چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 20 شهریور 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 شهریور 1396 الف 2 شهریور 1396 الف 3 شهریور 1396 الف 4 شهریور 1396 الف 5 شهریور 1396 الف 6 شهریور 1396 الف 7 شهریور 1396 الف 8 شهریور 1396 الف 9 شهریور 1396 الف 10 شهریور 1396 الف 11 شهریور 1396 الف 12 شهریور 1396 الف 13 شهریور 1396 الف 14 شهریور 1396 الف 15 شهریور 1396 الف 16 شهریور 1396 الف 17 شهریور 1396 الف 18 شهریور 1396 الف 19 شهریور 1396 الف 20 شهریور 1396 الف 21 شهریور 1396 الف 22 شهریور 1396 الف 23 شهریور 1396 الف 24 شهریور 1396 الف 25 شهریور 1396 الف 26 شهریور 1396 الف 27 شهریور 1396 الف 28 شهریور 1396 الف 29 شهریور 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس کل محاکم تهران گفت: برای آن بخش از پرونده بنیتا که مربوط به خریداران مال مسروقه است؛ کیفرخواست صادر شد. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۷    
شروع فصل پاییز با افت محسوس دما و خشکی هوا همراه است که این امر، افراد مختلف را مستعد سرماخوردگی می کند؛ در این مطلب چند توصیه برای جلوگیری از سرماخوردگی در این فصل ارائه شده است. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۶:۵۵    
محققان دانشگاه هاروارد می گویند دوش صبحگاهی برای افرادی که پوست چربی دارند مفیدتر است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۶    
نهمین نمایشگاه خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته با حضور شرکت های خودروساز داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی همدان، تا 24 شهریور ماه سال جاری آماده بازدید است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۳    
در پرونده معروف به گورتل این نخستین بار است که رئیس دولت در اسپانیا حتی به عنوان شاهد در ارتباط با پرونده فساد مالی حزبی در دادگاه حاضر شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۴    
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس گفت: یکی از معضلات اساسی اقتصاد ما مشکلات نظام بانکی است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۲    
معامله گران بورس تهران در حالی با معاملات کم حجم مواجه شدند که به مدد حمایت شرکت های حقوقی پالایشی نماگرهای بورس تهران سبزپوش باقی ماندند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۱    
ایران بعد از 8 سال جنگ با تجربه های خوبی که در جنگ بدست آورده بود دست به تولید و بومی سازی تجهیزات نظامی زد. دانشمندان ما امروزه دست به تولید پیشرفته ترین تجهیزات نظامی زده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۸    
در برخی افراد با شرایط خاص، دوش گرفتن با آب سرد باعث نشاط و تقویت بدن، تجمیع قوای بدنی و حرارت غریزی می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با بیان اینکه ارز به این زودی ها ارز تک نرخی نخواهد شد و شاهد افزایش قیمت دلار خواهیم بود، گفت: دولت تدبیر و امید از همان سیاست های دوران احمدی نژادی استفاده می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۴    
با تعیین تکلیف شهرها و وزارت خانه ها، حالا چشم ها به دنبال استاندارهاست. در هر استان هر روز نامه ای جمع می شود که از استاندار فعلی رضایت داریم و نامه ای دیگر که گزینه های جدید برای استانداری معرفی می ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۴    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اشاره به تشکیل کارگروه امنیت شغلی گفت:موضوع فعالیت این کارگروه بررسی موضوعات مربوط به افزایش امنیت شغلی نیروی کار است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۵    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از پیگیری مشکلات متعدد مسلمانان میانمار و کودکان یمن در حوزه سلامت، طی سفر رئیس جمهور به آمریکا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۸    
اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای برنده نوبل ادبیات در جدیدترین مصاحبه اش از مقایسه شاهنامه فردوسی و شاه ادیپ سوفوکل و تاثیر این دو اثر کلاسیک بر رمان جدید خود زنی با موهای قرمز صحبت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: سومین متهم پرونده بنیتا که متواری بود، بازداشت شد و تحقیقات از وی، در دادسرای امور جنایی تهران در حال انجام است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۵    
جلسه رسیدگی به پرونده قتل بنیتا، دختربچه هشت ماهه تهرانی که در پی سرقت خودرو پدرش به قتل رسید، در حالی برگزار شد که متهمان ادعا کردند قتل عمدی را قبول ندارند و قصدی برای کشتن بنیتا نداشتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۷    
فلسفه جراحی پلاستیک صورت حفظ کارکرد طبیعی صورت و ایجاد یک نمای زیبا و طبیعی است در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به همراه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۳    
نماینده ی مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شکل گیری واحد صنعتی گلاب گیری با 34 میلیارد ریال سرمایه گذاری با مشارکت بنیاد برکت در میمه، از سرعت مهاجرت مردم این شهر خواهد کاست.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۳    
یک گاوباز جوان برزیلی حین اجرای نمایش، پس از سقوط و متحمل شدن ضربات پای گاو، دچار چند شکستگی داخلی شد و جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۴    
توفان دریایی ایرما، همراه با بادهایی به سرعت دویست و ده کیلومتر در ساعت با عبور از مجمع الجزایر کیز، و شهر توریستی کی وست، جنوب ایالت فلوریدا را فرا گرفت و به پیشروی خود به داخل فلوریدا ادامه داد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رییس هیأت مدیره ی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: این بنیاد در 8 طرح توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در استان اصفهان با حجم کل سرمایه گذاری 920 میلیارد ریال مشارکت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۲    
با وجود خواص متعدد شیرگاو و وجود سالم ترین نوع کلسیم در آن، این نوشیدنی مغذی برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳    
تازه یک کاسه بستنی را خورده اید که ناگهان حس می کنید به نوشیدنی نیاز دارید. چنین احساسی برایتان آشناست؟
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۸    
تکلیف سود سهام عدالت روشن شد. سهامداران تا پایان شهریور سود خود را دریافت می کنند. رقم این سود حداقل 69هزار تومان و حداکثر 150 هزار تومان است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۸    
بر اساس این احکام، "حسینی نوکنده" به عنوان شهردار منطقه 4، "سیدعلی مفاخریان" به عنوان شهردار منطقه 9، "پیمان حسین محسنی" به عنوان شهردار منطقه 12، "مرتضی رحمان زاده" به عنوان شهردار منطقه 13 ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۹    
با اعلام شرکت Qualcomm مبنی بر تعویق در عرضه تراشه Snapdragon 836، بسیاری از شرکت ها از جمله گوگل با مشکل بزرگی برای عرضه محصولات جدید خود مواجه شده اند. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۶    
یکی از شرکت هایی که در مخفی نگه داشتن اطلاعات محصولاتش تا زمان رونمایی عملکرد خوبی داشت، اپل بود اما این مساله در مورد آیفون های جدید چندان صدق نمی کند. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۱    
کریس رونالدو که به واسطه اتهام فرار مالیاتی دادگاهی شده بود، با جملاتی عجیب برابر قاضی پرونده خود قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۵    
دیجیاتو، نیسان لیف مجهز به فن آوری تحت نام e-Pedal است که با فشردن دکمه آن می توانید به کمک پدال گاز. شتاب گیری، ترمزگیری، توقف کامل و...را تنها با فشردن آن انجام دهید. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
