شنبه ۲۷ مردادساعت ۰۳:۳۴Aug 2018 18

خبرهای الف 3 خرداد 1395 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 31 فروردین 1395 الف 31 اردیبهشت 1395 الف 31 تیر 1395 الف 31 مرداد 1395 الف 31 شهریور 1395 الف 30 مهر 1395 الف 30 آبان 1395 الف 30 آذر 1395 الف 30 دی 1395 الف 30 بهمن 1395 الف 30 اسفند 1395 الف 1 خرداد 1395 الف 2 خرداد 1395 الف 3 خرداد 1395 الف 4 خرداد 1395 الف 5 خرداد 1395 الف 6 خرداد 1395 الف 7 خرداد 1395 الف 8 خرداد 1395 الف 9 خرداد 1395 الف 10 خرداد 1395 الف 11 خرداد 1395 الف 12 خرداد 1395 الف 13 خرداد 1395 الف 14 خرداد 1395 الف 15 خرداد 1395 الف 16 خرداد 1395 الف 17 خرداد 1395 الف 18 خرداد 1395 الف 19 خرداد 1395 الف 20 خرداد 1395 الف 21 خرداد 1395 الف 22 خرداد 1395 الف 23 خرداد 1395 الف 24 خرداد 1395 الف 25 خرداد 1395 الف 26 خرداد 1395 الف 27 خرداد 1395 الف 28 خرداد 1395 الف 29 خرداد 1395 الف 30 خرداد 1395 الف 31 خرداد 1395 
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۱    
مجتهد، وبلاگ نویس معروف عربستانی، در تازه ترین اقدام خود به افشاگری درباره امتیازدهی " محمد بن سلمان" پسر شاه سعودی و جانشین ولیعهد، به هیات ملی یمن در مذاکرات کویت پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۲    
خانم صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی به همسر شهیدش پیوست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۹    
مرگ در 9:23 نوشته: فرزام شیرزادی ناشر: ثالث ، چاپ اول 1394 107صفحه، 8500تومان شما می توانید کتاب مرگ در 9 ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۴    
کمپانی APWorks که در زیرمجموعه ایرباس است، اولین موتورسیکلت ساخته شده با پرینتر سه بعدی را رونمایی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۲    
پایگاه خبری علت : الجنابی در حاشیه نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق افزود: با توجه به اینکه مواد غذایی یکی از نیازهای مهم بازار عراق محسوب می شوند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۰۱    
طرفدارانِ اروپاییِ گروه تروریستی داعش، با انتشار تصاویری از خود در پایتخت های اروپایی، پلیس این کشورها را به وحشت و تکاپو انداختند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهوری افغانستان عصر امروز با رهبر انقلاب دیدارکرد
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی انتخاب اثر اصغر فرهادی به عنوان بهترین فیلمنامه و اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد به شهاب حسینی از سوی جشنواره کن را تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت والده دکتر مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تسلیت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۷    
با وجودی که بارها در سرویس مشکلات مردم عنوان شده راهکارهای قطع پیامک های تلفن همراه چیست، باز هم برخی مخاطبان از این پیامکها، گلایه دارند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۴    
الکساندر ون دربلن کاندیدای مستقل پیروز انتخابات ریاست جمهوری اتریش شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، پس از اینکه جیووا برند ایتالیایی اسپانسر پوشاک تیم ملی ایران شد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر هندوستان: نفت و گاز ، مبارزه با تروریزم و منطقه چابهار بسترهای همکاری عمیق و مفید ایران و هند هستند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۵    
مطالعات اخیر نشان داده است که آمادگی جسمانی می تواند از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری کند. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Science daily ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۲    
العالم - رقابت نظامی رژیم صهیونیستی در برهۀ اخیر به رسانه های اسرائیلی اجازه داده که روابط مخفیانۀ تل آویو و ریاض را فاش کنند و این اقدام ظاهرا با چراغ سبز مسؤولان امنیتی و سیاسی تل آویو صورت می گیرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۸    
پلیس استان بوشهر سوم خرداد را با دستگیری 2 متهم به قتل آغاز کرد. یکی از این دو متهم به قتل، زنی 37 ساله را برای آنکه طلاهایش را بدزدد کشته و جسدش را تکه تکه کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۵    
سرمربی استقلال از دلیل غیبت هافبک این تیم در تمرینات اظهار بی اطلاعی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، فهد سلیم کفاین وزیر منابع شیلات یمن وابسته به دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شده کشورش 7 کشتی ماهیگیری ایرانی را توقیف کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۰    
جدید ترین گزارش ها از اقدام داعش در تعلیم دادن زنان برای انجام حملات تروریستی به اروپا حکایت دارند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۴    
گذار روزگار نوشته: رومن گاری ترجمه: سمیه نوروزی ناشر: ماهی ، چاپ اول 1395 90صفحه، 8000 تومان ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۷    
پس از کنار رفتن احمد داوود اوغلو از نخست وزیری ترکیه، پیام هایی از سوی مسئولان این کشور با مضمون عادی سازی روابط با سوریه منتشر شده است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۵    
واکنش جواد شمقدری رئیس سابق سازمان سینمایی به جوایز فروشنده فرهادی در جشنواره کن: غرب فکر می کند پس از برجام ایران به آمریکا نزدیک شده، پس این جایزه را به فرهادی بدهیم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، تعداد کشته های انفجارهای امروز غرب و شمال سوریه ساعاتی پس از وقوع آن افزایش پیدا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۶    
