چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 تیر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 تیر 1399 آفتاب نیوز 2 تیر 1399 آفتاب نیوز 3 تیر 1399 آفتاب نیوز 4 تیر 1399 آفتاب نیوز 5 تیر 1399 آفتاب نیوز 6 تیر 1399 آفتاب نیوز 7 تیر 1399 آفتاب نیوز 8 تیر 1399 آفتاب نیوز 9 تیر 1399 آفتاب نیوز 10 تیر 1399 آفتاب نیوز 11 تیر 1399 آفتاب نیوز 12 تیر 1399 آفتاب نیوز 13 تیر 1399 آفتاب نیوز 14 تیر 1399 آفتاب نیوز 15 تیر 1399 آفتاب نیوز 16 تیر 1399 آفتاب نیوز 17 تیر 1399 آفتاب نیوز 18 تیر 1399 آفتاب نیوز 19 تیر 1399 آفتاب نیوز 20 تیر 1399 آفتاب نیوز 21 تیر 1399 آفتاب نیوز 22 تیر 1399 آفتاب نیوز 23 تیر 1399 آفتاب نیوز 24 تیر 1399 آفتاب نیوز 25 تیر 1399 آفتاب نیوز 26 تیر 1399 آفتاب نیوز 27 تیر 1399 آفتاب نیوز 28 تیر 1399 آفتاب نیوز 29 تیر 1399 آفتاب نیوز 30 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۵    
با نیروی محرکه ای قدرتمند برای دستیابی به نوآوری هایی بیشتر، هوآوی موفق به حضور در بین 50 برند برتر دنیا برای پنجمین سال متوالی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۰    
شاید به نظر عجیب و غریب برسد، اما مشخص شده که فویل آلومینیوم محصول خوبی برای برطرف کردن مشکلات و درد های روزانه ماست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۰    
در روز های گذشته فیلمی کوتاه از رقص یک دختر ایلامی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با حواشی فراوانی همراه بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۵    
تیم ملی ایران در تیرماه 1365 در پوسان کره جنوبی به مصاف تیم ملی این کشور رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مهمترین روش انتقال کرونا نفس کشیدن، حرف زدن یا سرفه ناقلان کووید 19 است و مهمترین دستاورد بشر در برابر کرونا تا این لحظه، ماسک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۵    
نیمه تیر مجلس جدید اصولگرا که یک ماه از آغاز به کار رسمی اش می گذرد در آستانه برجام که 23 تیر 5 سال از تولدش می گذرد، میزبان محمدجواد ظریف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۰    
همه می گویند پای یک زن درمیان است. پدر، همسر، فامیل و همسایه ها، کسی نیست که از رابطه حسین و پریسا بی خبر باشد. چندسال از ماجرای فرارشان می گذرد. دستگیر شدند و به زندان افتادند اما ارتباطشان قطع نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۰    
شهیدان سعید کمالی و علی جمشیدی در عملیات آزادسازی خانطومان سوریه به شهادت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
اولیای دم دختر جوان که قبل از جشن عروسی از سوی شوهرش مقابل پارک پرندگان با شلیک گلوله کشته شده بود از قضات دادگاه خواستند تا دیه وی از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۵    
ملی پوش ایرانی به خاطر یک زن در خطر محرومیت از بازی های فوتبال در ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۰    
کارشناس مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بهره گیری از رژیم غذایی مناسب برای فرد مبتلا به کرونا می تواند در تسریع بهبودی موثر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا طرح دریا در دو شهرستان بهشهر و نوشهر در شرق و غرب استان مازندران تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۰    
نزدیک به 90 سال دور شده ایم از روزگاری که تمام هویت یک فرد در برگه ای در انتهای قرآن ثبت می شد و شاید تا سال ها کسی آن را مرور نمی کرد تا تاریخ تولد او را به خاطر آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ویلاهای لوکس یکی از شهرداران شهرستان شهریار و بستگان وی که به صورت غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات ساخته شده بود، قلع و قمع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۵    
این استاد دانشگاه تأکید کرد: طرح سئوال از رئیس جمهور جنبه تبلیغاتی دارد تا به طرفداران شان نشان دهند که چقدر انقلابی عمل می کنند والا حاصل دیگری نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۰    
سخنرانی روز گذشته ترامپ در کاخ سفید در حالی برگزار شد که تیم حفاظت رئیس جمهور آمریکا از ترس ترور شدن وی دیوارهای شیشه ای ضدگلوله را در اطراف محل سخنرانی ترامپ نصب کردند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۵    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست، درباره تصاویر منتشر شده از این بیمارستان در فضای مجازی توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۰    
منابع خبری گزارش دادند که افرادی مسلح یک تحلیلگر سیاسی عراقی را در بغداد ترور کردند. هشام الهاشمی کارشناس امنیتی و از نزدیکان دولت مصطفی الکاظمی ترور شد. وی همچنین اظهاراتی علیه ایران داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۰    
رزاق پور خرید جدید تراکتور پیش از این گزینه مدنظر استقلالی ها بود رزاق پور می گوید با حضور در این تیم بهترین انتخاب را در نقل و انتقالات انجام داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۵    
