پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۶    
رژیم های غذایی گیاهی خطر ابتلا به سندرم متابولیک و بسیاری از شرایط بهداشتی مرتبط با آن را کاهش می دهد و این یک نکته ثابت شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۹    
استخوان عملکردهای بسیار مهمی در بدن دارد، از محافظت از اندام های حیاتی گرفته تا استحکام عضلات و ذخیره کلسیم؛ بنابراین نباید تعجب کنید که مراقبت از سلامت استخوان ها بسیار مهم است. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۵    
وقتی کسی را نادیده می گیرند، حسابی دردش می گیرد. اما آیا تاحالا فکر کرده اید که این درد دقیقاً چطور دردی است؟ تحقیقات علمی سرنخ هایی برای ما دارند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۴    
در حالی که روز گذشته سازمان سینمایی وزارت ارشاد از صدور پروانه نمایش فیلم ماجرای نیمروز: رد خون خبر داد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۹    
آثار و چالش های پیش روی صنعت پتروشیمی ایران در دوران تحریم از سوی کارشناسان و صاحب نظران در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه گذاری" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
جلسه ی نقد و بررسی رمان هیچ کس این زن را نمی شناسد نوشته ی ندا رسولی چهارم تیرماه 98 در محل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، با حضور محمدجواد جزینی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۵    
با نزدیک شدن به روز کنکور معمولا دانش آموزان میزان ساعت مطالعه خود را افزایش می دهند تا از زمان باقیمانده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند./ عکس از مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۴    
پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که با شناسایی فروشندگان کالا در سایت دیوار با ترفندی خاص اقدام به کلاهبرداری از آنان می کردند خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:گاهی برخی گزارش های مستند به دست مردم می رسد که در فلان دستگاه حقوق یک مدیر 63 میلیون تومان است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است عدم هماهنگی میان پیام یک سریال درباره علت شهادت شهید طهرانی مقدم و اظهارات فرماندهان سپاه، جالب نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۶    
نایب رئیس مجلس گفت: آمریکا با گستاخی تمام و به شکل یک جانبه از آن خارج شد که یک توافق بین المللی چندجانبه بود و با سیاست های فشار حداکثری دست به تحریم های ظالمانه دیگری زد و کشورهای دیگر را تهدید می ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۴    
همیشه، تابستان، فصل نقل و انتقال مستاجران، بهانه ای بوده برای بررسی مشکلات این قشر از جامعه که امروز 35 درصد جمعیت 81 میلیونی کشور را تشکیل می دهند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۳:۵۴    
کنکور سراسری سال 98 در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه برای داوطلبان در 5 گروه آزمایشی برگزار می شود و داوطلبان باید پیش از حضور در جلسه آزمون نکاتی را بدانند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۱:۱۲    
بازیکن غنایی رسما جدایی اش از بارسلونا را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کلانتری با اشاره به اشتباهات رخ داده در سیلاب اخیر گفت: یک بار اشتباه ممکن است رخ دهد اما اگر یک اشتباه دوبار تکرار شود، دیگر آن حماقت است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۱    
به مناسبت سالروز انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا از 10 طرح ضد آمریکایی در بندرعباس رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۱    
وزیر نفت با بیان اینکه مقاومت می کنیم و شب و روز تلاش می کنیم تا راه هایی بیابیم که تحریم ها را دور بزنیم و نفت خود را صادر کنیم، از پاسخ به سوالی درباره نحوه دور زدن تحریم ها خودداری کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۷    
فعالان سعودی روز سه شنبه از یورش و تیراندازی نظامیان ارتش این کشور در منطقه قطیف خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۵    
قائم مقام شورای نگهبان گفت: مردم اصلاً به موضوعاتی مثل انتخابات مشروط و تحریم انتخابات توجه ندارند و همگان خواهند دید که مشارکت مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۶    
پسر وینفرد شفر نسبت به ارسال ایمیل به باشگاه کیپ تاون برای انتقال پاتوسی به بن یاس واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۲    
فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نسبت به کودک آزاری اخیر در قزوین مبنی بر فرو رفتن کلید بر سر دختربچه 6 ساله قزوینی توسط مادرش واکنش نشان داد و خواستار پیگیری جدی مسئولان استان شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۷    
منابع عراقی می گویند که عربستان سعودی در مرزهای شمالی همجوار با عراق سامانه های راداری مستقر کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق درباره ضرورت حضور الحشد الشعبی در عراق گفت که با توجه به چشم داشت های آمریکا به خاک عراق، نیاز مستمر به حضور الحشد الشعبی داریم .
