پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 اسفند 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 1 اسفند 1396 الف 2 اسفند 1396 الف 3 اسفند 1396 الف 4 اسفند 1396 الف 5 اسفند 1396 الف 6 اسفند 1396 الف 7 اسفند 1396 الف 8 اسفند 1396 الف 9 اسفند 1396 الف 10 اسفند 1396 الف 11 اسفند 1396 الف 12 اسفند 1396 الف 13 اسفند 1396 الف 14 اسفند 1396 الف 15 اسفند 1396 الف 16 اسفند 1396 الف 17 اسفند 1396 الف 18 اسفند 1396 الف 19 اسفند 1396 الف 20 اسفند 1396 الف 21 اسفند 1396 الف 22 اسفند 1396 الف 23 اسفند 1396 الف 24 اسفند 1396 الف 25 اسفند 1396 الف 26 اسفند 1396 الف 27 اسفند 1396 الف 28 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۳    
نکته دیگر در مورد مکان زندگی سعید مرتضوی است، مشخص نیست که او ساکن تهران است یا در شهر محل تولدش، تفت یزد است. همین شاید حکم جلب او را با مشکل مواجه کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
صدها نفر در کلیسایی در پنسیلوانیای آمریکا در مراسم متبرک ساختن سلاح هایشان شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
در گزارش زیر به مقایسه اجاره نشینی در ایران نسبت به 9 کشور جهان پرداخته شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
آیت الله مومن گفت: در رای گیری روز 14 خرداد، برخی به دلیل شبهه قانون اساسی که بر اساس آن می بایست رهبر از مراجع تقلید می بود و در آن زمان هنوز مرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای فعلیت نیافته بود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
دستار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت که خطر تروریسم تکفیری همچنان منطقه را تهدید می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با هدف مبارزه با فساد اداری در هریک از بخش های مختلف مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
در برگی از این قرارداد که مربوط به اسفند سال 95 بود، آمده است که شهرداری به پیمانکار مربوطه، بابت حمل مصالح با الاغ، موظف به پرداخت 431 میلیون و 600 هزار ریال خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
پنج کتاب از احمد دهقان شامل سفر به گرای 270 درجه ، گردان چهارنفره ، بچه های کارون ، سال بازگشت و روزهای آخر منتشر شد. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
پلیس راه کشور از بارش باران و مه گرفتگی در نیمه شمالی کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۳    
بازیگر زنی که به رغم سطح پایین سواد و تحصیلات اما علاقه دارد که درباره همه مسائل اظهار نظر کند، این بار برای خودنمایی بیشتر اقدام به دروغ پراکنی کرد!
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۷:۱۱    
روغن ترمز یک سیال است که وظیفه انتقال فشار از پمپ ترمز به بوستر و لنت ها را دارد. این مایع به این جهت که موظف است فشار را منتقل کند، باید دارای حداقل قابلیت تراکم پذیری باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۷:۰۰    
مجلس نمایندگان آمریکا در تازه ترین اقدام ضد ایرانی خود، پیش نویس طرح تحریم های جدیدی را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۷:۰۰    
با وجود گذشت بیش از دو سال از اجرای برجام، ایالات متحده در دولت جدید همچنان به دنبال ضربه زدن به این توافق تاریخی است و با هدف خروج برجام از مسیر اصلی خود، به حاشیه سازی اقدام می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۶:۴۴    
پادشاهی سعودی در ادامه برنامه اصلاحات اقتصادی و اجتماعی خود تغییرات عمیقی را در حوزه نظامی این کشور ایجاد کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۴:۴۷    
ادویه ها و گیاهان دارویی زیادی در طب سنتی برای سلامت قلب و عروق استفاده می شوند اما آیا همه آن ها برای سلامت قلب و عروق موثر هستند؟.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
دادستان تهران از شناسایی مالک اتوبوس حادثه خیابان پاسداران و آغاز تحقیقات از وی خبر داد و گفت: عاملان این حادثه بزودی به سزای اعمال شان می رسند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش همه گزینه ها را برای پاسخ دادن به رفتارهای آمریکا مورد بررسی قرار می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
گروه های مسلح کودکان را حین خروج از غوطه شرقی در اطراف دمشق هدف قرار دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۵    
سلاح جدیدی که رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود از آن پرده برداشت، موشک بسیار سریعی است که کینجال(خنجر) نامیده می شود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۴    
نشست هم اندیشی با موضوع تحلیل مسائل سیاسی منطقه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت با حضور وزیر سابق اطلاعات در دانشگاه ولایت برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
9 شهروند فلسطینی در ماه میلادی گذشته میلادی (فوریه) توسط نظامیان رژیم صهیونیستی شهید شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کاهش حداکثر سرعت خودروها در آزادراه ها و جاده های اصلی و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی، این طرح منتفی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران پس از مسابقات روز دوم هفته بیست و پنجم
