پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۰    
یک مهندس فضایی معتقد است که می توان زمین را به اندازه کافی از خورشید دور کرد و به این ترتیب از خاکستر شدن آن به هنگام انفجار خورشیدی محتمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۲:۲۸    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: یارانه پنهان از 200 هزار میلیارد تومان دهه 70 به 900 هزار میلیارد تومان کنونی رسیده و افراد ثروتمند حدود 8 تا 10 برابر قشر آسیب پذیر از این یارانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
جدا از اختلاف 35 درصدی آمار ارائه شده در بازگشت ارز صادراتی به کشور، هویت فراریان ارزی مشخص نیست و وزارت اقتصاد به عنوان اصلی ترین نهاد تنظیم گر سیاست های اقتصادی باید پاسخگوی این سوال باشد که چرا با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی با تشریح رویکرد های مشاور امنیت ملی و وزیر خارجه آمریکا نوشت که تکروی های بولتون در قبال ایران و موضوعات سیاست خارجی باعث تشدید اختلاف با پامپئو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۰    
مطالعات نشان می دهد مصرف مواد خوراکی حاوی افزودنی E 171 بر میکروب های روده و همچنین التهاب روده تاثیر می گذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۰    
محققان آلمانی می گویند تمایلات جنسی با بالارفتن سن به ندرت کاهش پیدا می کند. بر پایه داده های یک نظرسنجی که مبنای این پژوهش است، یک سوم گروه مسن ترها در مقایسه با میانگین گروه جوان ترها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
سالانه 4000 زن قرقیزستانی عمل زیبایی پلک انجام می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
یکی از دلایل بانک مرکزی برای تأخیر در اجرای رمزهای یکبارمصرف، غیرفعال شدن اپلیکیش های موبایلی بانک هاست ولی چرا بانکها از سرویس پیامک برای ارسال رمز یکبارمصرف استفاده نمی کنند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در درگیری دسته جمعی روز گذشته خرم آباد، یک نفر دیگر بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
فیلم سینمایی "تولدت مبارک" به کارگردانی "سمیه زارعی نژاد" پس از نزدیک به 10 روز اکران در سینما ها با فروشی معادل 9 میلیون تومان روبرو شده که بدون شک شکستی بزرگ در گیشه محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
نشست صمیمانه با دانشجویان با دیدگاه های مختلف سیاسی اما با وجه مشترک دغدغه مندی نسبت به اصلاح امور ، در سومین ماه از حضور سید ابراهیم رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه محقق شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
تصویری از مهران احمدی را با گریمی سنگین که تا به حال ندیده اید، ببینید. او این روزها در یک نمایش موزیکال در حال بازی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۹    
پوگبا با پایان فصل لیگ برتر به مانند گذشته برای طواف کعبه به مکه مکرمه رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۰    
هر سال حدود 800 هزار نفر در جهان خودکشی می کنند و جان خود را از دست می دهند. بیشتر آنها مرد هستند، مردانی که تمایلی به حرف زدن از مشکلات شان ندارند و در پی یافتن کمک و درمان برای افسردگی خود نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۵:۳۶    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملتی که امیدش را از دست دهد خودش خود را نابود می کند و برای نابودی نیاز به دیگران ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۴:۵۰    
ظرف یکسال گذشته حدود 700 دختر پاکستانی که بیشترشان از خانواده های مسیحی هستند با مردان چینی ازدواج کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۴:۳۵    
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیر امور روابط عمومی بانک ملت از همراهی رسانه ها و خبرنگاران در تحقق اهداف روابط عمومی ها قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۴:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نرخ باروری استان مرکزی باید 50 درصد رشد یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۳:۴۰    
ستاره منچسترسیتی راز موفقیت گواردیولا در این تیم را فاش کرد و عنوان کرد این مربی اسپانیایی ذهنیت بازیکنان را تغییر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۳:۱۵    
امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه برای عبور از شرایط کنونی باید از مسیر مقاومت و ایستادگی به پیش برویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۲:۴۶    
امام جمعه رشت، با تصریح بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب امکان حمله آمریکا به ایران را غیر ممکن دانست و تصریح کرد: آمریکا جرات ندارد به ایران حمله کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۲:۱۴    
