چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۲۰:۲۹Nov 2017 22

خبرهای الف 5 تیر 1396 - alef.ir

 
الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 1 تیر 1396 الف 2 تیر 1396 الف 3 تیر 1396 الف 4 تیر 1396 الف 5 تیر 1396 الف 6 تیر 1396 الف 7 تیر 1396 الف 8 تیر 1396 الف 9 تیر 1396 الف 10 تیر 1396 الف 11 تیر 1396 الف 12 تیر 1396 الف 13 تیر 1396 الف 14 تیر 1396 الف 15 تیر 1396 الف 16 تیر 1396 الف 17 تیر 1396 الف 18 تیر 1396 الف 19 تیر 1396 الف 20 تیر 1396 الف 21 تیر 1396 الف 22 تیر 1396 الف 23 تیر 1396 الف 24 تیر 1396 الف 25 تیر 1396 الف 26 تیر 1396 الف 27 تیر 1396 الف 28 تیر 1396 الف 29 تیر 1396 الف 30 تیر 1396 الف 31 تیر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۷    
رقبای ژاپنی و تک و توک خودروسازان اروپایی، نمایندگانی در این کلاس پر طرفدار در ایران دارند تا با وجود تنوع کاملا مناسب، برای خرید یک شاسی بلند 200 تا 250 میلیون تومانی حسابی گیج شوید ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۳    
چندی پیش فاضل ارجمند فرهاد طاهری طی یادداشتی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت دکتر اسماعیل حاکمی والا نوشتند، ضمن ذکر حسنات شخصی و حرفه ای ایشان ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۹    
عید سعید فطر در میان مردم عرب زبان و خصوصا اهواز دارای جایگاه ویژه ای است. مردم عرب زبان به رسم هر سال صبح عید پس از نماز عید فطر به صورت دسته جمعی دید و بازدید را آغاز می کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۹    
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۹    
تصمیم کابینه اسرائیل برای لغو طرح مربوط به اجازه نیایش زنان در کنار مردان در پای دیوار ندبه با اعتراض و انتقادهای شدیدی مواجه شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با معضل کشف حجاب در جامعه خبر داد و گفت: برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می کنند، پرونده قضایی تشکیل می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یک عکاس روس با محیط بانان این کشور در شرقی ترین مناطق روسیه همراه شده تا تصاویری مستند از حفاظت آنها از ببر سیبری که یکی از گونه های در معرض انقراض جانوری محسوب می شود تهیه کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهوری سوریه به همراه خانواده خود و باخودروی شخصی اش به دیدار خانواده های مجروحان ارتش این کشور در چهار شهر رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۰    
بیش از 100 هزار نفر از مسلمانان سراسر انگلیس برای برگزاری مراسم عید سعید فطر در پارک بیرمنگام گرد هم آمدند. رسانه های انگلیسی، این مراسم را بزرگترین تجمع عید فطر مسلمانان در سراسر اروپا لقب داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۸    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان دیدار دوستانه ای را به میزبانی مونیخ آلمان برگزار خواهند کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۲    
پروژه مقاوم سازی و تبدیل وضعیت پل کریمخان به پل کامپوزیت بتنی با اجرای عملیات احداث شمع به منظور تقویت فونداسیون و کوله های بتنی طرفین پل آغاز شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
وال استریت ژورنال در گزارشی پنج عامل کاهش قیمت نفت طی هفته های اخیر را تشریح کرد.به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۳    
ساعاتی پس از آنکه دادگاه عالی آمریکا با اجرایی شدن بخش هایی از فرمان ممنوعیت مهاجرتی ترامپ موافقت کرد، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این فرمان را به نحو منظم اجرا خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۵:۰۸    
جانشین رئیس پلیس راهور از مردم تقاضا کرد به علت حجم بالای سفر و ترافیک جاده ها فردا به مسافرت بروند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۹    
درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان باوی اهواز بر سر تقسیم ارث سه کشته و هشت زخمی برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۵    
برای نخستین بار در تاریخ، گذرنامه تراجنسیتی از سوی مقامات پاکستان صادر شد. فرزانه جان نخستین شهروند پاکستان بود که روز جمعه گذشته اجازه پیدا کرد به جای انتخاب دو گزینه مرد یا زن در موضوع جنسیت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۵    
معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با اشاره به آخرین جزییات پرونده توهین کنندگان به حسن روحانی در روز قدس گفت: مرحله شناسایی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۵    