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۰    
باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ برای توافق نهایی و فسخ قرارداد با این باشگاه پنج روز فرصت داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۲    
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد هرگاه کشورهای اروپایی تعهدات اقتصادی خود را انجام دادند ایران نیز به طور کامل برجام را اجرا خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۲    
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر حرم مطهر رضوی گلباران می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۰    
باید اعتراف کرد سفر به دور اتاقم در عین متفاوت بودن، از جذابیت و اصالتی برخوردار است که تنها در آثار کلاسیک می توان آن را سراغ گرفت و خاصه که این اثر کلاسیک حاصل آمیزش تجربه ای واقعی با قریحه خلاق ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۰    
مسائل، مشکلات و برنامه های توسعه ای استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در دیدارهای جداگانه استانداران این استانها با رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی باخرز گفت: در روستای همت آباد این شهرستان یک نفر بر اثر اختلاف خانوادگی به قتل رسید و 5 نفر دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۷    
هواداران استقلال استقبال پرشوری از تمرین تیم شان داشتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان به برگشت مصوبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: ایراد اصلی شورای نگهبان به استانی شدن انتخابات بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش تندی نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۱    
باشگاه تراکتور با انتشار نامه ایفمارک دلیل فسخ قرارداد مدافع برزیلی خود را افشا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۰    
انگلیس در خصوص بی توجهی به اعتراضات هنگ کنگ به چین هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۲    
سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از عبور ذخایر اورانیوم ایران از سقف تعیین شده در برنامه جامع اقدام مشترک به شدت ابراز نگرانی کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۸    
منابع خبری گزارش داده اند سفر مایک پنس ، معاون رئیس جمهور آمریکا به ایالت نیوهمپشایر به صورت ناگهانی لغو شده و او به کاخ سفید فراخوانده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۳    
دستگاه های تولید ارز دیجیتال یا به اصطلاح "ماینر" در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است به گونه ای که استفاده از این دستگاه ها در ماه اخیر 38 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۵    
مدیردفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای خطاب به سعید حجاریان ضمن دعوت به مناظره تاکید کرد: به دنبال آشکار و عادی ساختن ارتباطات با دوستانتان در خارج کشورید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۷    
نماینده های کنگره آمریکا از وزیر خارجه این کشور خواسته اند درباره اقدام خود برای جلوگیری از درج نام عربستان سعودی در فهرست کشورهایی که اقدام به استفاده از کودکان در مناطق جنگی می کنند، توضیح دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۲    
چین و روسیه از جمله اولین کشورهایی بودند که دلار را در روابط تجاری خود کنار گذاشتند و از روبل و یوآن به جای دلار استفاده کردند حال کارشناسان روابط اقتصادی درباره پیوستن بریکس به توافق نامه چین و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۴    
وزیر خارجه ژاپن نسبت به عبور میزان اورانیوم غنی سازی شده ایران از مرز تعیین شده در برجام ابراز تاسف کرد و از تهران خواست میزان اورانیوم انبار شده را افزایش نداده و غنای اورانیوم را بیش از پیش زیاد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: امروز در دو تصادف انجام شده در محورهای استان 6 نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز فردا چهارشنبه به علت طوفان شدید همراه با گرد و خاک تعطیل اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۳    
توپ هایی که قرار است در لیگ برتر فوتسال مورد استفاده قرار بگیرد، از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۵    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای توافق سازمان ملل با پ ک ک را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۲    
رئال مادرید قصد دارد برای جذب پوگبا، گرت بیل را به تیم انگلیسی پیشنهاد داده تا آن ها را مجاب به مذاکره کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۸    
مرگ یک عضو از اعضای خاندان حاکم در امارت دیگر امارات در سایه اخبار اخیر از اختلافات در خانواده حاکم دبی خبر ساز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۴    
یک خبرگزاری انگلیسی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که سه کشور اروپایی باقی مانده در برجام، فعلا سازوکار موسوم به مکانیزم ماشه را فعال نمی کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر انرژی روسیه روز سه شنبه ادعاهای کشورهای غربی درباره اینکه ایران عامل بی ثباتی در غرب آسیا است را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۳    