محمد ایمانی در روزنامه کیهان نوشت:
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۶    
همزمان با عرضه جدیدترین محصولات اپل در روز آینده،یک کارمند ناراضی این شرکت پیش از موعد اطلاعات مربوط به مشخصات گوشی جدید این شرکت مانند ویژگی ها و نام آن را فاش کرد. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۶    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی فردا شب مقابل الاهلی عربستان امروز دوشنبه با حضور کلیه بازیکنان و زیر نظر برانکو و دستیارانش برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۰    
مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: بر اساس تصمیم ستاد اربعین استان از ورود هر زائری که فاقد روادید باشد، به شهر مهران جلوگیری خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۷    
مردم شهر نجف آباد با نصب تصاویر بزرگ، ماشین نویسی، آماده سازی محل دفن، توزیع شربت و پوستر منتظر بازگشت پیکر شهید محسن حججی هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۱    
هر کسی که عرق ملی و مذهبی داشته و معتقد به آرمان های نظام باشد مطمئنا مساله شهید حججی برایش مهم می شود. ادبیات ما هم مشمول این مساله می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۲    
همین 37روز پیش برایش اتفاق افتاد، وقتی دو گوشی موبایل، چند تراول چک،800 هزار تومان، چند کارت بانکی، گواهینامه و خرت وپرت های دیگر را داخل صندوق عقب خودرو دامادش انداخت و رفت به سمت جنازه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شد که حوثی ها با ایران در ارتباط هستند و دستورات ایران را انجام می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۵۹    
به مناسبت سی مین سالگرد احداث فرودگاه سیتی لندن، بیش از 30 بالون بر فراز این شهر به پرواز در آمدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۳    
آیت الله شبیری زنجانی در آیین تلبس چند تن از طلبه های حوزه علمیه قم تصریح کردند: رفتار کسانی که لباس روحانیت بر تن دارند در اعتقادات مردم تأثیر دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۱۶    
دو روز پیش ارتش وارد فرودگاه شد و حزب الله پرده از چهره ابو مصطفی برداشت. او فرماندهی حدودا 50 ساله است که با لبخند همیشگی و خجالتی خود در صفحه شبکه المیادین ظاهر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۱۶    
نایب رئیس انجمن سرطان ایران، گفت: سازمان بهداشت جهانی سرطان را از نظر میزان بروز شیوع به 5 رتبه تقسیم بندی کرده که رتبه کشورمان چهارم است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۰۷    
رئیس منطقه کردستان عراق اعلام کرد همه پرسی جدایی منطقه کردستان از این کشور در زمان مقرر برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۷:۰۸    
شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در نامه ای به آنگ سان سوچی رهبر حزب حاکم میانمار خواستار پایان دادن به نسل کشی در آن کشور شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۴۱    
علی مطهری در یادداشتی با عنوان مسئله آقازادگی در هفته نامه صدا نوشت:
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۹    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به این که افزایش قیمت مسکن 5.6 درصد و تورم حدود 10 درصد است، پس هنوز بازار مسکن سودده نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۹    
اعضای تیم ملی فوتسال، هدیه جالبی در مراسم بدرقه به ترکمنستان دریافت کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن حمله لفظی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بدون اشاره به مبارزه بی امان ایران با تروریسم به ویژه در سوریه و عراق مدعی شد: ایران منبع تروریسم است!
