پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۴۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۱    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به تصمیم برای توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۱    
مرجان 28 ساله که ازدواج کوتاه مدتی را تجربه کرده و در دوران عقد به آن خاتمه داده است...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۵    
نوشیدنی های رژیمی چندان سالم نیستند و به بدن صدمه می زنند. محققان، شیرین کننده های مصنوعی مانند اسپارتام را برای بدن مضر دانسته و آنها را مسئول چاقی و ابتلا به دیابت می دانند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۴۷    
بی شک استفاده از وسایل ایمنی در زندگی روزمره، از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و البته استفاده نکردن از آن ها می تواند گا ها صدمات غیر قابل جبرانی به بار برساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
روز ششم اردیبهشت سالروز کشته شدن عطار نیشابوری است.شاعری که ادیبان می گویند از به نسبت بقیه شعرا اطلاعات کمتری از خود و او زندگی اش در دسترس است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
مراسم بزرگداشت سالگرد عملیات غرورآفرین( بازی دراز )با حضور سردار مهدی ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در بقعه احمدبن اسحاق شهر سرپل ذهاب برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
نهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو که روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد. 19 هزار دانش آموز مقطع متوسطه سراسر کشور در این المپیاد شرکت کرده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۵    
در سال 1396 واردات کالای ایران از انگلستان 168 درصد و از فرانسه 85 درصد نسبت به سال 1395 افزایش پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
معاون دادستان کل کشور با اشاره به تدوین دستورالعمل حقوق عامه، از تعیین معاون ویژه در دادسراهای سراسر کشور برای پیگیری حقوق عامه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
معاون ادبی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از چاپ کتاب زندگی نامه جانباز لرستانی سید نورخدا موسوی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۸    
روز سه شنبه مجلس میزبان وزیر اقتصاد، قائم مقام بانک مرکزی و برخی مسئولان دیگر بود تا روند واگذاری اموال مازاد بانک ها را بررسی کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با تشریح برخی دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: کدامیک از کشور های منطقه با این همه موانع و این همه ایجاد مشکل توانسته اند تا این میزان پیشرفت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: مردم دشواری های اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل کردند، اما همین مردم، اختلاس ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
در زمینه ماموریت امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در سفر به واشنگتن، برای قانع کردن همتای امریکایی اش برای ماندن در برجام بسیار گفته و نوشته شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
همانطور که وزارت خارجه لبنان کرده بود، امروز (جمعه) درهای مراکز رای گیری به روی لبنانی های مقیم 6 کشور عربی باز شد تا مرحله اول روند اخذ رای انتخابات پارلمانی آغاز شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۳    
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درحالی به کار خود پایان داد که بسیاری از جوایز اصلی جشنواره را هنرمندان خارجی دریافت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۲    
یادگار امام گفت: دینداران وقتی تصدی امر دنیای مردم کردند، اگر در تصدی گری ناموفق بودند مردم را از دین برمی گردانند. وقتی دینداران تصدی دنیا می کنند باید دنیا را بهتر از بی دینان بسازند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۴    
کارلوس کی روش به انتشار یک شایعه کثیف در رسانه های پرتغالی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۵    
مشخص نیست واردات بنزین در حالی که در بودجه سال 97 ردیف مالی برای آن تصویب نشده، با چه مجوزی در حال انجام است و منابع مالی آن از چه محلی تامین می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۴:۴۴    
در فروردین ماه سال 1397 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به 55.3 میلیون ریال رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 29.5 درصد افزایش نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۴:۲۸    
طی یکی دو سال اخیر بارها از زبان برخی مسئولان شنیده ایم که تلگرام اشتغال زایی کرده است، در این گزارش ابعاد پنهان این ادعا را واکاوی کرده ایم تا مشخص شود، تلگرام بیشتر اشتغال زایی کرده یا اشتغال زدایی؟
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۴:۱۲    
به ایستگاه پایانی لیگ برتر رسیده ایم، جایی که قهرمان لیگ و تیم های سقوط کننده مشخص شده اند و تنها رقابت برای جایگاه دومی است که کمی نگاه ها را به خود جلب می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۲:۴۶    
