چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 23 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۱    
نمایشگاه ربات CIROS بزرگترین و حرفه ای ترین نمایشگاه ربات چین است که کل زنجیره صنعت ربات را تحت پوشش قرار می دهد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از1 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۲    
هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار 405 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی 4 میلیون و 96 هزار تومان قیمت خورده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۶    
استان گلستان بعد از استان های گیلان و مازندران رتبه سوم کاشت برنج را دارد و در سال 98 بیش از 73 هزار هکتار به زیر کشت شالی رفته است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۱    
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهارآزادی 4 میلیون و 298 هزار تومان قیمت خورده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۶    
همزمان با روز ملی فرانسه، معترضان به سیاستهای اقتصادی، اجتماعی و مالیاتی دولت فرانسه در خیابان شانزلیزه تظاهرات کردند که با ورود پلیس ضد شورش، این راهپیمایی به خشونت کشیده شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای اداره کشور در حوزه اقتصادی نگرانی جدی وجود ندارد گفت: بازار ارز قابل کنترل و مدیریت است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۸    
بالغ بر 15 هزار و 800 نفر از زائران حج تمتع از استان های مختلف به سرزمین های وحی انتقال یافته اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ایران و خودور و سایپا باید بر اساس قانون ابتدا از وثیقه خارج شوند و سپس اقدامات لازم از سوی این سازمان در جهت فروش سهام آنها صورت گیرد و تا این امر محقق نشود هیچ گونه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
علی عطشانی کارگردان و تهیه کننده سینما با انتشار نامه ای از حضور در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر انصراف داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۷    
روزنامه دنیای اقتصاد قیمت برخی خودروهای وارداتی را اعلام کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۸    
جلسه علنی مجلس در حالی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد که طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مردی که در سال 92، پس از مصرف مواد مخدر همسر و فرزند خود را به آتش کشیده بود، 48 ساعت پیش از اعدام توسط اولیای دم بخشیده شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۳:۵۲    
فلورانس پارلی، در حالی که 4 موشک فرانسوی در دست نیرو های خلیفه حفتر، کشف شده، اعلام کرد با اینکه این موشک ها متعلق به فرانسه است، اما کشورش در بحران لیبی مشارکت نظامی ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۱:۰۳    
اگر برجام دستاوردی داشت چرا از بیان آن شرم دارند و اگر دستاوردی نداشته است - که نداشته- چرا ناکارآمدی و ناتوانی خود را به حساب منتقدان فاکتور می کنند؟!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۷    
پیام شخصی به برنامه تلوزیونی: همسرم به دروغ گفته استقلالی است و بعد معلوم شده هوادار پرسپولیس است، می خواهم طلاق بگیرم...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۱    
گزارش های کارشناسان سازمان ملل از نقض چندین باره تحریم ها علیه کره شمالی از سوی ژاپن حکایت دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۸    
اکنون مردم دیگر حاضر نیستند مانند موسیقی پاپ برای موسیقی دستگاهی هزینه کنند و فرضا 150 هزار تومان یا 200 هزارتومان بلیت کنسرت را بخرند، چون هزینه اش سنگین است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۳    
آرش رضاوند در این فصل در ترکیب تیم استقلال حضور خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۳    
هلال احمر تونس از بیرون کشیده شدن اجساد 82 مهاجر غرق شده توسط نیروهای گارد ساحلی این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۴    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پاسخ به اظهارات رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص واکنش ها به آئین نامه اجرای احکام کیفری درباره اهدای اعضای بدن محکومان به اعدام گفت: هیچ تصمیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی اورژانس کشور از عدم آسیب به نماینده مجلس در پی سو قصد چند موتور سوار خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۲    
مرد شماره یک جهان با شکست تنیسور سوئیسی توانست برای پنجمین بار فاتح ویمبلدون شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا بر خلاف گزارش های منتشره ادعا کرد: مراکز نگهداری از کودکان مهاجر تمیز است و خوب اداره می شود!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تازه اش علیه ایران، مدعی شد ارتش اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که با ایران مقابله می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۵    
ساعتی پیش خبری مبنی بر سوءقصد به یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۱    
قطر در بحبوحه تنش های منطقه، بزرگترین پایگاه گارد ساحلی خود را با حضور فرمانده نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا افتتاح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۰۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان کوهدشت، گفت: در این رابطه دو نفر مظنون دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۸    
فرمانده انتظامی شوش از فوت یک نفر در جریان یک نزاع در شهر الوان خبر داد و گفت: با اقدامات پلیس هم اکنون امنیت برقرار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۴    
فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (یکشنبه) در کاخ بیان با صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار و درباره تقویت روابط کویت با اتحادیه اروپا گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت: اروپایی ها ادعا می کنند که تمایل دارند برجام را حفظ کنند اما هنوز ما شاهد این نبوده ایم که اروپا برای حفظ برجام حاضر به سرمایه گذاری باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این سفر از محل منابع عمومی، داخلی دستگاه های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی اعتبارات 44 پروژه به ارزش ریالی 938 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از واردات ریالی استقبال می کنیم، گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی، فروش نفت ایران به تدریج رو به افزایش بوده و فرآیند ورود ارز به کشورمان هم تسهیل شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۱۳    
