شنبه ۲۷ مردادساعت ۰۷:۰۲Aug 2018 18

خبرهای الف 29 اسفند 1393 - alef.ir

  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۷    
کارلوس کروش سرمربی تیم ملی جمعه شب مهمان ویژه برنامه شب سال نو با اجرای احسان علیخانی بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محور هزار به علت بارندگی شدید و ریزش سنگ بسته شد . رئیس پلیس راه مازندران گفت : براثر بارندگی وجاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه 8 و 9 جاده هزار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا برای نهمین و آخرین بار در این دور از مذاکرات به پایان رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۴    
تهران - ایرنا - تعداد کشته شدگان حادثه انفجار امروز جمعه در دو مسجد در صنعا پایتخت یمن به 137 تن رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
جان کری وزیر خارجه آمریکا در پیامی نوروز را تبریک کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت کاخ سفید، پیام جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به مناسبت نوروز به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
وزیر امورخارجه ایران تصریح کرد دستیابی به توافق هسته ای تا مهلت تعیین شده امکان پذیر است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری تسنیم: محمود احمدی نژاد در پیامی به حسن روحانی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
سایت فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد جان کری وزیر امور خارجه این کشور در پیامی درگذشت مادر حسن روحانی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بعد از نوروز و تحویل سال جدید مذاکرات هسته ای مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه 94 از سرگرفته خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۴    
علی کفاشیان می گوید کارلوس کروش در فضایی شاد و پر از خنده و در دل دوستی به او گفته می خواهد طلاق بگیرد و برود اما برای این طلاق توافق کرده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
گوگل سیستم چهره نگاری جدیدی را ارائه کرده که میتواند چهره ی فرد مورد نظر را از بین جمعیت حدود 260 میلیون نفری شناسایی کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه چین در تماس تلفنی از کری خواست تا نگذارد مذاکرات به شکست بیانجامد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از رویترز ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
داعش ویدیوی جدیدی را از اعدام برخی اسرای پیشمرگ اقلیم کردستان عراق تحت عنوان پیامی به مسعود بارزانی منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
به گزارش خبرنگار قضایی فارس متن پیام رئیس قوه قضائیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و اناالیه راجعون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه پس از دیدار صبح امروزش با کری این دیدار را مثبت خواند و گفت: در حال کار روی راه حل ها هستیم و به نقاط بسیار حساس رسیده آیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۹    
لوزان، العالم - وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی العالم به لوزان، تاکید کرد که نگرانی برخی کشورهای منطقه از توافق هسته ای ایران و غرب، توجیهی ندارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۷    
نوروز امسال در کنار سفره ی هفت سین و ماهی قرمز و سبزه های قدکشیده ی رسم و آیین کهن ایرانی، پارچه های سیاه فاطمیه نشان از ارادت مردم این سرزمین به خاندان پیامبر عظیم الشأن اسلام دارد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
دزفول - ایرنا - بر اثر خارج شدن چهار واگن قطار مسافری تهران ، اندیمشک از خط ، مسیر خط آهن تهران ، جنوب مسدود شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: انالله و اناالیه راجعون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۴    
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران با اشاره به صحبت های طرف غربی مبنی بر اینکه نمی توانند از نداشتن سلاح اتمی در ایران اطمینان حاصل کنند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر حجم بالای سفرها در اکثر محورهای مواصلاتی کشور را شاهد هستیم و ترافیک به چشم می خورد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، جان کری و وندی شرمن وزیر امور خارجه و معاون وی و نیز ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا با حضور در محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی در لوزان به حسین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
سردار نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
خبرگزاری تسنیم: شیراز، شهری که اعتدال هوای آن در بهمن ماه شکوفه های بادام را بر شاخساران می نشاند از نیمه های اسفند آماده استقبال از بهار شده و فضای سطح شهر نیز با گل های بهاری آراسته و زیبا می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در کتاب خاطراتش درباره مادرش این گونه می نویسد: مادرم مقید به مستحبات، خواندن قرآن و نماز اول وقت، دعا و توسل بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، سید یاسر جبرائیلی، کارشناس پرونده هسته ای در گفت گویی با خبرگزاری نسیم درباره بررسی طرح جدید تحریم که از سوی سنا دنبال می شود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