افشای اسنادی درباره بی. بی. سی نشان می دهد شبکه سلطنتی انگلستان برای چندین دهه تمامی متقاضیان شغل در این رسانه را با مکانیسم سازمان اطلاعات داخلی این کشور بررسی کرده و برایشان تشکیل پرونده می داده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۲:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که در صورتی که ایالات متحده آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شود، تهران نیز از معاهده منع اشاعه هسته ای (ان.پی.تی) خارج خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۲    
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شامگاه پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397 با معرفی فیلم های برگزیدگان در تالار وحدت به کار خود پایان داد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز پنجشنبه با املی ثورنبری وزیر کابینه در سایه انگلیس دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خشن گفت: جسد پسر بچه 10 ساله ای که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید کشف و پرونده در دست بررسی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر و به مشخصات زیر حوالی نجف شهر در استان کرمان را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
محسن ربیع خواه می گوید کار پرسپولیس در قبال خود را تا ابد از یاد نمی برد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
هدر نوئرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، مایک پمپئو وزیر جدید خارجه این کشور هفته آینده از عربستان، اردن و اسرائیل دیدن می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۸    
همان طور که می دانید کافئین موجود در نوشابه های قندی و گازدار باعث می شود که پس از یک مدت کوتاهی به آن عادت کنیم از این رو شما باید به فکر برطرف کردن نیاز این ماده در بدن باشید بی شک یکی از بهترین ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سکوت فرهنگی در کشور باید شکسته شود ، گفت: این مهم به سهم خود موجب بروز مشکلاتی در حوزه آسیب های اجتماعی شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که ماموران این سازمان 12 عضو گروه تروریستی داعش و 14 همدست آنها را کشتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تصاویری را نمایش داد که به ادعای او متعلق به پهپادی ایرانی است که مجهز به سلاحی تهاجمی برای تهدید رژیم اشغالگر قدس بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۵    
رهبر کره شمالی برای شرکت در اجلاس سران دو کره روز جمعه با پای پیاده از مرز عبور می کند و وارد خاک کره جنوبی می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
هوندا و شریک چینی اش GAC در نمایشگاه پکن با یک سورپرایز حاضر شدند و از برند جدید به نام اوروس رونمایی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۳    
رامبد جوان کارگردان و بازیگر سینما که امشب (پنجشنبه ششم اردیبهشت) اجرای مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را برعهده داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۱    
دادستان های فدرال آمریکا یک زن را به مشارکت در انتقال قطعات هواپیما به ایران متهم و وی را بازداشت کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۲    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره شایعه سقوط پدیده به دسته اول با حکم فیفا اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
معاون رئیس جمهور ایجاد داعش را تلاش برای مخدوش کردن اسلام نزد جهانیان خواند و گفت: ما برای ایستادگی مقابل استکبار رجایی ها ، باهنرها، بهشتی و 72 تن دادیم و تاریخ این ایستادگی را دستاورد بزرگی می داند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل همان ابتدای انقلاب چند گروه خاص مثل سپاه و کمیته امداد را تشکیل داد، گفت: اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۴    
ایران با بیش از 20 میلیون نفر کاربر در اینستاگرام، رتبه هفتم استفاده از این شبکه اجتماعی را در دنیا دارد و کاربران اینترنت هم در سال 96 بیش از 56 میلیون نفر بوده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
مجلس سنای آمریکا صلاحیت مایک پامپئو برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
برگزیدگان سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش های مختلف معرفی شده و جوایز خود را در اختتامیه جشنواره دریافت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل یک پسر جوان 21 ساله در ابهر خبر داد و عامل آن را درگیری لفظی ساده دو جوان عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
امروز در بازار های جهانی قیمت طلا تحت تاثیر افزایش قیمت دلار به کمترین میزان سه و نیم ماه گذشته رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
باشگاه رئال مادرید گزینه ای را برای جایگزینی صلاح در صورت شکست مذاکراتش با لیورپول درنظر گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: خیلی ها خشم و طمع دارند که شورای شهر تهران را به عنوان مجموعه ای ناموفق جلوه دهند؛ باید پا روی این طمع بگذارید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
بعد از پرسپولیسی ها ، در اصفهان این بار هواداران عاشق استقلال این بار بازیکنان محبوب شان را زیر دست و پا له کردند!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
رسانه های انگلیسی به نقل از منابع کاخ سفید اعلام کردند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا 22 تیرماه به لندن سفر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۲    
وزیر دفاع آمریکا در نشستی در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گفت رئیس جمهور این کشور تصمیمی برای خروج از برجام نگرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۲    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به ارتباط مسائل اجتماعی به هم و در هم تنیدگی آن با مسائل اقتصادی اظهار داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۸    
در یک شب جذاب و به یادماندنی در باواریا، رئال مادرید، بازی 1-0 باخته را با پیروزی 2-1 عوض کرد و توانست نیمی از راه صعود را پشت سر بگذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با همتایان روس و پاکستانی خود درخصوص تشکیل کنفرانس امنیتی مشترک با حضور سایر کشورهای منطقه به توافق رسیده و طرف ها ساز و کارهای آن را مشخص کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۳    
شورای اروپا امروز پنجشنبه تحریم تسلیحاتی خود علیه میانمار را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۱    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز پنج شنبه در نشست شورای امنیت ملل متحد با موضوع وضعیت خاورمیانه به خصوص فلسطین، بار دیگر تلاش کرد بحث را سمت ایران منحرف کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۷    
هواپیمای حامل اعضای تیم فوتبال پدیده امروز 2 بار موفق به فرود در فرودگاه تبریز نشد و به همین علت شاگردان مهاجری لحظات سختی را سپری کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اصلاح بانک ها و ارزش تولید و ثبات ارز در دستور کار قرار گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
یکی از بازیگران سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۹    
وزیر نیرو با اشاره به کاهش بارندگی های کشور، گفت: امسال خشک ترین سال در نیم قرن اخیر را تجربه کردیم و لازم است در همه بخش ها و خصوصا صنعت و کشاورزی به شیوه مصرف توجه ویژه ای شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
روزنامه تایمز چاپ لندن روز پنجشنبه در یادداشتی با محور برجام نوشت: این توافق برخلاف ادعای ترامپ کار می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
براثر برخورد قطار با اتوبوس حامل کودکان دبستانی در شهر کوشی نگر در ایالت اوتار پرادش در شمال هند 13 کودک کشته و هشت نفر دیگر مجروح شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
حجم معاملات مسکن شهر تهران فروردین امسال در مقایسه با ماه پیش از آن و مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 59 و 6.3 درصد کاهش پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
رییس جمهوری آمریکا گفت که سه یا چهار تاریخ و 5 مکان برای برگزاری دیدار با رهبر کره شمالی مورد بررسی قرار داشته و به زودی زمان و مکان نهایی مشخص می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
محققان دانشگاه آیندهوون در هلند رباتی را ساختند که قادر است جمجمه انسان را با دقت بالا و بدون آسیب زدن به اعصاب و رگ های اصلی سوراخ کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مشاور وزیر نیرو در امور راهبردی و توسعه پایدار 'طرح انتقال آب از دریای عمان به مشهد' را خیال پردازانه توصیف و بیان کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان تاکید کرد که دانشگاه ها نباید افراد میزنشین برای جامعه تربیت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز پنج شنبه قیمت انواع سکه افزایش یافت و نرخ یورو به 6825 تومان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
گزینه ترامپ برای احراز پست وزارت امور کهنه سربازان آمریکا به دنبال انتشار شایعاتی که عملکرد حرفه ای وی را زیر سوال می برد، انصراف داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۹    
آیت االه نوری همدانی با بیان اینکه دیرکردی که بانک ها اخذ می کنند، حرام است، گفت: این دیرکردها موجب تعطیلی برخی کارخانه ها شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
محمد خواجه آصف وزیر خارجه پاکستان به اتهام پولشویی به صورت مادام العمر از حضور در پارلمان این کشور منع شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
براساس آمار انجمن واردکنندگان برنج کشور، اکنون 63 درصد از اقشار مختلف جامعه برنج خارجی مصرف می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی با بیان اینکه ناتو بر لزوم اجرای کامل برجام تاکید داشته است، ایران را به ایجاد بی ثباتی در منطقه متهم کرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
سرمربی سایپا نسبت به شایعه پیوستن مهاجم تیمش به استقلال واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
امروز در بازارهای جهانی، قیمت نفت برنت 53 سنت افزایش یافت و بشکه ای 74 دلار و 53 سنت به فروش رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
رئیس جمهور تاجر مآب آمریکا برای راضی کردن عربستان به لشکر کشی به سوریه، دست به دامن ائتلاف ناتو شده و از طریق آن در باغ سبز به ریاض نشان داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر باندبازی ها در شورای شهر ادامه پیدا کند، سرخوردگی، یاس و ناامیدی از اوضاع در جامعه پیش می آید که خطری نهفته محسوب می شود و به شکل های نامناسب ممکن است بروز کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۴    
قیمت طلا در بازار جهانی پس از اینکه در معاملات روز گذشته به پایین ترین سطح در پنج هفته اخیر سقوط کرد، روز پنجشنبه تحت تاثیر قوی ماندن دلار، تغییر چندانی نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۱    
رییس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به آسیب هایی که مصرف الکل به بیماران مبتلا به هپاتیت سی وارد می کند، گفت: در بیماران مبتلا به هپاتیت مزمن سی که الکل می نوشند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه هیات دولت در مورد تعیین افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 را تخلف قانونی دانست و گفت که این مصوبه با قانون بودجه سال 97 که از سوی دولت ابلاغ شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از قتل یک زن و خودکشی شوهر وی در اهواز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل ونقل است. این سوال برای خیلی از دست اندرکاران سوانح رانندگی به وجود آمده است که چرا با وجود آمادگی دستگاه های اجرائی و صرف بودجه و امکانات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
در این کتاب اگرچه به مفهوم زمان و تاریخ آن پرداخته شده اما از بحث های پیچیده و خشک فلسفی خبری نیست. بحث زمان به شکلی بسیار ملموس در متن خود زندگی بررسی شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مجلس موافقت خود را با طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد. این طرح مجموعه ای از اقدامات را در قالب یک ماده واحده ارائه می کند و مجموعه ای از تصمیمات را به ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
کاخ سفید روزهای شلوغی را سپری می کند. بعد از سفر مکرون به آمریکا حالا نوبت یکی دیگر از رهبران اروپایی است که راهی واشنگتن شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در اطراف محل های برگزاری کنکور کارشناسی ارشد خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: ترافیک در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج قزوین، از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس نیمه سنگین است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان ضمن اشاره به دستگیری نامادری کودکان خشونت دیده ماهشهری، از پرداخت امداد ماهیانه و تامین هزینه های تحصیل آنها از سوی بهزیستی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
زن و شوهری که پس از سرقت کارت های عابربانک افراد و اطلاع پیدا کردن از رمز کارت این افراد اقدام به برداشت وجوهات داخل حسابشان کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
دو برادر که برای سرقت طلاجات یک خانم در منطقه باقرشهر او را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با یک روزنامه سعودی، تهران را تهدید کرد که در صورت حمله به مرکز سیاسی این رژیم، به تهران حمله می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
در حالی که پیش از این رسانه های غربی از کاهش 15.7 درصدی خرید نفت هند از ایران خبر داده بودند اما ایران این ادعاها را رد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
یک مقام آلمانی با بیان اینکه برلین خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران است، گفت ماکرون رئیس جمهور فرانسه معتقد است که همزمان با حفظ برجام، باید عناصر تازه ای به آن افزود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتشار تصاویر ساختگی پاره کردن نامه های مردمی به رییس جمهوری در فضای مجازی بی اخلاقی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
با استعفای محمد علی نجفی از سمت شهرداری و طولانی شدن روند انتخاب شهردار جدید، با بحث و جدل هایی در صحنه رسانه ای کشور همراه شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور از عدم تحقق تعهدات پاول دورف خبر داد و گفت که لغو مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام به این دلیل بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
ًمشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه آمریکا از برجام خارج شوند ما نیز خارج می شویم گفت: ایران حاضر نیست که برجامی را که به ضررش باشد قبول کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ هستیم اما دست برتر را داریم ، چراکه ما خطوط نگرانی دشمنان را کشف کردیم ،هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می کشانیم.
  • ۱