دو هفته پس از جنجال های پیش آمده در زمینه فیش های حقوقی چند میلیونی مدیران بیمه مرکزی، اکنون معاون اول رئیس جمهور ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
خبرنامه دانشجویان ایران: سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی در همایش در امتدای مسیر که به همت بسیج دانشجویی در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۴    
علی لاریجانی از جمعی از منتخبین مجلس دهم برای گفت وگو و تبادل نظر و برنامه ریزی برای مجلس دهم دعوت کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۳    
سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در راستای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در رسته زنبورداری کشور، تفاهم نامه چندجانبه ای با وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۶    
صداوسیما با تغییر رویکرد خود نسبت به موفقیت سینمای ایران در جشنواره کن، فردای روز اعلام جوایز، در بخش های خبری خود به ارائه ی گزارش مفصلی از این رویداد پرداخت. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۴    
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز (دوشنبه) با شیخ الازهر در واتیکان دیدار کرد و وی را در آغوش گرفت؛ دیداری با اهمیت نمادین فراوان که بیش از هر چیز نشان دهنده از سرگیری روابط دو نهاد برجسته دنیای اسلام ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۳    
هافبک میانی استقلال باز هم در تمرین این تیم حاضر نشد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین عصر دوشنبه استقلالی ها در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی هافبک میانی این تیم مانند تمرین صبح ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶    
سارقان زورگیری که قصد سرقت خودروی مرد مسنی در اتوبان همت را داشتند، پس از مقاومت صاحب خودرو، قربانی را حدود 50 متر روی آسفالت اتوبان کشیده و با ضربات متعدد چاقو، وی را به قتل رساندند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسحاق جهانگیری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف به ساماندهی پرداخت حقوق و دستمزد مدیران دولتی، در ضوابط اجرایی بودجه سال 95 کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مرکز ملی رقابت براساس مصوبه شماره 247 شورای رقابت، سطح قیمتی انواع خودرو در سال 1395 را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد او و همبازیانش فردا با قدرت مقابل حریف اماراتی ظاهر خواهند شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۲    
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ، روز 22 اردیبهشت ماه امسال و پس از کش و قوس ها و انتشار اخبار حاشیه ای سرانجام نام عبدالعلی علی عسکری به عنوان رئیس جدید صداوسیما اعلام شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۳    
اشکان دژاگه و جواد نکونام با سایت فیفا به گفت وگو نشستند. آنها از تجربه بازی در العربی قطر زیر نظر جان فرانکو زولا صحبت کردند و عملکرد ایران در جام جهانی را دور از انتظار توصیف کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از شیوه بازی "تیم های عربی" گفت: نوع بازی این تیم ها مانع پیشرفت فوتبال آسیا می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نقص فنی و تاخیر در پرواز کیش - تهران هواپیمای ماهان را که منجر به دلهره مسافران این پرواز شده باشد، تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۹    
رئیس جمهور با اشاره به امضای سند چابهار میان ایران، افغانستان و هندوستان گفت: این سند علیه هیچ کشوری نیست.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور ، رئیس سازمان مدیریت را مکلف کرد تا هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق، دستمزد و تسهیلات مدیران دولتی را ساماندهی و برای تصویب در هیأت دولت مطرح کند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰    
با درخواست تعداد زیادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نظر مساعد برخی مراجع تقلید و توصیه شخصیتهای برجسته انقلاب، آیت الله ابراهیم امینی عصر امروز کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان را پذیرفت.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از آغاز آموزش های پیش از ازدواج خبر داد و گفت: این آموزش ها در پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده مؤثر است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
استقلالی ها در فینال جام حذفی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهند رفت.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
تهران - ایرنا - محققان شرکت امنیت سایبری آمریکا موسوم به فایرآی اعلام کردند که هکرها در حالی که سطح دفاعی بانک های خاورمیانه را مورد ارزیابی قرار می دهند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۳    
رسول خطیبی در لیگ برتر هم سرمربیگری ماشین سازی تبریز را برعهده خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۲    
یک نماینده مجلس گفت: اخلاق حکم می کند که منتخبین علیه فراکسیونی که توسط لیست آن رای آورده اند صحبت نکنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۷    
ایلنا: سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت بویژه در مناطق کوهستانی و دره های پر شیب، توصیه کرد: برای جلوگیری از خسارت احتیاط لازم بعمل آورده شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۶    
