پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۲:۳۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۰    
زندان آنگولا به عنوان "الکاتراس جنوبی" و "مزرعه" نیز شناخته شده است که یکی از زندان های ترسناک در تاریخ ایالات متحده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۵    
دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۰    
سازی که صدام سی و یکسال پیش زد هنوز صدایش به گوش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مصر، اردن و ترکیه در صدر لیست کشورهای متنفر از آمریکا قرار دارند. ایران در میان 15 کشور در جایگاه نهم است و حتی کشور اسلونی که سرزمین مادری "ملانیا ترامپ" بانوی اول آمریکاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۵    
دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم به رغم مسائل و مشکلاتی که دارند هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نمی کنند و فریب ترفندها و حقه های نخ نما شده و کهنه رسانه ها و شبکه های معاند را نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۵    
امیرعلی ابوالفتح پیرامون تاثیر سفر آبه شینزو بر تنش با ایالات متحده آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بر این باور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در مناطق مرکزی کشور شامل جنوب سمنان،استان های اصفهان، یزد، مرکزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۰    
سازمان ملل متحد از ایران خواست تا به تعهدات هسته ای خود تحت برنامه جامع اقدام مشترک ادمه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۴۰    
رئیس جمهوری ترکیه درپی درگذشت محمد مرسی، اظهار کرد: رحمت خداوند بر برادر شهید ما باد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۴۰    
دادستان مصر در مورد نحوه مرگ محمد مرسی در دادگاه توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۵    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه به بیانیه ایران در خصوص افزایش ذخائر اورانیوم خود واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۰    
رضا عنایتی نیمکت هدایت قشقایی شیراز را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند افزایش دما در استان، از انتظار ثبت دمای 53 درجه در تیرماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی در رابطه با افزایش غنی سازی اورانیم و کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۵    
یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس در واکنش به تصمیم ایران برای افزایش تولید اورانیوم تا 10 روز آینده مدعی شد چنانچه تهران از تعهداتش در برجام عدول کند، تمام گزینه ها بررسی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۰    
روز 27 خرداد مصادف با ششمین سالگرد درگذشت استاد جلیل شهناز است. استادی که بداهه نوازی و خلاقیتش در تارنوازی زبانزد همه هنردوستان و هنرمندان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۵    
خبر خیلی ساده بود؛ پایان کار رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده در تیم ملی فوتبال امید! پس از انتخاب جانشین زلاتکو کرانچار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۵    
وزیر نفت اعلام کرد که با تغییر زمان نشست اوپک به ابتدای ماه جولای موافق نیست اما اگر تمایل برای تغییر تاریخ نشست وجود دارد، ایران برای تاریخ 10 تا 12 جولای آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۵    
امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی خود پایبند بوده، خواستار صبوری ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهارات محمد بن سلمان در ایراد اتهام به جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف را "ادامه روش ناصواب گذشته" و فرار از مشکلاتی دانست که "سیاست های غلط عربستان در منطقه به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۰    
تلویزیون رسمی مصر گزارش داد، محمد مرسی، رئیس جمهوری پیشین این کشور در دادگاه فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۵    
امروز علیرغم افزایش نرخ ارز، قیمت طلا و سکه روند کاهش داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۰    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: میزان حجم قاچاق کالا و ارز در کشور 12.5 میلیارد دلار در سال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۵    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزها گفت: در سال رونق تولید، مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا در دستور کار مرزبانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۹:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: باران های امسال عوارضی مانند افزایش تبخیر و افزایش دما دارد که منجر به خشک شدن سریع خاک می شود، بنابراین ممکن است کانون های ریزگرد جدیدی در خوزستان ایجاد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر از کشف و ضبط 85 قطعه بلبل خرما و جلوگیری از قاچاق پرنده در خرمشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۰    
