سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 31 مرداد 1395 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 31 فروردین 1395 عقیق 31 اردیبهشت 1395 عقیق 31 خرداد 1395 عقیق 31 تیر 1395 عقیق 31 شهریور 1395 عقیق 30 مهر 1395 عقیق 30 آبان 1395 عقیق 2 آذر 1395 عقیق 30 دی 1395 عقیق 30 بهمن 1395 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 مرداد 1395 عقیق 2 مرداد 1395 عقیق 3 مرداد 1395 عقیق 4 مرداد 1395 عقیق 5 مرداد 1395 عقیق 6 مرداد 1395 عقیق 7 مرداد 1395 عقیق 8 مرداد 1395 عقیق 9 مرداد 1395 عقیق 10 مرداد 1395 عقیق 11 مرداد 1395 عقیق 12 مرداد 1395 عقیق 13 مرداد 1395 عقیق 14 مرداد 1395 عقیق 15 مرداد 1395 عقیق 16 مرداد 1395 عقیق 17 مرداد 1395 عقیق 18 مرداد 1395 عقیق 19 مرداد 1395 عقیق 20 مرداد 1395 عقیق 21 مرداد 1395 عقیق 22 مرداد 1395 عقیق 23 مرداد 1395 عقیق 24 مرداد 1395 عقیق 25 مرداد 1395 عقیق 26 مرداد 1395 عقیق 27 مرداد 1395 عقیق 28 مرداد 1395 عقیق 29 مرداد 1395 عقیق 30 مرداد 1395 عقیق 31 مرداد 1395 
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
نمی توان پذیرفت کسی مؤمن باشد ولی با دشمنان دین و رهبر، دوست و رفیق باشد. ایمان، با سازش با دشمنان دین نمی سازد. لازمه ایمان، دشمنی با دشمنان خداست.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۲    
همزمان با روز جهانی مسجد دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد به صورت رسمی فعالیت شناسایی و راه اندازی دفاتر شهرستانی خود را آغاز کرد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۲    
حجت الاسلام فخار طوسی گفت: خداوند در قرآن می فرماید بسیاری از انسان ها تفکر نمی کنند .
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ضرورت تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام فرمودند: برای تشخیص تکلیف در قبال مسائل جاری باید با نگاهی کلان و فرهنگی ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۸    
عصمت پیشوایان بزرگ الهی و مصونیت آنان از گناه و اشتباه، ایجاب می کند که سیره عملی آنان در مسائل مختلف و از جمله، مصرف یکسان باشد و تفاوت های ظاهری، مقتضای شرایط زمان و مکان زندگی آنهاست.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۸    
جامعه ما به شدت نیاز به دعا دارد اما متاسفانه مداحان کمتر به خواندن دعا رو می آورند در حالی که جامعه ما نیازمند این منابع غنی معرفتی است ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
برخی سؤال می کنند خداوند چگونه شیطان و جنیان را که از جنس آتش خلق شده اند، در جهنم به سزای اعمالشان خواهد رساند.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۰    
خداوند خاصیتی غیر دنیایی برای این مکان مقدس عطا کرده است، به همین دلیل مسلمانان با ورود به این مکان مقدس، اولین حسی که به آنها دست می دهد، عدم تعلق به مسائل دنیایی و روی آوردن به مسائل اخروی است.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۱    
پیامبر اکرم(ص) در روایتی با تبیین جایگاه علمای وارسته نسبت به پیروی عالمان از سلاطین هشدار داده اند.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه جامعه اسلامی باید امروز راه وحدت، آشتی، صلح و امنیت را درپیش بگیرد، اظهار داشت: عربستان، پرچم تفرقه را درجهان اسلام برافراشته است.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۸    
همانا ما (قرآن را) در شب قدر نازل کردیم، و تو چه می دانی که شب قدر چیست؟ شب قدر بهتر از هزار ماه است. در آن (شب) فرشتگان و روح، به فرمان پروردگارشان، برای هر کاری (که مقرر شده است) فرود می آیند ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۹    
نماز خواندن در برخی اماکن از دیدگاه شرع کراهت دارد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
نشست تخصصی جایگاه مسجد مطلوب در شهر مدرن با رونمایی از کتاب سیاست گذاری فرهنگی مسجد در جمهوری اسلامی ایران در قم برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی مساجد کلیپ صوتی مرکز خلوص را منتشر کرده است.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۵    
همان طور که از نام مسجد برمی آید یعنی محل سجده کردن و عبادت و خضوع در پیشگاه الهی است و حضور انسان در مساجد، جوابی دندان شکن به برتری طلبی شیطان بر او خواهد بود.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی ثبت میراث ناملموس ملی شد، از تلاش برای ثبت جهانی راهپیمایی اربعین در یونسکو خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
پیکر شهید ضیاء حسینی از مدافعان افغانستانی حرم حضرت زینب(س) روز دوشنبه اول شهریورماه در باغستان شهریار تشییع می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۵    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: برخی علما کیفیت را در عبادات ملاحظه می کردند نه کمیت را. همین جریاناتی را که در آن قرار داریم و می بینیم ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۰    
مراسم هیئت هفتگی حسینیه فاطمه الزهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام سید جلال موسویان و مداحی حاج امیر عباسی ، کربلایی محمد حسین حدادیان و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار شد .