سجاد حیدری با اشاره به نمایش تیم شاهین گفت که اگر تک اشتباه شاهینی ها نبود، پرسپولیس نمی توانست به آن ها گل بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۰    
آی فیلم فیلم سینمایی بچه های ابدی ساخته پوران درخشنده را برای مخاطبان عرب زبانش نمایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۰    
دین کونتز، نویسنده آمریکایی ژانر وحشت، برای رمان های مهیج و تعلیق برانگیزش شهرتی جهانی پیدا کرده است. کتاب های او تا کنون به 38 زبان دنیا ترجمه شده و بیش از 500 میلیون نسخه از آنها به فروش رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۵    
دوج، خودروساز آمریکایی همزمان با معرفی مدل جدید دورانگو، نمونه ای تقویت شده از این ماشین رونمایی کرد که می گوید قوی ترین شاسی بلند جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۰    
سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت صبح دوشنبه مأموران پلیس از آتش گرفتن یک خودروی پراید در زیر پل رستم آباد - رودبار با خبر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۴:۳۰    
وزیر ارتباطات از بازنگری ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای 300 یورو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۳:۱۵    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به دبیرکل این سازمان خواستار مساعدت در تشکیل کمیته حقیقت یاب برای روشن شدن وضعیت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۲:۴۰    
مهدی مجیدی تاکید کرد که تا قبل از روز تامین اجتماعی باید با افزایش دریافتی، رضایت بازنشستگان کارگری جلب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۵۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: علایم گوارشی کرونا در سنین پایین به ویژه کودکان شایع تر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۳۰    
دیدارهای هفته بیست وهشتم جام آزادگان، امروز (دوشنبه) برگزار شد که تیم صدرنشین مس رفسنجان در خانه خود با حساب سه بر صفر مقابل رایکا به پیروزی دست یافت و با 57 امتیاز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۲۰    
رییس جمهوری آمریکا در چندین پیام توییتری با انتقاد از نپرداختن رسانه ها به کاهش شمار جانباختگان کرونا، این ویروس را ویروس چین نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۵۵    
دیدارهای هفته بیست وهشتم جام آزادگان، امروز (دوشنبه) برگزار شد که تیم صدرنشین مس رفسنجان در خانه خود با حساب سه بر صفر مقابل رایکا به پیروزی دست یافت و با 57 امتیاز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۵۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مجموع یک هزار میلیارد تومان صرفا برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد، تا سریعا واریز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۴۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۵    
ارتفاعات کوه بهار جاجرم در خراسان شمالی، از ساعتی پیش دچار آتش سوزی شده که وسعت آن زیاد اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۰    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه با یک رسانه هندی گفته خروج از برجام روز خوشحال کننده ای برای او در دوران حضورش در دولت آمریکا بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر دوشنبه در نشست مجازی گفت وگوهای مدیترانه (MED2020) گفت: صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات آتی آمریکا پیروز شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۵    
معاون اول رییس جمهوری مصوبه تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارزهای موجود در کشور را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۰    
آمار ها نشان می دهد که هر 9 دقیقه یک ایرانی به دلیل بیماری کرونا فوت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۰    
وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه از تحریم 49 ناقض حقوق بشر اعم از اشخاص و سازمان ها در روسیه، عربستان سعودی، کره شمالی و میانمار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۵    
تاجماه آصفی شیرازی ، پژوهشگر ادبیات فارسی و استاد دانشگاه پنسیلوانیا، در 84 سالگی در آمریکا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم آمریکا مجددا ایران را به عنوان تهدید امنیتی معرفی کند، گفت: هر حرکتی ایران را در عرصه بین المللی به عنوان یک تهدید معرفی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۰    
نایب رییس اتحادیه طلا و سکه اظهار داشت: با توجه به اظهارات شب گذشته رئیس کل بانک مرکزی، قیمت ها در بازار طلا و سکه به ویژه سکه روند نزولی به خود گرفت و از ساعات اولیه صبح با کاهش تقاضا و کاهش قیمت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۵    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در خصوص دریافت حقوق و تسهیلات نمایندگان ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۰    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با ابراز نگرانی نسبت به افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان از افزایش 8 و نیم درصدی بستری مراجعان سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی به علت کرونا خبر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خودروی پراید که سال ها در ایران تولید شده است، دیگر تولید نمی شود. مدل جدیدی از این خودرو در ایران مشاهده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۵    
