جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 28 آبان 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 9 آبان 1396 الف 10 آبان 1396 الف 11 آبان 1396 الف 12 آبان 1396 الف 13 آبان 1396 الف 14 آبان 1396 الف 15 آبان 1396 الف 16 آبان 1396 الف 17 آبان 1396 الف 18 آبان 1396 الف 19 آبان 1396 الف 20 آبان 1396 الف 21 آبان 1396 الف 22 آبان 1396 الف 23 آبان 1396 الف 24 آبان 1396 الف 25 آبان 1396 الف 26 آبان 1396 الف 27 آبان 1396 الف 28 آبان 1396 الف 29 آبان 1396 الف 30 آبان 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۸    
اولین رستوران زیر آب اروپا در کشور نروژ افتتاح شد. این رستوران از بیرون شبیه به تخته سنگ می باشد، اما نمای داخلی آن بسیار شیک و لوکس بوده و قابلیت پذیرایی از 100 مهمان را داراست ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
موگابه امروز تحت فشار ارتش، پس از 37 سال از ریاست جمهوری زیمبابوه کناره گیری کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
به تازگی تلفن های همراه هوشمند آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X مورد آزمون رطوبت واقع شدند اما در این میان، آیفون 8 در آزمون یادشده شکست خورد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور روسیه بر آمادگی رئیس جمهور سوریه برای همکاری با کسانی که به دنبال صلح و ثبات هستند، تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۸    
حسین مرعشی می گوید خطاهای حسن روحانی تاکتیکی است و قهر اصلاح طلبان از او یک خطای استراتژیک است و پاسخ خطای تاکتیکی را نباید با خطای استراتژیک داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۰    
قدردانی مردم زلزله زده شهر ازگله کرمانشاه از کمکهای مردم ایران به مناطق زلزله زده.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۷    
تظاهرات هزاران تن از مردم پاریس در اعتراض به اصلاحات اجتماعی رییس جمهور فرانسه به خشونت کشیده شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۵    
پرهام و مادرش کژال برای ساعتی در یکی از روستاهای کوئیک زیر آوار بودند تا این که محمد آنها را زنده پیدا کرد و به تنهایی از زیر آوار نجات داد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره میزان خسارت زلزله گفت: برآورد خسارت ها نشان می دهد که 4500 واحد مسکونی شهری و 11 هزار واحد مسکونی روستایی نیاز به بازسازی و 15 هزار واحد نیز به تعمیر نیاز دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶    
مصرف زیاد آنتی بیوتیکها سلامت شما را تهدید می کند؛ چراکه افزایش مقاومت بدن در برابر آنتی بیوتیکها سبب ایجاد مشکلات بغرنجی در درمان برخی بیماری ها می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۰    
پژوهشگران دانشگاه تربیت مدرس با اعمال نانوپوشش های مقاوم به سایش و خوردگی عمر مفید ایمپلنت های دندانی و استخوانی را افزایش دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مخلوط کردن الکل و نوشیدنی های انرژی زا می تواند منجر به عوارض مرگباری مانند مسمومیت الکل شود. در این نوشتار دیگر خطرات مرتبط با این نوشابه های انرژی زای کافئین دار را عنوان می کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۶    
بسیاری از افراد ثروتمند و مشهور معتقدند که برای ثروت خود بسیار زحمت کشیده اند و برایشان سخت است که ثروتشان را پس از مرگ به آسانی به فرزندان خود اعطا کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۸    
تصاویر نمای هوایی از اسکان موقت زلزله زدگان را در چادر ها نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۲    
دکتر بیژن حیدری جراح ارتوپد بیشتر از همه ما را به یاد داوری شهرآورد پایتخت می اندازد، او می گوید در حوزه ورزشی این سؤال را از اومی پرسند: تفاوت قضاوت در ورزش و انجام عمل جراحی چیست؟
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۹    
کودتا بر علیه شاهزادگان مخالف بن سلمان، دوباره می تواند خزانه حکومت آل سعود را پر کند، منابع آگاه معتقدند که ارزش دارایی های مصادره شده شاهزادگان، 800 میلیارد دلار است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
میوه برای سلامت تان مفید است، اما قبل از اینکه میوه را گاز بزنید هشدارهای مهمی هست که باید در نظر بگیرید.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
تانکر حامل سوخت شامگاه امشب در جاده سرخه سمنان منفجر و طعمه حریق شد. این حادثه در پنج کیلومتری خارج از شهر سرخه به سمت مشهد روی داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۷    
فرمانده ناجا از ادامه مأموریت پلیس در مناطق زلزله زده تا بازگشت مردم به زندگی عادی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۴    
وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، توضیحاتی را در خصوص اظهاراتش درباره معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۱    
نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه روزگذشته در آنتالیای ترکیه برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۲    
مقدمه فتنه انگیزی، غبارآلود کردن فضا، به هم زدن مرز حقیقت و دروغ، و سلب قدرت تشخیص از مردم است. اردوگاه دروغ از هیچ چیز برای مشتبه کردن امور بر مردم دریغ نمی کنند؛ حتی اگر مصیبت تلخی مانند زلزله باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۹    
دبیرکل اتحادیه عرب پس از پایان نشست وزرای خارجه این اتحادیه اعلام کرد که در مرحله کنونی صرفا اقدامات ایران محکوم می شود و اعلام جنگی صورت نخواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۵:۳۳    
با رونمایی از کامیون برقی تسلا که با یک بار شارژ توانایی پیمایش 850 کیلومتر را دارد احتمالا یکی از بزرگترین جهش های صنعت کامیون سازی در 100 سال اخیر رخ داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۵:۰۴    
آبان 96 برای ما ایرانی ها پایانی تلخ به همراه داشت. زلزله 3/7 ریشتری کرمانشاه خسارت ها و صحنه های جانکاهی را بر جای گذاشت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۴:۴۱    
پدال شیفترها قبلاً در خودروهای لوکس و پرفورمنس دیده می شدند اما این روزها خودروهای عادی تری چون فورد اسکیپ و حتی مینی ون هوندا اودیسه نیز دارای این پدال ها هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۳:۰۱    
قیمت و هزینه تعمیر آیفون ایکس پرچم دار جدید اپل مشخص شده که شامل تعویض نمایشگر و قطعات دیگر می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۶    
پزشکان در یک مطالعه جدید بر ضرورت درمان زودهنگام زخم پای دیابتی برای پیشگیری از عفونت تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۶    
یک عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه در حوزه شهر تهران، ری و تجریش تنها یک شورا تشکیل می شود افزود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۷    
سردبیر پایگاه تحلیلی الصیاد مستقر در لندن طی مقاله ای انتقال قدرت در عربستان را چند روز دیگر ارزیابی کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۱    
دستیار رئیس جمهور ترکیه از آمریکا به دلیل توافق بین کردهای پ ک ک-پی وای دی و تروریست های داعش به شدت انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۸    
شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد، به دلیل وجود اشکال در صندلی ردیف دوم خودروهایش برای حدود 900 هزار دستگاه از محصولات خود فراخوان رفع عیب صادر می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۸    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس پنج شنبه شب گذشته به دیدار شیخ مهدی کروبی رفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۲    
به عقیده مقامات پارلمانی روسیه، آمریکا تنها تلاش می کند تصمیم سیاسی خود در مورد مقصر بودن دولت سوریه در حملات شیمیایی را به دیگران تحمیل و حمله موشکی خود به پایگاه الشعیرات را توجیه کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۴    
معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش مخالف حذف کنکور بوده و هست اما مجلس قانونی مبنی بر حذف کنکور مصوب نکرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۲    
هیلاری کلینتون گفت هنوز هم بر سر این حرفش در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 هست که گفته بود اگر ترامپ پیروز شود "عروسک خیمه شب بازی" پوتین خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۹    
امسال و بعد از گذشت نزدیک به 2 ماه از بازگشایی مدارس، به تازگی علی اللهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت سرانه مدارس در آذرماه خبر داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۳    
نشریه معتبر نشنال جئوگرافیک مجموعه ای از تصاویر زیبا و حیرت انگیزی از فصل پاییز را منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
بر اساس گزارش های جدید، مشاوران دونالد ترامپ فقط نتایج نظرسنجی هایی را به اطلاع او می رسانند که درصد محبوبیتش را بیشتر نشان دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۴    
به گزارش فارس، رابرت موگابه رئیس جمهور زیمباوه که از سوی ارتش و رقبای سیاسی برای کناره گیری از پست 37 ساله ریاست جمهوری تحت فشار بود، امروز از سمت خود کناره گیری کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۱    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که به خادمی ملت افتخار کرده و بر عهدمان در کمک به زلزله زدگان پایبندیم، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۸    
رسانه های محلی کرمانشاه با انتشار تصاویر زیر از فوت یک زن بر اثر گاز گرفتگی داخل چادر در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۸    
یک رسانه عربی مدعی شد که فرمانده سپاه قدس ایران شخصا فرماندهی نبرد آزادسازی شهر البوکمال سوریه را برعهده داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۴    
در حال حاضر بیش از 76 میلیون نفر در هر ماه یارانه نقدی دریافت می کنند، این تعداد بالغ بر 95 درصد جمعیت ایران را در بر می گیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۱    
قیمت گذاری بالا برای برخی خودروهای وارداتی توسط شرکت های خودروساز باعث ایجاد حاشیه قیمتی منفی در بازار شده و نرخ این خودروها به زیر قیمت کارخانه رسیده است به طوری که می توان به اختلاف 15 میلیون ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بانک ها در ارائه تسهیلات سخت گیری کنند و پرونده بنیاد مسکن برای تضامین بانکی برای زلزله زدگان کرمانشاه باید کافی باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۹    
در نشست مشترک فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امداد رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب کشور تشریح شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۶    
وزیر خارجه عربستان در سخنانی تحریک آمیز در جمع وزرای خارجه اتحادیه عرب گفت که همه کشورهای عضو اتحادیه عرب باید به وظیفه میهنی شان عمل کنند و برای حفظ امنیت ملی خود، در برابر ایران بایستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۶    
بیانیه نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب که به در خواست عربستان سعودی تشکیل شده بود صادر شد که محتوای تمام ضد ایرانی دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۲    
بازار گوشت قرمز در مقایسه با قیمت ماه گذشته با روند افزایشی همراه شده است؛ به طوری که اقلام مختلف هر کیلوگرم گوشت گوساله و گوسفندی بیش از 42 هزار تومان فروخته می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۹    
گرچه وزیر اقتصاد تاکید داشت سیاستی برای ماندگاری دلار برای بیش از 4000 تومان وجود ندارد، اما فعلا در این نرخ و بیش از آن ماندگار شده و نشانه هایی برای برگشت به کمتر از این نرخ دیده نمی شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۶    
تحقیقات نشان می دهد شیرین کننده های موجود در بستنی و نوشابه باعث اختلال در عملکرد و خرابی کبد کودکان می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۶    
آن بیش از 430 نفری که مردند راحت شدند، اما حالا نزدیک به 130 هزار نفر آواره و بی خانمان هستند که هر روز به جای زندگی، "مُردگی" می کنند کنار آوارهایی که روزی خانه و زندگیشان بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۲    
قیمت برخی از سیم کارت های موجود در بازار، برابر با یک واحد آپارتمان در مناطق مختلف تهران است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۶    
فریدون آسرایی با انتشار تصویری از علی دایی در اینستاگرامش نوشت: اقای دایی به شما افتخار می کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۴    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه 415 کلاس درس دانش آموزان مناطق زلزله زده غرب کشور تا پایان هفته آماده استفاده می شود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۸    
فرزندان زندانیان شرایط ویژه و خاصی دارند که اغلب حتی از سوی قضات پرونده نادیده گرفته می شود؛ به همین دلیل انواع آسیب ها و کودک آزاری ها این دسته از کودکان را تهدید می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵    
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: تمامی کدهای خدماتی مخابرات شامل 2020، 2010، 20117، 2000، 1818، 2828 و 118 به حداکثر 3 یا احتمالاً 2 کد کاهش می یابد و مراکز پاسخگویی آنها یکپارچه و عملیات پیگیری و ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵    
یک روزنامه فرامنطقه ای از توافق نهایی اربیل و بغداد برای ارجاع مسئله همه پرسی به دادگاه فدرال خبر داد و نوشت که دوشنبه (فردا)، نتایج این همه پرسی لغو خواهد شد و اربیل نیز به این حکم متعهد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از رهبران منطقه برای سفر به قدس و گشودن صفحه جدیدی از روابط با تل آویو دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۷    
جریان آموزش در مناطق زلزله زده از روز دوشنبه آغاز می شود، ادامه جریان تعلیم و تربیت به آمادگی روانی دانش آموزان نیاز دارد در همین رابطه یک کارشناس مشاوره می گوید ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۳    
اتحادیه اروپا در بودجه سال 2018 خود تصمیم گرفت کمک های مالی به ترکیه را قطع کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۰    
مجری طرح توسعه لایه های نفتی پارس جنوبی با بیان اینکه آخرین عملیات بارگیری و صادرات محموله لایه های نفتی پارس جنوبی به مقاصد بین المللی هفته پیش صورت گرفت، گفت: طی هشت مرحله از آغاز سال جاری ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۷    
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم زلزله زده با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۷    
بررسی وضعیت بازار نفت نشان می دهد فشارهای آمریکا به مشتریان نفت ایران ادامه دارد به نحوی که این کشور حاضر است به مشتریان ایران نفت ارزان تر بفروشد در این میان کره خرید نفت از ایران را کاهش داد اما ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد که مسخره است که عربستان که خود تروریست ها را تحریک می کند و جنگ یمن را به راه انداخته، ایران را به ثبات زدایی متهم می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۱    
مهر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۸    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام کنکور دکتری سال 97 را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر ماهشهر گفت: بر اثر نشتی گاز شهری در یک واحد مسکونی در شهر بندر امام 6 نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۵    
بن سلمان پس از روی کار آمدن، به عنوان جوان کم تجربه ای که اکنون امورات یک کشور را در دست دارد، با توجه به درک موقعیت شکننده پادشاهی آل سعود در داخل و خارج، رویکردی به ظاهر تهاجمی را در پیش گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۳    
شبکه تلویزیونی ژاپن گزارش کرد تحقیقات نشان می دهد کره شمالی احتمالا در حال ساخت زیردریایی هایی با قابلیت پرتاب موشک های بالستیک است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۹    
شرکت های هرمی که سالها قبل با گلدکوئیست سرمایه بسیاری از مردم را بلعیدند، این بار با ژتون هایی در حال جمع آوری پول و ارز از دست مردم هستند و با وعده سودهای بالا، آنها را اغفال می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۳    
گاردین طی گزارشی از مقاله دو دانشمند، پیش بینی کرده است که سال 2018 تعداد وقوع زمین لرزه های بزرگ به دلیل کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود، افزایش خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش کردند که بر اساس طرح سازش جدید آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور به تشکیلات خودگردان فلسطینی پیشنهاد تبادل اراضی با رژیم صهیونیستی را خواهد داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۷    
در هر رخداد زلزله معمولا شایعاتی مبنی بر شنیدن صدا و یا دیدن نور مطرح می شود که به گفته محقق پژوهشگاه زلزله شناسی باید مسؤولان به این شایعات به صورت علمی پاسخ دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۷    
با گذشت هشت ماه از سال 1396 و علیرغم تکلیف قانونی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر اجرای طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۴    
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای به تشریح وضعیت جوی مناطق زلزله زده کشور پرداخته و از بارش باران در این مناطق خبر داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۰    
وزیر خارجه ایران گفت: کشورهایی مثل عربستان بیشتر به دنبال تفرقه و اختلاف افکنی هستند و به همین دلیل نتیجه ای جز اختلاف نمی بینند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۱    
رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز برای ششمین بار به اتهام فساد مالی بازجویی می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۸    
سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص در نظر نگرفتن امتیازهایی در بخش های مختلف در آگهی منتشر شده استخدامی وزارت نفت به این وزارتخانه تذکر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۸    
وزیر امور خارجه روسیه از نشست رؤسای ستاد کل ارتش های ایران، ترکیه و روسیه پیش از نشست سه جانبه سوچی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
ارتش سوریه و متحدانش موفق به آزادسازی کامل شهر البوکمال در مرز سوریه و عراق شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۸    
مسئول روابط عمومی کل سپاه از حضور مجدد سرلشکر جعفری در منطقه زلزله زده غرب کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۸    
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۵    
وزیر صنعت طی حکمی محسن قاسم جهرودی را به عنوان جایگزین مهدی جمالی به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۳    
درختکاری در حواشی خیابان های علاوه بر کاهش آلودگی از حملات آسمی جلوگیری می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۳    
ظریف با امیدواری نسبت به موفقیت نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی، گفت: ان شاءالله بتوانیم با کمک به مردم سوریه زمینه را برای پشت سر گذاشتن این دوران تلخ فشار و حرکت های تروریستی و آینده متحدی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۰    
دیروز به سمت کرند غرب رفتیم که در نزدیکی مرز خسروی و پرویزخان قرار دارد. روستاهای فادری سراب ذهاب، میش رنگین و امام عباس جاهایی بود که توانستیم بازدید کنیم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۰    
بازخوانی زندگانی امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، از ابتدا تا شهادت، دارای نکات بسیار ارزشمند و آموزنده ای است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نسبت به اقدامات مشکوک جریان نفوذی در دولت برای اجرای اقدامات مورد نظر FATF و الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم هشدار داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۸    
صبر مردم ناراضی کشور فقیر آفریقا از حکومت 40 ساله موگابه لبریز شده است هزاران نفر از مردم زیمبابوه با برگزاری راهپیمایی در هراره، پایتخت خواستار کناره گیری رابرت موگابه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۸    
فرمانده کل ارتش گفت: 50 تریلی حاوی کانکس های حمام و سرویس بهداشتی وارد استان کرمانشاه شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۸    
36 مظنون به همکاری با عاملین کودتا در ترکیه، بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۲    
اداره هواشناسی کشاورزی درباره بارش باران و تغییرات دمایی و توصیه های قابل اجرا برای کشاورزان مناطق مختلف کشور در روزهای پایانی هفته، اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۰    
نتایج یک مطالعه انجام شده نشان می دهد: بالا بودن کلسترول خوب دلیلی برای حفظ سلامت قلب نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۰    
یک شرکت هواپیمایی طراحی داخلی ناوگان بویینگ 777 خود را تکمیل کرده است. این هواپیما مجهز به کابین های جداگانه با صندلی های برقی و کرم مرطوب کننده است!
الف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۸    
هانی نوروزی در سالگرد تولدش پیراهن پدرش را به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به مزایده گذاشت.
  • ۱