سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۴Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 29 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۰    
یکی از بیماری های عفونی آمار بالایی از مرگ و میر را برای خود ثبت کرده و به عنوان مرگ آورترین بیماری عفونی جهان شناخته شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
برنامه اقتصادی میان مدت سه ساله ترکیه بر مبنای ایجاد سه اصل تعادل، نظم مالی و تحول اقتصادی تغییر داده شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
بزرگ ترین جفایی که می توان در حق امام حسین (ع) روا داشت این است که تمام زندگی اش را به کنجی گذاریم و حسین (ع) را مردی بدانیم که در صبح عاشورا طلوع کرد و در ظهر آن روز غم انگیز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
ورشکستگی سکه ثامن خطر فعالیت اقتصادی غیرقانونی برخی سایت ها در فضای مجازی را گوشزد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۰    
مراسم روز عاشورا با حضور صدها هزار نفر و سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حومه جنوبی بیروت برگزار شد.عکاس: مصطفی جمال الدین
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۱    
سوگواران حسینی به یاد مظلومیت سیدو سالار شهیدان(ع) و یاران با وفایش و سوزاندن خیمه های اهل بیت و اسارت گرفتن اهل بیت توسط لشکر یزید بن معاویهدر غروب عاشورا با افروختن شمع در در بین الحرمین به عزاداری ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۷:۵۹    
تعزیه به معنای متعارف، نمایشی است که در آن واقعهٔ کربلا به دست افرادی که هر یک نقشی از شخصیت های اصلی را بر دوش دارند، نشان داده می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۷:۴۵    
روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با صدور بیانیه ای خبر درگیری در مرز میرجاوه را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۵:۳۲    
مراسم عزاداری روز عاشورا در کربلا معلی برگزار شد
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۲    
سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه گفت رئیس جمهور روسیه برنامه ای برای دیدار با فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۰:۴۹    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: با الزام ارائه ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما مشکلاتی برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی به روسیه بوجود آمده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۴۵    
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه از جان کری برای ملاقات با مقامات ایرانی انتقاد کرد و گفت که این مقام پیشین دولت اوباما، به ظاهر نمی تواند خود را از صحنه خارج کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۰    
زمزمه ها حاکی از بازگشت دوباره کوپن به اقتصاد ایران است، اما این بار با شکلی متفاوت که الکترونیکی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی 2 گروگان از اسارت باند آدم ربایی خبر داد و گفت: یکی از گروگانگیران دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هشدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به رژیمش واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۲    
وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت و یک نهاد نظامی چینی را به علت خرید سامانه پدافند موشکی و جنگنده های روسی تحریم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۹    
عزاداران حسینی در سراسر کشور با حضور پرشور خود در مراسم شب شام غریبان سید و سالار شهیدان، عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۷    
AFC هشت بازیکن برتر مرحله یک چهارم نهایی را معرفی کرده که مرتضی تبریزی و روح الله باقری، در این جمع حضور دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۳    
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با انتشار پستی در توئیتر نسبت به حواشی سیاسی اخیر واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس راه البرز گفت: با افزایش بار ترافیکی در جاده کرج-چالوس، محدودیت ترافیکی در این مسیر از ساعت 20 امروز اعمال شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۶    
زیو اسنیر مدیرکل کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی اسرائیل خواستار برخورد آژانس بین المللی انرژی اتمی با برنامه هسته ای ایران شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: شهردار یزد برای قبول پست معاونت عمرانی وزرات کشور استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۵۵    
پس از شهادت یکایک یاران امام حسین (ع) از صبح عاشورا و به شهادت رسیدن اباعبدالله در بعد از ظهر روز عاشورا آرایش جنگی لشکر کوفه به پایان رسید و مرحله دیگری از جنایت آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طوفان شب گذشته به پنج شهرستان استان گلستان و برخی از منازل مسکونی خسارت وارد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۶    
رسانه های سعودی به نقل از مراجع ذی ربط این کشور گزارش دادند که اتباع این کشور علاوه بر ممنوعیت ورود به ایران، عراق، قطر، سرزمین های اشغالی و تایلند، اجازه مسافرت به 10کشور دیگر را نیز ندارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۲    
نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا در اردن ، در رقابت با عربستان به تساوی رضایت دادند .