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با تاکید برپرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها گفت: در دو جشن و مهمانی خانوادگی در استان 45 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۰    
روزنامه ایران در واکنش به سخنان اخیر احمد توکلی نوشت: بر نمایندگان کم تجربه حرجی نیست اما همین مهم را نمی توان به چهره هایی مثل احمد توکلی هم تعمیم داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۵    
بر اثر تصادف و آتش سوزی دو تانکر حمل سوخت در هرمزگان دو نفر مصدوم وراهی بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰    
براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت 745 هزار دلار به مربیان سابق خود محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰    
مقامات محلی در منطقه خود مختار مغولستان داخلی در شمال چین اعلام کردند که یک مورد مشکوک به ابتلا به طاعون خیارکی در این منطقه به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از غرق و مفقود شدن دو نفر در 24 ساعت گذشته در قزوین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان از دستگیری دو حفار غیرمجاز در دامغان و مهدی شهر خبر داد و گفت: از این افراد دستگاه فلزیابی، کوزه سفالی قدیمی و ... کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۰    
رسانه ها از وقوع زمین لرزه شدید در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۰    
با موافقت رئیس جمهور 600 میلیارد تومان جهت پرداخت مطالبات پرستاران اختصاص یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۰    
پیشکسوت کشتی ایران و رییس اسبق فدراسیون کشتی به کرونا مبتلا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که میزان افزایش یافته رادیواکتیو شناسایی شده در شمال اروپا، احتمالا مربوط به یک راکتور هسته ای فعال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۰    
نتیجه آزمایش کرونای "حسین سنجرانی" فرماندار شهرستان خواف در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از غرق شدن چهار کودک در رودخانه ای فصلی در نیکشهر از توابع ایرانشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۰    
مهاجم جوان استقلال گفت: خبری که امروز در مورد مهمانی چهارشنبه شب خانه من و مبتلا شدن بازیکنان استقلال به کرونا منتشر شده، دروغ محض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 85 هزار و 363 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 740 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: در ابتدای دولت، تحریم های بسیاری وجود داشت که دولت تدبیر و امید اولویت گذاری کرد که هم از تحریم ها و فشارها عبور کنیم و هم به زندگی مردم سامان دهیم که خوشبختانه در هر دو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۰    
کاسنی یکی از مفیدترین گیاهان دارویی به شمار می رود که در پیشگیری از سرطان و افزایش باروری مردان بسیار مفید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۵    
باشگاه پارس جنوبی جم نسبت به اتفاقات دو روز اخیر و موضعی که باشگاه استقلال در این خصوص داشته، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۵    
سرمربی استقلال نسبت به حرف و حدیث های یکی دو روز گذشته درباره مبتلایان تیمش به کرونا صحبت های تندی را انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۰    
مازندران از قطب های تولید گندم در کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۰    
پس از تشکیل مجلس یازدهم، شاید تقابل نمایندگان با دولت قابل پیش بینی بود، اما رفتارهای دیروز نمایندگان مردم در خانه ملت دور از انتظار همه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: دختر جوانی که بعداز ظهر امروز با قرار گرفتن بر فراز پل عابر پیاده، قصد خودکشی داشت با تلاش مردم و هوشیاری نیروهای امدادی منصرف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور گفت: مردم شریف ایران می دانند که سلامت، امنیت و معیشت به عنوان اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در این مقطع حساس تعریف شده و تامین مسکن به عنوان یکی از مهمترین متغیرهای معیشت شهروندان که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۵    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسجدسلیمان گفت : شعله های آتش از ظهر امروز در مراتع و جنگلکاری های این شهرستان شروع شده و همچنان در حال پیشروی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۵    
پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات جدید گروه عظام به ریاست عباس ایروانی و 5 متهم دیگر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۵    
با افزایش گرمای هوا تردد در جاده چالوس و اتراق در حاشیه رودخانه کرج افزایش یافته و زنگ خطر غرق شدگی در این رودخانه را به صدا درآورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۵    
