پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 10 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۴    
در مراسم اختتامیه "نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی" از عزت الله ضرغامی به عنوان چهره محبوب سال فضای مجازی تجلیل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۹    
هفته گذشته در جریان مناظره ای که در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران برگزار شد، آقای مجتبی لطفی (از مسوولان دفتر آیت الله منتظری) تلاش کرد به کمک های آیت الله منتظری به خانواده های منافقان و بهاییانی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۲    
انتشار گزارش هیئت عزاداری بیماران اعصاب و روان در ماه محرم به دل خوش شدن این بیماران در اعیاد ماه ربیع الاول و برآورده شدن آرزوی جوان مبتلا به اسکیزوفرنی منجر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۹    
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با اشاره به اینکه قارچ ها سرشار از آهن هستند، گفت: تولید قارچ به دلیل نیاز نداشتن به فضای زیاد و کم هزینه بودن مقرون به صرفه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۵    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد، موج خشونت و تخریب در پاریس به هیچ وجه قابل توجیه نیست و ابراز مسالمت آمیز خشم مشروع محسوب نمی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۸    
سازمان فضایی روسیه موسوم به روسکاسموس از یک برنامه سه مرحله ای برای نصب یک مدارگرد در مدار ماه، فرود بر ماه و ساختن سکونتگاه در آن تا سال 2040 خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۴    
یوونتوس توانست در هفته چهاردهم سری A با سه گل در خانه فیورنتینا به پیروزی برسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۴    
ابوالفضل زرویی نصرآباد در سن 49 سالگی از دنیا رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۳    
روسای جمهور ترکیه و آمریکا در حاشیه نشست گروه بیست به میزبانی آرژانتین دیدار و در خصوص مسائل مشترک گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهور فرانسه در پایان نشست جی 20 گفت که فردا یکشنبه آرژانتین را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد و با مسئولان فرانسوی درباره تظاهرات گفت وگو خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۱    
نخست وزیر انگلیس که در آستانه خروج این کشور از اتحادیه اروپا تحت فشار زیادی در داخل قرار دارد، با انتقاد ها و حواشی زیادی در مورد دیدار روز گذشته اش با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در حاشیه اجلاس ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۴    
دولت در لایحه بودجه 98، ضمن افزایش 13 درصدی بودجه عمرانی، تسویه مطالبات بخش عمومی و خصوصی از دولت را در قالب تهاتر در نظر گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۱    
در همان روزی که ترامپ خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد نوشتم با اروپا باید مذاکره کرد اما تصریح کردم قبل از این که پای میز مذاکره بنشینیم باید مواردی از تعهدات برجامی خود را که البته برای ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست گروه-20 در آرژانتین با اردوغان دیدار و اعلام کرد: به همکاری با ترکیه در زمینه های متعدد ادامه می دهیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۹    
وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در اجلاس جی _20 در آرژانتین حضور دارد از تداوم حمایت کشورش از ائتلاف سعودی در جنگ علیه مردم یمن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۴    
تمامی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل کاهش دید ناشی از مه گرفتگی شنبه شب با تاخیر انجام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی به مناسبت روز مجلس نوشت: هنگامی که اصل شصت و سوم قانون اساسی اجازه نمی دهد کشور در هیچ زمانی بدون مجلس باشد، فرموده امام (ره) که مجلس در راس امور است، محقق می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی از شفافیت مالی چک های تضمینی با ثبت نام و شماره ملی گیرنده بر روی آن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۴    
ترابزون اسپور بعد از برتری ارزشمند هفته گذشته مقابل فنرباغچه امشب بر کایسری اسپور چیره گشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۵    
شاهزاده سعودی جدا شده از خاندان حاکم عربستان در توئیتر خواستار حمایت از سرنگونی محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۱    
پلیس فرانسه از زخمی شدن 90 فرانسوی و بازداشت 224 نفر در اعتراضات به افزایش گرانی ها در این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۰    
دکتر دنیل افری پزشک آمریکایی سال هاست که درباره ی رابطه ی پزشک و بیمار تحقیق می کند. مهم ترین سوالی که دکتر افری در ذهن دارد این است که پزشکان چگونه فکر می کنند؟ چه عواملی در شکل دادن عواطف و طرز فکر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۰    
به دستور رئیس جمهوری اوکراین، این کشور تدابیر امنیتی در تاسیسات مهم زیرساختی خود را افزایش داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجی ها شما وظیفه تان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است و اسمش را تدبیر و نقشه راه باید گذاشت .
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۹    
بعد از امروز و فردا کردن های بسیار سرانجام حکم کمیته استیناف با این مضمون اعلام شد؛ افشین پیروانی تبرئه و محرومیت پنج ساله او لغو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۰    
با حکم وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، محسن صالحی نیا به سمت معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منصوب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۶    
با تشدید اعتراضات مردمی در سراسر فرانسه، معترضان در پاریس به نزدیکی کاخ الیزه رسیدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۸    
رئیس اسبق شورای شهر تهران گفت: انتخاب شهردار سیاسی نمی تواند مشکلات مردم را حل کند و اداره شهر را با مشکل مواجه می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۱    
تعدادی از مقامات اروپایی اعلام کردند سران گروه 20 که برای اجلاس سالانه در آرژانتین گرد هم آمده اند، درباره اعمال اصلاحات در سازمان تجارت جهانی به توافق رسیده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا دقایقی پیش در توئیتر نوشت: ایران به تازگی یک موشک میان برد بالستیک آزمایش کرده که قادر است کلاهک های متعدد حمل کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۴    
نخست وزیر اسبق عراق در گفت وگو با صدا و سیما گفت که دولت عراق عضو هیچ ائتلافی با آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران نخواهد شد؛ چرا که عربستان سعودی جز جنگ و ویرانی برای عراق چیز دیگری نداشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی نشست امروز گروه-20 در آرژانتین را لغو می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۰    
وزیرخارجه آمریکا لغو دیدار ترامپ و پوتین را تنها بدلیل تنش بر سر اوکراین عنوان کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۶    
کارشناسان امور نظامی به اطلاعات جدیدی از سرکرده داعش و محلی که وی در آن قرار دارد، اشاره کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۱    
مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: خط اعتباری با کمک بانک ها برای حل مشکلات قطعه سازان خراسان رضوی ایجاد می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور روسیه طی پیامی درگذشت بوش پدر، رئیس جمهور سابق آمریکا را تسلیت گفت و وی را فردی مهم در رابطه مسکو و واشنگتن نامید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۳    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۳    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در بیانیه ای تصریح کرد: یمن در آستانه فاجعه عظیمی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۵    
انتشار گزارشی جدید نشان می دهد که ولیعهد عربستان پیش از قتل خاشقجی، حداقل 11 پیام به مشاور خود در ارتباط با این نویسنده منتقد ارسال کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۶    
یگان پهپادی یمن با پهپاد تهاجمی قاصف-1 مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در استان مارب واقع در مرکز این کشور هدف قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۰    
کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ در تشییع جنازه جورج بوش پدر شرکت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۱    
سفارت عربستان در بلژیک به اتباع این کشور درباره نزدیک شدن به مناطقی که تظاهرات جلیقه زردهای بلژیک در آن جریان دارد، هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۳    
مرکز رصد حملات علیه مسلمانان در انگلیس در گزارشی اعلام کرد که در شش ماهه اول سال جاری، 608 فقره حمله علیه مسلمانان در این کشور رخ داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۸    
هادی قندی تهیه کننده برنامه تلویزیونی من و شما توضیحاتی درباره حواشی اخیر برنامه تلویزیونی داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۴    
مرکز تحقیقات زمین شناسی آمریکا از وقوع زلزه ای به قدرت بیش از 6 در مقیاس ریشتر در مرکز اندونزی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۴    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس میزبان ظریف هستند تا سوالات و استیضاح وی را بررسی کنند ضمن اینکه نمایندگان عضو کمیسیون نیرو هم گزارشی از موضوع انتقال آب دریای عمان به استان های جنوب شرقی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۵    
ترکیب تیم فوتبال برایتون برای دیدار مقابل هادرزفیلد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس اعلام شد و بازیکن ایرانی در این بازی حضور ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۷    
اینیستا به گلزنی هایش با پیراهن ویتسه کوبه در لیگ ژاپن ادامه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۷    
اندیشکده آمریکا با اشاره به تکمیل سامانه هوایی قدرتمند روس ها در سوریه نوشت، روسیه با رزمایش ها و استقرار تجهیزات جدید خود در سوریه برای آمریکا و تل آویو ایجاد دردسر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۳    
سید جلال حسینی با انجام 115 بازی ملی امروز به صورت رسمی از فوتبال ملی خداحافظی کرد تا یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران، جاودانه شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران از ماموریت لاریجانی به این کمیسیون برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۱    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: همه چیز علیه ما است، از داوری ها گرفته تا برنامه ریزی بازی ها و صدا و سیما به ضرر ما اقدام کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۱    
ظهر امروز دختری جوان از یکی از پل های نزدیک به میدان سهروردی اصفهان به پایین سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۷    
یک استاد دانشگاه؛ جلوه های معنوی - انسانی هویت تهرانی را شامل احترام به طبیعت، تعاون و همکاری، کسب روزی حلال، آزادگی و لوتی مرامی، روابط خانوادگی و تعامل همسایگی دانست و گفت: کوچه های پویا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۳    
عربستان سعودی به افشاگری های سیا درمورد پیام های محمد بن سلمان به ناظر قتل جمال خاشقجی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی همایون امیرزاده را به سمت مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات این وزارتخانه منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۴    
دیدار تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و قرقیزستان با پیروزی پرگل ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۴    
در میان سوانح و حوادث، یکی از وحشتناک ترین و بدترین حوادث، سقوط هواپیما است، زیرا هیچ راه فراری از آن وجود ندارد و مسافران تا لحظه مرگ، داخل هواپیما دقایق پر التهابی را سپری می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۰    
فواد بابان طی یک گفتگو به تعدادی از سوالات پاسخ داد ، همچنین درباره علت خداحافظی قاسم افشار از دنیای گویندگی و ماجرای تهدیدات امنیتی علیه گویندگان خبر توضیحاتی ارائه داد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از جزییات مرخصی سربازان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۶    
ایسنا نوشت: جرج هربرت واکر بوش یا همان بوشِ پدر شب گذشته در نودوچهارسالگی درگذشت. در ادامه 10 نکته درباره بوش می خوانید:
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۸    
اعتراضات علیه سیاست های اقتصادی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در سومین شنبه به خشونت کشیده شد و در جریان آن پلیس دهها نفر را بازداشت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۸    
تظاهرات علیه سیاست های اقتصادی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در روز شنبه نیز ادامه پیدا کرد.پلیس ضد شورش فرانسه با پرتاب گاز اشک آور ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۳    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از یک ویلا در جاده چالوس، انواع کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۹    
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با همتای آرژانتینی خود، هدفون ترجمه همزمان را به دلیل مناسب نبودن ترجمه به زمین انداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۹    
تراکتورسازی با یک گل پارس جنوبی را شکست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۵    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 75 هزار تومان افزایش 3 میلیون و 725 هزار تومان و دلار با رشد 300 تومانی 11400 تومان داد و ستد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۲    
اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم استوری های خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند استوری های خود را تنها برای تعداد محدودی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۲    
حناچی شهردار تهران به اخبار منتشره درباره عضویت بستگانش در سازمان منافقین واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۸    
با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، 97 اثر سینمایی متقاضی حضور در جشنواره شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
دونالد ترامپ با انتشار پیامی به مرگ رئیس جمهوری اسبق آمریکا واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل پدرزن همدانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام احد آزادی خواه گفت: ما جدا از همه نظرات آقای فراستی، به عنوان پیشکسوت عرصه سینما باید برایش حرمت بگذاریم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
مدیر مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها، از برنامه ریزی وزارت نیرو برای اجرای پروژه باروری ابرها در 10 استان کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
هافبک عراقی پرسپولیس توانست عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشورش را در سال 2018 به دست آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها می گویند که سایه جنگ بر سر ایران است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بنا به پیشنهادی که امروز در شورای هماهنگی قوا مطرح و تصویب شد چک های تصمینی، دیگر قابل ظهرنویسی نیست و متقاضی چک حتما باید نام ذی نفع گیرنده چک را به همراه شماره ملی او در چک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
یک بره دو سر در سراب حمام پلدختر به دنیا آمد. این بره سه روز است متولد شده و دارای دو سر است که زنده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
باشگاه استقلال با اولین بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به توافق رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
نمایندگان جمعی از مالباختگان پروژه پردیسبان طی جلسه ای در محل دیده بان شفافیت و عدالت به شرح اتفاقات روی داده در پروند شاکیان این مجموعه تفریحی پرداختند و خواستار بررسی شکایات خود توسط این موسسه شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
تحلیلگر اصولگرا گفت: تصور می کنم که استیضاح ظریف در این شرایط کار بسیار ناپسندی است و اصلاً نباید انجام شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری فردی که مادرزنش را به خاطر سرقت طلا، کشت، خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال 97 اجرا می شود و مشمولان واجد شرایط باید در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به خداحافظی اش از تیم ملی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سرمربی پرسپولیس 48 ساعت بعد از جدال با ماشین سازی که با پیروزی سرخپوشان همراه بود در حاشیه تمرین امروز با اصحاب رسانه به گفتگو پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سید جلال حسینی قصد دارد فردا در نشست خبری رسما از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۲    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، تصویری از مزار پدرش را اینستاگرام منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۲    
تعدادی از معترضان به آزمون سردفتری امروز صبح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۸    
در نگاه اولیه به نظر می رسد که شکمبارگی حتی اگر گناه هم باشد، اما گناه کوچک و ناچیزی است که اصلا قابل قیاس با دیگر گناهان کبیره نیست؛ زیرا به کسی آسیبی نمی زند. خوردن غذاها کجا و کشتن انسان ها کجا؟!
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۸    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه در جلسه روز شنبه، موضوعات مرتبط با کلیات منابع و مصارف بودجه سال 1398 کل کشور را با تاکید بر توجه به نیازهای مردم به ویژه اقشار کم درآمد، بررسی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۴    
در پی دفاع دیده بان شفافیت و عدالت از مطالبات به حق مالباختگان کاسپین و ثامن الحجج، بانک مرکزی تابستان گذشته از احمد توکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت به اتهام تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۴    
تعاونگران کشور های آسیا و اقیانوسیه در جریان بازدید از بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از دستاور های عظیم بخش خصوصی ،بر همکاری هر چه بیشتر خود برای بهره برداری کامل از این پروژه تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت : فراکسیون ولایی فردا نشستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۶    
اقتصاد ایران، نشانه هایی از اقتصاد اسلامی را ندارد و نظام سرمایه داری در آن پیاده شده و تمام عوامل و مزیت های آن را نیز داراست ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۶    
یکی از محافل تبشیری وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی، مورد برخورد قرار گرفت و برخی اعضای آن توجیه و تعدادی نیز دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۲    
با 6 تدبیر تغذیه ای برای افزایش قد کودکان در این مطلب آشنا می شوید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۶    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی عاملی برای پیشگیری از بیماری ها به ویژه بیماری های عفونی و ایدز است، گفت: 35 میلیون نفر در دنیا بر اثر عفونت ایدز جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۶    
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و تلفن همراه گفت: با کاهش نرخ دلار، گوشی موبایل در بازار حدود 10 تا 20 درصد کاهش قیمت داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۱    
علی رغم اعلام برخی رسانه ها مبنی بر درگذشت بازیگر نقش اوشین ، این بازیگر زنده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس اول مجلس در واکنش به سخنان ظریف درباره پولشویی گفت: ما نباید حرف هایی را مطرح کنیم که دشمنان بهانه بگیرند اما اینکه عده ای هم می خواهند بگویند ما خیلی پاک هستیم، اینطور نیست.