این سازمان را منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۵    
این مقام انتظامی با بیان اینکه این آرایشگاه به علت فعالیت های غیر قانونی پلمب شد، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگبر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۴    
وزارت خارجه انگلیس به خبر محکومیت یک فرد ایرانی به دلیل همکاری با سرویس های نفوذی انگلیس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
علی ربیعی گفت: به عنوان کسی که مدیریت این جلسه را بر عهده داشته، همانطور که در همان جلسه هم گفتم فارغ از اینکه این جلسه چه دستاوردی داشته است اینگونه نشستن گروه های سیاسی در کنار همدیگر موضوعیت دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی های گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۵    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران روز دوشنبه در اعتراض به ضوابط جدید پوششی که مسئولان این دانشگاه طی دستورالعملی رعایت آن را الزامی اعلام کرده بودند، در محوطه داخلی دانشگاه تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
در طول یک سال گذشته حدود 10 هزار شرکت، ارز دولتی (4200 تومانی) دریافت کرده اند؛ ارزی که مشخص نیست تا چه اندازه برای واردات کالاهای اساسی و هدف مصرف شده است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت یک فرد به دلیل همکاری با سرویس های نفوذی انگلیس به 10 سال حبس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۸    
یک مقام مسؤول در وزارت خارجه عربستان امروز (دوشنبه) با این ادعا که انفجار کشتیها در بندر فجیره در امارات عملی مجرمانه و تهدیدی برای امنیت حرکت کشتی ها است و پیامدی منفی بر صلح منطقه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
بهلول علیجانی گفت: نباید به شروع ترسالی امیدوار باشیم چون سیل های اخیر نتیجه فرآیند تغییر اقلیم است، ما باید منتظر سیل های بیشتر و عمیق تر باشیم و خود را برای وقوع آنها آماده کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سنسور ToF یا Time of Flight که به فارسی زمان پرواز تعبیر می شود، دقیقاً همان کاری را می کند که اسم آن نوید می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۷    
اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی روز دوشنبه جلسه ای با محوریت ایران و برجام برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۷    
آفتاب نیوز : حجت نظری، عضو شورای شهر در واکنش به تنش در دانشگاه تهران و برخورد با دانشجویان نوشت: با برخوردهای خشن فرزندان ایران را از ایران دور نکنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۴    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به عبور موج تراز میانی، ناپایداری جو و افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال آبگرفتگی معابر شهری در برخی از نقاط کشور وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
مقارن ظهر امروز تعدادی از دانشجویان در اعتراض به آنچه برخورد حفاظت فیزیکی دانشگاه با نحوه پوشش برخی دانشجویان می دانستند، در مقابل پردیس هنرهای این دانشگاه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۳    
رژیم غذایی نادرست، برخی بیماری ها و درمان ها، نگرانی، استرس، تغییرات هورمونی و ژنتیک می تواند روند ریزش مو را تسریع کند. هوای گرم، آب، مواد شیمیایی، سشوار و... نیز بی تأثیر نخواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
مودودی گفت: سازمان توسعه تجارت هیچ برنامه ای برای واردات خودرو ندارد و ثبت سفارشی تا اطلاع ثانوی نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
"اتحاد ترانس آتلانتیک میان آمریکا و اروپا که باعث حفظ صلح در جهان به مدت 70 سال شده، در آستانه فروپاشی قرار گرفته است زیرا دونالد ترامپ دیگر اتحادیه اروپا را به عنوان یک متحد قابل اعتماد نمی بیند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
تظاهرکنندگان سودانی صبح امروز خیابان "نیل" مقابل کاخ ریاست جمهوری در خارطوم را بستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
بررسی آمارهای گمرک نشان میدهد، در حالی که کل صادرات کشور در فروردین ماه شاهد افت 19 درصدی به لحاظ ارزش بوده، صادرات محصولات پتروشیمی به لحاظ "وزنی" رشد 18 درصدی را تجربه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی دولت آلمان به دنبال اقدام متقابل ایران برای کاهش سطح تعهدات برجامی خود اعلام کرد که آلمان در تلاش است تا کانالی برای تجارت قانونی ایران به وجود بیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به تفاوت 32 درصدی تورم کالاهای اساسی و کالاهای غیرمشمول بخاطر اختصاص ارز ترجیحی به واردات کالاهای اساسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
"اینجا یمن است جایی که هر 12 دقیقه یک کودک بر اثر گرسنگی جان خود را از دست می دهد. قحطی در اینجا یادآور وضعیت مشابه اتیوپی در سال 1984 میلادی است و آن زمان را برای ما تداعی می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
برخی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به برخوردها به نوع پوشش دانشجویان تجمع کردند که با تنش هایی همراه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق یک دستگاه مینی بوس سرویس مدارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
قیمت انواع سکه طلا در بازار آزاد تهران، امروز (دوشنبه) رشد اندکی را نسبت به دیروز داشت بطوری که هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید به قیمت پنج میلیون و 45 هزار تومان فروخته شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد؛ هم بنده و هم خانم افشار، چند سالی است که در دوره ریاست پیشین قوه قضاییه از همین رسانه های ویژه به دلیل نشر اکاذیب در پردازش موضوع واردات شیر خشک های فاسد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
پس از حمله آمریکا علیه عراق در سال 2003 میلادی به این سو، تنش در منطقه خلیج فارس از جمله در حوزه تحرکات نظامی و سیاسی تا این اندازه بالا نگرفته بود که اکنون در تنش در روابط ایران و امریکا شاهد آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس کلانتری خزانه پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ با 40 فقره سرقت، حین انجام سرقت دیگر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
به تازگی کلیپی با عنوان جشن و پایکوبی در دانشگاه بوعلی سینا در جشنی با عنوان گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در فضای مجازی پخش شد که در این کلیپ 45 ثانیه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
وزیر امور خارجه هلند در جمع خبرنگاران در بروکسل ضمن تاکید بر اهمیت مذاکره درباره وضعیت برجام اظهار کرد شرط های جدید مطرح شده از سوی ایران "عاقلانه" نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با وجود وعده های متعدد جنابعالی هنوز خودروی بسیاری از مردمی که پیش ثبت نام یا پیش خرید کرده اند تحویل نشده و خودروسازان به وعده هایشان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
با تدابیر جدید مدیریت شهری تا 3 سال آینده مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و این امر از طریق تدابیر مدیریتی در داخل بهشت زهرا و همچنین زمین های خودِ آرامستان حل خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
آیا همخوانی دانش آموزان در ورزش صبحگاهی و شادمانی دختران در برنامه های هنری، جرم به شمار می رود یا نیاز طبیعی دوران نوجوانی است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۳    
از تیرماه، پنج شنبه ها نیز از ساعت 06:30 صبح تا 13 ظهر طرح کاهش آ لودگی هوا( زوج و فرد سابق) اجرایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس کلانتری شهرک غرب از دستگیری جاعلی که کارت ملی فروشندگان خط های تلفن رند را جعل و آن ها را می فروخت، خبر داد.
  • ۱