جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۵۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 2 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۷:۰۲    
روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه نوشت:
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۶    
فیلم سینمایی جان دار با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۷    
سفر اخیر مایک پمپئو وزیر جدید امور خارجه آمریکا ( رئیس سابق سازمان سیا ) به منطقه خارومیانه با هدف ایجاد ائتلاف ضد ایرانی در منطقه و جهان انجام شد و نتیجه آن در سخنرانی وی در مرکز مطالعاتی هریتیچ ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۴    
امام جمعه فقید ارومیه محل اختفای پسرش را که کمونیست و به فدائیان خلق پیوسته بود، به نیروهای امنیتی لو می دهد تا او را دستگیر کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۲    
سرپرست واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مضررات مصرف زاج سفید و مردار سنگ یا همان سنگ مرداب پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۷    
قرار است نحوه محاسبه مستمری دوران بازنشستگی بیمه شدگان تامین اجتماعی، دوباره دستخوش تغییر شود به طوری که با تصویب طرح جدید ملاک تعیین مستمری بازنشستگی دیگر 2 سال پایانی کار نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۷    
نمایندگان کنگره آمریکا در تلاش برای تصویب طرحی هستند تا با قانون انسداد اتحادیه اروپا برای حمایت از شرکت های اروپایی دارای روابط تجاری با ایران مقابله کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۷    
در آینده ای دور اسکناس حذف خواهد شد و این ارزهای مجازی است که در نقل وانتقال ها به کار خواهد آمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۷    
فراکسیون امید هرچند وزن چندانی در مجلس ندارند اما برای چانه زنی و امتیازگیری می گویند به لاریجانی برای ریاست مجلس رای نخواهند داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۵    
لیر ترکیه ظرف یک ماه گذشته 20 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده است. لیر در هفته جاری 9 درصد تضعیف شده که نزدیک به 7 درصد آن به افت روزهای سه شنبه و چهارشنبه مربوط می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۶    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: مشاوران املاک، نوسانات ارز و بی ثباتی اقتصادی باعث نابسامانی بازار مسکن شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۹    
وقوع سیل در روستای ترک مزرعه لواسانات تهران خساراتی به این منطقه وارد و یک نفر مفقود و دو نفر مصدوم بر جای گذاشته است.عکاس: امین دیهیم/میزان
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۵    
تعطیلات آخر این هفته (سوم و چهارم اردیبهشت)، شبکه های مختلف سیما شاهد پخش 17 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۴    
سازندگان انیمیشن دیرین دیرین در یکی از قسمت های این انیمیشن، نشان داده اند ارزش سهام و نحوه سقوط سهام به چه صورت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۰    
کیهان در ستون گفت و شنود امروز نوشت: گفت: سخنگوی دولت گفته است دوتابعیتی ها مهره های دولت بودند برای دور زدن تحریم ها، ولی متاسفانه این مهره ها را سوزاندند! ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خصوص بازار زعفران دو چالش بزرگ داریم که در تلاش هستیم با همکاری بورس کالای ایران تا حدود زیادی این دوچالش را برطرف کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تا سقف یک میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۵    
دونالد ترامپ که به توصیه تیم امنیتی خود از دو گوشی آیفون استفاده می کند، حاضر نیست آن ها را برای چک امنیتی به کارشناسان بدهد چراکه این کار را ناخوشایند می داند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: آزمایش های غربالگری بیماری های خاص تحت پوشش بیمه سلامت باید در چهار ماه اول بارداری انجام شود تا مشکلی برای سقط وجود نداشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۰    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: کارگروه بررسی حادثه پلاسکو پس از تحقیقات گسترده، نظرات خود را در قالب 3 هزار صفحه اعلام کرد و در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مراسم هفتمین روز درگذشت زنده یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر عصر امروز چهارشنبه دوم خرداد ماه با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی و همکاران مرحوم افشار در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۳    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تایید فوت دانش آموز تیزهوش مازندرانی در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری بر اثر ایست قلبی گفت: این دانش آموز در مدرسه فوت نکرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۹    
بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه پنج بندی، پل ارتباطی فعالان تجاری با صرافی های غیربانکی را ایجاد کرد و به انحصار تامین ارز توسط بانک ها پایان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۸    
کارنامه معاملات مسکن در میانه بهار، از افزایش قیمت ها تحت تاثیر سه عامل خبر می دهد. اطلاعات آماری دفتر اقتصاد مسکن از آنچه در اردیبهشت امسال در معاملات املاک شهر تهران رقم خورد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۵    
غیبت بیش از یک ماهه ولیعهد سعودی حرف و حدیث ها را درباره وضعیت او تشدید کرده و کاربران عربستانی شبکه های اجتماعی معتقدند تنها حضور ولیعهد در یک برنامه زنده تلویزیونی می تواند به شایعات درباره او ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۷    
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۳:۵۸    
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با شعار قرآن، چلچراغ هدایت از 30 اردیبهشت افتتاح و به مدت 17 روز تا تاریخ 14 خرداد ماه، در مصلی تهران میزبان علاقمندان خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۱:۱۵    
رئیس جمهور گفت: در طول 40 سال گذشته مردم آزمایش خود را به خوبی پس داده اند و در همه فراز و نشیب ها از نظام، انقلاب، کشور و منافع ملی حراست کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۷    
منابع خبری در فرانسه اعلام کردند، سفر نخست وزیر این کشور به سرزمین های اشغالی به دلیل مسائل مربوط به سیاست داخلی و برنامه کاری وی لغو شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۷    
جیمز کومی در توییتی، اعلام کرد حمله ترامپ به اف بی آی و متهم کردن کارکنان اداره تحقیقات فدرال آمریکا به نفوذ در ستاد انتخاباتی اش آسیب های جبران ناپذیری به این کشور وارد خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: روند عادی سوخت رسانی در همه نقاط کشور ادامه دارد و مشکلی بابت تامین و عرضه سوخت نداریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۴    
اتحادیه عرب در واکنش به تصمیم گواتمالا برای انتقال سفارتش به قدس اشغالی، هر گونه تعامل با این کشور را به حال تعلیق درآورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۰    
باشگاه ذوب آهن امید نمازی زاده را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: در جلسه کمیسیون مشترک برجام (جمعه) دربار سرنوشت برجام رایزنی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی 2 همگروه تیم تحت هدایتش را شانس اصلی قهرمانی جام جهانی عنوان کرد که از عزم خود و شاگردانش برای صعود از گروه B خبر داد؛ گروهی که فقط دو تیم از آن صعود می کنند
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تیمی از آموزش و پرورش و پلیس فتا مشغول بررسی صحت و سقم لو رفتن سوالات امتحان نهایی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۱    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوری های پزشکی استان کرمانشاه از خودکشی نافرجام دو خواهر دانشجو در محل یکی از دانشگاه های استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۲    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده اند وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا برای ترتیب دادن گفت وگو بین رئیس جمهور اوکراین با ترامپ دست کم 400 هزار دلار وجه دریافت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه آلمان که برای رایزنی درباره برجام به آمریکا سفر کرده گفته است موضع کشور های اروپایی درباره برجام تغییر نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۹    
طی حکمی از سوی محمد علی افشانی شهردار جدید تهران، مدیر کل حراست شهرداری تهران تغییر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۶    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اصلاحات عربستان به خوبی پیش می روند و از دولت خواست که همراه با بالا رفتن قیمت نفت، هزینه کرد های خود را افزایش ندهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۱    
روز چهارشنبه، پس از اعلام افزایش غافل گیرکننده میزان ذخایز نفت خام و بنزین آمریکا، علی رغم تقاضای بالا، بنچ مارک های نفت سقوط کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طی کلیپی که در فضای مجازی درباره امضای پس گرفته شده توسط نمایندگان در سوال از رئیس جمهور پخش شده است سخنان بنده را در این رابطه تقطیع و وصله و پینه کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: هفته آینده درباره نشست مشترک من با رهبر کره شمالی چیزهائی را خواهیم دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۶    
مجری و مدیحه سرای برنامه های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۸    
امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه برخی جریان های سیاسی به دنبال پیامبر ستیزی در جامعه هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شکی نیست آحاد مسئولین در دستگاه های مختلف به ویژه دولت محترم و سکانداران سیاست خارجی کشور در معرض یک آزمون حساس و بزرگ تاریخی قرار گرفته اند که آیندگان آن را مورد قضاوت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، با اشاره به دشمنی مبنایی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۴    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اخراج دیپلمات های این کشور از کاراکاس تهدید کرد: ونزوئلا با واکنش سریع واشنگتن مواجه می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۵    
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری عصر چهارشنبه 02 خرداد 1397 با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۱    
نزاع و درگیری بر سر چرای گوسفندان روستای 'قبه' در مراتع روستای 'خالدار' این شهرستان به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر منجر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۰    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید رقبای ما باید بدانند که ما به هیچ وجه حریف آسانی برای آنها نیستیم و زندگی را برای آنها سخت می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۰    
پس از رایزنی های مختلف در نهایت دادگاه CAS نظر مساعد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از یک پایگاه هوایی از مواضع وزیر خارجه آمریکا علیه ایران قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۵    
به نظر می رسد جانشین بوفون از باشگاه جنوا راهی تورین خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۶    
کنسولگری ایران در شهر سلیمانیه عراق هرگونه خبری در خصوص پناهندگی یک دیپلمات ایرانی به آمریکا را قویا تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: نیروهای پاکستانی می توانند برای آزادی مرزبان ربوده شده ایرانی در مرز پاکستان به ما کمک کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۸    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۴    
این اثر مجموعه ای از تاملاتی فلسفی است اما نه از جنس فلسفه مدرسی و یا حتی دانشگاهی. این تاملات فلسفی معطوف به نقد فرهنگ بورژوازی است در همه زمینه ها و در همه ابعاد آن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۴    
ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به آحاد ملت غیور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان کفرستیز ارتش، سپاه و بسیج مردمی تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۵    
اعسار از هزینه دادرسی از یک سو حقی قانونی و فرصتی منطقی است که قانون گذار برای دادخواست دهندگان فاقد تمکن مالی پیش بینی کرده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۵    
محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصلاح طلب، معتقد است وقتی اصلاح طلبان به بازی قدرت می رسند، کارکرد آنها خیلی با آن گروهی که به آنها نقد مطرح کرده و آنها را عدوی خود می دانند، فرقی نمی کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۱    
منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی نورثروپ تی-38 تالون در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می سی سی پی خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۷    
دادستان البرز تخریب قسمتی از بناها و مستحدثات مربوط به وزیر کشور و افراد دیگری که وضعیت مشابه داشته اند را برخلاف مقررات و موازین قانونی دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۳    
رانندگان کامیون و تریلر امروز 2 خرداد نیز همچون روز گذشته در مقابل پالایشگاه شیراز دست به اعتراض زدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۹    
شخصی در آسمان ایران اقدام به هواپیما ربایی در آسمان کرد اما ناکام ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۰    
36 سال پیش که بانگ مارش نظامی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی پیچید و خبر آزادی خرمشهر اعلام شد، مردم به خیابان ها ریخته و شادی خود را به رخ دشمنان ایران و اسلام کشیدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۰    
یک واحد مسکونی در محدوده دربند با 450 متر زیربنا به مبلغ 9 میلیارد تومان به فروش می رسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۵۸    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا از دستگیری چند نفر در زمینه فروش سوالات امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی روز چهارشنبه مدعی شده ایران از سال ها قبل در حال پیشبرد برنامه ای به صورت مخفیانه برای توسعه فناوری های موشکی خود است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع با بیان اینکه به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد در امور دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا می گوید برنامه این کشور برای ایران، اعمال فشار اقتصادی حداکثری بر ایران همزمان با حمایت از مردم ایران است؛ وی صراحتاً گفت که هدف از این فشار اقتصادی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۹    
تعدادی از جایگاه های عرضه سوخت در شیراز به دلیل نبود بنزین تعطیل کرده و موجب ایجاد صف های طویل از خودرو ها برای دریافت سوخت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۰    
وزیر دفاع انگلیس در سخنانی خواستار گفتگو با طالبان افغانستان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل ریزش کوه، محور کرج - چالوس موقتا بسته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر هنوز پایان نیافته است و به فرموده فرمانده کل قوا خرمشهرها در پیش است و عملیات الی بیت المقدس تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف ادامه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۸    
سفارت فدراسیون روسیه در تهران، با صدور اطلاعیه ای در مورد اظهارات منتشر شده در رسانه ها به نقل از پسکوف دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه در ارتباط با شروط دوازده گانه ای که وزیر امور خارجه آمریکا در ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از تمهیدات گروهی از افراد صاحب نفوذ در حکومت از جمله جاسوسی از کمپین انتخاباتی برای تضعیف وی انتقاد و اعلام کرد که این دست اقدامات، نتیجه عکس داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۵    
همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۴    
معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که حضور نیرو های ایرانی و حزب الله لبنان به درخواست دولت ما صورت گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۰    
فرماندار شمیرانات از وقوع سیل در این شهرستان خبر داد و گفت: محور رودبارقصران حدفاصل روستا های رودک و زردبند مسدود شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی در وزارت خارجه ایران مشکلات سه دریانورد ایرانی که در آب های امارات و در کشتی گلف پیرل گرفتار شده بودند، رفع شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۸    
چهار قانونگذار آمریکایی به تازگی نامه ای را به وزیر خارجه این کشور برای تسریع در فرایند آزادی جاسوسان دستگیر شده آمریکایی در ایران ارسال کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۹    
رسانه های اسپانیایی مقصد بعدی آندرس اینیستا را کشور ژاپن عنوان کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۶    
زوج جوانی که پس از ازدواج صاحب فرزند نشده بودند حدود 48 ساعت بعد از ربودن کودکی از حرم مطهر امام رضا (ع) به دام قانون افتادند وکودک 1.5 ساله نیز به آغوش خانواده خود بازگشت. عکاس: محسن رحیمی/میزان
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۳    
کوچ دام ها در طی سالیان دراز تغییرات زیادی در استان مازندران داشته، اما در منطقه چلاو دامدارهایی هستند که به شیوه سنتی این کار را انجام می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
محمدرضا گلزار تصویری از خود، امین حیایی و محسن کیایی را در معبد بودا به اشتراک گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
پس از مشخص شدن تکلیف کرسی های پارلمان جدید لبنان، اولین جلسه این نهاد امروز(چهارشنبه) برگزار و نبیه بری با 98 رای برای ششمین بار متوالی به عنوان رئیس پارلمان انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
بعد از انتشار شایعاتی درباره زخمی شدن و یا حتی مرگ ولیعهد عربستان در تیراندازی اخیر کاخ سلطنتی، رسانه های سعودی ادعا کردند که او در نشست شورای امور اقتصادی این کشور حضور یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
برخی از ضدانقلاب در آستانه سالگرد امام خمینی(ره) از هیچ وسیله ای برای تخریب ایشان دریغ نمی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
انتخابات هیئت رئیسه مجلس 9 خرداد برگزار خواهد شد؛ اخبار اولیه از قوت گرفتن کاندیداتوری عارف و رقابت وی با لاریجانی برای ریاست بر سال سوم مجلس، حکایت دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
شورای ملی ایرانیان آمریکا اعلام کرد، بانک آمریکا با بلوکه غیرقانونی یا بستن حساب های تعدادی از مشتریان ایرانی تبارش در حق آنها رفتار تبعیض آمیزی داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت، 21 مصوبه دولت را مغایر با قانون ندانست و آن را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
خبر آنلاین : زوج جوانی که پس از ازدواج صاحب فرزند نشده بودند کودک یک سال و نیمه ای به نام محمد پرهام مرادی زاده را روز 30 اردیبهشت در حرم مطهر رضوی ربودند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
پیشکسوت کشورمان و سرمربی سابق تیم ملی با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
توافق اللهیار صیادمنش بازیکن جوان سایپا با باشگاه استقلال، واکنش مسئولان سایپا را در پی داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
قیمت مسکن از نیمه سال 96 افزایش یافت و این صعود در ماه های پایانی سال بیشتر شد درحالی که خریدوفروش مسکن با کاهش مواجه شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
دادستان تهران گفت: از رییس سازمان محیط زیست باید سوال کرد اولاً، ایشان به چه مجوزی در پرونده های قضایی دخالت می کنند و ثانیاً، مبنای اظهارات وی که هیچ دسترسی و اطلاعی از پرونده قضایی نداشته است چیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صبح امروز(چهارشنبه) با حضور مردم استان تشییع شد. عکاس: طاها اصغر خانی/ایرنا