محققان می دانند خطر ابتلا به سرطان در انسان ها با افزایش سن و وزن افزایش می یابد اما این ارتباط در مورد نهنگ ها، بزرگترین پستانداران جهان، صادق نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۰    
هنوز معلوم نیست اولین نفری که قصد داشت با جادو، رمالی یا فالگیری رویدادی را تغییر داده یا از آینده مطلع شود، چه کسی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۸    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، ایجاد منطقه امن در ادلب را نافی حق دولت سوریه در مبارزه با تروریست ها ندانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۴    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای سه گانه قهرمانی پرسپولیس را به اعضای باشگاه و تیم، پیشکسوتان، هواداران و تماشاگران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۳    
شرکت بهمن دیزل نرخ فروش محصولات خود را افزایش داد. بر اساس این اطلاعیه، شرکت بهمن دیزل نرخ محصولات خود را بین 40 الی 60 درصد افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۲    
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان گفت: عصر امروز 28 مسافر در تله سیژ پارک ناژوان اصفهان گرفتار شدند که به آنها امدادرسانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی خبر از استعفاء و بسته شدن پرونده دوشغله های وزارت کار داد و رسما اعلام کرد : از امروز در صورت کشف فرد چند شغله وی از تمام مسئولیت هایش عزل خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی یزد، سرعت توفان گرد و خاک، عصر روز جمعه در شهر عقدا از توابع شهرستان اردکان را 83 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۹    
نوعروس وقتی دید گرفتار بدبینی های همسرش می شود، خواستگار سمج را به قتلگاه کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۷    
عصر جمعه 2 جسد توسط غواصان آتش نشانی دزفول در رودخانه دز کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اختلافات در دولت آمریکا، نوشت، تیم ب چیزی انجام می دهد و ترامپ چیزی دیگری می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از مذاکراتی با فدراسیون فوتبال، توافق کرد هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۰    
محمدجواد ظریف تأکید کرد، اعضای جامعه بین المللی و اعضای برجام باید برای بازگشت ثبات و حفظ برجام اقدامات ملموسی انجام دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۹    
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و مربی کارکشته و قدیمی تهرانی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
امیدواری تیم پدیده برای حضور در آسیا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۸    
نامزد روزنامه نگار کشته شده سعودی گفته که نمی تواند باور کند هنوز کسی بابت این جنایت صورت گرفته مجازات نشده و با پیامدهای جدی روبه رو نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۸    
مقام های نظامی آمریکا گفته اند هیچ برنامه واقعی برای مقابله با ایران وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۷    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از توافق با ستاد کل نیروهای مسلح، برای آغاز به کار سامانه ای برای ثبت مشخصات جوانان تشکل ها و بهره مندی آنها از تسهیلات سربازی ظرف مدت یکماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۵    
آفتاب نیوز : تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنج شنبه شب در هفته پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
سرمربی پرسپولیس می گوید سال به سال انتظارات و توقعات از پرسپولیس بیش تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می شود فاقد وجاهت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
اسرائیل روز جمعه توناهان کوزو سیاست مدار ترک تبار مجلس هلند را در جریان راهپیمایی به سوی مسجد الاقصی بازداشت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۵    
برغم تاکیدات رسمی و مکرر بغداد مبنی بر مطلوب بودن شرایط امنیتی و نبود تهدید خاص، واشنگتن در جدیدترین اقدام در راستای جنگ روانی، مدعی خروج 200تن از کارکنان نمایندگی های خود از عراق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به وقوع نزاع طایفه ای در این شهرستان گفت: در این درگیری 2 نفر کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۰    
سفیر ایران در لندن، ساعتی بعد از هشدار وزارت خارجه انگلیس درباره اتباع دوتابعیتی به ایران ضمن رد این هشدار اعلام کرد: هر روز، هزاران نفر از شهروندان دو تابعیتی با خیال راحت به ایران سفر می کنند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد : امریکا به جای تهدید کردن به تعهداتش عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
فرماندار کلات گفت: در پی بارشهای رگباری عصر امروز جریان سیلاب برای ساعتی شهر کلات را فراگرفت و دقایقی پیش فروکش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 2 محموله ی میلیاردی کالای قاچاق طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۱    
