جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۵۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 دی 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 دی 1397 الف 2 دی 1397 الف 3 دی 1397 الف 4 دی 1397 الف 5 دی 1397 الف 6 دی 1397 الف 7 دی 1397 الف 8 دی 1397 الف 9 دی 1397 الف 10 دی 1397 الف 11 دی 1397 الف 12 دی 1397 الف 13 دی 1397 الف 14 دی 1397 الف 15 دی 1397 الف 16 دی 1397 الف 17 دی 1397 الف 18 دی 1397 الف 19 دی 1397 الف 20 دی 1397 الف 21 دی 1397 الف 22 دی 1397 الف 23 دی 1397 الف 24 دی 1397 الف 25 دی 1397 الف 26 دی 1397 الف 27 دی 1397 الف 28 دی 1397 الف 29 دی 1397 الف 30 دی 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۶    
مسابقات قوی ترین مردان کوچک با حضور کودکان زیر 10 سال بجنوردی، در سالن شهید علیدخت مرکز خراسان شمالی برگزار و به برترین های هر بخش جوایزی اهدا شد./ عکس از فارس
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۶    
جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: مردم در 9 دی آرزوها و اهداف دشمن را تشییع جنازه و تدفین کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
گروه استان ها- امروز ملت ایران همزمان با یکدیگر در نقاط مختلف کشور بصیرت و میثاق امت با ولایت را در راهپیمایی یوم الله ماندگار 9 دی به نمایش گذاشتند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۵    
قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س)، در مطلبی مستدل و مستند پاسخ برنامه بهتان در شبکه بی بی سی فارسی را داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۰    
با وجود نامه نگاری های متعدد و تماس های تلفنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا ، دریافت پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و انتقال ارز به کشور هنوز محقق نشده است و تلاش های باشگاه به منظور رفع این مشکل ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۴    
برنامه های زیادی با نام های فالوئریاب ، لایک بگیر ، آنفالویاب و عناوین مشابه برای ارائه خدمات جانبی به کاربران اینستاگرامی در مارکت های داخلی منتشر شده است که شاید در ظاهر هدفشان عمدتا گرفتن فالوئر و ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۳    
تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی ایران متاثر از سه انقلاب بزرگ است: 1 - انقلاب 22 بهمن 1357 که در جبهه جنگ سخت، بدون توسل به زور و سلاح، با در هم شکستن حکومت 2500 ساله طاغوت (انقلاب طاغوت زدایی) ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۷    
ویژه برنامه های شبکه یک سیما به مناسبت سالروز حماسه بزرگ 9 دی اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۰    
سپنتا نیکنام از اعضای شورای اسلامی شهر یزد طی توییتی از وضعیت این شهر نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳    
هفته پیش رو تئاتر تهران با تمدید چند نمایش و دو اجرایی برخی دیگر دنبال می شود. همچنین در این هفته چند نمایش تازه در تماشاخانه های مختلف تهران روی صحنه می روند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۹    
ترامپ با عصبانیت و حسرت گفته است؛ 7 تریلیون دلار هزینه کردیم و آن همه کشته دادیم ولی حالا باید مخفیانه و تحت شرایط سخت امنیتی وارد عراق بشویم!
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۶:۲۵    
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی قطر پیش از رقابت های جام ملت های آسیا عکسی گروهی گرفتند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۶:۱۲    
عربستان اعلام کرد تغییراتی که در هیات وزیران صورت پذیرفته با هدف تقویت روابط با کشورهای دوست صورت گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۴:۵۸    
بازیگر سرشناس سینما در مصاحبه ای به طور تلویحی از احتمال ورود به عرصه سیاست سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۳:۰۱    
رسانه انگلیسی رویترز جزئیات جدیدی از گفت وگوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و ترکیه که به تصمیم گیری برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه منجر شد ارائه کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۲:۴۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید جمعه از قصد خود برای سفر به ترکیه و فلسطین اشغالی جهت گفت وگو درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۲    
منابع مطلع به یک روزنامه آمریکایی گفته اند یک نماینده مجلس سنا اثر زیادی روی تصمیمات رئیس جمهور آمریکا در زمینه سیاست خارجی و از جمله تصمیم او برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۲    
درحالی شمارش معکوس برای عملیات احتمالی ترکیه در شهر منبج آغاز شده است که نیروهای مقاومت سوری برای خنثی سازی هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه این شهر استراتژیک در اوج آمادگی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۴    
در اولین روز های زمستان شهر اردبیل با ورود سامانه سرد و بارشی، بارش شدید برف توام با برودت دمای هوا اکثر شهرها و مناطق کوهستانی استان اردبیل را فرا گرفت.سفید پوش شد./ عکس: مهر
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۶    
اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه به پشت درب های اقامتگاه رئیس جمهور این کشور رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس پلیس راه استان البرز از مصدومیت چهار نفر بر اثر ریزش سنگ در محور کرج چالوس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۲    
وزیر امور خارجه جدید عربستان در اولین اظهارنظر خود به پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی اشاره کرد و البته مدعی شد که کشورش در بحران نیست.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
تحلیلگر جهان عرب با اشاره به اقدامات اخیر کشورهای عربی در بازگشایی سفارتشان در سوریه نوشته این کشورها هروله کنان برای بازگشایی سفارت خود در سوریه رهسپار دمشق می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
به دنبال بارش برف و برودت هوا، مدارس 8 شهر استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر فردا تعطیل اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۲    
معبد آناهیتا، از آثار باستانی دوران پیش از میلاد به شمار می آید و در شهر کنگاور استان کرمانشاه قرار دارد. این بنا بر پشته صخره ای و مشرف به دشت کنگاور ساخته شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۶    
بانک ها، از بنگاه های اقتصادی مهمی به حساب می آیند که امروزه نقش بی بدیلی در ساختار اقتصادی جوامع مختلف ایفا می کنند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۷    
آمارهای رسمی حکایت از حمایت گسترده آمریکا از رژیم اشغالگر قدس و تداوم این حمایت ها طی 7 دهه گذشته دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۵    
عمده ترین چالش نیرو های امدادرسان هلال احمر در فصل زمستان، آشنا نبودن رانندگان با نحوه صحیح بستن زنجیرچرخ است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۴    
جنگ لفظی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور ترکیه توجه ناظران امور را درباره چرایی آن به خود مشغول کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۳    
کویر ابوزید آباد بخشی از بیابان بزرگ بند ریگ در شمال ابوزید آباد و شمال شرقی کاشان است. مثل هر تکه ی دیگر از کویر ، اوج زیبایی آن در سکوت عمیق ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۵    
یکی از غول های فناوری آسیای شرقی تصمیم دارد از سال جدید میلادی، تلویزیون های خود را طوری طراحی کند تا از راه دور و بی سیم به رایانه شخصی و گوشی هوشمند کاربران متصل شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۴    
طبق بررسی آژانس بین المللی انرژی با توجه به کاهش قیمت نفت ، تولیدکنندگان نفت برای تنوع منابع درآمدی خود باید صنایع پایین دستی را توسعه دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۷    
تغییرات گسترده ای که از سوی ملک سلمان در بدنه کابینه و نهادهای امنیتی این کشور انجام شد، توجه ناظران امور را به خود مشغول کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۸    
هزاران نفر از ساکنان مناطق ساحلی هندوراس و نیکاراگوئه، ریسک فلج شدن و مرگ بر اثر فشار آب را به جان می خرند و با غواصی در اعماق دریای کارائیب به شکار خرچنگ می پردازند./ عکس: مهر
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم سراوان در مجلس توضیحاتی درباره اتهاماتی که به وی پیرامون سرقت علمی وارده شده است، ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۶    
بر اساس گزارش یک شبکه تلویزیونی، کارلوس کی روش با سران فدراسیون فوتبال کلمبیا به توافق مالی برای هدایت تری کالر رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۶    
اعتراضات مردمی در کشور عربی سودان واقع در قاره آفریقا همچنان ادامه دارد، نیروهای امنیتی امروز جمعه با گاز اشک آور و بمب صوتی به معترضان حمله کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۲    
وزیر بهداشت گفت: در حوزه استان ها کسری اعتبار و معوقات علوم پزشکی ها محسوس است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران برافراشته شدن پرچم ملی سوریه در شهر منبج را گامی مهم در تثبیت حاکمیت دولت قانونی سوریه بر سراسر خاک این کشور می داند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۷    
افزایش قمیت خودروها در حالی توسط خودروسازان آغاز شده که سازمان حمایت بدون هیچ واکنش بازدارنده همچنان اعلام می کند که برای افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ مصوبه ستاد تنظیم بازار لازم است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مهار آتش سوزی در حدود 17هکتار از اراضی جنگلی منطقه سی دشت، درفک و نورالعرش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۱    
وزیر بهداشت به منظور افتتاح چهار پروژه مهم و بزرگ درمانی استان کهگیلویه و بویر احمد با ظرفیت 400 تخت بیمارستانی به یاسوج رفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۱    
مدیر هواوی به تازگی اعلام کرده است که با وجود چالش های زیاد اخیر پیش روی این شرکت چینی، درآمدهای آن در سال آینده میلادی با رشد 21 درصدی روبرو خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۶    
به گفته وزیر تجارت ترکیه این کشور به دنبال افزایش دوره معافیت خود از تحریم های نفتی ایران می باشد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی گفت: در 8 ماهه سال جاری 170 تن صادرات زعفران به ارزش 252.4 میلیون دلار داشته ایم ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۷    
بعد از اعلام اخیر منامه در خصوص اعزام هیات دیپلماتیک به دمشق، وزیر خارجه بحرین بر حمایت کشورش از سوریه و حاکمیت این کشور تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۷    
دو هفته ای است که تذکرات شفاهی از صحن شورای شهر تهران حذف شده است، تجربه این دو هفته نشان می دهد شاید رسیدگی به دستور جلسات شتاب گرفته باشد اما خبری از صدای مردم در پارلمان محلی نیست.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی به اخبار منتشر شده در خصوص ورود ارتش سوریه به شهر منبج واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۳    
نماینده مردم کرمان و راور گفت:با دولت توافق کردیم با اختصاص ارز ترجیحی برای واردات، کالاهای اساسی نباید با قیمت سال 96 تغییر پیدا کند،اما متاسفانه میانگین 70 درصد افزایش قیمت را داریم.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: واگذاری ارزان قیمت سیلوهای استان کرمانشاه به بخش خصوصی در واقع چوب حراج زدن به بیت المال است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۲    
موضوع شرکت دار بودن "کیاداود اسفندیاری" که در فضای مجازی دست به دست می شود با واکنش این مجری تلویزیون همراه شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۸    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به روند صدور کارت ملی هوشمند گفت: از ابتدای آغاز پروژه تاکنون 47 میلیون نفر ثبت نام و برای 44 میلیون نفر نیز کارت هوشمند ملی صادر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون و به رغم تحریم های غیرقانونی آمریکا 5 قرارداد سرمایه گذاری در حوزه فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده ای به ارزش 700 میلیارد تومان در بندر ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۹    
تصاویر منتشر شده در رسانه ها از ورود وزیر کشور به فرودگاه بوشهر نشان می دهد که پرواز عمومی بوده و هیچگونه تشریفاتی در کار نبوده و مسافران هم به طور عادی در حال خروج از هواپیما هستند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۳    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به سوءاستفاده برخی فرصت جویان از افزایش تقاضای ارز در روزهای اخیر، به این موضوع واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۰    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۶    
اعتمادی نو عنوان احتمالی تشکیلات جدید حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی برای راه اندازی حزب جدید وی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۶    
شمار افراد بیکار فرانسوی تا پایان ماه نوامبر، 15 هزار و 100 نفر کاهش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه قم گفت: اقتصاد برآمده از از اعتماد به دشمنان و دل خوشی به اروپا اقتصاد مردم را گرفتار کرده و مسببان وضعیت امروز معیشت مردم باید پاسخگو باشند اما با کمال تاسف خود را مدعی نشان می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش با انتشار رشته توییتی از اقداماتش درباره موسسات کنکور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۴    
رئیس ائتلاف ائتلاف الفتح در عراق بر لزوم اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۴    
در حالی که نماینده مردم بندرعباس در مجلس می گوید قرارداد واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال لغو شده و قرار است این شرکت مجددا واگذار می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۶    
امام جمعه شیراز گفت:دولت و مجلس در بستن بودجه دفاعی کشور خیلی دقت کنند اینکه ما از آمادگی دفاعی خود چیزی کم کنیم به هیج وجه درست نیست زیرا دشمن به دنبال این است که نیروی دفاعی ما تقویت نشود تا بتواند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۲    
در سال 2018 اتفاق های عجیبی در جهان ورزش رخ داد که این موضوع بیش از همه در فوتبال دیده شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۷    
منابع سوری از برافراشته شدن پرچم سوریه در میادین شهر منبج خبر دادند. یگان های مدافع خلق کرد صبح امروز از عقب نشینی کامل نیروهای خود از شهر منبج در شمال شرق سوریه خبر داد و از ارتش این کشور خواست وارد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۹    
خطیب جمعه این هفته تهران خطاب به ترامپ گفت: 7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردید اما باز هم ناچاری مخفیانه به آنجا سفر کنی در واقع این اعتراف به عجز و خفت است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۹    
با توجه به اینکه بیش از یک میلیون کارمند بانک در هند دست به اعتصاب زده اند، تمام بانک های این کشور یک روز کامل تعطیل شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات و احتمال اعلام علت حادثه در روز شنبه سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۱    
وزیر خارجه آلمان گفت که کشورش با عضویت در شورای امنیت می تواند نقش موثرتری در حل بحران های جهانی داشته باشد و خواستار عضویت دائم کشورش در این نهاد وابسته به سازمان ملل شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۴    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر این که "قرار نبود مشکل اقتصادی با برجام حل شود و مسایل اقتصادی فعلی ربطی به برجام ندارد" گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۶    
یک چشم پزشک می گوید: خشکی و خارش چشم در زمستان به دلیل رطوبت کم هوا و سیستم های گرمایشی رایج است. این توصیه ها را بخوانید تا دچار خشکی مزمن چشم نشوید.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۲    
یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه مالیات بر عایدی سرمایه، ذهنیت افزایش قیمت شدید و سود مناسب برخی واسطه را از بین می برد، گفت:آغاز و اجرای این برنامه در بازار مسکن از سایر بازارها آسان تر است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۷    
رهبر معنوی شیعیان بحرین و مرجع عالی قدر شیعیان عراق صبح امروز در نجف اشرف با یکدیگر دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۵    
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه و شمال آفریقا تاکید کرد که رئیس جمهور کنونی سوریه می تواند در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور پیروز شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۰    
دولت لبنان تصمیم دارد از رژیم صهیونیستی به خاطر نقض حریم هوایی این کشور در جریان حملات دو شب پیش به سوریه که نزدیک بود به وقوع فاجعه ای انسانی منجر شود، شکایت کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۶    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که نشست سران کشورهای ترکیه، ایران و روسیه درباره سوریه در هفته نخست سال جدید میلادی در روسیه برگزار خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس شورای شهر تهران، در جریان بازدید سرزده از خط 4 مترو، گفت: غفلت از توسعه شمالی خط 4 ناشی از ناهماهنگی در داخل شهرداری بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۲    
وزارت خارجه روسیه خواستار بازگشت سوریه به اتحادیه عرب شد
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افت محسوس دما در نیمه شمالی و غربی کشور طی امروز و فردا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۳    
سناتور برنی سندرز در بیانیه مطبوعاتی بیان کرد که تشکیلات دموکرات ها از هم اکنون حملات تبلیغی علیه او را برای رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به منظور تضعیف دستور کار مترقی وی آغاز ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۹    
مسکو به تل آویو هشدار داد، هرگونه حمله جدید به سوریه توسط رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی ماند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۱    
شرکت پیمانکار کره ای و کارفرمای کویتی که 2 فروند شناور خدماتی متعلق به شرکت ایرانی را برای ساخت پلی در کویت اجاره کرده بودند، به دلیل بروز اختلافات فنی و حقوقی با شرکت ایرانی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر بهداشت گفت: به سخنان دکتر ظریف که اخیرا در دوحه بیان کرد، اعتقاد دارم که شرایط دنیا تغییر کرده و جهان فقط آمریکا و کشورهای اروپایی نیست و ارتباطات در جهان بسیار وسیع تر شده و انتخاب های متعددی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان بعد از برکناری اش از سمت وزیر خارجه، از پادشاه عربستان و ولیعهد این کشور به خاطر این تصمیم تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۲    
ابلاغ قانون جدید چک اگرچه در هیاهوی بودجه ای دولت گم شد، اما یکی از قوانینی است که به طور قطع اجرای آن، صدور کاهش چک های بلامحل را به شدت کاهش خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۲    
رییس جدید شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی در اولین اظهار نظر خود تاکید کرد که قطعا از مجوزی که شورا صادر می کند صیانت خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۴    
سفر سرزده و محرمانه رئیس جمهور آمریکا به عراق و دیدار وی با نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در الانبار عراق با اعتراض گسترده عراقی ها در سطوح رسمی و مردمی رو به رو شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۶    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که موسسات آموزشی برای برگزاری کلاس های کنکور و چاپ کتب کمک آموزشی با وزارت آموزش و پرورش قرارداد بسته و به آن ها درصد می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۴    
وزیر امور خارجه امارات متحده عربی بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را مشروط به موافقت اکثریت اعضای این اتحادیه دانست.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۹    
مدافع پیشین تراکتورسازی تبریز قرارداد خود با پرسپولیس را فردا امضا می کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۵    
معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور آخرین وضعیت پیش نویس لایحه سازمان های مردم نهاد را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد که در زمان بحران می توان با استفاده از خطوط مترو به پایتخت نشینان امدادرسانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که سفر دزدانه دونالد ترامپ به عراق خلاف عرف دیپلماتیک و بی احترامی به حاکمیت ملی عراق است، تاکید کرد: نیروهای بیگانه دیر یا زود مجبور به ترک تمام منطقه خواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۲    
بانک های سرمایه گذاری متوسط قیمت نفت خام برنت در سال آینده میلادی را حدود 68 تا 73 دلار در هر بشکه پیش بینی می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۲    
یک نظرسنجی نشان می دهد که 47 درصد آمریکایی ها رئیس جمهور کشورشان را مسئول تعطیل شدن دولت فدرال می دانند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۸    
استراتژیست سابق دولت آمریکا می گوید هدف رئیس جمهور این کشور از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و افغانستان، تمرکز بر تهدید چین است.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۸    
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارمندان کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می کند تا آنان نیز از تورم احتمالی عقب نمانند.
  • ۱