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۲    
چهار کشور عربی تحریم کننده قطر به اظهارات اخیر وزیر خارجه این کشور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۹    
تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی برابر العین امارات به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۹    
عفو بین الملل فروش غیرقانونی سلاح توسط قدرت های غربی را دلیل کشته شدن هزاران نفر در جهان دانست.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۶    
معاون نخست وزیر ترکیه ضمن محکوم کردن تحریم های ایران، از تمامی فعالیتهای تجاری و بانکی کشورش با ایران دفاع کرده و آنها را قانونی خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۹    
عادل فردوسی پور گزارشگر بازی فردا شب پرسپولیس خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۹    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: اجرای مداحی با سبک های ترانه و امثالهم با بهانه جذب جوانان بر مجالس اهل بیت (ع) به هیچ روی جای توجیه ندارد و نتیجه ای جز دوری از اهل بیت(ع) را در پی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۹    
صداوسیما خبر داد از آغاز سال 96 تا پایان هفته دولت در بخش ها و شبکه های مختلف رادیویی، تلویزیونی، استانی و برون مرزی خود، 1426ساعت برنامه تولیدی و زنده برای معرفی دستاوردهای دولت پخش کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۰    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۰    
دیوان عالی آمریکا درخواست دولت ترامپ برای لغو شدن رأی یک دادگاه استیناف و عدم صدور مجوز ورود به پناهجویان تازه وارد و فامیل درجه 2 اتباع 6 کشور مسلمان را اجابت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۳    
دکتر الهام امین زاده، معاون سابق رییس جمهور تایید کرد که به عنوان یکی از گزینه های وزارت علوم مطرح است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۳    
با وجود واکنش وزیر خارجه عربستان، روند جاری می تواند حاکی از تجدید نظر در روابط تهران-ریاض باشد. به گزارش جماران ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۱    
اولین تصویر از حضور "کریس پین" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم "پادشاه بیگناه" منتشر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۸    
پایگاه خبری 'میدل ایست آنلاین' انگلیس روز دوشنبه از بغداد گزارش داد که دولت عراق یک هزار و 400 تن از زنان خارجی تروریست های داعش و فرزندانشان را بازداشت کرده است تا از مجاری دیپلماتیک به کشورهایشان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۸    
تازه ترین واکنش اینستاگرامی آزاده نامداری مجری جنجالی،به حواشی اخیرش در سفر به خارج!
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس پلیس راه راهور ناجا جزییات حادثه دلخراش واژگونی و حریق کشنده بنز را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلی در قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد و باید اجرایی شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۴    
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با بیان اینکه چهارشنبه هفته جاری استاندار جدید فارس در هیات دولت معرفی می شود، گفت: نظر رئیس جمهور برای استان های بزرگ انتخاب استانداران غیربومی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۱    
وزیر خارجه لبنان امروز (دوشنبه) گفت که کشورش شکایتی را علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل ارائه می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۴    
یک گروه از محققان چینی، با استفاده از اصولی مشابه با نیروگاه های برق آبی بزرگ، یک نانوژنراتور کوچک ایجاد کرده اند که می تواند به طور بالقوه در داخل رگ جای گرفته و از جریان خون برق تولید کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۴    
اهمیت سیستم های ایمنی خودرو به سبب مرتبط بودن با جان انسان ها بسیار بالاست بنابراین طی سال های گذشته، خودروسازان پیشرفت چشم گیری در این زمینه داشته اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۴    
رییس ستاد مدینه منوره گفت: شمار حجاج ایرانی(مدینه بعد) که از 14 شهریورماه از مکه مکرمه راهی مدینه منوره شده اند، به 17210 تن رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در نشستی به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر حاضر شد و در آن سخنرانی کرد. به گزارش فارس ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۱    
یک رسانه آمریکایی معتقد است این روز ها نشانه هایی مبنی بر تنش زدایی در مناسبات ایران و عربستان پس از پایان موفقیت آمیز مراسم حج دیده می شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۷    
یک نماینده پارلمان عراق از جمع آوری ده ها امضا برای تصویب درخواست نمایندگان مبنی بر مخالفت با همه پرسی استقلال اقلیم کردستان این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۳    
شبکه بانکی با اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از ابتدای مردادماه سال جاری تا پایان هفته هفتم به بیش از 360 هزار نفر از متقاضیان، وام پرداخت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۱    
