جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۲۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 بهمن 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 بهمن 1397 الف 2 بهمن 1397 الف 3 بهمن 1397 الف 4 بهمن 1397 الف 5 بهمن 1397 الف 6 بهمن 1397 الف 7 بهمن 1397 الف 8 بهمن 1397 الف 9 بهمن 1397 الف 10 بهمن 1397 الف 11 بهمن 1397 الف 12 بهمن 1397 الف 13 بهمن 1397 الف 14 بهمن 1397 الف 15 بهمن 1397 الف 16 بهمن 1397 الف 17 بهمن 1397 الف 18 بهمن 1397 الف 19 بهمن 1397 الف 20 بهمن 1397 الف 21 بهمن 1397 الف 22 بهمن 1397 الف 23 بهمن 1397 الف 24 بهمن 1397 الف 25 بهمن 1397 الف 26 بهمن 1397 الف 27 بهمن 1397 الف 28 بهمن 1397 الف 29 بهمن 1397 الف 30 بهمن 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۱    
اسنپ باکس با همکاری پلیس راهور منطقه 5 تهران همایشی برای فرهنگ سازی موتورسواری برگزار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان های متری 5 میلیون تومان در مناطق 22گانه شهری تهران طی بهمن ماه 97 است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است اگر شاگردان کی روش بتوانند آرامش خود را مقابل ژاپن حفظ کنند، توانایی فینالیست شدن را در جام ملت های آسیا دارند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۳    
به تاخیر انداختن تصمیم گیری درباره پیوستن به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دلیل اهمیت FATF به عنوان یک ساختار کلی بود ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
مجلس شورای اسلامی قلب تپنده نظام اسلامی است که خون قانون را در شریان های حیاتی کشور به جریان در می آورد، بدون شک هر قدر این قلب توانمندتر باشد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
برآوردهای آماری نشان می دهد که حدود 70 درصد از جمعیت کشور متولد سال 1350 به بعد هستند و تقریباً هیچ تصور دقیقی از دوره پیش از انقلاب ندارند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
یک دختر پس از دستگیری با پلیس همکاری کرد تا یک باند جعل کارت های بانکی شناسایی و متلاشی شود. پیمان سرکرده میان سال این باند چند سال پیش به اتهام قتل متواری شده بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۷    
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله سیدجعفر کریمی عیادت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی واژگونی سرویس مدرسه، سه دانش آموز دختر و یک دانش آموز پسر مقطع دبستان مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۹    
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه اضافه تدریس معلمان معلم تمام وقت را ابلاغ کرد که بر این اساس دبیران و هنرآموزانی که مشمول 30 ساعت تدریس در هفته باشند، 16 ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر لزوم تجدید نظر در زمینه تسهیلات مسکن تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۰    
با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، وضع هوای مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۶    
بسیاری از هنرمندانی که برلین را خانه ی خود می دانند تاریخ اغلب خاموش مانده ی جمهوری دموکراتیک آلمان را با علاقه و توجه زیاد وامی کاوند تا بارقه و نشانی از هویت فردی، خانوادگی و ملی در آن بیابند
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۶    
فرماندار اهواز گفت: اگر بارش باران در روزهای آینده موجب افزایش دبی خروجی سد دز شود، احتمال خطر و تخلیه برای روستاهای اهواز بیشتر می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۸    
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان در 48 ساعت گذشته موفق به کشف 2 تن و 33 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه در دو ماه اخیر ذخایر برفی سدهای استان تهران از وضعیت هشدار خارج شد گفت:بارندگی های چندماه اخیر صرفا تراز ذخایر منفی سدها را جبران کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۱    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طی دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی در شهرهای کشور ساخته می شود که از این تعداد 200 هزار واحد در شهرهای جدید است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته تا از موضع واشنگتن در قبال ونزوئلا اعلام حمایت کند اما تل آویو هنوز به این خواسته پاسخی نداده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه عراق با مشخص کردن مواضع بغداد درباره درخواست آمریکایی و غربی برای انحلال الحشد الشعبی و قطع رابطه کشورش با ایران گفت که عراق هرگونه درخواست از هر دستگاهی در خصوص انحلال الحشد و قطع رابطه ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۴    
سرمربی استقلال گفت: مطمئنم که کی روش یک تاکتیک خوب را برای دیدار با ژاپن انتخاب خواهد کرد، ایران قطعا ژاپن را شکست می دهد و در فینال جام ملت های آسیا با قطر مصاف خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۰    
رئیس سازمان امور استخدامی در خصوص عدم پیش بینی بعضی از رشته ها در آزمون استخدامی پیش رو واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۶    
بانک مرکزی انگلیس به توصیه سران ارشد آمریکا از انتقال ذخایر ارزی دولت ونزوئلا به این کشور خودداری کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه با انعقاد قراردادی هر هفته 50 هزار راس دام وارد کشور می شود، از اقدامات انجام شده برای تامین نیاز بازار گوشت خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۷    
دبیر کل حزب الله لبنان در گفت وگویی با شبکه خبری المیادین، اعلام کرد که شایعات بیماری او کاملا دروغ بود و هر آنچه در این خصوص گفته شد، دروغ بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۳    
یک روزنامه آمریکایی با استناد به برخی منابع، مدعی ارتباط دونالد ترامپ و مشاورانش با روس ها در جریان انتخابات سال 2016 شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۰    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری واقع در کریم خان خیابان ویلا با مبلغ یک میلیارد و 75 میلیون تومان معامله می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۰    
گروه تحقیق بین المللی درباره قتل خاشقچی اعلام کرد که دولت سعودی با این گروه همکاری نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۱    
خودروسازان موظفند به تعهداتشان به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش تولید در گام نخست و تولید خودرو های ایمن و با کیفیت در گام دوم پایبند باشند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۷    
مسوول روابط عمومی فرودگاه بجنورد با اعلام خبر لغو پروازهای هواپیمایی تابان به مقصد بجنورد گفت: این شرکت اعلام کرده که تصادف دوهفته گذشته یک خودرو با هواپیمای شرکت تابان باعث لغو پرواز به مقصد بجنورد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۹    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تاکید جمهوری اسلامی ایران بر روابط منطقی و مثبت با جهان است و خواسته های غیر منطقی برخی از قدرت های خارجی را نمی پذیریم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۴    
خبرگزاری آسوشیتد پرس هم فاش کرد که ریاض کارخانه تولید موشک های بالستیک دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۶    
جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه 6 بهمن در تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز جمع بندی جلسه مجمع تشخیص این بود که درباره FATF نباید شتابزده تصمیم گیری کرد، گفت: حامیان تاکنون تصویر روشنی از وضعیت پس از پذیرش ارائه نداده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۸    
رهبر جریان حکمت ملی عراق درگذشت مادر همسر سردار سلیمانی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
شاگردان کی روش برای مصاف با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا وارد العین شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به حادثه برای بوئینگ 707 ارتش در فرودگاه فتح و با بیان اینکه این حادثه ارتباطی با فعالیت های فرودگاه پیام ندارد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۷    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: موضوع تنبیه بدنی دانش آموز مدرسه شهید اصیلی همدان در حال پیگیری است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۴    
صفحه رسمی سایت فیفا با انتشار توییتری خواستار انتخاب تاثیرگذارترین مهاجم ملت ها آسیا شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۷    
فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان از پیشرفت چشمگیر در مذاکرات جاری با طالبان در قطر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۸    
تیم ملی تمرینات آماده سازی خود برای مصاف مقابل ژاپن را دو روز مانده به مصاف حساس نیمه نهایی تداوم بخشید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۹    
نماینده سابق مجلس گفت: کشور در حوزه سیاست ورزی، قهرمان نمی خواهد بلکه مدیریت علمی می خواهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
شنیده ها حاکی از وقوع یک حادثه در ایستگاه مترو سعدی و مصدوم شدن 2 هموطنان دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۲    
اتحادیه اروپا طی بیانیه ای خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست جمهوری آزادانه در ونزوئلا شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۳    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با افزایش 77 هزار تومانی 4 میلیون و 144 هزار تومان و دلار با رشد 140 تومانی 11 هزار و 640 تومان به فروش رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۹    
فایل صوتی پخش شده در یکی از رسانه های عراقی نشان می دهد که نزدیک به 100 نفر از اهالی رسانه عراق قبل از مسابقه تیم ملی این کشور با تیم قطر در جام ملت های آسیا 2019، از امارات رشوه دریافت کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۹    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۶    
سفیر آلمان در تهران گفت: برای اجرایی کردن SPV فقط قدم های نهایی باقی مانده است و طی چند روز آینده شاهد نهایی شدن این فرایند خواهیم بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۶    
نماینده چین در شورای امنیت در نشست جاری این نهاد بین المللی تصریح کرد: اتهامات واشنگتن علیه پکن درباره کاراکاس را رد می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۸    
مشاور و مقام ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ در آمریکا متهم به دروغگویی در جریان انتخابات ریاست جمهوری شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۳    
نماینده فرانسه در شورای امنیت بدون اشاره به 11 هفته پیاپی اعتراضات مردمی در سراسر فرانسه در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: 8 روزدیگر در ونزوئلا انتخابات نشود، گوایدو را به رسمیت می شناسیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۵    
نماینده روسیه در شورای امنیت اعلام کرد که دولت آمریکا در پی انجام کودتا در ونزوئلا است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
رئیس بخش نفرولوژی و دیالیز مرکز پزشکی شهید مدرس، گفت: افرادی که والدین آنها در دهه 6 یا 7 زندگی مبتلا به فشارخون بالا شده اند، در دهه 3 یا 4 زندگی دچار افزایش فشارخون بوده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۸    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: الان 80 درصد از جمعیت ما قبل از انقلاب را درک نکرده اند. به صورت طبیعی سوال دارند و می گویند که انقلاب برای ما چه کرده است؟
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا به نمایندگی از این کشور در شورای امنیت سازمان ملل در دخالتی آشکار در امور داخلی ونزوئلا اعلام کرد: از دولت انتقالی ونزوئلا و گوایدو حمایت می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۳    
شهردار تهران گفت: منطقه یک در شمال تهران به دلیل برج ها و ساختمان های بلند وضعیت ناپایداری در برابر سیل و زلزله دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۹    
نشست شورای امنیت درباره ونزوئلا به پیشنهاد آمریکا هم اکنون آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۶    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی 24.04 دلار افزایش یافت و هر اونس 1305.25 دلار معامله شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۰    
به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، جیمز گورمن، مدیرعامل بانک مورگان استنلی آمریکا، در حاشیه برگزاری نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۲    
برای خرید تیبا صندوق دار SX مدل 93 با کارکرد 50 هزار کیلومتر به سرمایه 37 میلیون تومانی نیاز است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۹    
در همایش پیروزی های بعد از شکست قیمت بلیت های ویژه به دلیل داشتن آپشن "عکس با برانکو" به طرز عجیبی بالا بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
چند هفته مانده به انتخابات، رئیس جمهوری نیجریه قاضی دادگاه عالی را تعلیق کرد که این امر موجب انتقاد احزاب اپوزیسیون شد و آنها وی را به دیکتاتوری متهم کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که امید نورافکن با قراردادی 6 ماهه به استقلال پیوسته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
سفیر جدید ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل ماموریت، بعدازظهر امروز (شنبه) با ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۳    
اخراج علوان زاده به مدیر برنامه ای او اعلام شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری آمریکایی گزارش داد، رهبر مخالفان ونزوئلا در ماه دسامبر به صورت مخفیانه از مرز خارج شده و برای جلب حمایتهای خارجی به آمریکا، برزیل و کلمبیا سفر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۶    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به تشریح چرایی شکست رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۶    
میشل لوگران پیانیست و آهنگساز فرانسوی برنده 3 جایزه اسکار در 86 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۸    
علیرغم وعده های ترامپ، واشنگتن قصد دارد برای مقابله با آنچه نفوذ ایران خوانده است، نیرو های خود را در پایگاه التنف سوریه حفظ کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
ماجرای کودتا و تلاش برای براندازی نظام در ونزوئلا به خصوص پس از به قدرت رسیدن هوگو چاوز، رئیس جمهور سابق این کشور در سال 1999، چیز تازه ای نیست و اولین کودتا، سه سال پس از به قدرت رسیدن وی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کد دستوری USSD از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که در خصوص بسته حمایتی دولت سئوال دارند، اختصاص یافت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه امروز مطالبی را در کتاب های درسی می بینیم که وجود آن ضروری نیست و باید بسیاری از ضروریات امروز جامعه جایگزین آن شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۸    
مرضیه هاشمی، مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی که پس از تحمل 11 روز بازداشت غیرقانونی، روز چهارشنبه هفته گذشته (سوم بهمن ماه) از زندان آزاد شد، در آینده نزدیک وارد تهران می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
در یازدهمین شنبه متوالی، 100 گردان پلیس ضد شورش با آخرین تجهیزات در مقابل معترضان به نظام سرمایه داری صف آرایی کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
اخبار جهان در روز شنبه 6 بهمن با تصاویر جالبی همراه بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
یک منبع در یگان موشکی یمن از حمله موشکی نیروهای انصارالله به محل تجمع مزدوران سعودی به منطقه "الطوال" در جیزان عربستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
آلمان، فرانسه و اسپانیا ضرب الاجل هشت روزه ای را برای برگزاری انتخابات در ونزوئلا تعیین کرده و هشدار دادند در غیر این صورت رهبر مخالفان را به عنوان رئیس جمهور این کشور به رسمیت خواهند شناخت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در اجرای تاکتیک های جدید و رویکرد آفندی موفق بوده است و انشالله باید تا جایی که در توان هست قدرت تهاجمی این نیرو را ارتقا دهیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۳    
فرمانده مرزبانی ناجا آخرین وضعیت سربازان ربوده شده در مرز پاکستان را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۹    
معاون اول قوه قضائیه در باب دستاوردهای مبارزه با مفاسد پس از انقلاب اسلامی، مسائل روز قضائی و چشم انداز قوه قضائیه پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان اذعان کرد که حمایت کشورش از رژیم صدام اشتباه بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۱    
دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکمنستان با حضور معاونان وزرای خارجه دو کشور در تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: خودرو سازان مکلف به اجرای ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۲    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که مصرف غذاهای سرخ کردنی خطر مرگ را در زنان افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۸    
در دیدار مدیران خودروسازی سایپا با مشتریان تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی مشخص شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۳    
دادستان تهران گفت: مردم از موضوع گران فروشی رنج می برند؛ چرا که در طول چهل سال پس از انقلاب، گران فروشی تا این حد وجود نداشته، اختلاف قیمت اقلام مصرفی برای مردم قابل توجیه نیست و تنوع ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: جزئیات حادثه بوئینگ 707 توسط ارتش در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری نیز همکاری های لازم را در این زمینه به عمل می آورد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع آخرین سنگر منافع ملی است و ما در اینجا نمی توانیم تحت تاثیر فشارها قرار بگیریم و باید آنچه را به نفع ملت و کشور است پیش ببریم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
اینتکس یک برند موفق در زمینه تولید محصولات بادی در جهان است که در سال 1998 در ایالت آمریکا فعالیت خود را آغاز نمود و با ساخت انواع محصولات بادی متنوع جهت استراحت و یا تفریحات آبی و اسباب بازی بادی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۱    
بحران سیاسی در ونزوئلا سبب شد با وجود جهش عرضه نفت آمریکا، قیمت نفت خام در بازارهای جهانی افزایش یابد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۱    
آیت الله سید مرتضی مروج از علمای فعال در زمینه مبارزات انقلابی خوزستان و از یاران امام خمینی در بیمارستان آیت الله نبوی دزفول به دیار باقی شتافت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که پلیس به سرنخ هایی درخصوص عاملان شهادت دو مامور پلیس در ماهشهر رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
رسانه های غربی از قصد اتحادیه اروپا برای صدور بیانیه ای علیه برنامه موشکی ایران و سیاست های منطقه ای تهران خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۳    
استاندار البرز با اشاره به حادثه سقوط بوئینگ 707 گفته، وقوع حادثه سقوط هواپیما نباید خللی در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام ایجاد کند و این روند باید مثل قبل انجام شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 23 هزار و 802 نفر مرتبط با مواد مخدر در استان البرز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۶    
یک رسانه لبنانی در گزارشی اعلام کرد که دولت آمریکا پس از ناکامی در جنگ نظامی به دنبال جنگ اقتصادی علیه سوریه و کاهش محبوبیت رئیس جمهوری این کشور در نظر ملت سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۱    
فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه در دیداری، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان بخش کشور را ثمره وحدت همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قوا دانستند و بر عزم و اراده راسخ ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۳    
مسئول حراست مسابقات جام ملت های آسیا 2019 فرزند گمشده ایرانی را به خانواده اش بازگرداند.