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
عقیق: حاج سید مجید بنی فاطمه با انتشار عکسی از خود در کنار پدرشان در صفحه شخصی خود اینطور نوشت: "پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه ات ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: امسال برای بیش از 7 میلیون نفر زائر به مناطق عملیاتی کشور برنامه ریزی کرده ایم.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
دیشب داشتم رادیو گوش می کردم، یکدفعه مجری رادیو عراق که فارسی حرف می زد برنامه اش را قطع کرد و موزیک پخش کرد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۲    
عقیق:کربلایی جواد مقدم/بی تو که باشم حوصلمم سر میره دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) و دبیر علمی همایش ملی صدف کوثر گفت: در دیداری که اوایل امسال با مقام معظم رهبری داشته ایم، معظم له ضمن تایید و تشویق به منظور برگزاری این همایش ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
در تلویزیون اینترنتی عقیق ببینید و دانلود کنید
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
عقیق:کربلایی جواد مقدم/بی تو که باشم حوصلمم سر میره دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
مراسم افتتاح اولین دوره آموزش مداحی نوجوانان عاشورایی به همت هیئت عصر عاشورا با حضور حاج سعید حدادیان ، حاج حسین هوشیار و مربیان و معلمان در حسینیه موج الحسن (ع) برگزار شد .
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
سنگ بنای آنچه امروز ما به عنوان مسجد می شناسیم، توسط رسول اکرم (ص) گذاشته شده است. هجرت ایشان از مکه به مدینه ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
شعرخوانی صابر خراسانی درباره حرم امام رضا علیه السلام و اشک های رهبر انقلاب
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۷    
خداوند متعال عمارت مسجد را منحصراً در اختیار مؤمنانی که دارای شرایط ویژه باشند، قرار داده است و خداوند متعال شدیداً مشرکان وغیر مؤمنان را از هرگونه دخالتی در امور مساجد برحذر می دارد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مراسم اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم که قرار بود هشتم شهریور در تهران برگزار شود، بدون تغییر زمان در جوار حرم کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) برپا می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۲    
به مناسبت روز جهانی مساجد برخی سؤالات رایج مردمی از مقام معظم رهبری درباره احکام مسجد انتشار می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۳    
دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) گفت: در این زمان که به کودکان اسرائیلی به صورت مستقیم و به کودکان اروپایی غیرمستقیم می آموزند که چگونه سر از تن مسلمانان جدا کنند ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۸    
محمد یزدخواستی: ابزار اصلی مداح شعر است. اگر شاعر یک شعر قوی بگوید بعد مداح می تواند با آن صدای پخته خودش و اوج و فرودش شعر را به جان مخاطب بنشاند.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۳    
یک زوج مسلمان آمریکایی که در سیاتل، زندگی می کنند در اقدامی ابتکاری، با دعوت از میهمانان ناشناس، سعی در تغییر دادن دیدگاه آنان از اسلام دارند.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۴    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی و اینترنتی بخش زیادی از جامعه را درگیر کرده و بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ...
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۵:۱۵    
اگر شخصی نجاست لباس یا بدنش را فراموش کرده و با همان حالت نماز خوانده باشد، باید دوباره نماز بخواند یا نیازی به قضا ندارد .
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۳:۴۵    
مدیرحوزه علمیه قزوین با تاکید براین که مساجد نهادی اساسی برای ترویج قرآن، احکام و علوم اخلاقی همچون فقه و کلام هستند، گفت: امروز باید تلاش شود تا جایگاه واقعی مساجد احیاء گردد.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۵۶    
حدیث نفرموده؛ وقتی دنیا پر از ظالم باشد؛ بلکه می فرماید: پر از ظلم باشد. اگر می فرمود: پر از ظالم باشد، پس همۀ ما باید ظالم شویم تا آقا بیاید.
عقیق   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۳    
شیخ حسین آل الشیخ خطیب مسجدالنبی(ص) در خطبه های نماز جمعه این مکان مقدس اعتراف کرد والاترین هدف حج، توحید و برائت از شرک است.