جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۵۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۵    
رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: براساس آمار ستاد مبارزه با مخدر، گل دومین ماده مخدر شایع در کشور است که از سوی جوانان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۴۷    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به آسیب های شبکه های مجازی گفت: صفحات شبکه های اجتماعی تنظیمات خاصی دارد برای مثال رمز دو مرحله ای برای صفحه امنیتی اینستاگرام در دسترس کاربران است و اگر رمز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۶    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی گیاهخواری می تواند همانند داروهای مورداستفاده برای بیماران مبتلا به ریفلاکس معده عمل کرده و این مشکل را تسکین دهد
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
روزنامه کیهان نوشت: تشکیک عضو حزب منحله مشارکت درباره حکم حکومتی در حالی است که طیف متبوع وی، بیشترین بهره را از این موضوع در ادوار مختلف برده اند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۳    
روزنامه جوان نوشت: سعید حجاریان، تئوریسین اصلاح طلبان اخیراً در گفت وگویی وضعیت کارگران، معلمان و بازنشستگان را بحرانی توصیف کرده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۸    
داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1398 تا ساعت 24 امروز پنجشنبه 15 آذر 97 برای ثبت نام مهلت دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده های شهرهای صنعتی طی 24 ساعت آینده از نفوذ سامانه بارشی به استان های زنجان، قزوین، البرز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
بررسی جزییات عملکرد بازار ثانویه نشان میدهد، از نیمه مرداد ماه حدود 5.7 میلیارد یورو ارز صادراتی در بازار ثانویه تزریق شده و حدود5 میلیارد یورو نیز در اخیتار واردکنندگان قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۲    
غولهای فناوری همیشه با یکدیگر در رقابتند و این بار نوبت به گوگل و مایکروسافت رسیده که پشت درهای بسته علیه یکدیگر برنامه ریزی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری یک نفر مامور پلیس قلابی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۵    
دروازبان تیم ملی فوتسال بانوان نامزد دریافت بهترین بازیکن جهان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۴    
قالیباف با بیان اینکه مدیران باید به فکر حل دغدغه مردم باشند نه اینکه دغدغه خود را برطرف کنند گفت: بعضی ها هستند که نمی توانند تصور کنند که چگونه برخی از مردم وقتی شب می خوابند گرسنه هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است اما فعلا نمی توانیم عدد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۰    
غلامحسین کرباسچی، شهردار پیشین تهران از پیروز حناچی شهردار جدید تهران در اینستاگرام خود انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۲    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دستگاه قضا با آبروی نظام گره خورده است، گفت: مردم از طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضایی گلایه دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۳    
بیش از 3 هفته از اعتراضات گسترده مردم فرانسه نسبت به سیاست های امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور می گذرد. در این اعتراضات تاکنون 3 نفر کشته شده و صدها نفر نیز زخمی شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۹    
علیرضا بیرانوند در بازی برابر ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا برای هفتمین بار در لیگ هجدهم کلین شیت کرده باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۸    
صفحه اینستاگرامی خبرگزاری دانشجو فیلمی از حرف عجیب محمد فیضی نماینده اصلاح طلب مجلس در مقابل یک دانشجو را منتشر کرد و نوشت: فیضی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۴    
شرکت گوگل یک ویژگی جدید را معرفی کرده است که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، امکان بازدید مجازی از یک موزه را از طریق گوشی هوشمند به کاربران می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۴    
اعتراضات و جنبش جلیقه زردها در فرانسه با تایید 80 درصدی مردم و ورود احزاب در صدر اخبار است و در حال توسعه به دیگر کشورهای اروپایی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۲۲    
عضو هیات رئیسه کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور گفت: بسته حمایتی 200 هزار تومانی مُسکن مقطعی است و دردی از معیشت کارگران بازنشسته دوا نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۹    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد که همه فعالیت های مرتبط با موشک بالستیک ایران کاملاً در انطباق با قطعنامه 2231 شورای امنیت بوده و این آمریکاست که این قطعنامه را به صورت کامل نقض ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۱    
کاخ سفید قصد دارد روز 22 آذر گزارش خود درباره عربستان را به کنگره ارائه دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۳    
لحظه گلزنی سید مجید حسینی برای ترابزون در لیگ ترکیه را می بینید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون درگیری های روز سه شنبه پارلمان قبل از جلسه رای گیری تشکیل کابینه را مشکلی جدی خواند و از احزاب سیاسی این کشور خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و فرآیند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۹    
در خانه حضرت زهرا سلام الله علیها برای اولین بار به درخواست رییس جمهور چچن برای زیارت و تبرک وی به آن بیت نورانی باز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: هواداران آمریکایی در اداره امور کشور کارشکنی می کنند و با ترویج اندیشه های آمریکایی در میان مردم تردید به وجود آورده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که متقاضیان تحقیق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش مهلت دو ماهه ای به وزیر برای حل مشکلات دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از سال 92 تا کنون تعداد بیمارستان های تامین اجتماعی کشور به 76 باب افزایش پیدا کرد که نشان از عزم دولت برای خدمت رسانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۷    
آمیان در حضور سامان قدوس مقابل موناکو متحمل شکست شد و به رتبه نوزدهم سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۷    
ژنرال آمریکایی که قرار است در صورت تایید سنا فرمانده آتی نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا باشد روز سه شنبه تاید کرد که خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران فعالیت های منطقه ای و موشکی ایران را ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت گفت: با ابلاغ دستورالعمل رصد کالا، زنجیره تجاری کشور و سامانه تجارت داخلی ایران وارد فاز جدیدی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۲    
هیات مذاکره کننده جنبش انصارالله به منظور شرکت در مذاکرات صلح یمن، صنعا را به مقصد سوئد ترک کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه کشورمان امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار از سوی دشمنان قرار دارد، گفت: تحریم دشمنان علیه ما ظالمانه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۴    
هیئت دولت عراق از تعطیلی روز دوشنبه آینده به مناسبت اولین سالگرد پیروزی علیه گروه تروریستی داعش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تحرکات نظامی این رژیم در مرزهای مشترک با لبنان تا تحقق همه اهداف ادامه خواهد یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی اش پایان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۶    
پلیس تهران از جمع آور دلالان سکه و ارز در خیابان منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داده و اعلام کرده که تا به حال 400 دلال توسط پلیس دستگیر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا اذعان داشته است که قطعنامه 2231 شورای امنیت نمی تواند جلوی توانایی های بازدارندگی ایران را بگیرد. بجای تضعیف قطعنامه 2231، روی تبعیت از آن کار شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهوری گفت: در جلسه فروردین ماه دولت، تصمیمی را به اتفاق آراء اتخاذ کردیم که بر مبنای آن همه اقتصاددانان و مشاوران اقتصادی معتقد بودند ارز باید در کشور تک نرخی شود و اعلام کردند که باید قیمت ارز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۲    
رئیس رسانه ملی گفت: ساخت سریال های فاخر نیازمند صرف زمانی طولانی و هزینه بالایی معادل دقیقه ای صدمیلیون تومان است که راه اندازی سریال عظیم سلمان از آن جمله است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۹    
پاداش فدراسیون کشورها و تیم های باشگاهی در جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد و بر این اساس استقلال از نظر میزان دریافت پاداش در رده سوم آسیا پس از دو تیم عربستانی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری رسمی قطراعلام کرد که امیر این کشور کتبا از سوی پادشاه عربستان سعودی برای شرکت در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس که در این کشور برگزار خواهد شد، دعوت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۰    
خداداد عزیزی حماسه ساز ملبورن در قامت مجری تلویزیونی ظاهر خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس اورژانس تهران از استقرار نیرو های امدادی در چهار نقطه از شهرری به علت آلودگی هوا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۳    
رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران گفت: انحلال احزاب و تشکل های سیاسی و صنفی کشور سبب ایجاد چالش های امنیتی و سیاسی برای کشور می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۳    
وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده که قصد دارد بابت ماجرای تونل های منتسب به حزب الله لبنان به سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۸    
در نخستین روز سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری و جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان سمنان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۲    
رییس موسسه تحقیقاتی زن و خانواده با تاکید بر اینکه عقلانیت های جدیدی در جامعه در حال ظهور است گفت: پرسش هایی برای نسل جدید در زمینه جنسی مطرح است که نشان تغییر سمت و سوی جامعه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۲    
سناتور ارشد آمریکایی پس از نشست توجیهی با رئیس سیا گفت اطمینان دارد ولیعهد سعودی مسئول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۴    
وزیر امور خارجه آمریکا می گوید که واشنگتن ظرف 60 روز آینده، پایبندی به پیمان منع موشک های میان برد هسته ای (INF) را تعلیق خواهد کرد، مگر آنکه مسکو در این مدت به این پیمان متعهد شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۹    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز انصارالله هرگاه اراده کند می تواند هر کشتی دشمن را مورد هدف قرار دهد که همه اینها نشان از قدرت اسلام و پیشرفت مقاومت در دنیا دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه بار دیگر ایران را به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس فردا در اجلاس بین المللی نماز شرکت می کند تا به عنوان سفیر نماز معرفی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۷    
نماینده انگلستان در سازمان ملل متحد قبل از نشست شورای امنیت درباره ادعاهای مربوط به آزمایش موشکی ایران در اینکه چنین آزمایشی نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت باشد ابراز تردید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۴    
رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه این کمیسیون 100 درصد مخالف افزایش نرخ سوخت است و رضایتی از این کار ندارد، گفت: تاکنون هیچ بحث و صحبت و مذاکره ای درباره افزایش قیمت از سوی مجلس و دولت نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استعلام بسته های حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر نیازمند هیچ سامانه پیامکی نیست و مردم به هیچ سامانه ای پیامک نزنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در آیینی از مجموعه پرنده های صلح صنایع دستی در استان سمنان به عنوان سفیران صلح برای اولین بار در کشور رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: قطعاً برنامه های دفاعی خود را براساس ابراز نگرانی های بی اساس و مبتنی بر القائات بی بنیان و هدفمند برخی کشورها تنظیم نمی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۷    
شهردار تهران با اشاره به دیدار با رهبر انقلاب نوشت: به کارگیری افراد کاردان برای راهبری سازمان شهرداری تهران، اصلی ترین راهبرد سامان دهی اوضاع شهر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۵    
نیکلاس مادرو رئیس جمهور ونزوئلا عصر امروز در یک سفر رسمی وارد مسکو شد تا روابط با روسیه را بیش از پیش توسعه دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۰    
وزیر نیرو گفت: علاج مشکل کم آبی تامین آب جدید نیست؛ بلکه چگونگی مصرف آب های موجود اهمیت دارد. علاج کم آبی تامین آب جدید نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
یک فعال دانشجویی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا تعداد فارغ التحصیلان بیکار را می دانید؟ از شما انتظار می رود تا تدبیر جدی درباره رابطه آموزش عالی یا صنعت و کار بیاندیشید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۷    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه گفت مسئولیت قتل روزنامه نگار منتقد سعودی به گردن ولیعهد سعودی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۰    
جلسه رای گیری پارلمان عراق به منظور تکمیل و بستن پرونده تشکیل کابینه به ریاست عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور امروز هم نتیجه ای نداشت و به پنجشنبه آینده موکول شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهوری لبنان به دنبال عملیات حفاری رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان، از دستگاه های امنیتی این کشور خواست با دقت تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۷    
عنوان دار توپ طلای سال 2018 از تاثیر زیدان برای کسب توپ طلا سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به باشگاه نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون ایثارگران مجلس از تصمیم برای سوال از رئیس جمهور به دلیل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از حمایت واشنگتن در خصوص عملیات موسوم به سپر شمال صهیونیست ها در نزدیکی مرز لبنان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۲    
برانکو ایوانکوویچ نیز در پایان مسابقه به رشید مظاهری خسته نباشید گفت و با وی خوش و بش کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۳    
مردم شهرستان شوش دانیال خواستار بازگشت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش دولتی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۷    
روسای جمهوری ترکیه و ونزوئلا پس از دیدار و رایزنی در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در کاراکاس شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی سفارت رژیم صهونیستی در انگلیس ادعای خصمانه ای را علیه کشورمان مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۵    
دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران در نهایت با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۰    
بانک ملی ایران اعلام کرد: سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور عملیاتی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۶    
محمد نهاوندیان رئیس جدید موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا با توجه به آلودگی و پایداری هوا ضوابطی را برای فردا چهارشنبه اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته آمریکا 8 بار مستقیم و امسال 3 بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت اما بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم، گفت: FATFخوب باشد یا بد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه کره شمالی تاکید کرد که دشمنی آمریکا با کشورهای مستقل هیچگونه حد و مرزی نمی شناسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۱    
هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن 6 تایی علیه علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن شعار سر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۷    
به علت انتظار برای توافق اوپک بر سر کاهش تولید و کاهش تولید نفت کانادا، قیمت نفت در معاملات امروز به 63.02 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳    
تورگردانان چینی از مقامات گردشگری ایران درخواست کردند: یوان ارز رایج و مورد استفاده در معاملات گردشگری چینی ها و ایرانی ها شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۶    
یکی از مقام های سابق پنتاگون و از هواداران رژیم صهیونیستی در یادداشتی بر لزوم کمک رسانی به مخالفان نظام ایران تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۶    
دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران در نیمه اول با برتری سرخپوشان به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
با کسب توپ طلا توسط ستاره کروات رئال مادرید، این باشگاه به رکورد بارسلونا رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۶    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه مشکلات اقتصادی کشور را فتنه اقتصادی می خواند که بر افت شدید کارآمدی دولت سوار شده است و می گوید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۲    
روزنامه اکسپرس مدعی شد که آمریکا ناوهای هواپیمابر خود را راهی خلیج فارس کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۲    
نایب رئیس مجلس نسبت به احتمال انتخاب فرزندش به عنوان شهردار منطقه 17 تهران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۸    
یک فعال رسانه در واکنش به انتقادات یک طلبه از رهبر انقلاب و حواشی آن، در صفحه توییتر خود نوشت: اگر فردی یکی از سران سه قوه را به باد انتقاد بگیرد آن رئیس شهامت عذرخواهی و پاسخ دادن به آن فرد را دارد؟
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۴    
شجاع خلیل زاده سانتر دقیق عالیشاه را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس در دقیقه 15 از ذوب آهن پیش بیافتد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۸    
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید شاهد کسب توپ طلا توسط بازیکن دیگری از رئال مادرید بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه کره شمالی تاکید کرد که هدف از جنگ و اعمال فشار علیه دمشق و پیونگ یانگ یکی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۲    
معاون وزیر ورزش و جوانان پاسخ فدراسیون فوتبال مبنی بر بحث استعفای بازنشسته های فوتبال را در دو جمله پر ابهام داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۲    
مشاهدات میدانی از بازار خودرو؛ حکایت از افزایش جزئی قیمت برخی خودروهای داخلی دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۳    
برنامه قبلِ انقلاب با موضوع رضا شاه و با اجرای بهروز افخمی در مرکز تلویزیونی حوزه هنری در حال تولید است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۳    
حزب اعتدال و توسعه این روزها فعالیت های خود را پررنگ تر از گذشته آغاز کرده و همین چند وقت پیش و در سکوت خبری ایام اربعین، انتخابات شورای مرکزی این حزب نیز برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۵    
مدیر آموزش و پرورش ماهشهر جزییات تنبیه بدنی دانش آموز ماهشهری را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۵    
حسن رحیم پور ازغدی گفت: همسر طیب حاج رضایی 2 پیام را برای امام خمینی (ره) قبل از اعدام ایشان آورد که حضرت امام به هر دوی این سوالات پاسخ دادند.