وزیرخارجه اسبق فرانسه با بیان اینکه شاهد لحظه ای استراتژیک در اجرای توافق برجام هستیم گفت: امضاکنندگان برجام نفع شان در اجرای تعهدات خود و اجرای توافق هسته ای است. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۴    
بسیاری از رسانه های فرانسوی روز دوشنبه اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور را که معترضان به تغییرات در قانون کار 'تنبل و وقیح' خوانده بود، به باد انتقاد گرفتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۱    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به این که خانواده های کودکان زباله گرد باید مورد توجه دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی و امداد قرار گیرند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رییس جمهور در حکمی آقایان دکتر حسام الدین آشنا و علی جنتی را برای یک دوره دوساله به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۴    
رئیس مرکز مطالعات نیروی انتظامی با بیان اینکه جنایت های داعش آشکار است گفت: عده ای خوش خیال اند که فکر می کنند با داعش هم می توان مذاکره کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۸    
خواننده زیرزمینی که اقدام به قتل مدیر یک استودیو ضبط صدا در شهرک ولیعصر تهران کرده بود، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۸    
دادستان کل کشور گفت: اگر توان اجرای عدالت را نداریم نباید در مسیر وکالت و قضاوت گام برداریم چرا که فراوان داریم افرادی که این ظرفیت را نداشته و در جایگاه قاضی و وکیل قرار گرفتند و با مشکلات بسیاری ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۴    
سفیر جمهوری عراق در تهران با تاکید بر لزوم اخذ روادید برای زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: امکان ورود به عراق بدون داشتن ویزا و گذرنامه معتبر وجود ندارد و انجام این کار غیرقانونی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۱    
بررسی قیمت دلار طی 20 روز گذشته حاکی از روند افزایشی این نوع ارز در بازار آزاد است؛ به طوری که حدود 70 تومان به قیمت هر دلار اضافه شد و این نوع ارز از کانال 3900 تومان گذشت که بالاترین قیمت در سال ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۹    
کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که توفان ایرما به اقتصاد ایالات متحده 300 میلیارد دلار ضرر وارد می کند و شرکت های بیمه ای را به پرداخت 150 میلیارد دلار خسارت وا می دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۸    
رییس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم حضور وزرای مربوطه در جلسه بررسی واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، گفت: علاوه بر این که راننده اتوبوس از تجربه کافی برخوردار نبوده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۵    
بزرگترین و مهمترین نمایشگاه بین المللی خودرو کشور و منطقه آذر ماه برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۵    
حمیدرضا صدر به فصل جدید زندگی نیمار در پاریس پرداخته؛ به پرواز بلند او برای بیرون آمدنش از سایه مسی و رونالدو...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰    
مفهوم آقازادگی در زمان ما معکوس شده است. از مثبت به منفی، که دلیلی جز عملکرد آقایان و آقا زاده ها ندارد، در عین این که با اصلاح عملکرد امکان برگرداندن معنای اصلی نیز وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۰    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: جای تاسف است که بگوییم امروز اغلب نیروهای ما مربوط به دهه اول انقلاب هستند و اگر دهه اولی های را کنار بگذاریم تقریبا هیچ مدیری نمی ماند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۰    
مدافع چپ استقلال به تمرینات تیمش اضافه شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۷    
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۷    
یک روزنامه عربی فرامنطقه ای نوشت که یک ژنرال اسرائیلی به طور بی سابقه به عدم توانایی اسرائیل برای مقابله با ایران بدون کمک آمریکا اعتراف کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۳    
نهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۳    
در نشست مدیران ارشد صنعت بیمه کشور مقرر شد که از ابتدای مهر ماه سال جاری برای بیمه نامه های شخص ثالث کد یکتا صادر شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی: پرداخت مطالبات سال 95 خانواده معظم شهدا آغاز شد
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۷    
در پی به صدا درآمدن زنگ خطر بمب گذاری در سفارت لهستان در شهر رم ، این سفارتخانه به دلایل امنیتی تخلیه شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۳    
فیفا مجوز سامان قدوس برای حضور در تیم ملی ایران را صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۲    
سفیر عراق تاکید کرد: قطعا تجربه بهتر و بیشتری برای مبارزه با گروه های تروریستی داریم که آنها را در مراسم اربعین اعمال می کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم گزارش حادثه هرمزگان، اوایل مهرماه آماده شود تا برای سال تحصیلی جدید آیین نامه جدید اردوها با ایمنی بالاتر را تدوین کنیم ...