معاون منابع انسانی نیروهای مسلح گفت: خوشبینی ما برای حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی در چارچوب قوانین و مقررات است و همه دوست دارند که قوانین اجرا شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۶    
شیوه اجرای مراسم امروز دانشگاه امام حسین(ع) با حضور فرمانده معظم کل قوا، با اتفاقی نادر و جالب همراه بود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۱    
امروز، آخرین جلسه مجلس نهم بود که در آن دستورکارها بررسی شد. فردا، نمایندگان مراسم اختتامیه دارند و وارد دستور نمی شوند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
بعد از پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش به سمت عبدالله ویسی رفت و در مقابل دیدگان بازیکنان دست عبدالله ویسی را بالا برد و به مانند معرفی برنده مسابقه کشتی حرکت جالبی برای سرمربی فصل ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۶    
کادر فنی منچستر یونایتد به طور دسته جمعی توسط باشگاه برکنار شدند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۶    
تعداد زوج های نابارور، امکانات و تسهیلات وزارت بهداشت برای درمان ناباروری و همچنین سیاست های این وزارتخانه برای ارایه وسایل پیشگیری از بارداری ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۴    
نخست وزیر انگلیس گفته است، با وجود دیدگاه خطرناک دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وی را در انگلیس می پذیرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور در روز آینده و خروج آن در روز پنجشنبه 6 خرداد خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز: -شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: از ابتدای خرداد پیام خطا- بیمه برای مالکان خودروهای گازوئیلی فاقد بیمه صادر شده و کارت های گازوئیل این خودروها تا چند روز آینده ابطال می شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۲    
در روز مقاومت، ایثار و پیروزی و در سالگرد عملیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۰    
پلیس ایران در تمام این سال ها کوشید نام اروانی و دیگر متهمان حوادث تروریستی ایران را در فهرست افراد تحت تعقیب اینترپل حفظ کند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۱    
بغداد-ایرنا- نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق روز دوشنبه در جمع فرماندهان ارشد عملیات آزادسازی فلوجه گفت: عملیات به خوبی پیش می رود و در روزهای آینده فلوجه از تصرف گروه تروریستی داعش آزاد می شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۰    
در آخرین سفر رئیس جمهور به کرمان طرح انتقال آب بهشت آباد از سرشاخه های کارون علیرغم مخالفت های کارشناسان و نداشتن مجوز محیط زیستی آغاز به کار کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۱    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه آزادی خرمشهر را نمونه و الگویی از مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و سرمایه اعلام کرد و گفت: رمز پیروزی در برابر طواغیت زمان ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۱    
دروازه بان جوان پرسپولیس در توافق با باشگاه پرسپولیس، از جمع سرخپوشان جدا شد و ابراز امیدواری کرد، زمانی دیگر با قدرت و تجربه بیشتری بازگردد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۲    
تماشا
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مباحثی که در خصوص انتصاب مشاور دفتر امنیتی آمریکا در وزارت علوم مطرح شده را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۸    
حجم بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به 225 میلی متر رسید. به گزارش خبرگزاری مهر، از ابتدای سال آبی تا امروز حجم بارش های کشور به 225 میلی متر رسید ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۵    
به مناسبت اعیاد فرخنده ی شعبانیه و همچنین فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 669 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۱    
نایب رئیس انجمن ام اس از راه اندازی آزمایشی کلینیک های جامع ام اس در پنج استان کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸    
صوت و گوش کردن
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۵    
سایت رسمی برنامه نود- کارلوس کی روش و عبدالله ویسی در تمرین امروز تیم ملی برخورد صمیمانه ای با هم داشتند. تصاویر دیدار امروز آنها می تواند یک پیام خوب برای فوتبال ایران باشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۵    
حضور سردار سرلشکر محمد باقری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح در صحن علنی جلسه امروز مجلس
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۴    
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، محمدرضا مسجدی در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با دخانیات گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۱    
به گزارش پیک نکا ، نیروهای وابسته به فرماندهی عملیات بغداد حجی حمزه والی گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه و 40 داعشی در منطقه البوشجل در غرب این شهر را کشتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۴    
اکبر ترکان معتقد است که محمود احمدی نژاد گزینه ی سرگرمی افراطیون است و کاندیدای اصلی بزودی رونمایی می شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۲    
