پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 بهمن 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 بهمن 1397 الف 2 بهمن 1397 الف 3 بهمن 1397 الف 4 بهمن 1397 الف 5 بهمن 1397 الف 6 بهمن 1397 الف 7 بهمن 1397 الف 8 بهمن 1397 الف 9 بهمن 1397 الف 10 بهمن 1397 الف 11 بهمن 1397 الف 12 بهمن 1397 الف 13 بهمن 1397 الف 14 بهمن 1397 الف 15 بهمن 1397 الف 16 بهمن 1397 الف 17 بهمن 1397 الف 18 بهمن 1397 الف 19 بهمن 1397 الف 20 بهمن 1397 الف 21 بهمن 1397 الف 22 بهمن 1397 الف 23 بهمن 1397 الف 24 بهمن 1397 الف 25 بهمن 1397 الف 26 بهمن 1397 الف 27 بهمن 1397 الف 28 بهمن 1397 الف 29 بهمن 1397 الف 30 بهمن 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در همه امور باید مستقل از آمریکا باشیم و این یکی از مهم ترین مطالبات و تاکیدات امام و رهبری بوده و هست ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۱    
بیت تاریخی و زادگاه حضرت امام(س) که درحاشیه شمالی رودخانه خمین در محله قدیمی سرپل قرار دارد، میراث تار یخی با ارزشی است. این خانه از بناهای دوره قاجار است و حدود150 سال قدمت دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که علاوه بر دیدارهای سه جانبه در نشست آتی سوچی، رئیس جمهوری این کشور با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود جداگانه نیز دیدار خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۲    
تیم های ملی فوتبال قطر و ژاپن امروز در فینال جام ملت های آسیا 2019 امارات از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۳    
رئیس بنیاد مسکن گفت: به نظر ما پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ، پروژه موفقی بوده زیرا در مقیاس های کوچک و نزدیک به هسته اصلی شهر احداث شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به تورم و عدم توانایی اقشار جامعه، دولت هیچ تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین نگرفته و نرخ آن در سال آینده نیز تغییری نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۹    
با اعلام باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، آیاندا پاتوسی قرار است به زودی به استقلال بپیوندد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۶    
سرپرست سازمان نظام پزشکی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره اجباری شدن استفاده از کارتخوان در مطب پزشکان ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۳:۲۰    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، طلوع دل انگیز چهلمین فجر انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک می گوید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۵۹    
مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی، با حضور در ویژه برنامه "عصر" شبکه افق، خاطره ای شنیدنی از نماز خواندنش در زندان آمریکا بیان کرد که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۳۸    
محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی در روز های اخیر با ادبیاتی عجیب یک دیگر را مورد خطاب قرار دادند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۱۳    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و پس از حذف در جام ملت ها با بازیکنان و مجموعه تیم ملی خداحافظی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۱:۵۶    
معاون بین الملل و دبیر حقوق بشر قوه قضائیه گفت: تهدیدات دشمنان برای ما یک فرصت محسوب می شوند چراکه می توانیم به خوبی از عهده رفع شبهات بر آییم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۱:۵۱    
مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: بروکسل موافقت کرده است یک گروه تماس بین المللی را برای حل و فصل بحران ونزوئلا تشکیل دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۱:۵۱    
خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه به عقیده من حدود 98 درصد از زندانیان آمریکا و آن چیزی که من دیدم، سیاه پوست بودند، گفت: پس از آن فقط در انفرادی بودم و حتی روسری و حجاب نداشتم ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۳۶    
محققان دریافتند مصرف خودسرانه قرص ضدسرماخورگی در برخی افراد خطرات هولناکی را به دنبال دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۱۲    
قابلیت های جدیدی مانند حالت تاریک (Dark Mode) در نسخه آینده سیستم عامل آی اواس اضافه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۳    
یگان های ارتش سوریه به نقض توافق منطقه عاری از سلاح توسط گروه های تروریستی واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۳    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ترامپ علیه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا را نگران کننده دانست و گفت: جمهوریخواهان باید برای برطرف کردن این نگرانی راه کاری بیابند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا تحت نفوذ اسرائیل و برده سرمایه داران صهیونیستی است و آزادی و اهمیت به حقوق بشر در این کشور تنها به شکل زبانی وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۹    
نشست رسانه ای فیلم سینمایی تیغ و ترمه در حالی برگزار شد که کیومرث پوراحمد از احتمال تغییر پایان بندی فیلم پس از جشنواره سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۴    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در حساب توییتری خود نوشت: گزارش پژوهشگاه فضایی در مورد کاشت خشخاش دقیق و با جزییات است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۱    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ساز و کار ویژه مالی با ایران به عنوان کانال تجارت مشروع اتحادیه اروپا با تهران استقبال و آن راه گامی مهم در تعهد اروپا به برجام عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۱    
مهاجم تیم ملی از سرمربی سابقش قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: خواهان اجرایی شدن کامل تمام تعهدات اتحادیه اروپا در کوتاه ترین زمان هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۸    
توئیتر امروز پنجشنبه اعلام کرد قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا تمامی حساب های کاربری مرتبط با ایران، روسیه و ونزوئلا را حذف کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۶    
جنبش مقاومت اسلامی حماس روز پنجشنبه اعلام کرد که دعوت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به برگزاری کنفرانس بین المللی سازش مخالف اجماع ملی است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
یوسفی از افزایش 500 تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۷    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرف، حیثیت و بزرگی آزادی خواهان را افزایش داد گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا رویکرد اجتماعی محور دارد و با استفاده از ظرفیت مردممراسم، تمام تلاش خود را می کند تا بیش از گذشته بتواند برای آگاه سازی مردم اقدامات شایسته انجام دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۰    
همزمان با راه اندازی کانال ویژه تجارت اتحادیه اروپا با ایران مقامات کشورهای مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۳۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید تجهیزات الکترونیک و اینترنت را به خدمت انقلاب دربیاوریم، اگر فروش تراکم شهرداری و مالیات و تعرفه های گمرک را الکترونیک کنیم جلوی فساد و بی عدالتی را گرفته ایم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۳۲    
منابع خبری از محاصره منزل رهبر مخالفان ونزوئلا در پایتخت خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۳    
اولین نشست روز دوم جشنواره فیلم فجر به انیمیشن "آخرین داستان" اختصاص داشت که در این نشست عوامل تولید این اثر نسبت به وضعیت انیمیشن در جشنواره انتقادات شان را مطرح کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۱۹    
وزیر امورخارجه اتریش که برای نشست وزرای امورخارجه اتحادیه اروپا در بخارست پایتخت رومانی به سر می برد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۲:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که این اتحادیه طی روزهای آینده تحریم هایی را علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر امور خارجه نوشت:گام اول بسیار با تاخیر؛ آماده تعامل سازنده در شرایط برابر و احترام متقابل با اروپا هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۹    
دولت جدید لبنان بالاخره با گذشت مدت زیادی امروز تشکیل شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۶    
15 نفر از اهالی"چلو "بخش بازفت در ارتفاعات زردکوه ناپدید شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۹    
نخست وزیر فرانسه در ادامه سیاست های مداخله جویانه پاریس در امور ونزوئلا از به رسمیت شناختن گوایدو به عنوان رئیس جمهور این کشور در صورت عدم برگزاری انتخابات خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۵    
مراسم چهلمین روز ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مراجع تقلید و اساتید حوزه در مسجد اعظم قم برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه قانون در موضوع فیلترینگ فصل الخطاب است، گفت: برنامه ای برای 1400 به بعد ندارم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۴۳    
دولت های اروپایی روز پنج شنبه بالاخره پس از ماه ها، رسما ثبت کانال ویژه تجارت با ایران را اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۲    
عده ای از نمایندگان پارلمان فرانسه از دولت این کشور خواسته اند تا استفاده از تسلیحاتی که به نقص عضو و آسیب جدی به مردم منجر می شود را متوقف کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۸    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شاخص امید به زندگی در ایران 24 سال افزایش یافته که یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه دمکرات های این کشور خواهان موضع گیری ضعیف مقابل ایران هستند، باز هم آدرس اشتباه برای ناتوانی واشنگتن برابر تهران داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل کشور ما امروز به علت نبود منابع مالی و انسانی نیست بلکه ناشی از ناکارآمدی است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۹    
همایش دختران انقلاب ظهر پنج شنبه 11 بهمن با حضور خانواده های شهیدان علی صیاد شیرازی ، محمد حسین حدادیان ، محسن حججی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور سودان که نزدیک به سه دهه است در مسند قدرت قرار دارد، در واکنش به اعتراض ها علیه دولت خود گفت که با فیس بوک یا واتساپ نمی توان رئیس جمهور تغییر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۷    
مرد عاشق تنها مانع برای رسیدن به مریم را شوهر می دانست، اینجا بود که عشقش پیشنهاد قتل رقیب را مطرح کرد و گفت حاضر است شوهر او را بکشد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
رییس جمهور سابق کشور هدیه ای به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اهدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۶    
بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۶    
پس از آنکه چرخه افزایش نرخ بهره در آمریکا متوقف شد ارزش دلار افت کرد و قیمت طلا را تا 5 دلار بالا کشید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۹    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر کاهش تولید اوپک، کاهش عرضه نفت آمریکا بیش از 58 سنت افزایش یافت و بشکه ای 62.23 دلار به فروش رفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز، وارد شدن جراحت عمیق چاقو توسط یک معتاد به کارمند این اداره را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۸    
علی مطهری گفت: فرزندان من یا نوادگان آیت الله مطهری به واسطه حضور در یک خانواده روحانی مشکل یا محدودیتی برای حضور در سینما ندارند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی اعلام کرد که آمریکا تامین مالی صدها صفحه را در فیسبوک بر عهده گرفته است تا وجهه الحشد الشعبی را تخریب و زمینه اخراج آن از شهرهای عراق را فراهم کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با دیمیتری آرنادئوف، دبیر سیاست خارجی ریاست جمهوری بلغارستان دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۹    
وزارت دفاع قطر اعلام کرد که نیروی هوایی و دریایی این کشور در مانور نظامی مشترک با نیروهای ترکیه ای و آمریکایی شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۱    
شهاب نادری با بیان اینکه کاهش قیمت ارز در روزهای آینده رخ می دهد گفت: حرف هایی که امروز توسط فرصت جویان و دلالان در فضاهای مجازی مطرح می شود واقعیت ندارد ضمن اینکه حتی دلار 8 هزار تومانی براساس مولفه ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۳    
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: آستان قدس رضوی به صراحت اعلام کرده مالیات پرداخت می کند و رئیس سازمان امور مالیاتی هم آنرا تایید کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۴    
دبیر مشترک همکاری های بین المللی در وزارت نفت هند اعلام کرد که این کشور برای تمدید معافیت های تحریمی خرید نفت از ایران با آمریکا مذاکره می کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی کاخ سفید در ادعایی عجیب، ریاست جمهوری ترامپ را از الطاف خداوند برشمرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۶    
در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس مقابل سپیدرود در لحظات پایانی به برتری رسید و حریف پدیده شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۲    
رییس پلیس فتا تهران از دستگیری 3 جوان تهرانی که با ایجاد یک درگاه جعلی در فضای مجازی اقدام به خالی کردن حساب طعمه هایشان می کردند خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۷    
عربستان سعودی اعلام کرد، جاری شدن سیل در مناطق مختلف این کشور دستکم دوازده کشته و 170 مصدوم برجای گذاشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۳    
تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین بازی متوالی موفق شد در لحظات پایانی تیم سپیدرود رشت را شکست دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۰    
پرسپولیس با پیروزی برابر سپیدرود رشت توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۶    
بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر راه اندازی رسمی کانال مالی ویژه اتحادیه اروپا با ایران برای دورزدن تحریم های آمریکا ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۷    
رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یک سرمربی جدید استخدام و بازیکن سابق یوونتوس را جذب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس هئیت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه هر تصمیم یا مصوبه ای که موجب حق یا تکلیف عمومی شود، قابل محرمانه شدن نیست ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس با تاکید بر اینکه در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران جرات سرمایه گذاری را ندارند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سفر چندساعته خود به چاد، آنگاه که می خواست پیام نخستین سفر یک نخست وزیر اسرائیل (به چاد) را به دنیا اعلام نماید ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۹    
مادر مرحوم احمدرضا شاکر تاکید کرد که از حق فرزندش نمی گذرد و مهدی قائدی را نمی بخشد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
تعزیرات از جریمه 26 میلیارد تومانی یک شرکت خودرو ساز داخلی به جرم گرانفروشی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
در حالی که دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا برای دیدار دومش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی آماده می شود، با ادعای شکست کامل داعش ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
سیزدهمین فیلم رسول صدرعاملی کارگردان 64 ساله سینمای ایران که 9 سال پس از آخرین فیلمش در انتظار بازگشتی موفق از او بودیم؛ چندان هم خوش آیند نشد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۸    
هنر و معماری اندلس به دلیل پیوندهای وثیق سیاسی و فرهنگی اش با شمال آفریقا، شباهت های انکارناپذیر، با هنر و معماری شمال آفریقا داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۸    
'محمد علی الحوثی' رهبر کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه شخصی توئیتر خود با لحنی تهدید آمیز خطاب به سران کشورهای ائتلاف سعودی نوشت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان "در این مدت که در وزارت اقتصاد و دارایی هستم تلاش کردیم که در مسئله ارز ثبات برقرار کنیم" گفت: خوشبختانه ثبات نسبی در مسئله ارز در کشور برقرار شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
دستورالعمل جدید اجرایی مصوبه هیئت وزیران در مورد خودروهای بلاتکلیف در گمرک، بانک های عامل را موظف به دریافت تعهدنامه از واردکنندگان و دریافت و تسویه مابه التفاوت نرخ ارز دریافتی با سامانه سنا در روز ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۷    
مردم برخی از کشورهای جهان در استقبال از خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست از سایر کشورها سبقت گرفته و به نظر می رسد که بازار این محصولات در کشورهای مذکور با رشد و پیشرفت قابل توجهی روبرو شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
معاون وزیر خارجه ایران درباره طرح اتحادیه اروپا برای تبادلات مالی با ایران توضیحاتی را ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن ابدا قادر به انتخاب گزینه نظامی علیه ایران نیست، هر تصوری از شروع جنگ پایان متفاوتی برای دشمنان دا رد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تک نرخی کردن ارز به راحتی امکانپذیر نیست، گفت: باید روش های پرداخت یارانه را تغییر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۹    
یک نشریه آلمانی به اطلاعات بیشتری درباره فرد مسئول کانال مالی اروپا و ایران اشاره کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۵    
در محافل پارلمانی گفته شده که ممکن است در روزهای آینده شمار استعفاکنندگان به 41 نفر برسد و این همان تعدادی است که به برنامه دولت دکتر بختیار رای مخالف داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۲    
با توجه به استقبال مردم از فیلم های جشنواره فجر در سینماهای بازار بزرگ ایران - ایران مال - ستاد جشنواره با افزایش 2 سالن به سالن های مجموعه سینمایی ایران مال موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۲    
ستاره آینده دار تیم ملی عراق با وجود پیشنهادهای اروپایی ترجیح داد تا پیشنهاد العین امارات را بررسی کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
سردار رحیمی درخصوص سخنان معاون شهردار تهران مبنی بر عدم اعمال جریمه مردم در طرح زوج و فرد طی 9 ماه اول سال، توضیحاتی را ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی با انتشار گزارشی به کاربران توصیه کرده اند که با رعایت نکات امنیتی قادر خواهند بود از نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی موجود در گوشی های هوشمند خود جلوگیری به ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۴    
باشگاه سپاهان ضمن توصیه به خویشتن داری و حفظ ادب، حق شکایت و اعاده حیثیت را برای دفاع از حرمت سرمربی محترم و باشگاه محفوظ می داند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مهندس عمران که بیکار شده بود برای پولدار شدن نقشه سرقت خودروی مرد بساز و بفروش را طراحی و اجرا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی تشکیلاتی مانند دیوان محاسبات وجود نداشت، گفت: اینگونه نظارت با استقلال عمل همچون دیوان محاسبات تنها در چند کشور وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳    
اولین پهپاد جت پهن پیکر نیروهای مسلح در نمایشگاه هوایی رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر با تائید پایبندی کامل ایران به تعهداتش در برجام، درباره فشارها بر آژانس برای راستی آزمایی هسته ای هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۵    
در حالی که پس از توقف روند افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا، ارزش دلار تضعیف شده است، قیمت طلا امروز در نزدیکی بالاترین رقم های حدود 8 ماه اخیر که روز گذشته به ثبت رسیده بود باقی ماند و در مسیر ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۵    
واردات نفت آسیا از ایران آغاز شده اما با نرخ پایین تری صورت می گیرد زیرا چین، هند، ژاپن و کره جنوبی تلاش می کنند معافیت از تحریم های آمریکا را که در مه منقضی می شود تمدید کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی بر اصل صیانت از شفافیت و پاسخگویی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۵    
به نظر می رسد ایرانی ها فکر می کنند اگر در این صفحات ابراز وجود نکنند یک شانس بزرگ را در زندگی خود از دست داده اند. با چرخی در شبکه های اجتماعی آدم های معروف می توانید رد پای ایرانی را ببیند ...
  • ۱