اپدیت جدید تلگرام بتا با شماره نسخه 4.1 لحظاتی پیش منتشر شد و امکانات کاربردی متنوعی به آن اضافه شد که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم داشت. تعیین سطح دسترسی های ادمین کانال ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۲    
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: فردی که به علت اختلاف زناشویی تراکتور پدرزنش را به آتش کشیده بود، دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:از مسافران می خواهیم برگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند. وی افزود: توقف های طولانی در جاده های هراز، فیروزکوه و چالوس در روز جمعه خواهیم داشت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۲    
فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک در جاده های این استان را نیمه سنگین توصیف کرد و گفت که هم اکنون تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای آمل ، قائمشهر و نوشهر با کندی صورت می گیرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در واکنش به حکم دیوان عالی این کشور که مجوز اجرای بخش هایی از فرمان وی برای منع ورود اتباع شش کشور مسلمان را صادر کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهوری سوریه و خانواده اش با حضور در چند روستای استان حماه از زخمی های ارتش و نیروهای مسلح این کشور عیادت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۸    
رییس شورای اسلامی بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا گفت:حمله پلنگ به یک گله گوسفند در روستای پل نگین منجر به تلف شدن 50 راس گوسفند شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۳    
واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست در گزارشی به بررسی 20 اقتصاد جهان پرداخته که بیشترین سرعت رشد را در سال 2017 میلادی به خود اختصاص داده اند. در این فهرست نام ایران نیز با رشدی 5.1 درصدی دیده می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۲:۳۹    
یک نماینده کویتی پیشنهاد کرد، نام رسمی کشور عربستان سعودی تغییر کند.العالم - عربستان سعودی روزنامه الوطن چاپ کویت نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۹    
دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت گفت:هیچ انجمن علمی، طبق قانون اختیار و حق اعلام یا تغییر تعرفه های پزشکی را ندارد و پروانه فعالیت این تشکل ها توسط این وزارتخانه صادر می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهوری فرانسه پس از دیدار با همتای اوکراینی خود اعلام کرد که حق مالکیت کریمه از سوی روسیه را به رسمیت نمی شناسد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۹    
وزیر خارجه آلمان اجرای همه مطالبات و شروط کشورهای عضو شورای همکاری برای برقراری روابط مجدد با قطر را سخت و تحریک آمیز توصیف کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۹    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: فروش سلاح به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس منوط به حل بحران قطر است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۴    
معاون نخست وزیر و وزیر دفاع کویت ابراز اطمینان کرد که اختلافات بوجود آمده در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس بزودی به پایان خواهد رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۴    
منابع محلی استان کرکوک عراق از کشته شدن شش نفر از فرماندهان داعش که یکی از آنها نزدیک به ابوبکر البغدادی بود، در حمله هوایی به جنوب غربی استان خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۶    
یوسی کوهن ، رئیس موساد در گفت وگویی محرمانه با ادعای اینکه ایران مشغول ایجاد حزب الله دوم در جولان سوریه است، گفت: اسرائیل نمی تواند به تنهایی با تهدیدات ایران مقابله کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۰    
ترامپ روز دوشنبه باراک اوباما سلف خود را به تبانی یا کارشکنی در اموری متهم کرد که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور به کار گرفته بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۰    
دفتر آیت الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان ارسال نامه از سوی وی به رهبر انقلاب را تکذیب کرد.به گزارش ایسنا، در این تکذیبیه آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۶    
ویدئویی که از امیر قطر در شبکه های اجتماعی منتشر شده نشان می دهد شیخ تمیم به مناسبت عید فطر از شیخ یوسف قرضاوی استقبال کرده و عمامه وی را بوسیده است.العالم - خاورمیانه ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله با موضوع حمله داعش و پاسخ موشکی سپاه!