وزارت امور خارجه انگلیس به اتباع دو تابعیتی توصیه می کند به ایران سفر نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۰    
معاون وزیر خارجه و نیز رئیس مجلس امت کویت به موضع گیری درباره شرایط منطقه پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۸    
فرمانده کل ارتش ارتقای هوشیاری و آمادگی یگانهای ارتش را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۴    
رسانه های بلژیکی در قطعی بودن کار مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران تردید دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۰    
امام جمعه موقت قم گفت: دشمن علیه کشور ما جنگی روانی در پیش گرفته است، اما ملت آبدیده ایران، از جنگ روانی دشمن نمی هراسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۶    
امام جمعه اهواز با بیان اینکه ابرچالش ما در نظام جمهوری اسلامی آسیب های اجتماعی است و مشکل اقتصاد هم ریشه در این مسئله مهم دارد، گفت: اعتیاد، تضعیف بنیان خانواده و طلاق، بزهکاری، فحشا، بیکاری، فقر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۴    
چگونگی رویارویی در مقابل آمریکا پس از تحریم های وضع شده از سوی آنان، ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای جلوگیری از افزایش فشار اقتصادی بر زندگی مردم و مبارزه با سودجویان در بازار و نیز ضرورت افزایش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۱    
سرپرست تیم پارس جنوبی با تنظیم نامه ای خطا ب به باشگاه و هواداران از این تیم خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آنچه که ترامپ به سفارت سوئیس جهت اعلام شماره خود به ایران گفته بود شوخی نبود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه در پیامی توئیتری، جنجال های رسانه های این کشور درباره تنش های این کشور با ایران را جعلی خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
دونالد ترامپ شرایط کنونی ترکیه را با وضعیت یک کشور توسعه نیافته و فقیر منطبق نمی داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
آی.ام. پی به عنوان یکی از پرکارترین و برجسته ترین معماران قرن بیستم میلادی که طراحی هرم موزه لوور را نیز در کارنامه دارد، در سن 102 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
یک مقام اطلاعاتی ناتو درباره داده ها و اطلاعات اخیر مقامات آمریکایی درباره آمادگی ایران برای حمله به منافع آمریکا در منطقه گفت که این اطلاعات درباره ایران کاملا غیرقانع کننده و حتی توهین آمیز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
روزنامه تایمز انگلیس روز جمعه در گزارشی عنوان کرد که رئیس جمهوری آمریکا از اینکه جان بولتون پرونده ایران از را از دستش کش رفته کلافه شده اما تأکید دارد که او تصمیم نهایی را اتخاذ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۴    
عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا، اسید چرب ترانس را از مهمترین عوامل کاهش کیفیت باروری دانست و گفت: در فرایند تهیه زولبیا و بامیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۳    
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با سپیدرود در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۲    
دروازه بان استقلال با انتشار متنی از خداحافظی خسرو حیدری، مدافع این تیم نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
روز یکشنبه انفجارهایی در چهار نفتکش متعلق به عربستان سعودی، امارات و نروژ انفجارهایی روی داد که خساراتی را به این نفتکش ها وارد کرد اما تلفاتی در پی نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
معاون رئیس جمهور در پیامی توییتری روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۷    
پزشکان تاکید دارند که مصرف غذاهای بیش از حد فرآوری شده، افراد را به پرخوری ترغیب کرده و می تواند منجر به اشتهای کاذب در آنها شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۶    
یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: ارزش طلا و سکه در بازار داخلی برخلاف بازار جهانی روند نزولی به خود گرفته که این موضوع متاثر از افت ارزش دلار و کاهش داد و ستد در بازار داخلی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۷    
نماینده ایران در سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی عنوان داشت که اگر آمریکایی ها اطلاعات موثقی در اختیار دارند چرا به افکار عمومی مردم خود و جهان ارائه نمی دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و جلوگیری از ورود هرگونه هجمه به صادرکنندگان متعهد لیست صادرکنندگانی که ارز صادراتی را به کشور بازنگردانده اند اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۸    
در این مطلب با نوشیدنی هایی که برای رفع کم خونی مناسب می باشند آشنا خواهید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۰    