آیین تشییع پیکر پرویز کلانتری، نقاش و تصویرگر پیشکسوت در مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم معاون امور هنری وزارت ارشاد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی روز یکشنبه پنجمین کنفرانس سالانه مطبوعاتی تحلیلی خود را در شهر نیویورک و با حضور 1500 نفر از چهره های برجسته ای از رژیم ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۴    
شمار شهدای انفجارهای تروریستی در دو شهر جبله و طرطوس در سواحل سوریه به بیش از 70 تن رسید.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۹    
مدیر اجرایی باشگاه النصر امارات تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خواسته آنها یک ناظر امنیتی برای حفاظت از کاروان النصر در تبریز در نظر گرفته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۴    
اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد که نرخ تورم در اردیبهشت ماه سال جاری به منفی 0.4 درصد رسیده است ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۷    
فرهاد احتشام زاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: در پی واردات برخی خودروهای غیر استاندارد به کشور ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۳    
نایب رئیس مجلس نهم گفت: پیش بینی من این است که لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس دهم تکیه می زند و به طور کلی مجلس دهم از آن اصولگرایان است؛ در واقع این طیف همچنان در اکثریت باقی می ماند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۲    
بعد از ناکامی در حصول توافق درباره عرضه نفت در نشست ماه گذشته دوحه، اوپک قرار است نشست دیگری -بدون چشم انداز توافق در خصوص میزان تولید- برگزار کند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۰    
ژاپن اعلام کرد که پرداخت وام به ایران با ین پول ملی این کشور را که مراحل اجرایی آن به زودی اعلام می شود، در دستور کار دارد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه با بیان این که ایران از قربانیان تسلیحات شیمیایی در منطقه محسوب می شود، از جامعه بین الملل خواست تا برای پیوستن رژیم صهیونیستی به این کنوانسون تلاش کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۰    
در روز مقاومت، ایثار و پیروزی و در سالگرد عملیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۴    
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس ، 39 روز از مذاکرات هیأت ایرانی با هیأت عربستانی بر سر عقد تفاهمنامه حج تمتع 95 می گذرد و همچنان خبری از اظهار نظر قطعی سعودی ها در مورد 4 شرط ایران نیست. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۵    
یاهو روزهای آخر زندگی جستجوگرانه خود را می گذراند و ما یادمان نمی رود که یک دهه قبل چگونه شانه به شانه گوگل در دنیای جستجو می تازید.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
ضروری است خانواده ها برای استفاده صحیح از این فناوری ها، موارد ایمنی ساده را به فرزندان آموزش دهند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۰    
winrar یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های فشرده سازی است که علاوه بر فایل های زیپ ، فایل های با پسوند rar را هم اجرا می کند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۹    
تهران- ایرنا- روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: اصغر فرهادی بعد از موفقیت فیلم جدایی نادر از سیمین تبدیل به نامی شد که با افتخار می تواند در هر جشنواره سینمایی حضور داشته باشد و جزء بهترین های هنر سینما ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۹    
محمود دولت آبادی می گوید که افتخار جعل کلنل متعلق به دوران دولت تدبیر و امید است . او همچنین معتقد است که یک مثلث کثیف، مسئول نشر نسخه جعلی کلنل هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از فعالیت غیرقانونی پانسیون های دانش آموزی در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وظیفه من این است که لباس های تیم ملی را از نظر کیفی بررسی کنم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۶    
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: مأموریتم در استقلال خوزستان تمام شد و دیگر نمی توانستم در این تیم بمانم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۶    
هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود 20 دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست.
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۴    
انگلیس به محمد نشید، رئیس جمهور سابق مالدیو که در سال 2015 بعد از یک محاکمه پر مناقشه به زندان افتاد، پناهندگی داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۳    
حوزه/ فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سؤال که چرا کشورهای اطراف ما دچار مشکل هستند، گفت: کشورهای اطراف مسلمان بوده و حتی برخی همانند پاکستان بمب اتم هم دارند؛ ولی سربلندی و امنیت کشور از حکمت، اداره ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۳    
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سردار خلیل هلالی در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با دخانیات گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۱    
مودی با بیان اینکه اینجانب رهبری ایران را به خاطر دیپلماسی دوراندیشانه اش ستایش می کنم خطاب به روحانی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۱    
سخت بودن شرایط و پروسه طولانی دریافت به همراه کارمزد بالای برخی بانک ها برای ارایه وام موجب می شود تا برخی متقاضیان برای دریافت اعتبارات به بازارهای آزاد خرید و فروش روی آورند.