جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۵۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: آل خلیفه همراه با سقوط قطعی معامله قرن آمریکا ساقط خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۳    
وقتی وارد جلسه شدیم آقای بهشتی مقداری از صحبت هایشان را کرده بودند. جمله ای که من بعد از نشستن در جلسه از آقای بهشتی شنیدم این بود که گفتند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۲    
چندی است که در فضای مجازی گزارشی تصویری همراهِ با این توضیح دست به دست می چرخد: غولِ طلای خاورمیانه در ایران که سالانه 27 میلیون تُن سنگِ طلا از آن استخراج می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی از پیگیری افزایش تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: این امر مورد موافقت بانک مرکزی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی گلستان از وقوع قتل جوان 25 ساله در علی آبادکتول خبرداد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن دو مأمور نیروی انتظامی در پی برخورد یک دستگاه وانت نیسان با سمند پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۰    
ولادیمیر پوتین می گوید ایدئولوژی لیبرالیسم که بعد از جنگ جهانی دوم مبنای دموکراسی های غربی بوده اکنون منسوخ و زمان آن "سپری شده است."
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۷:۳۵    
گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس همبازی دیگو مارادونا بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۲    
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگترین دریاچه جهان که امروزه با نام دریای خزر شناخته می شود، جزایری با نام های جزیره اغورجه، جزیره گیل، جزیره چچن، جزیره زنبیل، جزیره ژانبای ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۵:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه رئیس جمهور ایالات متحده در پی تنش زایی با ایران در حال ورود به عرصه خطرناکی است، نوشت او باید قبل از آغاز هر جنگی تاریخ را بیش تر مطالعه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۴:۳۱    
در سال های اخیر میزان خرید و فروش موهای زنانه افزایش یافته و برخی از بانوان به دلیل مشکلات مالی یا عوامل دیگر اقدام به فروش موهای خود می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۳:۳۲    
گویی برای مجموعه های فرهنگی تاریخی تهران که سال هاست زیر نظر وزارت ارشاد در اختیار مجموعه های فرهنگی و نمایشی قرار گرفته اند و بعد از ثبت ملی شان مشکلات و خرده فرمایش های زیادی را توسط این مجموعه ها ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۱:۳۱    
داماد ترامپ که به منظور بازارگرمی طرح معامله قرن کارگاه دو روزه ای در منامه دایر کرده بود، و قصد داشت یک شبه مشکلات خاورمیانه را حل کند، دست خالی به واشنگتن برگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۰:۳۳    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در موضوع برخورد اجرایی با خاطیان دیدار فینال جام حذفی نتوانسته در عمل احکامش را اجرا شده ببیند، موضوعی که ادامه آن قطعا استقلال این کمیته را زیر سوال خواهد برد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۱    
هماهنگ کننده نشست کمیسیون مشترک برجام که روز جمعه (7 تیر) در وین و در سطح معاونان وزیران خارجه کشورهای 1+4 برگزار شد، در بیانیه ای نتایج این کمیسیون را شرح داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۴    
گویا مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده (پنتاگون) به لیزری دست یافته است که می تواند افراد را از روی ضربان قلبشان شناسایی کند، چرا که کسی نمی تواند ضربان قلب خود را مخفی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه ظرف روزهای آینده تبادل مالی از طریق اینستکس انجام خواهد شد، گفت: طرف های باقیمانده در برجام تعهد کردند در جدول زمانی مشخص شده ساخت راکتور جدید اراک به پایان برسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۲    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که اینستکس عملیاتی شده و پیشرفت خوبی نیز درباره پروژه های اراک و فردو حاصل شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۲    
معاون وزیر خارجه روسیه بعد از اتمام نشست کمیسیون مشترک برجام خواستار ایستادگی سایر طرف های توافق هسته ای در برابر تحریم های یکانبه آمریکا علیه ایران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۲    
نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام گفته که این کشور با سیاست آمریکا در خصوص به صفر رساندن صادرات نفت ایران مخالف است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
یک شرکت تجهیز و توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی نخستین طرح جامع توسعه مجموعه های زیارتی در حرم مقدس حضرت معصومه(س) را ارائه داده که در قالب 13 پروژه و تا افق 1420 اجرایی خواهد شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۵    
تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از هفته پنجم (پایانی دور مقدماتی) لیگ ملت های 2019 در بلغارستان سه بر یک صربستان را شکست داد تا به عنوان نخستین تیم راهی فینال این رقابت ها شود
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۵    
در دنیا مواد شیمیایی خطرناک زیادی وجود دارد که حتی مقادیر کمی از آنها می تواند سبب مرگ افراد شود. مواد شیمیایی به معنای واقعی کلمه در همه جا هستند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۴    
تازه ترین آمارهای منتشر شده در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی، نشان می دهد که تعداد کاربران فیس بوک بر خلاف رسوایی های اخیر این شرکت، در طول 10 سال گذشته همچنان روندی افزایشی را تجربه کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۱    
یک فعال حوزه کار معتقد است ظهور عصر تکنولوژی و فناوری های پیشرفته موجب ورود مشاغل جدید به بازار کار و از بین رفتن مشاغل قدیمی و سنتی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۵    
آژانس فضایی آمریکا (ناسا) اعلام کرد قصد دارد طی مأموریت جدیدی یک کاوشگر پرنده موسوم به "دراگون فلای" به قمر "تایتان" که یکی از قمرهای سیاره زحل است، بفرستد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۳    
اقلیم خشک ایران باعث شده همواره دغدغه کمبود منابع آبی بر روی دوش این کشور سنگینی کند. به طوری که حتی افزایش آمار و ارقام منابع آبی ناشی از بارندگی های ابتدای سال جاری هم از سنگینی این بار نکاسته و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۵    
من در دید اغلب مردم چگونه به نظر می رسم؟ یک فرد متوهم، یک فرد عجیب و غریب یا یک انسان نامطبوع، یا کسی که هیچ جایگاهی در جامعه ندارد و نخواهد داشت و خلاصه این که بی ارزش ترین موجود ممکن ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۵    
مطالعات جدید فدرال نشان داد لکه نفتی در خلیج مکزیکو که 14 سال پیش آغاز شد برخلاف ادعای مالک دکل، به جای سه تا چهار گالن، روزانه 4500 گالن نفت پخش می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۴    
ویژگی جدید نقشه گوگل یا همان "گوگل مپز" می تواند شلوغ بودن احتمالی اتوبوس یا قطار مترویی که کاربر قصد سوار شدن در آن را دارد، پیش بینی کند. این امکان به زودی در 200 شهر در دسترس قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۳    
معاون حقوقی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد نامه شکایت از آمریکا به دلیل تجاوز پهپاد این کشور به حریم هوایی ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد تحویل داده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۳    
نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که فرزندان مهاجران آمریکای مرکزی مضطرب هستند و سطح بالایی از تنش را تجربه می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: با این انتخابی که مقام معظم رهبری داشتند که یک نفر را از خود قوه قضاییه و آشنا و با تجربه و بزرگ شده و فرزند خود قوه قضاییه را به عنوان رئیس دستگاه قضا انتخاب کردند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۰    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه و هراز فوق سنگین و تردد به کندی در جریان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترامپ و پوتین درباره حل دیپلماتیک موضوع ایران توافق کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
نمازگزاران جمعه شهر لواسان در نامه ای از حجت الاسلام رئیسی خواستند تا به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و سازهای غیرقانونی و زمین خواری ها در این منطقه حضور یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۴    
نشست کمیسیون مشترک برجام که ساعاتی پیش در هتل کوبورگ وین آغاز شده بود، بعد از حدود سه ساعت پایان یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۴    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی به نشست امروز کمیسیون مشترک برجام واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۸    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به نقش حاکم دبی در تصمیم امارات برای کاهش حضور نظامی این کشور در یمن اشاره کرد و گفت، اذعان ابوظبی به ناتوانی در برابر تحمل حملات انصار الله ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۳    
وزیر دارایی روسیه و رئیس بانک خلق چین، قرارداد استفاده از ارزهای ملی در پرداخت های دوجانبه امضا کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس قوه قضاییه طی بخشنامه ای، مکاتبه کاغذی بین مراجع قضایی و سازمان ثبت را ممنوع کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۷    
مسئولی که فرزندش به مدرسه ای می رود که حیاطش چند هزار متر است چه می فهمد شرایط مدرسه ای را که... ؛ مجلس قانونی مصوب کند که فرزندان مسئولان نظام هم در مدارس دولتی تحصیل کنند تا شاید با این ترفند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همزمان با برگزاری نشست برجامی در وین گفت: گفت: شرکت های اروپایی یک گزینه دارند یا با ایالات متحده تجارت کنند یا با ایران.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۸    
علیرضا زاکانی نماینده ادوار مجلس با انتشار پیامی تصویری، بیژن زنگنه وزیر نفت را دعوت به مناظره کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی دولت درباره برخی شایعات پیرامون نفوذ یک زن در وزارت نفت توضیحاتی ارایه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۸    
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد میلان نمی تواند در لیگ اروپا فصل آینده به رقابت بپردازد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
سرویس فدرال روسیه در زمینه همکاری های فنی نظامی اعلام کرد که آماده ارسال سامانه موشکی S-400 به ایران می باشد اما تا بدین لحظه هیچ درخواستی از سوی ایران به دست مسکو نرسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۱    
شورای نگهبان در نشست چهارشنبه خود با کلیات طرح تشدید مجازات اسیدپاشی موافقت کرد اما در عین حال ایرادات جزئی نیز به محتوای متن طرح گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا امروز (جمعه) نشستی را با نخست وزیر ژاپن و نخست وزیر هند در حاشیه نشست گروه 20 در ژاپن برگزار کرد که در جریان آن درباره مسائل مختلفی از جمله امنیت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی پرس تی وی در کشور نیجریه از تجربه پوشش اخبار این کشور در رسانه ای ایرانی می گوید و بر این باور است که فعالیت در این شبکه تجربه های جدیدی را برایش رقم زده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
در طول جنگ تحمیلی، ایران 252 بار مورد حمله شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفت که به حدود 100 هزار مجروح شیمیایی منتج شد که هنوز از آثار آن ها رنج می برند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۰    
معاون سیاسی وزیر خارجه در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک درباره تأثیر تحریم ها بر ایران و تأکید بر پایبندی تهران به برجام، این اظهارات را طنز روز خواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۲    
در هفته گذشته اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه مان آن ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۵    
یک روانشناس با اشاره به ویدیوی اینستاگرامی اخیر محسن افشانی که واکنش پلیس را نیز در پی داشت، گفت: رفتار وی ترویج خشونت به شیوه نوین است و باید ساز و کاری در این زمینه داشته باشیم که یک سلبریتی چنین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
خطیب جمعه تهران گفت: قوه قضائیه با حراست از قسط و عدالت، حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدین در درون نهاد قوه و بیرون، راه را برای تداوم راه شهدا هموار می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مهدی تاج تنها استثنای قانون بازنشستگان در فدراسیون ها بود اگر چه نمی توانم فشارهای جانبی و ورود فیفا به ابقای تاج را انکار کنم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه کاهش ارزش ارز در بازار داخلی، حباب منفی برای طلای داخلی به همراه داشته است گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۶    
مدیر مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی ایران اعم از چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۲    
پایگاه خبری پولیتیکو با اشاره به دستور کار ترامپ در نشست گروه 20 درباره ایران گزارش داد که بعید است آمریکا بتواند راهی برای جلب حمایت رهبران بین المللی برای حصول یک توافق جدید با ایران پیدا کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۶    
یک وزیر اماراتی تایید کرد که پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا از خاک امارات برخاسته بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۲    
وزیر امور خارجه گفت: اعتیاد دولت آمریکا به توسل به ابزار غیر انسانی تحریم و تروریسم اقتصادی، موجب بروز مشکلات عدیده ای برای جانبازان شیمیایی کشورمان شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۴    
شینزو آبه از رهبران جهان خواست تا نسبت به حفظ ثبات و رشد اقتصادی در سطح جهان متعهد باشند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
نخست وزیر استرالیا بعد از دیدار با رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن تاکنون درخواستی از ما برای شرکت در هیچ اقدام نظامی علیه ایران نداشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
وزیر نفت عراق ضمن خبر دادن از احتمال تمدید توافق کاهش تولید گفت: برخی از اعضا پیشنهاد داده اند میزان کاهش بیشتر شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۱    
حضور مربی ایتالیایی روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت هفتم تیرماه، سالگرد حادثه ی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 1360 و شهادت آیت الله محمدحسین بهشتی و 72 تن از یارانش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
دولت بازار اجاره بها را صرفا تابع تورم عمومی می داند و قصد دارد برای تامین ودیعه به موجران وام پرداخت کند اما کارشناسان می گویند بازار اجاره بیش از آنکه تابع تورم باشد، تابع قیمت مسکن است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۴    
نظام بین المللی رتبه بندی تایمز در تازه ترین رتبه بندی 2019، برترین دانشگاه های جوان دنیا که زیر 50 سال عمر دارند را معرفی کرد که 13 دانشگاه ایرانی نیز در این جمع حضور دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۱    
دبیرکل سازمان ملل در حاشیه نشست جی-20 در ژاپن با تأکید بر لزوم جلوگیری از تنش ها در خلیج فارس تصریح کرد: حفظ برجام مهم است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهور روسیه در گفتگویی با یک رسانه غربی به سیاستمداران مورد علاقه خود اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی استان از برخورد جدی پلیس با پدیده سگ گردانی در جامعه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا نشست خود را در حاشیه نشست گروه 20 طی امروز جمعه در ژاپن برگزار کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۱    
امیر جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدئویی کوتاه نسبت به کلیپ منتشرشده از وی در فضای مجازی واکنش نشان داد و از مردم عذرخواهی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به بازگشت مسافران در روز شنبه به شهرهای خود قرار است جاده هراز و چالوس به سمت تهران یک طرفه شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۱    
احیای مجدد کارت سوخت این فرصت را به مدیران و مسئولان کشوری می دهد تا دست دلالان و قاچاقچیان سوخت را برای فروش سرمایه ملی به خارج از مرز ها برای همیشه قطع کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۸    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس توضیحاتی درباره تخلفات صورت گرفته در نحوه اجرای قانون برای افزایش حقوق کارمندان دولت ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس ترافیک شهری در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد تاثیر اجرای طرح ترافیک جدید در یک هفته گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور از هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: اگر اینستکس مکانیسمی عادی و صوری باشد، قطعا نمی پذیریم و در موعد مقرر، گام دوم را قاطعانه برمی داریم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۴    
شماری از معترضان عراقی شامگاه پنجشنبه به سفارت بحرین در بغداد حمله کردند و پرچم این کشور را پایین کشیدند، مسئله ای که واکنش نخست وزیر عراق را به همراه داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با یک روزنامه انگلیسی در حاشیه نشست گروه 20 گفت که لیبرالیسم منسوخ شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۱    
گروه تروریستی داعش مسئولیت دو انفجار انتحاری که نیروهای امنیتی تونس را هدف قرار داد، برعهده گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و کرج-چالوس خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۳    
به دنبال انتشار تصاویری دلخراش از تلفات تعدادی از گونه های حیات وحش بر اثر مالچ پاشی در منطقه ای در بُستان استان خوزستان ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
گرمی هوا احتمال ابتلا به بیماری هایی که با گرما مرتبط هستند را افزایش می دهد؛ یکی از شایع ترین این بیماری ها گرمازدگی است که سه مرحله دارد و می تواند فرد را تا سر حد مرگ هم ببرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۱    
تیم ملی فوتبال برزیل در ضربات پنالتی توانست پاراگوئه را شکست دهد و به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا صعود کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۳    
وزیر خارجه آمریکا استرالیا را به اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران و پیوستن به یک ائتلاف علیه ایران دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گفت وگوی دوجانبه با نخست وزیر هند مدعی شد در خصوص ایران عجله ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۱    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع)، سینماهای کشور از عصر امروز تعطیل می شوند و این تعطیلی تا پایان فردا ادامه دار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۷:۱۲    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: بحرین در پی حمله به سفارتش در بغداد، سفیر خود را از عراق فراخواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۶:۵۹    
خزانه داری آمریکا در تازه ترین تصمیم جنگ اقتصادی خود علیه دولت های مستقل، 2 شخصیت حقیقی ونزوئلا را به فهرست تحریم های خود افزود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۶:۵۱    
نامه باج خواهانه سه کشور اروپایی به ایران با پاسخ شدیداللحن ایران همراه شد. پس از آنکه سه کشور اروپایی عضو برجام با ارسال یادداشتی به تهران، تهدید کردند که چنین و چنان خواهیم کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۶:۳۸    
مالک باشگاه خونه به خونه با انتشار پیامی انصراف خود را از لیگ دسته یک فوتبال اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۶:۱۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که با مدیریت بهتر بازار ارز در آینده شاهد روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۵:۵۲    
مقامات کاخ سفید آمریکا اعلام کردند، مذاکرات روسای جمهوری چین و آمریکا بدون پیش شرط خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۵:۲۷    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: از مجموع 13 هزار 300 میلیارد تومان اعتبار برای مناطق روستایی و عشایری ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۴:۴۱    
مجلس سنای آمریکا شامگاه پنجشنبه لایحه بودجه دفاعی 750 میلیارد دلاری این کشور را تصویب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۴:۲۰    
کارشناس اقتصادی گفت: صادرکنندگان باید به پیمان سپاری ارزی متعهد باشند چرا که صادرات ریالی کمک شایانی به اقتصاد ایران نمی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۴:۰۰    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان که چند روز پیش حین دیدار با رئیس جمهور اوکراین دچار لرزش شدیدی شده بود، روز گذشته (پنجشنبه) نیز در دیدار با فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۳:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرا رسیدن هفتم تیر و سالگرد حادثه تروریستی در حزب جمهوری اسلامی و شهادت 72 تن از یاران انقلاب اسلامی ...
  • ۱