یک رسانه عربی با اشاره به پاسخ قاطع رهبری در رد مذاکره با واشنگتن و همچنین با اشاره به جنایت های آمریکا در منطقه نوشت: بعد از این همه جنایت مذاکره چه معنایی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: حریق دامن 10 هکار از مراتع و اراضی جنگلی واقع در کوه های اطراف "خان زنیان" شیراز را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۰    
فرماندار شهرستان بهمئی از آتش سوزی در جنگل های ارتفاعات "دُراک" این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی ادامه روند وقوع دمای 49 درجه و بالاتر در روز جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۵    
به گفته یک مقام سابق طالبان، معاون رهبر طالبان افغانستان به تازگی و در آستانه معامله صلح این جنبش با آمریکا برای گفتگو درباره روابط آتی به چین سفر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰    
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 5 انبار آهن آلات و یک واحد عمده فروشی کاغذ متخلف در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۰    
شبی که ماه کامل شد فیلمی است که مضمونی راهبردی را به عنوان سوژه اش انتخاب کرده اما حتی چنین فیلمی هم هنگام ساخت، به لحاظ مالی، از طرف نهادهای دولتی حمایت نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت وگویی اختصاصی از آمادگی ایالات متحده برای مذاکره با ایران سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۵    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: آتش سوزی ارتفاعات مشرف به روستاهای پاپون و ابوالحیات این شهرستان به طور کامل مهار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از کشف "شبکه گسترده عملیات سایبری تهاجمی علیه ایران" خبر داد و گفت: بزودی مستندات ازطریق وزارت اطلاعات منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۵۰    
دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به این که گفتوگوی مستقیم بهترین و کوتاه ترین راه برای حل معضلات و مشکلات است و منافع همگان را محقق می کند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۴۵    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که سال گذشته 3745 موتورسوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 3608 نفر مرد و 137 نفر زن بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۰    
اجازه ندهیم افرادی با تحریک توسط دشمن و سازمان دادن اقدامات مجرمانه، فضای مجازی را که می تواند وسیله ای برای رفع نیازهای مردم، ارتقای سطح آگاهی و آسان تر شدن زندگی شهروندان باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۰    
کبد چرب یکی از بیماری های شایع ایران است که یکی از عوامل موثر بر این بیماری پرخوری و چاقی است؛ بخصوص در کسانی که چاقی شکمی دارند و اندازه کمربند شکمی شان بیشتر از حد طبیعی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۰    
سرمربی کروات جدید الاهلی در نخستین گام یک دروازبان برای این تیم خرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۵    
این روزها بحث اجاره مسکن به شدت گریبان مستاجران را گرفته و آنها را مستاصل کرده است. موضوع آنقدر بالاگرفته که نایب رییس مجلس هم گفته است اجاره مسکن برای برخی نمایندگان مجلس نیز سخت شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۵    
درحالی که برخی رسانه ها مدعی شده بودند انگلیس پس از حوادث اخیر در دریای عمان اعزام 100 نیروی ویژه به خلیج فارس را در دستور کار قرار داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۵    
فرماندهی عملیات بصره امروز (دوشنبه) از کشف اعلامیه های داعش در استان مذکور خبر داد. یکی از اعضای کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان عراق نیز نسبت به احتمال از سرگیری دوباره فعالیت داعش در این کشور هشدار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۰    
نایب رییس مجلس معتقد است که صدها نفر امثال هادی رضوی در کشور وجود دارند و دلیل مخالفت برخی با FATF شناخته شدن گردن کلفت هایی است که به راحتی در کشور پول جا به جا می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه اظهارات مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی را ملاک قضاوت خود در خصوص ایران قرار می دهد که گفته اند ایران به تمام تعهدات هسته ای خود در قالب توافق هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۰    
دامپزشکی عاری بودن مرغ های موجود در بازار از مواد هورمونی را به صورت 100 درصد تضمین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۰    
اگر دانش آموزی در مدرسه دچار بی انضباطی شده، این امر مربوط به شورای انضباطی مدرسه مذکور خواهد شد، زیرا هر مدرسه ای شورای انضباطی دارد که به این مسائل رسیدگی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۰    
امروزه به سختی می توانیم کسی را پیدا کنیم که باور داشته باشد سیگار کشیدن برای سلامتی مضر نیست. مطالعات علمی فراوانی در مورد تأثیر سیگار انجام شده و پروژه های اجتماعی زیادی نیز با این مسئله در حال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۵    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با تاکید بر خویشتنداری در منطقه خلیج فارس گفت که جهان نمی تواند بحران دیگری در این منطقه حیاتی را تحمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۵    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد، دولت آمریکا احتمالا درباره اعزام نیروهای مازاد به خاورمیانه پس از حادثه ای که برای دو نفت کش در دریای عمان رخ داد، بحث و گفت وگو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۵    
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید، برانکو ایوانکوویچ تا این لحظه قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۰    
گفته می شود راه اندازی صندوق حمایت از مستأجران به عنوان یکی از روش های اجرای این طرح در بانک مسکن در حال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۰    
ما در این جلسات به عنوان نمایندگان احزاب و گروه ها حضور نداریم، بلکه هر کسی با هویت شخصی خود در این جلسات شرکت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث اخیر در خلیج فارس، گفت: جمهوری اسلامی ایران چنانچه اراده ای مبنی بر جلوگیری از صدور نفت از خلیج فارس را داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهوری گفت: فرانسه همچنان فرصت دارد در کنار دیگر اعضای برجام و در فرصت بسیار کوتاهی که وجود دارد، نقش تاریخی خود را برای حفظ این توافق ایفا کند چرا که بی تردید از بین رفتن برجام به نفع ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۵    
جرم انگاری و مسئله حقوق کیفری در خشونت خانگی آخرین گام باید باشد. هر چند که جرم انگاری مشخصی در این زمینه صورت نگرفته است و برخی قانون های غیرمستقیم مربوطه هم بازدارنده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۵    
آقای ابراهیم رئیسی در یک پیام اینستاگرامی خواستار ارتباط دوسویه میان مردم و نخبگان با قوه قضائیه شده و با تأکید بر اینکه صفحات متعلق به این جانب در رسانه های اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
باشگاه پرسپولیس طی ایمیلی رسمی به باشگاه عربستانی هشدار داد که با برانکو ایوانکوویچ قراردادی امضا نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
در لیست اعلام شده، باشگاه نساجی با 46 طلبکار، باشگاه استقلال با 27 طلبکار و باشگاه پرسپولیس با 20 طلبکار صدر جدول بدهکاران لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه مشهد گفت: تجربه جهاد سازندگی در کشور ما الگویی عالی و مهم برای مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران حواسشان به موضع گیری ها انگلیس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل پرسپولیس از صبح امروز همراه با پیمانکار باشگاه که نقش مشاور وی را نیز بر عهده دارد دنبال جانشین برانکو افتاده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان از دستگیری قاتل 64 ساله فراری در مخفیگاهش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۰    
بر اساس اعلام نتایج یک نظرسنجی، حمایت ها از روند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا به بیش از یک چهارم آمریکایی ها افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که ایران 6 تیر از سقف 300 کیلو گرم اورانیوم غنی شده که پیش تر تعیین شده بود، عبور خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۰    
جزییات کامل چهار فیلم شبی که ماه کامل شد ، سرخپوست ، ما همه با هم هستیم و دختر شیطان اکران عید فطر اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۵    
محسن رفیق دوست معتقد است یکی از راه های دور زدن تحریم ها واگذار کردن فروش نفت به بخش خصوصی است و البته قائل به اعدام متخلفان بخش خصوصی هم هست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۰    
جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی، درباره توئیت های اخیر خود توضیحاتی ارائه داد و دعوتش از تام کروز را برای مبارزه پس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز تحت تاثیر ریزش قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵    
نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارت زرد دادند. وی پس از کارت زرد گرفتن از مجلس توییت زیر را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰    
20 روز ثابت برای هر خودرو با هر پلاکی در نظر گرفتیم که مالکان می توانند در هر روز که مایل هستند به صورت رایگان وارد محدوده شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰    
پاسخ های وزیر به رأی مجلس گذاشته شد و نمایندگان با 83 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع نشدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۰    
خبرنگار سایت لهستانی به بیان اتفاقات بعد از بازی با ایران در ارومیه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا حین مصاحبه با ای بی سی نیوز، رئیس دفترش را به خاطر سرفه کردن هایش از اتاق بیرون کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