برخورد شدید دو دستگاه خودروی سبک و سنگین در بزرگراه بسیج، مصدومیت دو سرنشین آنها را در پی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۰    
با توجه به شیوع کرونا در کشور و تاثیر آن بر روند اجرای آزمون های سراسری، کنکور 99 یکی از پر آفت ترین کنکورهای پنجاه سال اخیر به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۰    
مزدک میرزایی که چندی پیش با مهاجرت از ایران شوک عجیبی را وارد کرد، اکنون در گفتگویی به توضیح این اتفاق و تصمیمش پرداخته و البته برخی دوستانش را بدون کنایه نگذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۰    
لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا موفق به ثبت رکورد جدیدی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۵    
اسرائیل ماهواره جاسوسی جدیدی را با توانایی تهیه تصاویر با کیفیت بالا و با هدف جمع آوری اطلاعات نظامی به مدار فرستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵    
وزارت صحت عامه/بهداشت افغانستان به شهروندان این کشور توصیه کرد که برای جلوگیری از مرگ و میر و مشکلات جدی برای زنان حامله که نسبت به بیماری کووید19بیشتر آسیب پذیر هستند، برای بچه دار شدن "یکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۰    
ارزیابی عملکرد دولت ها نشان می دهد که همواره صنعت خودرو و شرکت های خودروسازی همچون صنایع دیگر دولتی، خط قرمز تمامی جریانات سیاسی بوده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۰    
با توجه به افزایش شیوع کرونا در ایران، از سر گیری پروازهای تهران-استانبول که قبلا 11 مرداد اعلام شده بود، به احتمال زیاد منتفی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
گروهی از دانشمندان از سازمان بهداشت جهانی با طرح احتمال انتقال کروناویروس از راه هوا، از این سازمان خواستند که راهنمایی های خود درباره چگونگی انتشار "کووید-19" را بروزرسانی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تحلیل های موجود از حادثه نطنز، خواستار عدم شتابزدگی در نتیجه گیری پیرامون این حادثه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۰    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بررسی شواهد موجود می گویند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۵    
9 بازیکن تیم استقلال قرار است امشب دوباره زیر نظر افسران سلامت سازمان لیگ تست های کرونا را پشت سر بگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۵    
به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، کاندیداهای ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از رونمایی گرید TG670S چادر مشکی برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
سم مندس کارگردان انگلیسی تئاتر و سینما با ایجاد صندوق حمایت از کارکنان تئاتر در قدم اول 500 هزار یورو کمک از کمپانی نتفلیکس دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
روز جمعه استودیو سرگرمیهای "نیو" در وبسایت برند جدید خود، محیطبانِ محیطبانان، ستاره جدید خود را رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: از صبح امروز دوشنبه 16 تیر حدود 100 هکتار از اراضی جنگلی بوئین زهرا محدوده فتح آباد دچار حریق شد که با تلاش دستگاه های امدادی حوالی ساعت 14 خاموش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۰    
موزه لوور پاریس پس از مدت ها تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا امروز بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۵    
متهم عباس ایروانی در دادگاه گفت: بدهی به بانک جرم نیست، افتخار ما این است که به بانک بدهی داشته باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۰    
پدر 55 ساله و پسر 15 ساله در شهرستان "دماوند" داخل استخر آب به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۰    
درگیری دو جوان با مرگ یکی از آنان، خاتمه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر راه وشهرسازی جزییاتی درباره ارایه وام ودیعه به مستاجران را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۰    
براساس تقویم آموزشی اعلم شده از سوی دانشگاه تهران، ثبت نام دانشجویان برایرنیم سال اول تحصیلی از 8 شهریور ماه آغاز می شود و کلاس های آموزشی نیز از بیست و نهم این ماه شروع خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: افرادی که به کرونا مبتلا هستند به هیچ وجه نباید از ماسک های فیلتردار استفاده کنند چراکه ویروس از طریق این سوپاپ به راحتی منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۰    
"ماهیگیران کنارکی در دریای عمان رفتن پشت نهنگ و سعی میکنن اونو از تو تور در بیارن، بچه نهنگ هم دوروبر مادرش داره بیتابی میکنه."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۵    
امروز دلار باز هم افزایشی شد؛ نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا 21750 تومان و نرخ فروش 21850 تومان است. سکه نیز به 10 میلیون و 418 هزار تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۵    
آمارهای غیر رسمی از افت نرخ اجاره بها در هشت منطقه از تهران حکایت دارد؛ در مناطق شمالی نرخ ها تا 18 درصد کاهش یافته است ...
  • ۱