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
تعدادی از قانونگذاران آمریکایی در آستانه سه سالگی جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن، در صدد ارائه طرحی به کنگره برای خروج آمریکا از جنگ علیه این کشور فقیر عربی هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
رئیس پلیس راه البرز گفت که اکنون ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده استان البرز سنگین است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۶    
دختر معلولی که بیش از 30 سال با جسد مومیایی شده مادرش زندگی می کرد در یکقدمی مرگ نجات یافت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
منابع روسی به موعد نهایی شدن قرارداد فروش سامانه اس 400 به عربستان سعودی اشاره کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
ملانیا ترامپ، بانوی اول کاخ سفید در سال 2001 با "ویزای انیشتین" که به افرادی داده می شد که توانایی های خارق العاده داشتند، وارد امریکا شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
کارت ملی یکی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، که امروز از زیر برف ها پیدا شد
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۹    
شرکت اوبر قصد دارد با سیستم جدید خدمات بهداشتی ، برای حفظ سلامت بیماران سرویس های ویژه ارائه کرده و مسیر خانه تا بیمارستان را کوتاه تر کند .
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
روسای جمهور فرانسه و آمریکا در تماس تلفنی توافق کردند تا به روسیه درخصوص پایبندی دمشق به آتش بس در غوطه شرقی فشار بیاورند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه بار دیگر تاکید می کند که به هیچ کشوری حمله نخواهد کرد و تسلیحاتی هم که دیروز توسط رئیس جمهوری اعلام شد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه در توئیتی اعلام کرد که جنگ تجاری با سایر کشورها خوب و پیروزی در آن آسان است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد باید تا اردیبهشت ماه 97 فهرست اولیه تیمش را به فیفا اعلام کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۶    
یک مطالعه جدید نشان می دهد سنی که والدین در آن به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند، می تواند در ابتلای فرزند آنان به این بیماری تاثیرگذار باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۶    
آلمان در پی سیاست های محیط زیستی خود و به منظور پاکسازی هوای بزرگترین شهرهای این کشور به دنبال ممنوعیت تولید و عبور و مرور خودروهای بنزینی است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
یک روز بعد از الزام اقلیم کردستان عراق از سوی پارلمان این کشور برای صادرات روزانه 250 هزار بشکه نفت، اربیل اعلام کرد آماده توافق با بغداد برای صادرات نفت کرکوک است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی قرار است برای شرکت در کنفرانس سالانه آیپک به آمریکا سفر کند که ایران یکی از محورهای این کنفرانس خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که تیم تخصصی پزشکی قانونی اقدامات خود به روی چهارمین محموله از بقایای جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج را آغاز کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: از برقراری جو پایدار در اغلب مناطق کشور در روز آینده خبر داد و گفت: روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش تهرانی که اقدام به خودنمایی و کُری خوانی در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی از بارش بیش از حد نرمال در آخرین ماه سال جاری خبر داد و افزود: بارش نرمال یا بیش از نرمال اسفندماه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: آمار اشتغال مشکلی را حل نمی کند، آمار بیکاران را بدهید؛ آمار بیکاران ما با ابتدای سال چه تفاوتی کرده است؟ اینکه همه بخواهند حقوق بگیر دولت شوند هم درست نیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتراضات اخیر مردم هم از اصلاح طلبان و هم از اصولگرایان گذر کردند، پس ما نباید با دست خودمان بستری را فراهم کنیم که اصلاحات در انزوا قرار گیرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
پلیس راهور:شماره گذاری خودرو در مناطق آزاد مستلزم خروج خودرو فرسوده است/ ممنوعیت شمارهگذاری خودروهای بالای 2500 سی سیمعاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز شماره گذاری خودروهای مناطق ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) برای اولین بار در یک پرونده فساد، از بنیامین نتانیاهو و همسرش بازجویی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
رسول خادم از روسای هیت های کشتی خواست برای حفظ انسجام و بزرگی کشتی با قدرت به کار خود ادامه دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
منابع خبری از حمله به سفارت فرانسه و یک موسسه فرانسوی در واگادوگو پایتخت بورکینافاسو خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بوسنی و هرزگوین به سر می برد، امروز در نماز جمعه سارایوو حضور یافت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
عرب بیابانی نزد پیامبر(ص) آمد و هدیه ای برایش آورد و همان جا گفت: بهای هدیه ما را بده، پس رسول خدا(ص) خندید و هر زمان که اندوهگین می شد، می فرمود: کاش آن عرب بیابانی نزد ما می آمد!