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش تروریسم در سال 2017 ، نام دو گروه ی پ. گ [یگان های مدافع خلق] و پ ی د [حزب اتحاد دموکراتیک] را از فهرست گروه های تروریستی حذف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۳    
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، هزاران تن از مردم دلباخته ی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اهل بیت آن حضرت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۳    
علیرضا بیرانوند این روزها یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست. این را آمار هم ثابت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۶    
ساعتی پس از آنکه سفیر آمریکا در آلمان، از انتشار خبر خروج فوکس واگن از ایران استقبال کرد، مدیر این شرکت بیانیه ای صادر و خبر خروج از ایران را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۶    
اتحادیه اروپا به فیس بوک تا پایان سال مهلت داد که از مقررات مربوط به مصرف کنندگان در اروپا تبعیت کند در غیر این صورت با تحریم مواجه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۳    
عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی روز عاشورا گفت: ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال این است تا مردم یمن را به زانو درآورد ولی مردم تسلیم نخواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۶    
رهبر کره شمالی پس از دیدار با رئیس جمهوری کره جنوبی در پیونگ یانگ به او 2 تن قارچ گرانقیمت ویژه موسوم به "قارچ کاج" هدیه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۹    
مردم روستای باغملک شهرستان مبارکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان شمار زیادی از عزاداران حسینی از تمام نقاط استان اصفهان هستند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهوری اوکراین بر پس گرفتن منطقه کریمه از روسیه تاکید و اعلام کرد: زمانی که اوکراین منطقه کریمه را پس بگیرد، پایگاه ناوگان دریای سیاه روسیه در بندر سواستوپل نیز برچیده خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: اتوبوسی حامل 11 مسافر که از کرمانشاه به سمت کرج در حرکت بود در جاده همدان - تهران دچار حریق شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۸    
همزمان با تغییر مرکز ثقل قدرت راهبردی و اقتصادی جهان به سمت شرق با محوریت منطقه آسیا و اقیانوسیه، یک موسسه پژوهشی اقتصادی پیش بینی کرد که هند تا نیمه قرن حاضر از بزرگترین اقتصاد جهان یعنی آمریکا پیشی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۰    
فعال ضدجنگی که با اعتراض جنجالی اش سخنرانی ضدایرانی مسئول کارگروه ایران در دولت آمریکا را مختل کرد، در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت بر خلاف آنچه واشنگتن وانمود می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در نزدیکی نطنز که منجر به کشته شدن 20 تن شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۶    
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد این جنبش مجهز به موشک نقطه زن شده است و اگر رژیم صهیونیستی جنگ جدیدی تحمیل کند، با سرنوشتی روبه رو می شود که هرگز انتظارش را ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۹    
نخست وزیر روسیه اعلام کرد: شش سال آینده برای اقتصاد روسیه دشوار خواهد بود چراکه با جنگ اقتصادی و تحریم های بی سابقه ای روبرو هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه برجام در شورای امنیت سازمان ملل متحد تایید شده، گفت آمریکا حتی پیمان هایی را هم که امضا کرده زیر پا گذاشته و به همین دلیل هم در دیوان بین المللی دادگستری با دو ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۱    
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور بامداد روز پنجشنبه در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس دادستان های کل سازمان همکاری های شانگهای وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۸    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: دامان وزارت امور خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت (ع) به طور کامل مبری است و مدعیان و بازنشر کنندگان این حرکت سخیف عذر خواهی و توبه کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۴    
سفیر کشورمان در لندن با بیان اینکه هر روزه صدها ایرانی مقیم انگلیس شامل دارندگان تابعیت مضاعف در امنیت به ایران سفر می کنند، سیاسی کردن سفر ایرانیان به میهن خود را محکوم به شکست خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۷    
️ عامل اصلی رشد قیمت دلار ، رشد نقدینگی است و عامل رشد نقدینگی ، سود بالای سپرده است ، اما رشد نقدینگی و سود بالای سپرده همچنان ادامه دارد ، هیچ اقدامی برای مهار عامل اصلی ایجاد این وضعیت وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:من و بازیکنان نساجی قول می دهیم همه وجود خود را برای برد و موفقیت مقابل استقلال بگذاریم و هواداران دوست داشتنی خود را خوشحال روانه منزل کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه حل برون رفت تهران از مشکلات فعلی، توسعه قطارهای حومه ای است زیرا درصورت افزایش این قطارها و تسهیل دسترسی به کلان شهر تهران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا امنیت متحدان این کشور در غرب آسیا را به واشنگتن متکی دانست و گفت ایالات متحده فراموش نخواهد کرد که این کشورها برای بالا رفتن قیمت نفت تلاش کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر نفت گفت: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک از نظر حقوقی صلاحیت تصمیم گیری درباره تعیین یا توزیع سهمیه ها را ندارد و تنها نظارت و بررسی می کند و تصمیم ها تنها در نشست وزیران نفت و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
خواهر کریستیانو رونالدو واکنش جالبی به اخراج این بازیکن در دیدار برابر والنسیا داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۷    
در مناطق کوهپایه ای به سبب رگبار شدید موقت ، احتمال سیلاب ناگهانی در مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد از این رو به هموطنان در مناطق مذکور توصیه می شود که از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۸    
وزارت امور خارجه عراق ضمن ابراز تعجب از موضعگیری سفیر انگلیس درباره دولت جدید عراق، از دخالت او در امور داخلی خود، ابراز نارضایتی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۸    
بر اساس برآوردهای اولیه ، در عاشورای امسال سه میلیون زائر خود را به کربلا رسانده اند تا در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین ع شرکت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۵    
سفیر آمریکا در برلین با تایید گزارش های منتشر شده درباره تصمیم شرکت فولکس واگن برای ترک ایران، گفت واشنگتن از این تصمیم خرسند است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۱    
نماز عشق در ظهر عاشورای حسینی سراسر کشور با حضور گسترده عاشقان اهل بیت(ع) اقامه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۴    
پس از درخواست جدید یک مقام آمریکایی برای مذاکره جدید با ایران که شامل توان موشکی هم بشود، یک وزیر اماراتی گفت، کشورهای عربی هم باید در هر مذاکره جدیدی حضور داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
فروش بلیت الکترونیک بازی پرسپولیس - سپیدرود، از ساعت 19 و 30 دقیقه روز پنج شنبه، آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای به انتقاد از جورج بوش پرداخته و گفت او "بزرگترین خطای فاجعه بار دوره ریاست جمهوری که در تاریخ آمریکا ثبت شده" را مرتکب شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
سفارت روسیه در فلسطین اشغالی در بیانیه ای شدیداللحن حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را که به سقوط یک هواپیمای روس منجر شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که اگر ایران موارد اساسی مورد نظر آمریکا را انجام دهد، رئیس جمهور آمریکا خوشحال می شود که تهران به جامعه جهانی بازگردد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به تلاش برای ساخت تسلیحات اتمی، گفت تل آویو در واکنش به تهدیدات ایران امنیت تاسیسات اتمی خود را ارتقا می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
همزمان با عاشورای حسینی، ایران اسلامی در عزای سیدالشهدا(ع) غرق در عزا و ماتم شد و مردم با حضور در هیئت های عزاداری در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
یک پایگاه خبری از برگزاری سه نشست سری زیر نظر مستقیم آمریکا در شهر ابوظبی پایتخت امارات با هدف از بین بردن مسئله فلسطین پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و اصلاح تعطیلات رسمی کشور در دستور کار هفته آتی صحن علنی مجلس قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان از سوی فیفا، ایران با یک پله سقوط همچنان برترین تیم آسیایی این رد ه بندی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن به زودی به فعالیت های خود در ایران پایان می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
لئوناردو پادوانی با همسرش و سوار بر ویلچر در مراسم عزاداری سالار شهیدان.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا با اعلام آمادگی برای ازسرگیری فوری مذاکرات خلع سلاح هسته ای کره شمالی، گفت: این گفتگو ها تا سال 2021 به طول خواهد انجامید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۶    
براساس بخشنامه ای که به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شده، ورود ارز به صورت اسکناس به داخل کشور بدون محدودیت و مطابق مقررات بانک مرکزی و مقررات مبارزه با پولشویی مجاز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۶    
محققان هشدار دادند که مواد پاک کننده خانگی به دلیل افزایش باکتری های روده موجب چاقی کودکان می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۲    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 سی ام شهریور یک ساعت به عقب کشیده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از وجود ترافیک سنگین در مقاطعی از محور کرج - چالوس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۲    
اخراج چشمی را باید یکی از اصلی ترین اتفاقات بازی استقلال و السد دانست. اتفاقی که خیلی ها آن را اصلی ترین عامل عدم صعود آبی پوشان به نیمه نهایی آسیا می دانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۲    