به گزارش خبرگزاری فارس ، کارلوس کی روش و علی کفاشیان در جلسه صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال در مورد برنامه های آینده تیم ملی و همچنین تکلیف نهایی حضور دو بازیکن یعنی جهانبخش و آزمون در تیم امید با هم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت خودش را پشت مشکلات ناشی از دولت قبل پنهان نمی کند و باید از ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علی کفاشیان در خصوص تعامل تیم امید و تیم ملی گفت: هماهنگی ها برای حضور جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی امید انجام شده است و با توافق با کی روش این موضوع حاصل ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر و مجلس ختم مادر رئیس جمهور اعلام شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
وزرای خارجه سه کشور اروپایی ظرف جمعه و شنبه راهی لوزان می شوند و به احتمال زیاد نشست وزرای خارجه ایران و 1+5 روز شنبه در این شهر برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، داگلاس فرانتز دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور عمومی، در مصاحبه با روزنامه السفیر لبنان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
سید احمد هاشم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه آستان قدس رضوی آمادگی کامل را برای پذیرایی از زائران میلیونی در بهار فاطمی دارد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود می گوید اکنون نوبت آمریکا و متحدانش است که بین فشار و یا توافق هسته ای با ایران یکی را انتخاب کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
سرهنگ حمیدی، رئیس پلیس راه کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، درباره آخرین اخبار راه های کشور گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
تهران- ایرنا- اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: صفحه و یا صفحات ایستاگرام و یا مشابه ادعایی با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان جعلی است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
جناب آقای آقا تهرانی نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی روز جمعه 8 اسفند در برنامه ی شناسنامه گفت و گوی مفصلی داشتند و نکات ارزشمندی را بیان فرمودند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
خبرگزاری تسنیم: تا ساعاتی دیگر علاوه بر واریز اولین سهمیه بنزین سال 94 به کارت های سوخت خودروها و موتورسیکلت ها، سهمیه وانت بارهایی که پروانه آنها برای حمل ونقل عمومی صادر نشده است کاهش می یابد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
خبرگزاری تسنیم:نرخ پیامک از ساعت 24 امشب گران می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
به گزارش گروه دانستنی های خبرگزاری فارس ، گاهی اوقات برخی افراد خلاقیت هایی انجام می دهند که زندگی را ساده تر می کند اما برخی افراد تنبل هم هستند که از تنبلی دست به ابتکارهایی می زنند که انسان را ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری تسنیم: ساعت رسمی کشور از فردا شب یک ساعت به جلو کشیده می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، برابر آخرین اخبار و بررسی های موجود ترافیک در ابتدای محور کرج چالوس ( از میدان امیرکبیر تا سد کرج ) سنگین گزارش شده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۹    
خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق گزارش داد که عناصر گروه تروریستی داعش سرهای پنج نفر را در استان نینوا قطع کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۳    
مقام های امنیتی در کابل می گویند که مردان خشمگین در مرکز شهر کابل، یک زن را که گفته شده قرآن را آتش زده بود، کشتند و بعد جسدش را سوزاندند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۶    
اوباما در پیام نوروزی گفت: "روزها و هفته های پیش رو حیاتی خواهند بود. مذاکرات ما پیشرفت داشته اما اختلافات همچنان باقی است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۴:۲۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی آخرین تغییرات دریاچه ارومیه وضعیت آبی این دریاچه را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۸    
عید می آید تا یک هفته پیش فقط از قالی ها و پتوهای شسته شده آویزون شده از پشت بوم ها می شد اینو فهمید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۱    
با تایید اعضای کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال جام جهانی 2022 در فصل زمستان برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، با تایید کمیته اجرایی فیفا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری تسنیم: ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با ارسال پیام رسمی به رهبر معظم انقلاب عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، علی کفاشیان که عصر امروز در تمرین تیم ملی امید حاضر شده بود درباره صحبت های وزیر ورزش گفت: صحبت های وزیر ورزش را کاملا شنیدم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۵    
به این وسیله اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص فعالیت های متهم " م.ه " در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی تکذیب می گردد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه فعال هواشناسی از اواخر روز پنجشنبه از غرب به کشور است که انتظار میرود بتدریج بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد ...