جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۹:۲۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 18 دی 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 دی 1396 الف 2 دی 1396 الف 3 دی 1396 الف 4 دی 1396 الف 5 دی 1396 الف 6 دی 1396 الف 7 دی 1396 الف 8 دی 1396 الف 9 دی 1396 الف 10 دی 1396 الف 11 دی 1396 الف 12 دی 1396 الف 13 دی 1396 الف 14 دی 1396 الف 15 دی 1396 الف 16 دی 1396 الف 17 دی 1396 الف 18 دی 1396 الف 19 دی 1396 الف 20 دی 1396 الف 21 دی 1396 الف 22 دی 1396 الف 23 دی 1396 الف 24 دی 1396 الف 25 دی 1396 الف 26 دی 1396 الف 27 دی 1396 الف 28 دی 1396 الف 29 دی 1396 الف 30 دی 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۱    
امام باقر (ع) در حدیثی به ویژگی انسانی که از هفتاد هزار عابد برتر است پرداخته اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۸    
2 بازیکن استقلال در لیست خروج این تیم قرار گرفتند تا کار آبی ها در نقل و انتقالات تمام شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۵    
دارچین این ادویه خوشمزه و خوش طعم می تواند در درست کردن یک چای خوشمزه به کار رود.به نقل از بازده چای دارچین، با طعمی تند و عطری خوشایند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۹    
در حالی که هنوز اخبار زیادی مربوط به گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) منتشر نشده است، جدیدترین تصاویر مربوط به طرح مفهومی گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) ما را غافلگیر کرد!
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک از تلاش این دانشگاه برای اطلاع از سرنوشت نامعلوم دانشجویان واحد خارک در حادثه نفتکش ایرانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از زلزله زدگان این شهرستان خواست به پیامک های مشکوک افراد سودجو و کلاهبردار پاسخ ندهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹    
مسئول واحد کار درمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر گفت: علائم این بیماری در کودکان، شبیه سرماخوردگی است که با تب، علائم تنفسی و درد استخوانی همراه است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹    
پس از تائید مرگ سینا قنبری در بازداشتگاه، محمود صادقی نماینده تهران نسبت به وقوع "کهریزک دوم" هشدار داد و گفت: به رئیس جمهور و مقامات امنیتی و قضایی هشدار می دهم از وقوع کهریزک دوم جلوگیری کنید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۲    
روزنامه جوان: مدتی است هر شب از شبکه سوم سریالی به نام عمودی ها به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام پخش می شود؛ مجموعه ای خانوادگی با موضوعات مختلف اجتماعی که...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
ایرنا نوشت: معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 25 هزار نفر در کشور در انتظار پیوند عضو هستند که هر سه ساعت یک نفر از آنها به دلیل نرسیدن عضو مورد نیاز فوت می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۳    
سارق سابقه داری که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا های شهرستان عنبرآباد اقدام می کرد، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۳    
ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: 36 نفر در یک پارتی شبانه در بیرجند که با عنوان جشن تولد شرکت کرده بودند، دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۷    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بالغ بر 941 تن بیل و کلنگ از 10 کشور جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۶    
شبکه خبری المسیره یمن اعلام کرد که نیروی هوایی یمن و انصارالله روز یکشنبه یک فروند جنگنده سعودی را در آسمان صعده واقع در شمال یمن منهدم کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۶    
مسعود کرباسیان از موافقت رئیس جمهور به پرداخت سود به 49 میلیون دارنده سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: این سود سال 95 ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۶    
نتایج یک متاآنالیز نشان می دهد زنانی که در شیفت شب کار می کنند، بیش از دیگران در معرض ابتلا به سرطان های سینه، پوست و دستگاه گوارش هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۰    
حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت:
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۰    
تغییر درجه حرارت بدن هر چقدر اندک باشد در زمان طولانی برای به وجود آمدن بعضی از بیماری ها و یا درمان عده ای دیگری از امراض اساسی است و....
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
سونی از گوشی پایین رده ی اکسپریا L2 با نمایشگر اچ دی، دوربین سلفی با میدان دید عریض و اندروید نوقا رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
دو مرد افغان که پسر جوانی را ربوده و پس از سرقت خودرواش، او را داخل چاهی انداخته بودند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه خواهند شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۹    
یک جوان 23 ساله براثر برق گرفتگی در نیمروز جان خود را ازدست داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۸    
پسر جوان که با دختر جوانی در موسسه زبان انگلیسی آشنا شده بود، فکر نمی کرد از سوی عموی وی مورد آدم ربایی و کتک کاری قرار بگیرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۲    
اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترا مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترای سال 96 خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۷    
بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیسیون تلفیق، سقف درامدهای نفتی دولت در سال آینده 106 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
باورهای درست و نادرست بسیاری در مورد سفید شدن موها وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
پس از موفقیت های فیلم سینمایی "رگ خواب" به کارگردانی "حمید نعمت الله" در جشنواره فیلم فجر و همچنین اکران عموم بار دیگر این کارگردان سینما با فیلم "شعله ور" راهی جشنواره فیلم فجر شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
تداوم بحران در خاور دور به طور قطع به نفع کارخانه های اسلحه سازی آمریکایی که اصلی ترین مراکز فروش سلاح در جهان هستند خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص مرد جنایتکاری را تایید کردند که برای پنهان ماندن راز قتل پدر، برادر خود را هم کشته بود. همسر وی نیز به شش سال زندان محکوم شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۰    
نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون تصمیم گرفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رکود اقتصادی، حامل های انرژی برای سال آینده گران نشود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۴    
با بیان برخی تهدیدهای ترامپ در خصوص خروج امریکا از برجام این سوال مطرح می شود که توان فنی ایران برای پاسخ به بدعهدی امریکا چیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۵:۳۵    
لایحه ساماندهی سهام عدالت موضوع اصلاح مواد 34 تا 38 قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی پس از تصویب هیات وزیران جهت طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۴:۲۶    
آمریکا تا چند روز آینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به طور فراگیرتحریم می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۳:۴۴    
همتی عدم تمایل شرکت های بیمه ای برای بیمه کردن خانه تای مناطق مسکونی زلزله خیز را قویا رد کرده و می گوید طبعا نرخ ها در مناطق زلزله خیز بیش تر است ولی شرکت ها مشکلی با بیمه خانه های روی گسل ندارند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۱    
محمدحسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی با تایید دیدار دو نفره با پدرش گفت: تا آنجا که اطلاع دارم در این دیدار درباره موضوعات روز کشور مخصوصا اعتراضات به حق مردم که در اکثر شهرهای کشور رخ داده بود صحبت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۱    
به گزارش خبرآنلاین؛ طارمی که بالاخره تصمیمش برای حضور در الغرافه قطعی شد، امروز به قطر رفته است تا کارهای نهایی ثبت قراردادش را انجام داد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۱    
وزیر ارتباطات با حاشیه نگاری از جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی از ماجرای قطع موبایل رئیس جمهور گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۶    
ارزهای دیجیتالی به طور گسترده ای روز دوشنبه با کاهش مواجه شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
سازمان هدفمندی یارانه ها توضیحاتی درباره اظهارات رئیس کمیته تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها که از اعطای سکه به هنرمندان خبر داده بود، منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
بدون شک هر زمان صحبت از توسعه سرویس های ایرانی می شود، همواره به حجم ریالی حمایت دولت از این سرویس ها توجه می شود و در این میان فراموش می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۹    
صالح الصماد اعلام کرد در صورت تشدید تجاوز ائتلاف سعودی به استان الحدیده یمن از گزینه های قطع خطوط کشتیرانی در دریای سرخ استفاده خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وضعیت اقتصادی کشور را حاصل کار مدیران اجرایی اقتصادخوانده دانست و گفت: این نتایج که 80 درصد سپرده های بانکی در اختیار 2 درصد مردم است، هیچ ارتباطی به اقتصاد اسلامی ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۴    
منابع خبری اخباری مبنی بر درگیری در ریاض منتشر کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۴    
صدای مهیبی ناشی از انفجار لوله گاز کوره بخار در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش ساعتی قبل به گوش رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۴    
طبق گزارش خبرنگار وال استریت ژورنال در بروکسل، مقام های اروپایی گفتند که دیدار آتی محمدجواد ظریف با مقامات سه کشور اروپایی، درباره اعتراضات اخیر در ایران نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی در ساعات آتی از کشور خارج می شود، گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش سقف وام ازدواج گفت: خوشحال می شویم که نظام بانکی کشور بتواند بیشتر در خدمت فعالیت های فرهنگی باشد و در کمک به تسهیل ازدواج نقش آفرین باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۸    
تلویزیون دولتی رژیم صهیونیستی از برگزاری چند جلسه مهم توسط کابینه امنیتی این رژیم جهت بررسی ادامه حضور ایران در سوریه در دوران پس از جنگ خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۲    
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین از پیدا شدن اتوبوس سرقتی شهریار در ورامین و انتقال راننده آن به بیمارستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۶    
یک متخصص پوست گفت: هنوز علت تعریق زیاد موضعی مشخص نیست و برای درمان آن از شیوه های دارویی و غیر دارویی استفاده می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۶    
هواداران باشگاه الغرافه قطر از مهاجم ایرانی تیمشان استقبال کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر هلشی در استان کرمانشاه را لرزاند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۰    
52 کارشناس امنیت ملی آمریکا در نامه ای خطاب به ترامپ اعلام کردند: برجام را به مخاطره نینداز؛ چرا که برای امنیت ملی آمریکا حیاتی است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از به کارگیری سرباز معلمان در آموزش و پرورش با هدف خدمت در مناطق محروم و روستایی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۴    
دفتر نخست وزیر انگلیس از ابقای بوریس جانسون در سِمت خود به عنوان وزیر خارجه این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا تحت فشار افکار عمومی و رسانه های این کشور در خصوص فقدان صلاحیت روانی خود، جمعه هفته جاری به انجام آزمایشات پزشکی مبادرت می نماید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: به هیچ عنوان مردم به پیش بینی ها از جمله تعبیر خواب ها یا حرف هایی که از وقوع زلزله پیش بینی می کنند توجه نکنند چرا که از پایه و اساس غلط است و فقط و فقط باید توکل به ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
از سرنوشت31 خدمه نفتکش خبری در دست نداریم و به دلیل حجم زیاد آتش امکان نزدیک شدن به این شناور وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۷    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: رئیس جمهور در 5 سال گذشته اختیار داشت هم هدفمندی را اصلاح و هم یارانه نقدی اقشار پردرآمد را حذف کند و همچنین قیمت بنزین را افزایش دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۷    
معاون ورزشی استقلال تلویحا تایید کرد که جدایی جباری از این تیم قطعی شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد بازیکن تیم استقلال صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یک نشریه آمریکایی در یادداشتی روز دوشنبه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشنهاد داده بابت حمایت از مخالفان ایران، توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را بکشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۶    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه بالغ بر 70 میلیارد تومان به بیمه ی معتادان اختصاص یافته است، گفت: اگر استانی پوشش ندهد باید موضوع برای پیگیری قضایی منعکس شود .
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت مصرف آب باید به دستور کار جدی همه دستگاه های اجرایی کشور تبدیل شود، گفت:موضوع استفاده از منابع آب ژرف در دستور کار شورای عالی آب قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۴    
بازیکنان ملی پوش اولین جلسه ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۴    
احتمال فیلترینگ دائمی تلگرام سوژه هادی لطفی در نیشخط شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۴    
احتمال این که سجاد شهباززاده استقلال را به مقصد تراکتورسازی یا ذوب آهن ترک کند وجود دارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۴    
یک پایگاه تحلیلی به نقل از پیش بینی برخی مشاوران رئیس جهمهور آمریکا گزارش کرد که دونالد ترامپ احتمالاً معافیت های تحریمی برای ایران را تمدید می کند و بار دیگر پایبندی تهران به برجام را رد خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۸    
دومین کنفرانس امنیتی تهران با صدور یک بیانیه به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۳    
استفاده هریک از فیلترشکن هایی که اخیرا توسط آمدنیوز تحت نام ها و اطلاعیه های مختلف منتشر می شود، بدون تردید سرقت اطلاعات شهروندان را به دنبال خواهد داشت و نمی توان تضمین کرد که این اطلاعات در کجا ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۳    
مدیریت اموال تملیکی مازندران گفت: قاچاق از بزرگ ترین معضلات اقتصادی است و دغدغه همه مسوولان نظام و دولت است که سالانه در کشور 744 هزار شغل را از بین می برد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۷    
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز دوشنبه گزارش داد: دولت آلمان اعلام کرد که آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه ایران در بیمارستانی در آلمان تحت مداوا است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۲    
اعتراضات مسالمت آمیزی که حدود ده روز قبل در مشهد آغاز شد در عرض مدت بسیار کوتاهی به بسیاری از شهرهای کشور گسترش پیدا کرد و در مرحله بعد به آشوب و شورش های خیابانی تبدیل شد که با شعارهای ساختارشکنانه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۱    
مقامات پنتاگون پس از تعلیق پرداخت کمک های امنیتی به اسلام آباد منتظر اقدام بعدی پاکستان هستند و می گویند که این کشور در مقابله با طالبان و پایگاه های گروه حقانی به اندازه کافی تلاش نکرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۱    
دهن گنده نمایشی از والنتاین دایننس از کشور بلژیک در جشنواره ی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۶    
نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1396 اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد هفته آینده با انجام آزمایشات پزشکی به گمانه زنی ها درباره سلامت روانی و جسمی اش پایان دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۳    
تابناک در گزارشی نوشت: مایکل وولف، با انتشار کتاب "آتش و خشم؛ درون کاخ سفید دونالد ترامپ" که می گوید آن را بر اساس مصاحبه با 200 نفر نوشته، جنجال زیادی را در فضای سیاسی آمریکا ایجاد کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۳    
لندکروز 2018 که به تازگی، به ناوگان خودروهای نیروی انتظامی پیوسته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷    
در همین مجلس دهم، کسانی بودند با ایشان مشورت کردند و دنبال آن بودند که حرکاتی ساختارشکنانه انجام دهند؛ اما ایشان آرام و بدون اینکه کسی متوجه شود با مشورت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها جزئیاتی از انحرافات در این سازمان را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۲    
کارگردان آنام از پایان تصویربرداری این سریال در دو ماه آینده و در آذربایجان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
یک گوشی اندرویدی را در دست بگیرید، خوب به آن نگاه کنید! شما این توانایی را دارید که گوشه به گوشه و پیکسل به پیکسل آن را شخصی سازی کنید، حتی بدون استفاده از روت! حال یک گوشی آی فون را در دست بگیرید ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
کره شمالی با وجود سخنان رئیس جمهوری آمریکا در راستای کاهش تنش و اشاره به مذاکره با پیونگ یانگ، به لفاظی های شدید خود علیه آمریکا ادامه داده و از این کشور انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف وام ازدواج به 150 میلیون ریال از فردا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: تلاش برای تغییر تقویم آموزشی تاکنون به جایی نرسیده است و بعید می دانم مجلس با طرح کارشناسی نشده در این خصوص موافقت کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۰    
بازیگر و مجری تلویزیون گفت: باید از شعارهایی که از مردم شنیدیم استخراج کنید و ببینید حرف مردم چیست؟
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تصمیماتی که دونالد ترامپ در روزهای آینده باید درباره برجام و تحریم های ایران بگیرد، نوشت:توافق هسته ای با ایران با یک هفته سرنوشت ساز رو به رو است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
شرکت ملی نفت ایران پول محموله میعانات گازی را که در حادثه 16 دی ماه در آب های سرزمینی چین دچار آتش سوزی شد، به طور کامل دریافت می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
مهرداد فرید از اکران همزمان فیلم سینمایی جن زیبا در ایران و ترکیه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۰    
دکان با سرمایه گذاری شرکت های معتبر داخلی و بین المللی و مشارکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان، به تازگی توانسته زنجیره تامین ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: طرح جدید ترافیک تنها در شورای ترافیک تهران بررسی شده است و باید تا قبل از 15 بهمن ماه نیز نهایی و مصوب شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۵    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک به سمت پادگان المعزاب در جازان و اصابت آن به هدف مورد نظر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۵    
طبق گزارش ها پارلمان انگلیس با یک رسوایی جنسی جدید روبرو شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۵    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی نه از ته دلش، بلکه تمام وجودش می خواست برود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سامانه کارا به منظور ثبت طرحهای توجیهی اشتغال زا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی قبل رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
معاون آموزشی وزارت علوم درباره پولی شدن سنوات تحصیلی، حذف مرحله تکمیل ظرفیت و بازنگری برنامه های درسی توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
متخصصان سلامت در یک مطالعه تازه تاکید کردند: افرادی که کمتر از هشت ساعت خواب شبانه دارند بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی یا اضطراب هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
موسسه اکونومیست، پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سال 2018 به حدود شش درصد برسد؛ این در حالی است که کشورهایی مثل ترکیه، کانادا، ایتالیا و عربستان، رشدی به مراتب پایین تر از ایران خواهند داشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۰    
سایت دیلی بیست گزارشی را منتشر کرد که دو تحلیلگر در آن درباره کشته نشدن ابوبکر بغدادی به دست آمریکا به رغم داشتن اطلاعات و توانایی نظامی این کشور سوالاتی را مطرح می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۰    
عده ای از وارد کنندگان خودرو که تعداد آنها نه نفر است از قبل تعداد زیادی خودرو ثبت سفارش کردند و اکنون با افزایش تعرفه ها رانتی حدود 102 هزار و 500 میلیارد تومان به جیب این افراد رفته است.