پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 23 آبان 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 9 آبان 1396 الف 10 آبان 1396 الف 11 آبان 1396 الف 12 آبان 1396 الف 13 آبان 1396 الف 14 آبان 1396 الف 15 آبان 1396 الف 16 آبان 1396 الف 17 آبان 1396 الف 18 آبان 1396 الف 19 آبان 1396 الف 20 آبان 1396 الف 21 آبان 1396 الف 22 آبان 1396 الف 23 آبان 1396 الف 24 آبان 1396 الف 25 آبان 1396 الف 26 آبان 1396 الف 27 آبان 1396 الف 28 آبان 1396 الف 29 آبان 1396 الف 30 آبان 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۵    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از جمله جاده چالوس را تا دوشنبه هفته آینده اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۰    
عسل را به عنوان یک منبع عالی مواد مغذی می شناسند که خواص زیادی برای سلامتی دارد. با این حال بسیاری از مردم نمی دانند که عسل وقتی در ترکیب با آب مصرف شود، خواص درمانی فوق العاده ای دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۱    
حوادثی مانند زلزله هیچ وقت خبر نمیکنند اما کشورهای مختلف جهان یاد گرفته اند که از این حوادث گریزی نیست و به همین خاطر باید برای آن آماده باشند و فناوری های لازم را به کار بگیرند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۶    
مالک سیاه جامگان اعلام کرد که در صورت بخشیده نشدن محرومیت پسرش دیگر در لیگ برتر تیمداری نمی کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۸    
شامگاه یک شنبه بیست ویکم آبان ماه زلزله ای به بزرگی 7.3ریشتر غرب کشور را به لرزه درآورد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۲    
مدتی است در بسیاری از رستوران ها، اغذیه فروشی ها و فروشگاه های بزرگ، انواعی از سالادهای فصل بسته بندی شده کارخانه ای عرضه می شود که طرفداران زیادی دارد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۹    
این که چقدر تلاش می کنید و چقدر سخت ورزش می کنید برای چربی سوزی اهمیت دارد. هرچه سخت تر کار کنید، کالری بیشتری خواهید سوزاند و این در نهایت بر چگونگی چربی سوزی بیشتر تاثیرگذار است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۹    
موز سرشار از فیبر و آب است که فیبر موجود در آن از لحاظ متابولیکی، ساکاروز و فروکتوز را تعدیل می کند و آب موجود در موز نیز هضم قند را تسهیل می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۶    
بازدید از کتابخانه و موزه ملی ملک، در روز وقف رایگان خواهد بود. به گزارش الف کتاب به نقل از ایسنا، روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک در پوستری که به این مناسبت منتشر کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۷    
به گزارش الف کتاب به نقل از ایبنا، این جلسه که به همت کانون شعر و ادب دانشگاه گیلان برگزار شد همراه با نقد و بررسی کتاب یوزپلنگانی که با من دویده اند برگزار خواهد شد. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۱    
تهران - سران سه قوه و مسئولان نظام روز سه شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۸    
اولویت گروه های امدادی رساندن چادر، پتو و وسایل گرمایشی به زلزله زدگان باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶    
آیت الله بهجت: اگر کسی در اعمال و اقوال مراقب باشد، عیوب و نقایص خود را تشخیص می دهد و می بیند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
رفتار اخیر رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که او در مقابل رهبر کره شمالی ناتوان بوده و نسبت به ادعاهایش عقب نشینی کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
وزرای خارجه ایران و مجارستان در گفت وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط دو جانبه را بررسی کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۲    
اعلام آمادگی کشورهای عضو اوپک و روسیه برای تمدید توافق کاهش تولید به منزله جرقه ای برای افزایش بهای نفت طی هفته های اخیر عمل کرد و قیمت نفت را به بالاترین رقم در 2 سال گذشته رساند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۲    
قائم مقام نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، استانداردهای دوگانه و تبعیض آمیز را جز جدایی ناپذیر سیاست خارجی کشورهایی همچون کانادا دانست که دهن کجی به حقوق بشر است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۳    
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۷    
کنسرت گروه موسیقی شیلر (Schiller) برای نخستین بار در تهران برگزار می شود. به گزارش الف کتاب به نقل از ایسکانیوز، کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه موسیقی شیلر ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۱    
هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب وین از 17 تا 21 آبان برگزار شد و ایران با غرفه ای نسبتا بزرگ، 36 متر و با 500 عنوان کتاب در حیطه هایی چون ایران شناسی، هنر، ادبیات ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۰۸    
با وجود آمارهای دولتی درباره رشد بی سابقه همه بخش های اقتصادی کشور، میزان چک های برگشتی در شبکه بانکی نشان از رکود و کسادی عمیق در بازار دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۶    