برخی شعب بانکی از امروز کارت های ملی قدیمی را برای انجام عملیات بانکی نمی پذیرند و مشتریان فاقد کارت ملی هوشمند باید کارت ملی قدیمی به همراه رسید ثبت نام کارت هوشمند خود را به همراه داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
استرس، اضطراب و نگرانی از مشخصه های زندگی امروز و منشأ بروز بسیاری از بیماری ها همچون ام اس است. بیماری ام اس (مولیتپل اسکلروزیس) یکی از شایع ترین بیماری های سیستم اعصاب مرکزی در مغز و نخاع است و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
فرزند جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد سعودی که در کنسولگری کشورش در استانبول به قتل رسید، درباره پدرش پیام توییتری منتشر کرده است، این نخستین توییت وی از ماه آوریل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
ما نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. با این تحریم ها چطور یک مربی به پولش می رسد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
در تصویر زیر محمدعلی کلی با مقادیر زیادی پول پس از کسب عنوان قهرمانی در سال1974 را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه قاچاقچیان به دروغ تبلیغ می کنند که مصرف ماده مخدر گُل اعتیادآور نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
هواداران معترض پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۵    
رسانه های محلی در ونزوئلا از کشته شدن دست کم 16 تن در یک سانحه رانندگی خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۵    
آژانس هواشناسی ژاپن (JMA) از وقوع زمین لرزه ای 5.2 ریشتری در بخش شمال شرقی "هونشو"، بزرگ ترین جزیره ژاپن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۰    
دونالد ترامپ در اظهاراتی بار دیگر بزرگترین روزنامه های آمریکایی را مورد حمله لفظی قرار داد و گفت: باید یک نظرسنجی برگزار شود که نشان دهد که بین روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست کدام یک دروغگوتر و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۰    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه خبر جدیدی از آخرین وضعیت دانشمند بازداشتی ایرانی در زندان آمریکا نداریم، گفت: همچنان پیگیری های خود را از طریق وزارت امور خارجه دنبال می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۰    
کمال تبریزی در واکنش به صحبت های فراستی درباره فیلم جدیدش تاکید کرد که نقدهای او نخ نما، کهنه و تکراری شده است. او فراستی را ام الفساد حوزه منتقدان خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۵    
کارشناس هواشناسی گفت: دیروز در 31 مرکز استان دمای بالای 30 درجه داشتیم و برخی از شهرهای جنوبی کشور دمای بالای 45 درجه را تجربه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۵    
تصاویری از حضور حسام نواب صفوی در دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت از دولت خواست با توجه به تجربه 40 سال گذشته، ارز دولتی را حذف کند چرا که سیاست چند نرخی بودن ارز و ارز ترکیبی به تولید ضربه می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
معاون تولید زامیاد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
تصویری از بهاره رهنما به همراه همسرش و دختر همسرش را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۵    
اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم که از 6 خرداد ماه همراه بقایی به مرخصی آمده بود، به اوین برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۵    
بر اساس اظهارات مولود چاووش اوغلو، آنکارا درخصوص خریداری سامانه پدافند هوایی اس -400 از روسیه، تن به خواسته آمریکا نخواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۵    
محمدعطریانفر می گوید: بزرگترین خطای استراتژیک نجفی، پذیرش مسئولیت شهرداری بود و این اتفاق با اصرار اعضای حزب اتحاد ملت رخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۵    
در این سانحه به علت شدت برخورد ، خودرو 405 دچار آتش سوزی شد و راننده و دو سرنشین از 405 و راننده نیسان فوت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۰    
سالهاست شاهد دو چهره ی متفاوت از بازیگران و هنرمندان جلوی دوربین صدا و سیما و پشت آن هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰    
هنر مینیاتور از دیرباز بین ایرانیان وجود داشته و در برخی شهرها به صورت گسترده مردم به آن پرداخته اند. بوستان مینیاتوری مشهد هم در واقع بکارگیری این هنر در خدمت مدرنیته و فرهنگ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰    
یکی از عوارض اصلی دخانیات، ایجاد بیماری های ریوی و از کار افتادگی است. یکی از مهم ترین پیامدهای مصرف دخانیات ابتلا به انواع سرطان ها بویژه سرطان های لب، دهان، گونه، لثه و... است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۵    
معاون نظارت شورای شهر تهران از عدم جدیت شهرداری تهران در باز پس گیری و قانون مند کردن 3000 ملک شهرداری انتقاد کرد.
  • ۱