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب ارنج نشده بود و ما به لجاجت برانکو باختیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
دادگاهی در فرانسه اقدام قانونی علیه رئیس حزب ملی این کشور را به دلیل انتشار تصاویر قربانیان داعش در توئیتر پیگیری می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
علی رغم بدعهدی های مکرر پاکستانی ها در تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان، اسلام آباد معتقد است که ایرانی ها دچار سوءتفاهم شدند و تلاش می کند ایران را از شکایت به دیوان بین المللی داوری ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
صادرات نفت ایران به آسیا در ماه ژانویه به حدود 1.70 میلیون بشکه در روز رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 3.3 درصد بیشتر است و بالاترین میزان از اکتبر 2017 به شمار می رود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: بسته سه ضلعی تدابیر بانک مرکزی برای مدیریت کوتاه مدت بازار ارز است و نمی توان آن را به معنی شکست بانک مرکزی در سیاست کاهش نرخ سود دانست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: در حال حاضر وضعیت منابع آبی در کشور مناسب نیست، چراکه براساس آمار، در 50 سال گذشته میزان بارندگی ها در پایین ترین سطح خود قرار دارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
البدیل نوشت: با نزدیک شدن سومین سال درگیریها در یمن، همچنان این کشور از بزرگترین بحران انسانی، قحطی و وبا رنج می برد و حملات ائتلاف سعودی موجب نابودی زیربناهای اصلی شهرهای یمن و کشته شدن حدود 10 هزار ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
مجسمه ای از هاروی واینستاین درست پیش از مراسم اسکار 2018 در بولوار هالیوود نصب شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کانبرا در پاسخ به اظهارات توهین آمیز 2سیاستمدار استرالیایی درمورد پناهجویان ایرانی دریک برنامه تلویزیونی با صدور بیانیه ای اعلام کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
یک مسئول آمریکایی در امور مبارزه با تروریسم تاکید کرد، گروه تروریستی داعش درحال بازیابی توان خود است و این امر به این معناست که نبرد با داعش پایان نیافته و در مرحله جدیدی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
کارشناسان می گویند،مشکل کمبود آب در ایران از سه عامل نشات می گیرد: کمبود بارندگی،مصرف بالا وتغییرات شرایط اقلیمی است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به جزییات طرح نوروزی وزارت بهداشت در زمینه نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و رستوران ها ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
تابلوی زنی با کلاه بره و لباس شطرنجی پابلو پیکاسو نقاش معروف در یک خانه حراج در لندن به مبلغ 70 میلیون دلار به فروش رفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
پرونده تصادف نفتکش ایرانی سانچی با کشتی فله بر چینی کریستال که ابهامات زیادی را به جا گذاشته، هنوز باز است و تا جعبه سیاه سانچی بازخوانی نشود و گزارش ربات ارزیابی که به محل غرق کشتی اعزام شده ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
فهرست نامزدهای اولیه جایزه ادبی والتر اسکات به عنوان مهم ترین جایزه رمان تاریخی اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به مسئله کارخانه رشت الکتریک ورود کرده و دو بار هم گزارشی را در این مورد تنظیم کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
تلاش امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش با عبور از بهمنی خطرناک برای رسیدن به لاشه هواپیمای تهران-یاسوج ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
فرماندار تهران با اشاره به بررسی افزایش قیمت بلیط مترو و طرح ترافیک 97 در شورای اسلامی شهر تهران، توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
شهردار تهران اعلام کرد که در روزهای پایانی سال تغییری در ساعات و محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد و شهرداری دست به اقداماتی نمی زند که برای مردم مشکل ایجاد شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: جریانی که بی حجابی و بدحجابی را تئوریزه می کند گناهش به مراتب بدتر از بی حجاب ها است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۴    
ولیعهد عربستان سعودی نامه ای را به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نوشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
رئیس گروه مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی درباره انتشار خبر وجود پنج میلیون معتاد به مصرف مشروبات الکلی در کشور گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
وزیر دفاع روسیه از موفقیت آمیز پایان یافتن برنامه آزمایشی ویژه هواپیماهای مدرن سوخوی-57 در آسمان سوریه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
هواداران پرسپولیسی حاضر در تمرین که از عملکرد تیم در دربی 86 ناراضی بودند در تمرین به شدت اعتراض کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با برشمردن زمینه های همکاری با بوسنی و هرزگوین گفت: ایران می تواند یک تامین کننده مطمئن انرژی برای این کشور باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش فقر در جامعه و برشمردن برخی علل این افزایش گفت: زندگی اشرافی مسولان در برخی ارکان اسلامی بیش از هرچیز به فقر دامن می زند و نمک بر زخم محرومان و مستضعفان خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
جلسه فوق العاده شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره غوطه شرقی امروز(جمعه) در ژنو برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: با اجرای رجیستری تا پایان پاییز امسال ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (جمعه) این تیم با هواداران معترض گفت و گو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این که نتوانستند با برد در داربی هشتاد و ششم پایتخت دل هواداران را شاد کند، ناراحت است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
تا کنون بیش از 41 نفر جان خود را به دلیل کاهش شدید دما در کشورهای اروپایی از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت در دربی نتوانست در تمرین امروز تیمش شرکت کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنگامی که شهرداری را منصوب می کنیم که از یک تیم هستیم، نباید برای گرفتن اطلاعات مشکلی وجود داشته باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
هواداران حاضر در محل تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس به شدت نسبت به شکست این تیم مقابل تیم فوتبال استقلال واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان اخیر رییس جمهور در مورد علوم دینی و اسلامی گفت: در هر دوره ای وقتی روسای جمهور در زمینه اجرایی تحت فشار قرار می گیرند، گریزی به صحرای کربلا می زنند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پیش از پایان سال اعلام وصول می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
ارتش ترکیه اعلام کرد، در درگیری های 24 ساعت گذشته در منطقه عفرین 8 سرباز این کشور کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
محققان کشورمان دریافتند که دارچین می تواند از افسردگی و اضطراب موش هایی که در معرض سرب بودند، جلوگیری کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
فردی که به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده جهت انجام عملیات بانکی، آن ها را فریب داده و پس از سرقت کارت عابربانک اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن ها می کرد دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
رکس تیلرسون قرار است طی هفته آتی به آفریقا سفر کند که این اولین سفر وی به این قاره به عنوان وزیر امور خارجه آمریکاست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند قیمت نفت امسال رشد مستمری خواهد داشت اما روند رشد آن به دلیل افزایش تولید شیل آمریکا در برابر محدودیت عرضه اوپک محدود خواهد ماند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان اعضای هیات علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی تا ساعت 8 صبح روز شنبه، 12 اسفندماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
غول نرم افزاری مایکروسافت 100 درصد از برق تولید پروژه انرژی خورشیدی 60 مگاواتی شرکت "سان سیپ" را به مدت 20 سال برای فعالیت های دیتای خود در سنگاپور خریداری خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
وزیر دفاع انگلیس تاکید کرد که روسیه مسیر تحریک و تشدید اوضاع را انتخاب کرده است و غرب باید هوشیار باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا از بارش باران در محورهای چهار استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
سی نفر در قالب 6تیم شامل یخ نوردان هلال احمر،تکاوران سپاه و ارتش و نیروهای زبده مردمی به ارتفاعات دنا اعزام شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
وینفرد شفر اعتقاد دارد جو دربی سبب می شود تیم ها آن کیفیت همیشگی را نداشته باشند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
پژوهشگران آلمانی ادعا می کنند احتمال دارد بازگرداندن سلول های مرده به زندگی، تا پنج دقیقه پس از مرگ ممکن باشد.
  • ۱