پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی علت افزایش قیمت میوه های تابستانی را کاهش عرضه و خسارت 11 هزار میلیاردی به سردرختی ها عنوان و اعلام کرد که پتروشیمی ها سهم کود کشاورزان ایرانی را صادر کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۷    
حضور کاپیتان الدحیل در بازی هفته آینده به همان اندازه که سرمربی این تیم را امیدوار کرده، برای پرسپولیسی ها نگران کننده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۴    
معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات گروه سایپا از حضور نهادهای نظارتی در جریان ثبت نام پیش فروش خودروهای سایپا خبر داد و گفت: علاوه بر سیستم های نظارتی شرکت سایپا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۴    
منابع محلی کردستان عراق از اصابت چند موشک به مقرهای حزب دمکرات کردستان در حومه اربیل خبر داده اند. برخی منابع منشا این حملات را ایران اعلام کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۱    
ایستادگی این جمع ناآگاه که رویکردی معارضانه نسبت به اجرای احکام قضایی محسوب می شود، شرایطی را فراهم می کند تا نهادهای قضایی نسبت به واکنش های این جمع بی سواد اقدام پیشگیرانه ای را در پیش گیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۵    
در بحبوحه مشکلات اقتصادی که تاب و توان را از مردم گرفته است. خانم پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در نطقی که یادآور مواضع اصلاح طلبان مجلس ششم است ضمن حمله به نهادهای حاکمیتی،شورای نگهبان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۵    
با آغاز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی، مسافران می توانند یورو با قیمت 14500 تومان دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۵۲    
هیات الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد که توقف ناامنی ها در بصره و حمایت از غیرنظامیان یک وظیفه شرعی و انسانی و ملی است که واجب است برای حفاظت از بصره به خیابان ها بیایم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۲۲    
تیم های فوتبال انگلیس و اسپانیا از رقابت های لیگ ملت های اروپا در ومبلی به مصاف هم رفته اند. پیش از آغاز این بازی هری کین کفش طلای خود را بابت آقای گلی در جام جهانی 2018 روسیه دریافت کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۰۱    
درخواست واشنگتن از کشورها برای این که تمام واردات نفت خود از ایران را قطع کنند، به دردسر بزرگی برای هند تبدیل شده است. هند به احتمال زیاد نخواهد توانست خواسته آمریکا را اجرا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۰۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است، گفت: در این سفر راههای تسهیل روابط تجاری بین ایران و بلاروس مورد بررسی مسئولان دو کشور قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۰۱    
شهرهای فرانسه شاهد تظاهرات ده ها هزار نفری ضد دولت بود و تحلیل گران این رویداد را ضربه ای دیگر بر پیکر امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور برشمردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۶    
سه برند معروف ترکیه به علت مشکلات در پرداخت بدهی کوتاه مدت خود، در ارتباط با شرایط وخیم اقتصادی این کشور، درخواست حمایت از ورشکستگی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۲    
بعد از سخنان امروز رییس جمهوری مبنی بر بکارگیری از نسل جوان در سطوح عالی مدیران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو جوان را در سمت های عالی مدیریتی منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۸    
فواد معصوم در بیانیه ای حمله به کنسولگری ایران و آتش زدن ساختمان آن را در بصره محکوم و خواهان محاکمه عاملان آن شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی قوه قضائیه برای تشریح اقدامات دستگاه قضایی کشور در رابطه با مبارزه با فساد به برنامه نگاه یک رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۹    
هفتادو پنجمین دوره جشنواره ونیز که از ساعتی پیش مراسم اختتامیه اش شروع شده بود، با اعلام اسامی برندگان 2018 به کار خود خاتمه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سفر 4روزه خود وارد تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۷    
تیم ملی بانوان ایران در ادامه عملکرد فوق العاده خود موفق به کسب سومین برد پی در پی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۷    
شرکت آمازون هفته گذشته توانست پس از شرکت اپل به دومین شرکت با ارزش بالای یک تریلیون دلار تبدیل شود، محاسبات نشان می دهد اختلاف درآمدی در این شرکت بین کارفرما و کارگران بسیار زیاد است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۲    
دو مقام آمریکایی در مصاحبه با سی ان ان فاش کرده اند که این کشور از نظامیان مخالف رئیس جمهور ونزوئلا، برای اجرای کودتا حمایت می کرده ولی به ناگاه در میانه ماجرا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۱    
وزیر خارجه ایران در پاسخ به ادعاهای مطرح شده توسط وزیر خارجه آمریکا علیه ایران، نقیض گویی های دولت ترامپ را "خند ه دار" توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۱    
علی ربیعی وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی در یادداشتی در سوگ درگذشت "رقیه محمد زاده"دختر معلولی که پس از سالها زندگی در آسایشگاه بهزیستی در اثر سکته مغزی درگذشت نوشت :سحرگاه جمعه است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۱    
اخبار منتشر درباره تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری توسط یک منبع آگاه تکذیب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۷    
پنج شنبه گذشته پرسپولیس تهران در غیاب برانکو موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 7 بر یک تیم دُره با سرمربیگری پرویز برومند را شکست بدهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
سرور جباروف پولش را از آبی ها می خواهد و تهدید کرده اگر این اتفاق نیفتد ،به فیفا شکایت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
بانک انصار، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای شرکت هموطنان عزیز در نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز، امکان ویژه ای را در سایت خود ایجاد کرده است تا با استفاده از آن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
مهاجم نیجریه ای آبی ها با اطمینان وعده داده که یک استقلال متفاوت به دوحه می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقات و امور خیریه و نیز جمعی از سرگروه های تبلیغی استان های کشور با تاکید بر لزوم توجه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
قیمت برخی خودروها امروز در بازار تهران 2 تا 3 میلیون تومان نوسان داشت به طوری که برخی از آنها درمقایسه با هفته گذشته 2 تا 3 میلیون تومان افزایش و برخی دیگر همین مبلغ کاهش یافت .
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه گفت، رویکرد ایران حاکی از عزم این کشور در حفظ برجام است و روسیه نیز بطور کامل از آن حمایت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ترکیه گفته که هدف کشورش ممانعت از عملیات نظامی برای آزادسازی ادلب، آخرین پناهگاه بزرگ تروریست ها در سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
یکی از کاروانسراهای استان همدان کاروانسرای شاه عباسی فرسفج در 23 کیلومتری جنوب غربی تویسرکان و 5 کیلومتری جاده تویسرکان-کنگاور قرار گرفته است. این کاروانسرا با سبک معماری عهد صفوی ساخته شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۰    
اصغر فرهادی با بیان اینکه جوهر و ذاتش همیشه ایرانی است تاکید کرد که به احتمال بسیار زیاد فیلم بعدی اش را در ایران می سازد زیرا که مانند وودی آلن علاقه ای به گشتن دور دنیا ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۰    
مراسم سنتی طشت گذاری همه ساله در آستانه محرم در اردبیل برگزار می شود و امروز مراسم طشت گذاری مسجد جامع باحضور پرشور حسینیان اردبیل برگزارشد ومردم باآیین سنتی طشت گذاری به استقبال ماه محرم رفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۷    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن ادعای ائتلاف متجاوز سعودی درباره حضور نیروهای ایرانی در این یمن را بی پایه و اساس دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۷    
مراسم ارسال 2000 جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان مناطق محروم کشور، صبح شنبه 17 شهریور 1397 با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است رامین رضاییان جزو خانواده پرسپولیس و فرزند این تیم است، اما تصمیم نهایی در مورد بازگشت او را باید برانکو بگیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۴    
در حالی که بحث هایی درباره جریمه 700 هزار دلاری استقلال برای مطالبات پروپئیچ مطرح شده، هنوز نامه ای در این خصوص به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۹    
آلبوم آرین نائینی، خواننده ای که در فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد به شهرت رسید، پس از 10 سال با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۱    
حدود یک ماه از خروج رسمی توتال از توسعه فاز 11 پارس جنوبی گذشته است و وزیر نفت در آخرین اظهار نظر خود دراین مورد اعلام کرده است که هزینه کرد توتال در ایران می ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۱    
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفته به زودی سخنگوی دولت مشخص می شود این اظهار نظر سوژه فتوطنز احمدرضا کاظمی در کانال طنز بی قانون شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۷    
دکتر فرزاد فرزبد متخصص شبکیه چشم با حضور در مناطق حاشیه ای و محروم جنوب شرقی تهران، با معاینه، بینایی سنجی و تجویز دارو، بیماران محروم و کم بضاعت را بطور رایگان مداوا می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
وکیل مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص طلب موکلش از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مصوب شد سازمان و تشکیلات جدیدی به منظور نظارت بر فعالیت و عملکرد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تشکیل شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۸    
و محرم می آید؛ محرمی که تنها یک ماه نیست، بلکه یک فرهنگ است! جریان عشقی است که منتظرش هستیم و برای آمدنش لحظه شماری می کنیم و شهر و دلمان را برایش سیاهپوش میکنیم.../ عکس: مهر
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۴    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: هدف گذاری صنعت برق کشور خاموشی صفر است و سعی داریم با اجرای برنامه 098 بتوانیم 5000 مگاوات برق در تولید و 3000 مگاوات برق در مصرف به میزان قدرت تامین و تولید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: طبق اطلاعات به دست آمده صیادان بوشهری به دست پلیس ساحلی امارات متحده عربی دستگیر شده اند اما از سرنوشت آنها هنوزخبری نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همچنان در تلاش است کتاب جدید باب وودوارد را از اعتبار بیندازد و این در حالی است که سی ان ان رویکرد متفاوتی اتخاذ و با انتشار نامه ای به سرقت رفته از روی میز کار ترامپ ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۷    
دادستان تهران گفت: تنها در یک مورد در سلفچگان سه هزار و پانصد خودروی وارداتی که مربوط به یک شرکت است توقیف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۲    
ابوالفضل پورعرب سال ها بازیگر خوش عکس سینمای ما بود. بیراه نیست اگر بگوییم بسیاری عاشق عکس های او می شدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه اموال تملیکی تا پایان سال تعیین تکلیف می شود، گفت: بیش از 20 هزار میلیارد تومان اموال تملیکی در انبارها نگهداری می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۸    
دومین دوره مسابقات کشوری آفرود، با حضور شرکت کنندگان استان های مختلف در منطقه آزاد ماکو و با استقبال گسترده مردم و علاقمندان رشته اتومبیل رانی برگزار شد. عکس: ایسنا
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۴    
ائتلاف سائرون نحو الاصلاح به رهبری مقتدی صدر از العبادی خواست به همراه کابینه اش استعفا دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۰    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: انتظار ما از مسوولان این است که اگر مردم به شما رای دادند و شما را انتخاب کردند باید به خدا وابسته باشید نه کدخدا؛ کدخدا برای ما کاری نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۰    
مراسم تقدیر از تلاشگران خدمت به مردم در پایان چهاردهمین جشنواره شهید رجایی با حضور حسن روحانی رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. عکس از مهر
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۶    
فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: اعضای باند 5 نفره اشرار مسلح که اقدام به تیراندازی های ایذایی، خسارتی و ایجاد رعب وحشت برای شهروندان می کردند، دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در حال بررسی و پیگیری خبر حمله پلیس دریایی امارات به قایق ایرانی هستیم و به محض دریافت اخبار صحیح واکنش مقتضی خواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۸    
الف / رسانه های ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ رامین حسین پناهی از اعضای گروهک کومله را که به اقدامات تروریستی مبادرت کرده است یک فعال سیاسی جا زده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۴    
فرمانده انتظامی چرداول جزئیات تیراندازی در شهرستان چرداول استان ایلام و کشته شدن یک نفر در جریان این تیراندازی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۲    
پس از اظهارات دونالد ترامپ درباره احتمال رسیدگی به مشکلات تجاری این کشور و ژاپن ارزش دلار در برابر ین ژاپن کاهش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۲    
عباسعلی کدخدایی در توییتر خود نوشت: اصل در حقوق اساسی، ثبات قانون اساسی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی بعد از جام جهانی باید بهتر و سریع تر به امکانات مورد نیاز برای جام ملت های آسیا مجهز می شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۰    
در حالیکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیشنهاد داده بود، شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تشکیل جلسه یکبار دیگر بحث تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 را بررسی و آن را به صورت مثبت اعمال کند اما هنوز تکلیف ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۵    
سامان قدوس بازیکن دعوت شده به تیم ملی ایران امشب به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا همچنان به دنبال نویسنده مقاله ای است که از اسرار کاخ سفید پرده برداشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۸    
منابع عراقی از اعمال مقررات منع رفت و آمد در بصره و افزایش آمار قربانیان نآرامی های این استان به هفت نفر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۴    
استاندار تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران گفت: اگر حداقل 5 هزار دستگاه اتوبوس جدید امسال در تهران جایگزین و به کار گرفته نشود تغییری در آلودگی هوای تهران نسبت به سال گذشته مشاهده نمی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۷    
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: فکر می کردیم بعد از جام جهانی برنامه های تیم ملی فوتبال با جدیت پیگیری شود اما این اتفاق رخ نداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۲    
شهردار تهران گفت: براساس بررسی های انجام شده مشخص شده است که زنان سالم تر از مردان کار می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۲    
مقام ارشد سابق موساد با اعتراف به رشد موشکی حزب الله لبنان گفت، حزب الله اینک می تواند راکت های سنگین ساخت خود را به موشک های دقیق تبدیل کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۴    
دونالد ترامپ با اشاره به اختلافات تجاری بین المللی آمریکا به ویژه با ژاپن گفت: شاید پس از مطرح شدن این اختلافات روابط قوی آمریکا با ژاپن پایان یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۰    
نماینده کارگران در شورای عالی کار مرخصی اجباری کارگران داروگر را تخلف فاحش کارفرما دانست و از موضع انفعالی وزارت کار با وجود انتشار اخبار متعدد درباره این برخوردها با کارگران انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس کل بانک مرکزی در نشست امروز با این کمیسیون اعلام کرد از ابتدای امسال تاکنون 50 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی تخصیص یافته که نزدیک به 1 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مراحل آمادگی صحنه سازی حملات شیمیایی به ادلب در سوریه در تاریخ هشتم سپتامبر ( امروز ) به اتمام می رسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۵    
دیوان عدالت اداری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از مجموع 328 شکایت واصله تا پایان سال 1396 تعداد 72 فقره شکایت وارد تشخیص داده شد که وزارت علوم و دانشگاه های طرف شکایت باید بر اساس احکام صادره اقدام مقتضی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۵    
بر اساس تصمیم جدید بانک مرکزی، در بخش فروش ارز حاصل از صادرات در بازار ثانویه، روش تعیین نرخ معامله تغییر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۱    
سفیر ایران در عراق با اشاره به حادثه شب گذشته در بصره گفت: گلایه مند هستیم که چرا تمهیدات لازم برای حراست از نمایندگی ها ایجاد نمی شود و این گلایه ها را منعکس کردیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۱    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۸    
با نزدیک شدن به فصل پاییز سرماخوردگی و گلودرد از ناخوشی عای رایج در بین افراد است که مثل همیشه توصیه می کنیم به جای مصرف قرص به محض گلودرد، این نوشیدنی را قرقره کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم مداخله بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز با به کارگیری منابع ارزی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۴    
مایکروسافت قصد دارد تا بعد از پایان زمان پشتیبانی از ویندوز 7 با دریافت مبالغی کلان به پشتیبانی از سیستم عامل مذکور برای کاربران علاقمند ادامه دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۷    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 145 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 320 هزار تومان و دلار با 300 تومان کاهش 12 هزار و 950 تومان فروخته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۳    
بورس تهران هفته سوم شهریور ماه را با رشد 1914 واحدی آغاز کرد و به مدد شرکت های پتروشیمی و فلزی حاضر در بازار سرمایه شاخص کل به ارتفاع 139 هزار و 628 واحدی رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۳    
کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران به کشورمان بازگشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او قراردادی 6ماهه تا پایان جام ملت های آسیا به امضا خواهد رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۸    
درخواست های واشنگتن از کشورها برای قطع واردات نفت ایران دردسر عظیمی را برای هند به وجود آورده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۸    
جلسه فوق العاده ای پارلمان عراق برای بررسی اوضاع خطرناک در بصره ظهر امروز شنبه با درگیری فیزیکی بین نیروهای محافظ شخصی نخست وزیر و نیروهای حفاظت از پارلمان آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رتبه برتر جشنواره ملی شهید رجایی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۴    
به نظر می رسد تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت کالاها در کشور، دولت را به ورود برای افزایش مجدد حقوق کارکنان وادار کرده است؛ اگرچه هنوز میزان افزایش حقوق قطعی نشده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر نفت، گفت: قرار نیست توتال مبلغی به عنوان جریمه به ایران پرداخت کند، بلکه مبلغی که تاکنون این شرکت در فاز 11 پارس جنوبی هزینه کرده تا زمان بهره بردرای و تولید بازپرداخت نمی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
نیروهای سپاه پاسداران در واکنش به تحرکات گروه های تروریستی تجزیه طلب، از بامداد امروز شنبه (17 شهریور) ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۶    
رئیس پارلمان روسیه که در راس هیاتی از مقامات روس به پیونگ یانگ سفر کرده، در دیدار با رهبر کره شمالی، نامه رئیس جمهور روسیه را به کیم جونگ اون رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۶    
وزیر جهاد کشاورزی در مورد افزایش قیمت میوه های تابستانه گفت: اینکه میوه های سردرختی افزایش قیمت داشته دست دولت نیست و در مورد قیمت میوه ورود نداریم چرا که دولت هیچ وقت این موضوع را کنترل نمی کرده و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
حکم اعدام 3 نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با انجام اقدامات نظامی و تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
به دنبال تداوم ناآرامی ها در بصره عراق، منابع خبری از اصابت چند گلوله خمپاره در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۹    
در پنج ماه نخست سال 42 هزار و 925 تن گوشت گاو منجمد به ارزش 183 میلیون و 184 هزار دلار وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن 3.93 و از لحاظ ارزش 6.78 درصد افزایش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی صنعت برق گفت:هدف نظام تعرفه ای جدید به هیچ وجه افزایش منابع مالی صنعت برق نبوده بلکه اصلاح الگوی مصرف پرمصرفان در جامعه را دنبال می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۰    
هیئت دولت اختیار امضای تفاهم نامه موقت همکاری ایران با کشورهای حاشیه خزر در حوزه حمل و نقل را به وزارت راه و شهرسازی تقویض کرد.