نخستین بار خود خاندان پیامبر(ص) که در حقیقت منتشرکنندگان سنت نبوی بودند، عزاداری عاشورا را بنیان نهادند؛ به نحوی که داده های تاریخی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
وزارت خارجه عراق، سفیر این کشور در تهران را فراخواند و علت آن را رفتار غیرمسئولانه وی در قبال عراقی های مقیم ایران اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
امام حسین(ع) و یاران باوفایشان واقعه ای در روز عاشورا خلق کردند که امروز با گذشت حدود هزار و 400 سال بشر در فهم آن مانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در واکنش به اظهارات اخیر وزیرخارجه نوشت: ما هم معتقدیم که پیوستن به FATF شفافیت می آورد اما نه برای نهادهای داخلی کشور و مردم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
یک شرکت تجاری از تولید کوله ای خبر داده که هم از ظرفیت بالایی برای حمل اقلام سنگین برخوردار است و هم می تواند مالک خود را ماساژ دهد تا خستگی از تن وی در برود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
نرخ سرویس مدارس شهر تهران با افزایش میانگین 10 درصدی نسبت به سال گذشته و براساس میزان مسافت و منطقه شهری محاسبه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهور برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی، یکشنبه یکم مهر به نیویورک سفر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۹    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، طوفان و رعد و برق در 9 استان کشور، گفت: یک نفر در اثر این حادثه در شاهرود جان خود را از دست داد و 3 نفر مفقود شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۲    
تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 30 شهریور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 شهریور و همچنین از بعدازظهر روز شنبه 31 شهریور تا ساعت 01 بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۲    
هافبک تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد در جریان بازی با استقلال مصدوم شده است و بازی با الریان را در لیگ ستارگان قطر را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۳    
پربیراهه نیست بگوییم اگر مدیران مشمول مصوبه اخیر مجلس(منع بکارگیری بازنشستگان) از زمان طرح این موضوع تاکنون به جای سنگ اندازی و رفتارهای سلبی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۱    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، افراد مبتلا به اختلال بیش فعالی بیش از دو برابر با احتمال ابتلا به پارکینسون روبرو هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷    
آیت الله سید محمد جواد ذهنی تهرانی در کتاب مقتل الحسین(ع) واقعه شهادت حضرت اباعبدالله(ع) را نقل کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷    
به دنبال تداوم نگرانی ها از کمبود عرضه جهانی با تحریم نفتی ایران در ماه نوامبر، با پنجمین کاهش هفتگی میزان ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت خام 2 درصد جهش کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۵    
نمایندگی ایران در سازمان ملل طی نامه ای به دبیرکل و شورای امنیت این سازمان تهدید چندی قبل نتانیاهو در کنار تاسیسات هسته ای آن رژیم را تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۱    
رویترز به نقل از یک سخنگوی وزارت نفت کشورمان خبر داده است که وزیر نفت ایران، بیژن زنگنه، در اجلاس این ماه اوپک و غیر اوپک در الجزایر شرکت نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۱    
محققان تاکید می کنند رژیم غذایی می تواند در سلامت مغز تاثیر داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید که مقامات مسکو معتقدند که توسعه برنامه موشکی ایران حق مسلم تهران است و تمام موضوعات مرتبط به آن باید بدون اِعمال فشار حل و فصل شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۴    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش هر چهار عضو خانواده جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۹    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد استنشاق هوای آلوده فرد را در مقابل ابتلا به دمانس یا زوال عقل آسیب پذیر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
ارتش لبنان با تکیه بر کار اطلاعاتی ، موفق به بازداشت مفتی یک گروه تروریستی و از عاملان انفجار سفارت ایران در بیروت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
خداوند در سوره آل عمران در پاسخ به منافقان درباره کشته شدن در سفر و جنگ باذکر دونکته شایعات آنها را پاسخ می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهوری سوریه با صدور پیامی، ضمن تسلیت سقوط هواپیمای روسی و کشته شدن 15 نظامی این کشور، رژیم صهیونیستی را مسبب این حادثه اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه تاکنون 32 بند از برنامه اقدام FATF را اجرا کردیم و دیدیم هیچ تاثیری بر قیمت ارز و بهبود روابط بانکی کشور نداشته است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی سازمان غذاودارو فروش اینترنتی مکمل ها، اقلام آرایشی و بهداشتی و فراورده هایی غیر از دارو را مجاز برشمرد و گفت: فروش و تبلیغ دارو به صورت آنلاین خلاف قانون است.
  • ۱