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۲    
یازده نیوز نوشت:سرمربی تیم ملی ایران مصاحبه ای با نشریه اکسپرسو پرتغال داشته که کلی حرف خواندنی دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۰    
اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال ، ستاره تیم ملی والیبال جوانان ایران را ستود. سایت فدراسیون جهانی والیبال و اینستاگرامش با انتشار تصویر حرکت ستایش آمیز بازیکن جوان ایران برای گرفتن توپ را منتشر ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۰    
دیوان عالی امریکا به دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور اجازه داد، ممنوعیت 90 روزه در زمینه سفر اتباع شش کشور عمدتا اسلامی را اجرا کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۴    
ایلنا نوشت: برخی از فعالان سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب و اصولگرا به شعرخوانی یکی از مداحان در مراسم نماز عیدفطر مصلی تهران واکنش نشان دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۱    
مغز انسان دارای ساختار شگفت انگیزی است و از دیرباز دانشمندان تلاش می کنند چگونگی عملکرد آن را بیابند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه قزاقستان از اعلام حضور ایران، روسیه و ترکیه در دور بعدی مذاکرات صلح سوریه در آستانه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۰    
روزنامه 'دی ولت' نوشت، وزارت امور خارجه آلمان هشدار داده است محافظان رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، که ماه پیش در سفر به آمریکا با معترضان کرد درگیری فیزیکی پیدا کرده بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران گفت:ما همانطور که از دانشجویانی که پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی می کنند درخواست ارائه متن سخنان شان را نداریم از مداح نماز عید فطر هم چنین درخواستی نداشته ایم و ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۴    
دادگاهی در مادرید اسپانیا حکم به نبش قبر سالوادور دالی نقاش اسپانیایی داد. این حکم در پی آن صادر شد که یک زن اسپانیایی به نام پیلار ابل ادعا کرد که سالوادور دالی پدر اوست ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۹    
بازار سکه و ارز در هفته ای که گذشت شاهد قیمت های نسبتا ثابتی بود و هر قدر به تعطیلات عید فطر نزدیک شدیم قیمت سکه با کاهش و نرخ ارز نیز افزایش اندک همراه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۹    
موسسه خیریه "شلتر" پیش بینی کرد که تا سال 2020 بیش از یک میلیون از خانوارهایی که در حال حاضر کرایه نشین هستند، بی خانمان می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نمی توان تصور برد بر اساس باخت دیگران را داشت؛ زیرا امنیت را نمی توان به قیمت ناامن کردن دیگر کشورها بدست آورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۶    
اسکانس های صفر یورویی در آلمان منتشر شد. به گزارش ایسنا از وستی، این اسکناس ها با مجوز بانک مرکزی اروپا بر روی همان کاغذهای اسکانس یورو چاپ شده است و تمامی مشخصات امنیتی اسکانس های یورو را دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۵    
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان باوی و پلیس آگاهی استان خوزستان قاتل درگیری خونین صبح امروز دهستان لامی اهواز در کمتر از هشت ساعت دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر دارایی آلمان دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار آقای شویبله وزیر دارایی آلمان بر اجرای برجام تاکید کرد و از همکاری های بانکی با کشورمان استقبال کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۳    
شمار تلفات آتش سوزی تانکر نفت در پاکستان به 157 تن رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۸    
استانداردهایی نظیر یو اس بی 3.1 و تاندربولت 3 با افزایش سرعت درایوهای اکسترنال، آن ها را به گزینه ای مناسب، حتی برای نصب سیستم عامل ویندوز تبدیل کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۳    
در برخورد یک دستگاه تاکسی پژو آردی با پژو 206، 13 نفر از سرنشینان 2 خودرو مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۱    
امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: گذر موج بارشی از کشورمان و نفوذ جریانات خنک شمالی که در ساعات گذشته انجام گرفته امروز نیز بر برخی نقاط کشورمان اثر می گذارد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۱    
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین اعلام کرد که اساس اختلاف کشورهای عضو شورای همکاری با قطر سیاسی و امنیتی و نه نظامی است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۲    
بر اثر انفجار تروریستی در منطقه دمّر دمشق شماری از شهروندان سوری مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که نماز عید فطر در تهران در ایمنی کامل برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که هدف از سفر به کره جنوبی شرکت در کنفرانس اوراسیا می باشد ، گفت: سفر به این کشور فرصت ارتقای روابط تجاری بین ایران و کره جنوبی را فراهم می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران شاخص اهدای خون در ایران را 27 در هزار نفر عنوان کرد و افزود: از هر هزار نفر در کشور، به طور متوسط 27 نفر خون خود را اهدا می کنند که شاخص بسیار خوبی در سطح دنیا است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در نشست سالانه شورای روابط خارجی اروپا سخنرانی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۰    
این روزها کمپانی های تخصصی در فروش لپ تاپ های به اصطلاح ضد هک رونق یافته اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۹    
سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس اظهارکرد: از ساعت 11 صبح امروز و با توجه به حجم بالای ترافیک در این جاده ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۸    
با ادامه محاصره منطقه الدراز و منزل آیت الله عیسی قاسم توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه، مردم نماز عید سعید فطر را در مساجد مناطق خود به جا آوردند و جمعی از مردم منطقه الدراز نیز تحت کنترل امنیتی نماز ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا با دشوار خواندن برخی از شروط عربستان و متحدینش برای از سرگیری رابطه با دوحه، مذاکره مستمر طرفین برای حل اختلاف را خواستار شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری 11 متجاوز مرزی توسط مرزداران این هنگ خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
سازمان خصوصی سازی هیچ پیامکی برای مشمولانی که شماره شبا بانکی آنان مورد تایید قرار گرفته و تاییدیه آن در سامانه سهام عدالت درج می شود، ارسال نمی کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
جنگل های بلوط در بخش الوار گرمسیری شمال استان خوزستان از روز گذشته در آتش می سوزد و به گفته امدادگران تنها راه اطفای آْن استفاده از بالگرد است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور از ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به شمال خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۷    
به گزارش خبرآنلاین، در تصاویر زیر شهربانو منصوریان، قهرمان ووشو و مادرش را در مراسم دیدار با آیت الله خامنه ای - رهبر معظم انقلاب اسلامی- به مناسبت عید سعید فطر، مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
منبع: داستان های دیدنی کامبیز درم بخش در شماره ی خردادماه داستان همشهری
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
جانشین رئیس پلیس راهور از مردم تقاضا کرد به علت حجم بالای سفر و ترافیک جاده ها فردا به مسافرت بروند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۱    
درگیری فامیلی در دهستان لامی شهرستان باوی سه کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
تولید آیفون8 در بازار مشکل ایجاد کرده زیرا اپل انبوهی از تراشه های ملزوم را سفارش داده است. این روند به کمبود تراشه در بازار منجر شده و شرکتی مانند ال جی مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قرار داده شدن شمارنده معکوس نابودی اسرائیل در یکی از اماکن تهران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۸    
آتش نشانی و اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان حادثه حریق در انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان را تکذیب کردند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
یک روزنامه ژاپنی از نقشه دولت کره جنوبی برای ترور رهبر کره شمالی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۸    
پلیس راهور کشور اعلام کرد، بیشترین سفرها به گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و رضوی است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۳    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد عامل انتحاری حمله مرگبار متروی سن پترزبورگ و همدستانش از طریق تلگرام با یکدیگر در ارتباط بودند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۹    
در بیش از 90 درصد از موارد اقامتگاه های غیرمجاز، املاک استیجاری هستند که بعدها فرد در صورت بروز مشکل و نیاز به پیگیری قانونی در این حوزه دچار مشکلات بسیار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۳    
ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا با دردسری تازه مواجه شده و این بار اتهام عدم اظهار مالیاتی در بنیاد خیریه او رسانه ای شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۹    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا در سال 97 موسسه پولی خارج از نظارت نداشته باشیم، گفت: دلیلی برای بی اعتمادی نسبت به موسسات مجوزدار وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۱    
بامداد امروز انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان دچار حریق گسترده شد
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۹    
فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اقامه نماز عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) تهران حضور یافتند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۱    
سرنوشت تیبا پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با درختان میانی در اتوبان کردستان (شمال به جنوب) بعد از خروجی همت شرق
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۸    
رییس جمهور همزمان با عید سعید فطر، با جمعی از مسوولان و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی کشور دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت:در دسترس بودن و ارزانی قلیان یکی از دلایل گرایش نوجوانان و جوانان به قهوه خانه ها است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۳    
وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته(یکشنبه) با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آن ها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره حواشی نماز عید فطر، گفت: من از این موضوع بی اطلاعم و ستاد اقامه نماز جمعه تهران باید پاسخگو باشد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۲    
پایگاه تحلیلی پولیتیکو از تلاش برخی از مقامات آمریکائی در راستای تغییر نظام در ایران خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو ...