جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۴۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 اسفند 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 1 اسفند 1396 الف 2 اسفند 1396 الف 3 اسفند 1396 الف 4 اسفند 1396 الف 5 اسفند 1396 الف 6 اسفند 1396 الف 7 اسفند 1396 الف 8 اسفند 1396 الف 9 اسفند 1396 الف 10 اسفند 1396 الف 11 اسفند 1396 الف 12 اسفند 1396 الف 13 اسفند 1396 الف 14 اسفند 1396 الف 15 اسفند 1396 الف 16 اسفند 1396 الف 17 اسفند 1396 الف 18 اسفند 1396 الف 19 اسفند 1396 الف 20 اسفند 1396 الف 21 اسفند 1396 الف 22 اسفند 1396 الف 23 اسفند 1396 الف 24 اسفند 1396 الف 25 اسفند 1396 الف 26 اسفند 1396 الف 27 اسفند 1396 الف 28 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
احتمالا شما نیز در اینترنت، عباراتی نظیر بهترین مشاور خانواده ، بهترین روانشناس یا عبارتهای مشابه را جستجو کرده اید و به سایتهایی رسیده اید که در آن عده ای پیرامون این پرسش که مثلا بهترین روانشناس ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۲    
به گزارش الف کتاب، فارس به نقل از گاردین، فهرست نامزدهای اولیه جایزه من بوکر بین المللی اعلام شد. در این دوره نویسندگانی از تایوان گرفته تا عراق برای کسب جایزه 50 هزار پوندی من بوکر رقابت می کنند. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:عربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خبر بازداشت یکی از مدیران دولتی خراسان شمالی را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
ماموران گمرک 14 تن لوازم آتش بازی غیر قانونی را امروز توقیف کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۶    
نماینده کارگران گفت: طبق قانون کار، سبد معیشت کارگران برای حداقل زندگی 2 میلیون و 669 هزار و 800 تومان تعریف شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیش از 50 نماینده مجلس از قوه قضاییه خواسته اند تا هرچه سریعتر نسبت به 36 پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، اعلام نظر کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
روزنامه جوان نوشت: نمایش استیضاح با درگیر کردن چند روزه دولت و مجلس با نتیجه هیچ به پایان رسید. این سومین بار است که آخوندی استیضاح می شود و رای می آورد و با اقتدار بر ریل اولیه سوار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۹    
مدیرعامل شرکت مخابرات از ممنوعیت هرگونه عملیات برگردان در نوروز خبر داد و گفت: در صورت لزوم در مناطق با بار ترافیکی بالا، افزایش پهنای باند و راه اندازی سایت های سیار پیش بینی شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۹    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از برنامه ریزی برای رفع موانع واردات رسمی تبلت های سیم کارت خور به کشور در جهت رجیستری این کالا، خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۹    
مراسم چهارشنبه سوری در محله های مختلف تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۶    
هویت 10 مسافر هواپیمای ترکیه بعد از 24 ساعت، با آزمایش ژنتیک روی پیکر مسافران، احراز شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۶    
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره افزایش نرخ اظهار داشت: هر واحد بر اساس کیفیت خدمات و مواد مصرفی نرخ های پیشنهادی خود را به اتحادیه ارائه می دهد و برای هر واحد، نرخ های پیشنهادی کارشناسی می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۱    
علی کریمی مربی جوان سپیدرود رشت که ظهر امروز گفته بود با آپشن هایی که قرارداد کارلوس کی روش دارد ، باید مادام العمر در ایران بماند و خوش باشد ، متن قراردادش با سپیدرود را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۱    
علی کریمی مربی جوان سپیدرود رشت که ظهر امروز گفته بود با آپشن هایی که قرارداد کارلوس کی روش دارد ، باید مادام العمر در ایران بماند و خوش باشد ، متن قراردادش با سپیدرود را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۵    
سرمربی تیم ملی در صفحه اجتماعی اش در سوگ یک دوست نوشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
الغرافه در شب گلزنی مهاجم ایرانی اش مقابل الاهلی به تساوی رسید
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور خارجه برکنار شده آمریکا آخرین سخنرانی خود را به عنوان رییس دستگاه دیپلماسی ایالات متحده ایراد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۵    
برخی رسانه ها از ابهام در سرنوشت مذاکره 24 اسفند آمریکا با اروپا درباره برجام پس از عزل رکس تیلرسون خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
دعوای انگلیس و روسیه بر سر تعیین عامل مسموم شدن یک جاسوس سابق در خاک انگلیس، بالا گرفته و سخنگوی وزارت خارجه روسیه با ارسال هشداری جدی برای لندن، گفته که نباید با کشورش که یک قدرت اتمی است، اینگو
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که وزیر خارجه ایران به منظور شرکت در 2 نشست در باکو و آستانه فردا (چهارشنبه) راهی جمهوری آذربایجان شده و از آن جا به قزاقستان سفر می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
در بیانیه شورای هماهنگی تشکل های فرهنگی اجتماعی مشهد مقدس از احتمال آشوب دی ماه با سفر سفیر انگلیس به مشهد پرده برداشته شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۹    
انفجار مواد محترقه در زیرزمین منزلی در اصفهان، سبب قطع دست نوجوان 16 ساله افغانی و سوختگی 20 درصدی بدن او شد. این نوجوان در حال ساخت ترقه بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۴    
رسانه های عراقی از حمله مسلحانه به تیم امنیتی ویژه نخست وزیری عراق در شهرستان سامراء خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۳    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از پایان یک گروگان گیری در کمتر از 15 دقیقه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
ژنرال جوزف ووتل، فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا بیانیه ای در کمیته نیرو های مسلح مجلس سنا درباره جایگاه فرماندهی مرکزی آمریکا صادر و در آن اتهامات این کشور علیه ایران را تکرار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: معاینه ظاهری و آزمایش DNA از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری انجام شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
منابع انگلیسی عصر سه شنبه گزارش دادند فردی روس تبار به نام نیکولای گلاشکوف و از منتقدان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که در سال های اخیر در انگلیس ساکن بوده ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
ایالات متحده آمریکا در حال ساخت بزرگترین پایگاه نظامی خود در عراق است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
رئیس پلیس پایتخت گفت: علیرغم شلوغ کاری شبکه های معاند و توهمات گرداندگان این شبکه ها خوشبختانه کوچکترین ناامنی در تهران گزارش نشده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
تیلرسون امروز در حالی از کار بر کنار شد که هفته گذشته رسانه های غربی از فشار یک تاجر مرتبط با امارات متحده عربی بر ترامپ برای تغییر وزیر خارجه آمریکا خبر داده بودند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
نشست تعیین دستمزد سال 97 کارگران باز هم بدون اعلام درصد تغییر مزد سال آینده پایان یافت و ادامه بررسی مزد به روز پنج شنبه با حضور وزرای اقتصاد و صنعت موکول شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
سرمربی پرسپولیس از پیروزی مقابل الوصل امارات صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دو اخطاره و محروم شد تا در دیدار مقابل نسف قارشی ازبکستان غایب باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
رئیس پلیس تهران از استقرار پلیس در 600 نقطه تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
حمید بقایی جهت اجرای حکم صادره به زندان معرفی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا رکس تیلرسون را از سمت وزارت خارجه برکنار کرد. او طی توئیتی از تغییر وزیر خارجه این کشور و رئیس سیا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکر شفاهی گفت: ما در یک ماه گذشته دو سوال از رئیس جمهور داشتیم یک سوال در مورد موسسات مالی که 180 نماینده این سوال را امضا کرده بودند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
مسکو هشدار داد که به حملات آمریکا به مواضع دولت سوریه واکنش نشان خواهد داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
معاون دیپلماسی عمومی تیلرسون که با رسانه ها در خصوص اخراج توئیتری رئیسش توسط ترامپ و بی اطلاعی وزیر خارجه سابق آمریکا از علت برکناری اش مصاحبه کرده بود، از سمت خود برکنار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار در بالکن یک منزل مسکونی در خیابان اردستانی کرج خبرداد و گفت: در اثر این حادثه یک پسر و دختر زیر 20 سال دچار مصدومیت شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اینکه تیمش در دیدار مقابل الجزیره امارات به پیروزی نرسیده است، ابراز تاسف کرد و به انتقاد از عملکرد داور این بازی پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
مدیر ستاد آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه مزاحمت های تلفنی برای سازمان آتش نشانی 50 درصد کاهش یافته است، گفت: در چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته اعزام نیرو کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الوصل امارات به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز سه شنبه با انتشار پیامی در توئیتر، رکس تیلرسون را نخستین وزیر خارجه ای خواند که با یک توئیت برکنار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا فردی را به عنوان وزیر خارجه این کشور منصوب کرده که شاید بتوان مهمترین ویژگی اش را ارتباط نزدیک با تل آویو و خصومت آشکار با ایران دانست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
وکیل حمید بقایی از بازداشت موکل خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
عضو هیات رئیسه مجلس از وضعیت سوال از رئیس جمهور در هیات رئیسه خبر داد و گفت: دولت 40 امضا از آخرین سوال از رئیس جمهور را پس گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
نماینده مردم قم در مجلس مراجعه دولت به نمایندگان برای دریافت انصراف از سوال رییس جمهور را خلاف دانست و رییس مجلس نیز بر پیگیری این موضوع در هیات رییسه مجلس تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: سلاح برتر نیروهای مبارز و دین دار سپاه و بسیج است که باید با روحانیت ارتباط تنگاتنگی داشته و همراه روحانیت باشند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون برخی شایعات در مورد زمان طرح استیضاح سه وزیر برای جلوگیری از طرح سوال از رئیس جمهور توضیح داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
نایب رئیس مجلس گفت که آرا استیضاح علی ربیعی شش بار بازشماری شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
تیم های الوصل امارات و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:45 امروز (سه شنبه) در امارات روبروی هم قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
پرواز شماره 3323 تهران- رامسر که با 3 ساعت تاخیر فرودگاه مهرآباد را ترک کرد پس از کمتر از یک ساعت و پرواز روی آسمان رامسر دوباره به تهران بازگشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
تحلیلگر مسائل آمریکا با اشاره به تغییرات اخیر در دولت آمریکا و برکناری تیلرسون و جایگزینی پومپئو و انتصاب هاسپل به عنوان رئیس سیا گفت: با این تصمیمات کابینه ترامپ به سوی رادیکال تر ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر کسی استیضاح را امضا می کند باید تا آخر پای امضایش بایستد. عدم ثبات در تصمیم گیری برای مجلس خوب نیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۰    
هزینه سبد معیشت کارگران پس از چندین جلسه بحث و تبادل نظر در کارگروه تعیین مزد 26.698.027 ریال تعیین شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
چهارشنبه سوری امسال نیز حوادث تلخی را رقم زد، حوادثی که گرچه نسبت به سالهای قبل کاهش داشت اما بسیار تلخ و دلخراش بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
22 بازیکن برای دیدار برابر سیرالئون به تیم ملی دعوت شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
دو دختر که هوادار تراکتورسازی هستند قصد داشتند وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شوند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که اخلالگران و افرادی که نظم و امنیت و آرامش پایتخت را خدشه دار کنند، تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
با آغاز چهارشنبه سوری و خطرات پیش رو ناشی از سوختگی صلاح دانستیم چند راهکار ساده برای درمان سوختگی های جزئی به نقل از فوت و فن به شما خوانندگان عزیز آموزش دهیم ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
ورود یک دستگاه خودروی گرانقیمت (Ferrari F430) به خیابان های تهران با پلاک گذرموقت را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
مایک پامپئو در پی انتصاب به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا از سوی دونالد ترامپ بیانیه ای منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
تراکتورسازی بعد از 347 دقیقه موفق به گلزنی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
رییس جمهوری آمریکا گفت که تصمیم برکناری وزیر امور خارجه را به تنهایی اتخاذ کرده است و از موافقت وی با توافق هسته ای ایران به عنوان یکی از دلایل اصلی اخذ این تصمیم یاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
نماینده ایران با وجود حملات زیاد موفق نشد الجزیره را شکست دهد و به تساوی رضایت داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
نمایندگان مجلس با رای اعتماد مجدد به عباس آخوندی مجددا او را در وزارت راه و شهرسازی ابقا کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
بیشترین تعداد مصدومین چهارشنبه آخرسال طی 22 روز در تهران با 77 نفر، آذربایجان غربی با 52 نفر و آذربایجان شرقی با 38 نفر ثبت شده است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا در جایگاهی نیست که برای برجام شرط تعیین کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت الله آقای حاج نصرالله شاه آبادی پیام تسلیتی صادر کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
مرد جوان خوردوی پدر زن سابقش را به آتش کشید و از محل حادثه متواری شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
جلسه علنی مجلس در نوبت عصر امروز با حاشیه های همراه بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال روز سه شنبه اعلان کرد که جان مک انتی دستیار شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از برکنار شدن از مقام خود، دقایقی پیش به بیرون از کاخ سفید اخراج شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تخریب بخش هایی از یک واحد مسکونی در پی انفجار نارنجک دست ساز خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۹    
وزیر راه در ابتدای دولت دوازدهم، موجودی حساب بانکی خودش و دخترش را چقدر اعلام کرده بود؟ آخوندی در جلسه استیضاح : پدر بزرگم وصیت کرده که لباس مرتب بپوشم ولی اینکه نشانه ثروتمندی نیست
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
جمعی از متقاضیان سوال از رییس جمهور در جایگاه هیات رییسه مجلس تحصن کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی اورژانس کشور به تشریح آمار مصدومین و فوتی حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه آخر سال پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
یکی از حاشیه های جلسه استیضاح وزیر کار و تعاون رایی بود که کمی دیر به دست ناظران شمارش آرا رسید که شبهاتی را برانگیخت خانم سیاوشی در مورد این موضوع توضیح می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان،نایب رییس مجلس از ساعت 14سه شنبه؛ بیست و دوم اسفند برای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه این همه بی تدبیری در عملکرد یک وزیر در شان ملت نیست و نباید به ایشان اجازه ادامه کار داد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد مایک پومپئو رئیس کنونی آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) از این پس به عنوان وزیر خارجه این کشور فعالیت می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
فرمانده کل سپاه گفت: قدرت دفاعی بی نظیر بازدارنده نظام به ویژه در عرصه موشکی یکی دیگر از عوامل غلبه جبهه مقاومت است که باید با همه توان نسبت به حفظ و ارتقای این توانمندی بکوشیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
علی ربیعی ظهر امروز در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره شایعاتی که مربوط به قیمت خانه او بود، سخن گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
استفاده از مواد محترقه در شب چهارشنبه سوری باعث به وجود آمدن حوادث ناگواری می شود که آثار آن برای همیشه همراه حادثه دیدگان می ماند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت جاده ها، گفت که جاده های کشور به قتلگاه مردم تبدیل شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم بندرعباس گفت: در جاده های استان هرمزگان سالانه 6000 نفر جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
عضو شورای شهر تهران از نامگذاری خیابانی به نام مهندس مهدی بازرگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدیدی درباره نشست مناقشه برانگیز میان یکی از حامیان مالی اصلی ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری و یک الیگارش روسی که در ژانویه 2017 در جزایر سیشل برگزار شد را فاش کرده است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
وزیر اقتصاد از افتتاح کارخانه خودروسازی ایرانی در کشور آذربایجان همزمان با سفر رئیس جمهور به این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی حادثه کشتی سانچی گفت: اطلاعات جعبه سیاه این کشتی بازخوانی شده و در جلسات آینده کمیته بررسی سوانح، علت این حادثه مشخص و اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
محمود واعظی تاکید کرد: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
ستاره های جهان فوتبال از طریق کفش هایی که در مسابقه ها به پا می کنند مبلغ قابل توجهی را کسب می کنند.