درحالی که در روز انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی ها اعضای هیات مدیره خیلی همزمان اعلام کردند او شرط گرفته در استقلال موقت باشد، حالا بعد از 4 بازی او می خواهد بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۹    
آفتاب نیوز : لحطاتی از جشن و پایکوبی هواداران پرسپولیس در شب قهرمانی این تیم در لیگ هجدهم در خیابان های تهران را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۸    
مرکز آمار و رصد شهری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردرای تهران، اقدام به ارائه نرخ رشد جمعیت در سال 97 که از اخرین سرشماری که در سال 95 انجام گرفت، کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
دبیرکل کمیته ملی المپیک که مدت هاست به دلیل مسائل مالی و مشکلات شخصی نمی توانست تمام توانش را برای انجام امور اجرایی این کمیته بگذارد به دلیل همین مشکلات از سوی مراجع قضایی بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
آمریکا کماکان میزبان بیشترین جمعیت ثروتمند جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
استقلال در شرایطی به مصاف سپیدرود رشت رفت که خسرو حیدری و مهدی رحمتی به عنوان دو تن از قدیمی ترین بازیکنان فعلی ترکیب استقلال، جایی در یازده مرد ابتدایی بازی نداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک پرش یک چترباز را در فرانسه نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۱    
شب گذشته و در شرایطی که همه بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی تیم شرکت می کردند، امید عالیشاه در دنیای دیگری سیر می کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: انصافاً جمهوری اسلامی در این چهار دهه در حوزه اقتصادی با تمام ضعف هایی که داریم قدم های استثنایی برداشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه پکن گفت: نجات برجام وظیفه جامعه بین المللی است و اگر جامعه جهانی احساس می کند برجام یک دستاورد مهم است باید همانند ایران برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
فرمانده قرار گاه پلیس راه جنوب کرمان از کشته شدن 2 نفر در محور رودبار جنوب خبر داد و گفت: این 2 نفر بر اثر تصادف با ماشین های حمل سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد سربازی تنها از طریق ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شود و آنچه که دیگر مسئولان در مورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۳    
وزیر خارجه آمریکا ضمن اتهام زنی به ایران به انتقاد از سیاست های وزیر خارجه پیشین این کشور پرداخت و گفت که اگر او و همفکرانش می خواهند سیاست های موردنظر خود را پیش ببرند باید در انتخابات برایش مبارزه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش رگباری باران، سیلابی شدن رودخانه ها و وقوع تند باد موقت در برخی استان های کشور هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید تا پایان جام حذفی به هیچ تیم دیگری جز سپاهان فکر نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
یک منبع از رد قاطع درخواست آمریکا برای اعزام نیروی مخصوص حفاظت از سفارت خود در بغداد از سوی مقامات عراقی و تاکید بر بی نیازی به این امر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور کیفرخواست برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال که 28 فروردین ماه سال جاری بازداشت شده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از شرایط حاکم میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جنگ طلبان تلاش دارند بحرانی غیرضروری را در جهان ایجاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به عنوان یکی از اعضای 'تیم ب' نقش اصلی را در دروغپردازی علیه ایران و تشویق آمریکا به خروج از برجام و تشدید تنش ها در منطقه داشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
مهاجم استقلال با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از هواداران باشگاه بابت حمایت آن ها تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
با واریز نودونهمین مرحله از پرداخت یارانه های نقدی حساب هر یارانه بگیر از 4.5 میلیون تومان گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه مواضع ضد و نقیض و همزمان با درخواستهای مکرر برای مذاکره با ایران در عین تشدید فشارها، پنجشنبه شب در پاسخ به این سوال که 'آیا آمریکا با ایران وارد جنگ می شود' ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۱    
پل پوگبا زیارت خانه خدا را مهم ترین اتفاق زندگی خود می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه با اشاره به اینکه جریان غرب گرا و تحمیل کنندگان توافق بدفرجام برجام، با طرح دوگانه جنگ یا مذاکره به دنبال تحمیل برجام های جدید به کشور هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
چندی پیش دادستانی اصفهان به پلیس دستور داد تا با دوچرخه سواری زنان برخورد کند.
  • ۱