پاسپورت ملی پوشان والیبال ایران قرار بود ساعت 9 صبح امروز به سفارت آمریکا در دبی برسد، اما این اتفاق رخ نداد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۸    
عارف به بازداشت برخی از اعضای شوراهای شهر واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۴    
طرفداران استقلال از مسئولان باشگاه استقلال خواستند هرچه زودتر روزبه چشمی و پژمان منتظری را به جمع آبی پوشان بازگردانند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۶    
نامگذاری میدانی در منطقه 17 پاریس به نام اورشلیم خشم گروههای مختلف مردمی از جمله مدافعان حقوق ملت فلسطین را برانگیخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۸    
با وجود برطرف شدن نقص فنی کشتی ایرانی با نام Happyness 1 که در بندر جده عربستان سعودی متوقف شده است، مقامات این کشور اجازه ترخیص این کشتی را نمی دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۸    
بیانیه پایانی ششمین نشست وزارتی کشورهای اوپک و غیراوپک با اعلام تمدید کاهش داوطلبانه تولید برای یک دوره 9ماهه (از اول ژوئیه سال 2019 میلادی تا پایان ماه مارس سال 2020 میلادی) منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۰    
آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا برای اینکه جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد، مردم مظلوم کردستان را مورد حمله شیمیایی قرار داد و یا هواپیمای مسافربری را سرنگون کرد که اینها از لحاظ نظامی هیچ ارزشی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۱    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن 14 دریانورد در اثر آتش سوزی یک زیردریایی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۱    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۳    
صبح امروز صداوسیما در یک برنامه تلویزیونی در اقدامی عجیب جزئیات یک پروژه وزارت نفت برای دور زدن تحریم ها را به طور کامل تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فقط بازی های نیم فصل دوم لحاظ می شد ما قهرمان می شدیم امیدوارم بازیکنان کلیدی استقلال حفظ شوند و بتوانیم به قهرمانی برسیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۰    
کمیته قشر کارگری جمنا در بیانیه ای تصریح کرد: برای رسیدن به رونق تولید، رویکردها به مسئله تولید باید در کشور بطور کامل مورد بازنگری قرار گیرد و از این رو الزامیست که برای احیای تولید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۷    
چین از مداخله گسترده آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ به شدت انتقاد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۸    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران شرایط رودخانه کرج را خروشان و خطرناک دانست و گفت: در بالادست و پایین دست این رودخانه 27 متر مکعب آب در ثانیه جاری است اگر کسی به داخل رودخانه کرج وارد شود خروج از آن امکان ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۴    
زن جوانی در منطقه تهرانسر در حال رفت و آمد بود که ناگهان دو جوان سوار بر موتور وارد خیابان خلوت شدند و با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کردند و با زخمی کردن دست زن جوان دستبند طلا را به سرقت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۱    
مالک باشگاه شهر خودرو، گفت: گل محمدی را به پرسپولیس ندادیم و رحمتی را هم به استقلال نخواهیم داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵    
مشاور وزیر امور خارجه لفاظی اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران را وقیحانه خواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵    
یک عضو کلیدی طالبان در ولایت هرات در جریان درگیری با نیروهای افغانستان کشته شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۴    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه جریانی در حال تضعیف آموزش و پرورش و حذف دانشگاه فرهنگیان است، گفت: عده ای در مجلس به دنبال فروختن آموزش و پرورش به بخش خصوصی هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۰    
قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی با 7.22 دلار افزایش 1391.41 دلار فروخته شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۲    
عضو هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در واکنش به شائبه های مطرح شده درباره برگزاری مناقصات مشکوک در این نمایشگاه ضمن ارائه توضیحاتی برقانونی بودن این مناقصات تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۴    
محققان دریافتند که نسل جدید سوسک های آلمانی با مقاومت به تمام سموم متولد می شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۰    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۶    
نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران گفت: هفته آینده که سفرای کشورهای اروپایی به مشهد سفر می کنند فرصت بسیار خوبی است که از تعامل و همکاری ها در جهت مطلوب استفاده شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۱    
وزارت خارجه سلطان نشین عمان به اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها درباره برقراری روابط دیپلماتیک میان مسقط و تل آویو واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۷    
چند بازیکن خارجی به کمیته فنی تراکتور توسط دنیزلی دعوت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۵    
حملات مداوم کاملا هریس به جو بایدن در اولین مناظره رسمی دموکرات ها، به صعود او در رده بندی محبوب ترین نامزدهای دموکرات در نظرسنجی شبکه سی ان ان منجر شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۱    
ساخت بزرگترین فرودگاه جهان از نظر تعداد مسافر در پایتخت چین به پایان رسید و قرار است تا پیش از 30 سپتامبر بهره برداری از این فرودگاه آغاز شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۶    
در حادثه انفجار یک تانکر سوخت در نیجریه، 120 نفر کشته و زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی قوه قضاییه درباره ماهیت تخلفات اعلام شده 60 قاضی این نهاد قضایی در سال 98 گفت که این تخلفات لزوما مجرمانه نبوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۲    
قیمت نفت در معاملات امروز با 23 سنت کاهش 64.83 دلار فروخته شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش سرعت و کیفیت، صرفه جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس های غیرحضوری برشمرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
امروز سه شنبه 2 ژوئیه 2019 میلادی، ناسا جدیدترین کپسول فضایی خود به نام "اوریون" (Orion) را به فضا پرتاب کرد که بنا به اعلام ناسا کاربران در سراسر جهان می توانستند لحظه پرتاب موشک را به طور زنده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره نظارت بر انتخابات این نکته قابل توجه است که در قانون، شورای نگهبان مکلف به نظارت بر انتخابات است نه اینکه حق نظارت داشته باشد یعنی اگر این شورا وظیفه نظارتی خودش را ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۸    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به گرمای شدید این استان، گفت: دمای بالای 55 درجه در سایه و 65 درجه در زیر تابش آفتاب، مسئله عادی در فصل تابستان برای خوزستان است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۴    
با برکناری مدیرکل زندان های استان تهران، رئیس زندان تهران بزرگ و رییس اندرزگاه فشافویه، محل نگهداری مرحوم شیرمحمدعلی که وی در آنجا به دست دو شرور به قتل رسید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۱    
روغن زیتون به واسطه فواید سلامت مختلف خود از محبوبیت بسیاری در جهان برخوردار است. این محصول از خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی سود می برد و ممکن است حتی به محافظت در برابر برخی بیماری های مزمن کمک ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۷    
برنی سندرز نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در مصاحبه ای با انتقاد از موضع ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال دیکتاتوری عربستان، خواهان مذاکره دولت کشورش با ایران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۷    
فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت با پرداخت مبلغ هفت میلیون تومان نوزادی را بخرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۹    
یک وبگاه صهیونیستی ضمن اشاره به سخنرانی دبیرکل حزب الله مبنی بر توانایی این جنبش برای ورود به الجلیل اعلام کرد، حزب الله قصد دارد در صورت لزوم هزاران رزمنده یگان رضوان را وارد فلسطین اشغالی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۹    
یک متخصص سم شناسی بالینی، وضعیت سلامت شیخ زکزاکی را بحرانی خواند و گفت: با توجه به مسمومیت با سرب، درمان وی باید به سرعت آغاز شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۹    
امروز دو میلیون بشکه نفت خام سبک در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه شد اما در نهایت کفه تقاضا خالی ماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۰    
طبق اعلام یک عضو هیئت مدیره، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم ماندنی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲    
انتخاب فرش از جمله انتخاب های اصلی برای هر دکوراسیونی است که به طور ویژه ای می تواند نمای داخلی دکوراسیون را تحت تاثیر قرار دهد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲    
بر اساس رأی دیوان عالی کشور، دیه زنان و مردان از این پس به طور یکسان دیده می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس، وجود اختلاف بین وزرای خارجه و نفت را تکذیب کرد و گفت: ظریف و زنگنه روابط خوبی دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۸    
گستردگی فعالیت های هوآوی در سراسر دنیا مانع از شکست این شرکت در مقابل آمریکا است
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به خودروسازان گفت باید ساخت ارابه مرگ را کنار گذاشته و خودروی با کیفیت تولید کنند.