اما در مورد روش های خانگی می توانید از چند ماه قبل از بارداری هم خودتان و هم همسرتان از خوردن لبنیات و ترشی جات بپرهیزید.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۰    
نخست وزیر عراق متذکر شد، دولت مرکزی عراق بدون خشونت و تشدید تنش، گذرگاه های مرزی را از اقلیم کردستان بازپس می گیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه درصورت عدم همکاری شبکه های پیام رسان خارجی، به سمت سیاستهای محدودکنندگی می رویم، به مدیران کانالهای تلگرام توصیه کرد در یک شبکه بومی نیز فعال باشند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۵    
ساعت اپل در ابتدای عرضه تنها ابزار کمکی برای خریداران آیفون دانسته می شد که برای تبادل ایمیل، پیام و دریافت اعلان های گوشی قابل استفاده است، اما امروزه کارکردهای پزشکی نیز دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۰    
کمیسیون اعتباری بانک مرکزی برای زلزله زدگان غرب کشور اجرای دو اقدام مهم را به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۷:۴۸    
روزنامه جوان نوشت: تروریست های غیرقابل بخشش داعش باید در میدان های نبرد از بین بروند نه اینکه بدون رضایت عراق با اتوبوس از سوریه به مرز عراق منتقل شوند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۷:۱۴    
طی دو روز گذشته جمع کثیری از مقامات ارشد سیاسی ترکیه اعم از مقامات دولت، مجلس و احزاب و شخصیت های سیاسی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۵:۳۸    
همه ی ما در مدرسه و کتاب های درسی مباحثی همچون نظریه نسبیت انیشتین، جدول تناوبی و همانند سازی دی ان ای را آموخته ایم؛ اما بسیاری مباحث مهم بوده اند که هیچ گاه وارد کتاب درسی نشده اند!
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۳:۴۶    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: روزانه 40 هزار پرس غذا در حال پخت بوده و دو دستگاه بالگرد برای انتقال پتو و چادر اختصاص یافته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۱:۱۸    
ماموران پلیس کامیون های حامل اقلام امدادی به مناطق زلزله زده را اسکورت می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه با بیان این که او به زودی در خصوص مناطق مرزی تحت کنترل کردها اقدام خواهد کرد، افزود که این مناطق بدون خشونت باز پس گرفته خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تاکید کرد: همه جانباختگان زلزله شناسایی و تعیین هویت شده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۹    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می گوید واقعیات امنیتی منطقه تغییر کرده و حالا اسرائیل با تلاش ایران برای ایجاد پایگاه در سوریه و نزدیک شدن تهدیدات به مرزهای فلسطین اشغالی روبرو است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۳    
ساعاتی پیش با دستور دادستان اسلام آبادغرب پیمانکار بیمارستان جدید اسلام آبادغرب که در اثر زلزله تخریب شده است بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۱    
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که ایران از انصارالله یمن حمایت نمی کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۱    
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۸    
دست راست کودک هفت ساله سرپل ذهابی که در اثر زلزله به صورت کامل از ناحیه مچ قطع شده بود، در اقدامی نادر پیوند زده شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۵    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک، در آخرین به روز رسانی سایت خود اعلام کرد، هر بشکه سبد نفتی این سازمان، دوشنبه 22 آبان 1396 با 64 سنت کاهش نسبت به قیمت روز پیش از آن 61 ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل صداوسیما استان کرمانشاه از راه اندازی رادیو امید به منظور پوشش اخبار زلزله غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۰    
یک باشگاه شبانه در اورلاندوی کالیفرنیا که مملو از صدها هجنس باز بود از سوی یک جوان افغانی تبار و مسلمان مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن تا کنون 50 تن کشته شده و 53 نفر دیگر راهی بیمارستان شدند
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۷    
قطعنامه حقوق بشری ضد ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل با 83 رای موافق و 30 رای مخالف و 68 رای ممتنع تصویب شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر تماس تلفنی ولیعهد ابوظبی با رئیس جمهوری ایران مبنی بر پیشنهاد کمک امارات به زلزله زدگان را جعلی و کذب خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۰    
تیم ملی فوتبال عربستان برای حضور قدرتمند در جام جهانی امروز پروتکل انجام بازی برابر 3 تیم بزرگ فوتبال جهان را امضا کرد و مسابقات این کشور با 3 تیم معتبر قبل از جام جهانی برگزار خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۳    
جمعی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با علی لاریجانی، رئیس مجلس دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
اگر فرزند دارید، سعی کنید آن ها را به کتاب خواندن عادت دهید؛ چرا که کودکان معمولا از والدین خود در سنین کودکی الگوبرداری می کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۸    
سایت اعتمادآنلاین نوشت: سخنگوی سپاه می گوید: مسئولان هلال احمر مدعی هستند که دیشب مردم امکانات امدادی 20 کامیون حامل اقلام امدادی را قبل از رسیدن به شهر برده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۵    
جبران باسیل وزیر خارجه لبنان امروز سه شنبه سفر خود به بروکسل و فرانسه را آغاز کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اداره کشور صرفاً با ابراز تأسف و عاطفه انجام نمی گیرد،گفت:سیاست های کلی مقابله با سوانح طبیعی بویژه زلزله در 1384 تدوین و ابلاغ شده است و اکنون دوازده سال از ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۹    
یک روزنامه لبنانی نامه ای محرمانه از سوی عادل الجبیر به محمد بن سلمان منتشر کرده است که در این نامه تلاش عربستان برای عادی سازی روابط با اسرائیل به منظور مقابله با ایران مورد اشاره قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۶    
معاون درمان وزیر بهداشت از افزایش شمار مصدومان زلزله کرمانشاه به 7817 نفر خبر داد و گفت: 40 روانشناس در قالب 20 تیم به مناطق اعزام شده اند تا خدمات سلامت روان را در بیمارستان ها به مصدومان و خانواده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۶    
کارتونیست های مطبوعاتی هم به زلزله دردناک کرمانشاه واکنش نشان دادند تا روایت خود از همدردی مردم ایران با زلزله زدگان را نمایش دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۱    
نماینده دائم روسیه در سارمان ملل متحد ادعاهای عربستان سعودی در خصوص حمایت موشکی ایران از نیروهای یمنی را بی اساس خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۸    
دانش آموزان مدرسه بین المللی هندی در مدرسه ای در امارات با ساخت یک کشتی انسانی توانستند نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۵    
آمار فوتی ها و مصدومان زلزله اخیر کرمانشاه، هنوز در حال افزایش است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۵۶    
توییت برنی سندرز، سناتور آمریکایی برای زلزله کرمانشاه: ویرانی بجا مانده از زلزله در ایران هولناک است. من به یاد قربانیان، عزیزان شان و اقوامی که باید با این فاجعه روبرو شوند، هستم.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۷    
مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه با شایعه پراکنی در فضای مجازی روح درددیده مردم را بیشتر از این آزار ندهید، گفت: آب معدنی های ارسالی به مناطق زلزله زده کاملاً سالم هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی های دقیق برای نقد حقوق بشر غربی اظهار کرد: مسائل حقوق بشری و شبهاتی که در این زمینه علیه جمهوری اسلامی مطرح می شود باید در سطح حوزه و دانشگاه و برای عموم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۴    
مادر در حال جستجو برای یافتن اجساد فرزندانش
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (سه شنبه) در جلسه ای با حضور رؤسای قوای سه گانه و تنی چند از مسئولان کشور با ابراز تأسف عمیق از حادثه بسیار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدیر از حضور ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۹    
دفتر نخست وزیر سعد الحریری که اخیرا یک جانبه استعفای خود را از سمتش در کشوری ثالث اعلام کرده است اعلام کرد: حریری به ولایتی پیشنهاد میانجیگری میان ایران و عربستان را نکرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که وزارت خارجه و اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه در کمیته روابط خارجی بر اصلاح قوانین جهت به منظور بهر ه گیری از مزایای ایرانیان خارج از کشور تأکید کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: توزیع امکانات در مناطق زلزله زده، مناسب نیست و مدیریت محیطی توزیع مایحتاج به ویژه در مورد نیازهایی که برای ساعات شب و سردی هوا ضرورت دارد، باید اصلاح شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۲    
گروه صنعتی ایران خودرو 12 محصول خود را گران کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۶    
نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد: اتحاد با آمریکا درصورت ادامه ارسال سلاح برای گروهک تروریستی پ ی د (کُردهای تحت حمایت واشنگتن) ادامه نخواهد یافت.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۳    
فرمانده سپاه گفت: عملیات آوار برداری را از ساعات اولیه پس از زلزله شروع کرده ایم و می خواهیم احداث منازل مناطق روستایی را که به بسیج و سپاه واگذار شده است را به سرعت آغاز کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۸    
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برآورد اولیه خسارات زلزله به رئیس جمهور ارائه شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۵    
معاون درمان وزیر بهداشت از افزایش شمار مصدومان زلزله کرمانشاه به 8717 نفر خبر داد و گفت: 40 روانشناس در قالب 20 تیم به مناطق اعزام شده اند تا خدمات سلامت روان را در بیمارستان ها به مصدومان و خانواده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۲    
تقدیر روحانی از خدمات پرسنل بیمارستانی در کرمانشاه و اهدای شاخه های گل به کادر پرستاری
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۶    
شهردار ازگله کرمانشاه در گفتگو با شبکه خبر: کمک رسانی خیلی ضعیف است .
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۷    
جعفری دولت آبادی در مورد اظهارات احمد توکلی مبنی بر غیرقانونی بودن توقیف روزنامه کیهان توسط دادستانی تهران اعلام کرد: دادستان با توجه به ظرفیت قانونی می تواند در این زمینه اقدام کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۱    
ساعاتی بعد از هشدار فرمانده ارتش زیمبابوه در مورد تحولات سیاسی این کشور، خودروهای زرهی ارتش راهی پایتخت شده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۱    
روسای جمهور لبنان و سوریه در پیام های جداگانه جان باختن تعدادی از شهروندان ایرانی را به رییس جمهور کشورمان تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۸    
یکی از مقامات دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از هرگونه اقدام اتحادیه اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه برنامه موشکی ایران استقبال می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری کمک های مردمی برای تامین نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در میادین اصلی تهران خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۸    
سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان در صفحه منتسب به خود در توئیتر با اعلام اینکه طی 2 روز آینده به کشورش باز می گردد، گفت: عربستان، سرزمین خیر است!
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۵    
مسئولان اجرای طرح رجیستری گوشیهای تلفن همراه، هم زمان با عملیاتی سازی این طرح از چگونگی رجیستری گوشی های تلفن همراه مسافرانی که با خود به کشور می آورند، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۵    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ، با همکاری سازمان هلال احمر، فاز دوم کمپین مسئولیت اجتماعی خانواده اسنپ در قبال آسیب دیدگان زمین لرزه را به مدت یک هفته راه اندازی کردند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۶    
لازم است شمه ای از آنچه که حکام حجاز در منطقه پدید آورده اند، واکاوی شود؛ 1- بیش از دو سال است حکام خونریز حجاز با حملات هوایی گسترده با ائتلاف با 9 کشور عربی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۸    
مطالعات جدید نشان می دهد حمله قلبی احتمال دمانس عروقی (vascular dementia)را 35 درصد افزایش می دهد و این خطر به مدت 35 سال پس از حمله قلبی وجود دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۶    
دبیر کل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران گفت: میزان سکته قلبی در افرادی که دخانیات استعمال می کنند شش برابر بیشتر از سایر افراد است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۴    
پس از ورود هواپیمای حامل تجهیزات امدادی به فرودگاه کرمانشاه ، مصدومان زلزله کرمانشاه شامگاه دوشنبه جهت مداوا در تهران با هواپیما منتقل شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۷    
افزایش آمار دانش آموزان رشته تجربی و تمایل خانواده ها به پزشک شدن فرزندانشان ، حکایت از کوچ عظیم محصلان به این رشته دبیرستانی و کاهش محسوس جمعیت دانش آموزی در دیگر رشته های تحصیلی در مدارس دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۴    
روز گذشته پس از زلزله مهیب در استان کرمانشاه، تصاویر و فیلم هایی از وضعیت واحدهای طرح مسکن مهر در فضای مجازی منتشر شد که موجب طرح سوالاتی درباره میزان استحکام و پایداری چنین خانه هایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۴    
خسارت زلزله در روستاهای کوئیک حسن و میرمیرو
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه از اعزام نمایندگان رئیس دستگاه قضایی به مناطق زلزله زده غرب کشور جهت بررسی وضعیت حادثه دیدگان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۲    
امکان پرداخت اینترنتی برای کمک به مردم زلزله زده از طریق سایت دفتر مقام معظم رهبری فراهم شد.