شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 تیر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 تیر 1397 الف 2 تیر 1397 الف 3 تیر 1397 الف 4 تیر 1397 الف 5 تیر 1397 الف 6 تیر 1397 الف 7 تیر 1397 الف 8 تیر 1397 الف 9 تیر 1397 الف 10 تیر 1397 الف 11 تیر 1397 الف 12 تیر 1397 الف 13 تیر 1397 الف 14 تیر 1397 الف 15 تیر 1397 الف 16 تیر 1397 الف 17 تیر 1397 الف 18 تیر 1397 الف 19 تیر 1397 الف 20 تیر 1397 الف 21 تیر 1397 الف 22 تیر 1397 الف 23 تیر 1397 الف 24 تیر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۲۷    
در مطالعات محققان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی 320 هزار کیلومتر مربع از کشور به عنوان کانون های مستعد ایجاد گرد و غبار در کشور شناسایی شد که حدود 10 درصد از این کانون ها به عنوان کانون های فعال ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۱    
دبیر ستاد توسعه صنایع و فناوری های دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی از توانایی ایران برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما به کشورهای منطقه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۰    
یک مارکوپولوی ایرانی که تاکنون به 43کشور جهان سفر کرده است، با تشریح اهمیت سفر که به مانند تحصیل نوعی حق محسوب می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۸    
تاثیر توماس کوهن بر چشم انداز فکری و آکادمیک در نیمه دوم قرن بیستم انکارناپذیر است. قلمرو این تاثیرْ علوم طبیعی و رشته های فلسفی و تاریخی ای که این علوم را بررسی می کنند تا هنرهای زیبا و حتی تجارت را ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز گذشته از یکی از پایگاه های نظامی این کشور بازید کرد اما حضور او با یک خودروی قدیمی روسی سوژه رسانه ها شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰    
حضور تیم ملی فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی نه تنها باعث درآمد بالای فدراسیون شد بلکه برای باشگاه هایی هم که در تیم ملی سهمیه داشتند درآمدزایی داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۰    
جوان 35 ساله در محل پایانه مسافربری با همکاری همدستش اقدام به شناسایی اتباع افغانی غیرمجاز و اغفال آن ها کرده و در ازای گرفتن مبالغی پول برای شان پروانه کار و پاسپورت جعل می کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۹    
نوزادی چند روزه که زیرپل ستارخان رها شده بود، به شیرخوارگاه آمنه انتقال یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر شرکتی ارز به نرخ رسمی برای واردات دریافت کرده اما محصول خود را در بازار به قیمت آزاد بفروشد، مرتکب خیانت شده و دولت به کمک قوه قضاییه با آنها برخورد خواهدکرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۲    
خبر اخذ مجوز خوانندگی جواد یساری بعد از 40 سال سکوت، فرصت بسیار مناسبی برای رسانه ها بود تا با این خواننده مردمی گفت وگو کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۰    
کارت شرکت در آزمون استخدامی 9 دستگاه اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نمی توان همه علل منتهی به گرانی مسکن را به دلالی ربط داد، گفت: مسکن با بی تدبیری و بی برنامگی مسئولان گران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۹    
بن سلمان در دوره ای که جانشین ولیعهد آل سعود بود یک کشتی گرانقیمت به مبلغ 550 میلیون دلار خریداری کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو شش مصوبه ستاد ویژه اقتصادی دولت برای رفع مشکل واردات اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
کارگروه مالی FATF تعلیق ایران از فهرست سیاه خود را به مدت سه ماه تمدید کرد. حالا سوال این است که آیا مجلس برای تصویب لایحه CFT (مقابله مالی با تروریسم) از این مهلت سه ماهه سود خواهد برد یا تصمیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۱    
فردی که با وعده ازدواج در تلگرام، طلاهای دختری را سرقت کرده بود، از سوی پلیس فتا دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۷    
عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تکذیب خبر سرقت 20 دستگاه خودروی نمایندگان طی 10 ماه اخیر، گفت: امکان سوءاستفاده از خودروهای دارای هولوگرام مجلس وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۳    
مرحله نهایی تفاهم بین واشنگتن و مسکو در مورد جنوب سوریه، از پنجشنبه گذشته انجام شده است. در اوج اختلافات بین هم پیمانان، هفته های گذشته شاهد نشانه هایی جدی از وجود تباین های روسی-سوری بوده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۳    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در حالی رهسپار دو کشور مهم اروپایی شد که رسانه های جهانی این سفر را در این مقطع تاریخی به صورت ویژه موردتوجه قرار داده اند و بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی آن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۲    
رئیس سابق اتاق بازرگانی از استعفای مسعود نیلی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۰۳    
جناب جلایی پور از اعضای حزب مشارکت شماره 2 در واکنش به طرح استعفای روحانی از سوی حسین موسویان مطلبی را با عنوان راه نجات کشور بازگشت به قاعده است منتشر کرد
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۵:۵۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این سازمان از خرداد ماه امسال تاکنون دستور فیلتر 32 سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما را نهایی کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۴:۵۴    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای روز یکشنبه در شهر اهواز در سال جاری رکورد زد و به 53 درجه رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۴:۱۲    
رئیس جمهوری ایران در حالی از روز گذشته راهی دو کشور سوئیس و اتریش شده است که این نخستین سفر اروپایی او پس از تحولات اخیر و کناره گیری امریکا از توافق هسته ای است و از این رو مورد توجه ویژه محافل و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۵۵    
آتش سوزی در مناطق جنگلی پارک ملی گلستان از ظهر امروز آغاز شد و تاکنون این آتش سوزی ادامه یافته است و عملیات اطفا حریق نیز تا آغاز تاریکی شب ادامه یافت و ادامه این اقدامات به صبح فردا موکول شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۷    
گابی فرناندز کاپیتان اتلتیکو مادرید با قرادادی دوساله به السد قطر پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۳    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن قصد دارد نخستین دور تحریم های جدید علیه ایران را از چهارم آگوست اجرایی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره تدوین سناریوهای مختلف و پیش بینی برای درآمدهای ارزی کشور در آینده، گفت: رشد قیمت ارز به دلیل انتظارات تورمی ناشی از شوک سیاسی تحریم ها و افزایش تقاضا بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۶    
دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و ژاپن در دقایق پایانی به سود شیاطین سرخ اروپا خاتمه یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۰    
مهاجم شاخص تیم ملی فوتبال برزیل گفت:امیدوارم همچنان پیشرفت کنم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۵    
کاربران توییتر ضمن انتقاد به پست اخیر اینستاگرامی مسعود شجاعی یادآور شدند بخش مهمی از هزینه ساخت گنبدهای طلا برای حرم های ائمه اطهار(ع) توسط مردم همین استان تامین شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر انگلستان به اتحادیه اروپا گوشزد کرد که در صورتی که چشم انداز آینده روابط میان دو طرف در توافق خروج بریتانیا از اتحادیه به خوبی روشن نشود، مجلس انگلیس آن را تصویب نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۷    
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 40 محور سبزوار شاهرود 6 کشته و 23 مصدوم برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۳    
نشریه آمریکایی با توهم خواندن تلاش های دولتمردان آمریکا در سرنگون ساختن نظام ایران نوشت: ایران از کشورهای با ثبات منطقه است و اخلال در امور این کشور دیوانگی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۳    
وزرای خارجه ایران و روسیه درباره مسئله سوریه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۵    
برخی واردکنندگان تلفن همراه پس از شفاف سازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گرانفروشی با وجود دریافت ارز دولتی ، دست به دامن ترفندی جدید شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۷    
مسئول روابط عمومی فرمانداری کنگاور گفت: در برخورد قطار کرمانشاه با گله گوسفند در نزدیکی روستایی در کنگاور 108 راس گوسفند تلف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۷    
برخی از قرص های مسکن تاثیر منفی بر سلامت آقایان و کاهش احتمال پدرشدن آنها دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۹    
رشد قیمت ارز، زمینه سودجویی برخی افراد را با چاپ و توزیع دلارهای جعلی، فروش ارز در سوپر مارکت ها یا قاچاق ارز از برخی کشورهای همسایه به ایران فراهم کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۲    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساز و کار های لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده گفت: ظرف 48 ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۴    
معاون وزیر نیرو گفت: خاموشی ها برنامه ریزی شده نبود؛ به ترانس ها فشار آمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۰    
مرتضی آقاخان در تمرین استقلال دچار مصدومیت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۲    
نمایندگان مجلس از تخصیص ارز 4200 تومانی به سفرهای تایلند و حج انتقاد کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۶    
دفتر صدر اعظم اتریش در آستانه سفر رئیس جمهوری کشورمان به وین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این کشور و اتحادیه اروپا مصمم به حفظ قراردادهای بانکی با ایران در شرایط سخت کنونی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران خبر دستگیری چند ایرانی را در بلژیک به جرم توطئه برای اقدام تروریستی در فرانسه رد کرده و آمادگی تهران برای کشف حقیقت پشت پرده این "عملیات فریب" را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل محیط زیست استان گلستان با اعلام خبر وقوع 3 فقره آتش سوزی از دیروز در استان گلستان گفت: دو آتش سوزی مهار و یک آتش سوزی به پارک ملی گلستان کشیده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۵    
مابه التفاوت قیمت دلار در افغانستان و ایران حاشیه سود خوبی برای دلالان افغان دارد.. در هفته های گذشته به طور متوسط روزانه رقمی بین 2 تا3 میلیون دلار از افغانستان به ایران می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۱    
مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا گفت که راهبرد جدید واشنگتن علیه ایران تغییر نظام نیست بلکه تغییر رفتار رهبران این کشور از طریق فشار حداکثری اقتصادی و دیپلماتیک است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۷    
فیلم خلاصه دیدار برتری برزیل مقابل مکزیک و صعود به یک چهارم نهایی را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۱    
مدافع شمالی سرخپوشان که پیش از اعزام تیم به کرواسی نیز دچار مصدومیت از ناحیه گردن بود، امروز راهی بیمارستان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۷    
طی یکسال گذشته حدود 20 دستگاه خودرو متعلق به نمایندگان خانه ملت با برچسب مجلس شورای اسلامی به سرقت رفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۷    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۸    
برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف مکزیک رفت و با 2 گل پیروز شد. نیمار در این بازی گل اول بازی را به ثمر رساند و گل دوم تیمش را برای فیرمینیو ساخت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۰    
یکی از جدیدترین ترفند های شرکت بین المللی فیلیپ موریس (PMI) در صنعت محصولات دخانی عرضه محصولی به نام IQOS است که با ادعای حرارت دادن تنباکو و عدم سوختن آن (Heat Not Burn) ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی نیرو های داوطلب مردمی عراق از آغاز نبرد بزرگ علیه داعش در کرکوک خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۸    
رسانه های دولتی روسیه مدعی شدند که آمریکا نسل جدید بمب های اتمی خود را در مقر های ناتو در برخی کشورها از جمله ترکیه مستقر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۴    
یک دانشجوی اهل قرقیزستان در دفترچه خاطراتش به شرح سفر خود از پراگ تا پاریس برای شرکت در یکی از اجلاس های گروهک منافقین پرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۲    
فرماندار شهرستان رامهرمز گفت: تعداد 350 نفر به درمانگاه ها مراجعه و تعدادی نیز خود مراجعه کردند که جزء آمار ها به شمار نمی آیند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۸    
سپاه در این صحنه عظیم جهانی، تحقق رسالت خود را بر اساس پاسداری غیر محافظه کارانه از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی از طریق اقدامات تحولی در ارکان خود قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن یک تن در حادثه آتش سوزی کارخانه تولید رنگ و مواد شیمیایی در کیلومتر 18 جاده مخصوص خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۹    
مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در سال دو اسپرتو شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی زوریخ مورد استقبال رسمی الن برسه رئیس جمهور سوئیس قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۹    
محسنی اژه ای گفت: رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور و همه دادستان ها به ویژه دادستان تهران دستور داد مسئله ارز و سکه را رصد کنند و بخشی از آن که حتما کار افراد منفعت طلب و متخلف است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
توزیع برق تا هفته گذشته بدون هیچ مشکلی در حال انجام بود اما از آن زمان تاکنون، شهروندان برخی شهرها از جمله پایتخت با قطعی های مکرر مواجه شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
یک خودرو متعلق به وابسته نظامی اسرائیل و حاوی اسناد طبقه بندی در یکی از شهرهای اروپائی دزدیده شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش قیمت نفت، از افزایش 22 درصدی درآمدهای نفتی نسبت به پیش بینی های بودجه ای در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
در پی انتشار مطالبی درباره ممانعت سرمربی سرخپوشان از حضور مجدد مهدی طارمی در پرسپولیس، این موضوع به شدت از جانب وی تکذیب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
مهمانان ویژه تماشاخانه سنگلج ، تئاتری که معاون هنری به تماشای آن نشست، جدیدترین رقم فروش فیلم محمد حسین لطیفی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
سرپرس دادسرای امور جننایی تهران گفت: وحید مرادی عصر امروز در درگیری با زندانیان در داخل زندان رجایی شهر به قتل رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
در صورت ارائه مستندات باشگاه تراکتورسازی مبنی بر داشتن قرارداد با این بازیکن، پرونده او به کمیته تعیین وضعیت خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
ساعت کار اداره ها و دستگاه های اجرایی استان البرز به دلیل افزایش دما و مدیریت بهینه مصرف انرژی در این استان تغییر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
کسپر فرزند پیتر در دیدار کرواسی و دانمارک نمایش درخشانی داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
تیم ملی فوتبال برزیل مقابل مکزیک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازداشت عوامل متخلف در واردات بیش از 6400 خودرو خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر تعهد اتحادیه به اجرای کامل و موثر برجام، این توافق را به نفع امنیت اروپا و جامعه بین المللی خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۳    
هافبک سابق پرسپولیس که طی روزهای اخیر شایعات جدی در خصوص حضور در این تیم شنیده می شد با پیشنهادی اغواکننده از تراکتورسازی مواجه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزرت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، گفت: 1200 میلیارد تومان در تخصیص تیرماه به زودی به خزانه ابلاغ می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۱    
تیم ملی بسکتبال کشورمان پنجمین برد خود در دور اول انتخابی جام جهانی را مقابل قزاقستان جشن گرفت و مقتدرانه راهی دور دوم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۷    
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: حدود 75 درصد کل تریاک جهان در ایران کشف می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۳    
هیات وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، با اختصاص ده هزار و 200 میلیارد ریال به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان دلیل تشکیل صف خرید موبایل در بازار، گفت: شفاف سازی در اقتصاد اگر با برخورد با متخلفان همراه نشود، نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۵    
ستاره تیم ملی مراکش به خاطر قتل غیرعمد به مدت 3 ماه تا 5 سال حبس در انتظارش است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس اطلاعات هواشناسی امکان این که کشوری برف یا ابری را بدزد، وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر الزام دستگاه اجرایی و همچنین همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه قضا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر موسویان که خواستار استعفای روحانی شده بود گفت: آقای موسویان که ایران نیست چنین اظهاراتی را می کنند!
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۲    
بگو مگوی علنی وزرا و تیم اقتصادی دولت، حکایت عجیبی است که این روزها موجب تشدید التهاب در اقتصاد کشور شده و شاید در پسِ این دعواها باید منتظر تغییرات زودرسی در تیم اقتصادی دولت باشیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۳    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: به دلیل قطعی برق در مناطق مرکزی و غربی تهران چراغ های راهنمایی خاموش شدند و ماموران پلیس راهور در حال حاضر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی دانشگاه آزاد از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای واحدهای دانشگاهی همجوار با استان خوزستان برای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کلید عبور از شرایط فعلی را سخت کوشی، عقلانیت، اجماع و مدارا برشمرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۴    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با همدلی و انسجام در کنار کسانی خواهیم بود که قصد خدمت به مردم را دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی هزارپا با بازی رضا عطاران در ژانر کمدی از 13 تیرماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۹    
پس از دستور رئیس جمهور به بانک مرکزی و وزارت صنعت برای انتشار لیست افرادی و شرکت هایی که ارز 4200 تومانی گرفتند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه ای در این خصوص انجام داده اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تایید می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه پنجمین آزمون استخدامی کشور از فردا سه شنبه، 12 تیر ماه توزیع می شود.
  • ۱