مرکزتحقیقات سازمان صداو سیما براساس نظرسنجی اعلام کرد که گاندو پربیننده ترین سریال تلویزیون در میان آثار جدید بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۵    
پرفروش ترین خودروهای در اختیار دو کمپانی آمریکایی و ژاپنی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۱    
در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بنابر آمارهای رسمی نزدیک به 160 هزارنفر ناظر مردمی شورای نگهبان، بیش از 90 هزار نفر نماینده 4 کاندیدا و معادل همین افراد نیز اعضای هیئت های اجرایی پای 46 هزار صندوق ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش وارد نیویورک شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۵۳    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید موقعی که فردوسی پور تندیس حافظ را گرفت، حضار 10-15 دقیقه او را تشویق می کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات نژادپرستانه اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت که این اظهارات با هدف ایجاد تفرقه در ملت آمریکا مطرح می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۴۰    
در جریان دور دوم عملیات ارتش ترکیه علیه نیروهای پ ک ک در استان حکاری طرف های درگیر متحمل خسارات جانی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۳۵    
رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری عامل انتشار مطالب خلاف واقع علیه یک خانم خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آیت الله رئیسی دستور داد تا بررسی ویژه ای بر تمامی تحقیق و تفحص هایی که به قوه قضاییه ارجاع شده و هنوز نتیجه و خروجی نداشته است، انجام گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۳    
معاون وزیر ورزش گفت: 10 ورزشگاه برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با رفع موانع آماده برگزاری مسابقات هستند اما تا این لحظه 6 ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۱۵    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مقرر شده سایپا در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت های بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۱۰    
کشور در حال حاضر بزرگ ترین اولویتی که درگیر آن است تشدید تحریم های ظالمانه و تلاش برای ایجاد ائتلاف جهانی علیه برنامه های دفاعی کشور به وسیله آمریکاست. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۱۰    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدیدات اخیر بنیامین نتانیاهو علیه حزب الله لبنان گفت که وی سگی است که فقط پارس می کند، اما گاز نمی گیرد .
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با تأکید دوباره بر اراده این کشور برای دریافت سامانه پدافندی اس-400 از روسیه، گفت اگر آنکارا از برنامه تولید اف-35 کنار گذاشته شود، واشنگتن باید پول ترکیه را پس بدهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به لزوم رعایت قوانین عربستان، توصیه هایی را به زائران خانه خدا کرد تا در این سفر نورانی دچار مشکل نشوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی گفت: اگر برجام به نفع آمریکا بود چرا این کشور از برجام خارج شد؟
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق گزارش رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر روزانه 2هزار و 80 کیلو مواد مخدر در کشور مصرف می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهوی خبیث 2 بار اعلام کردند که ما فشار آوردیم ترامپ از برجام خارج شود و همچنین ولیعهد عربستان هم گفت که فشارهای او به ترامپ باعث خروج آمریکا از برجام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۴    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احتمال افزایش قیمت 25 درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۰    
شب شعر رضوی با حضور شاعران جوان انقلابی در چهارمین دورۀ آموزشی اسلام ناب برگزار شد. حسین قرایی، محمود حبیبی کسبی، سجاد سامانی، حسین زحمتکش، میلاد عرفان پور، محمدرضا طهماسبی، علیرضا سمیعی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۵    
رژه روز استقلال فرانسه در حاشیه اعتراضات به سیاست های رئیس جمهور فرانسه، با حضور تنی چند از مقامات اروپایی در پاریس برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۰    
مدیر اداره برق شهرستان ری از شناسایی 35 کارگاه بیت کوین در شهرستان ری خبر داد و گفت: وجود 1200 واحد مسکونی و تجاری در حریم خطوط فشار قوی از مشکلات مهم و عمده اداره برق شهرستان ری است که وزارت نیرو ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۴    
ظهر یکشنبه بر اثر سقوط یک هواپیما در شرق سوئد 9 سرنشین آن کشته شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که در صورتی که چین به خرید نفت از ایران ادامه دهد، این کشور را نیز مورد تحریم قرار خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۸    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز به دلیل ترمیم سیستم های روشنایی در روز دوشنبه تا بامداد رود بعد مسدود می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۵    
مهاجم ایرانی در ترکیب ابتدایی زنیت در هفته اول لیگ روسیه قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۱    
موگرینی در مراسم افتتاح دفتر دیپلماتیک این اتحادیه در پایتخت کویت گفت: آنچه در خلیج فارس اتفاق می افتد، برای اروپا مهم است و آنچه در اروپا اتفاق می افتد، برای خلیج فارس مهم است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۹    
معاونت اقتصادی وزارت کشور در راستای هماهنگی مأموریت ها و وظایف نهادها و دستگاه ها اقدام به تشکیل شورای مشورتی توسعه در دو سطح ملی و منطقه ای کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
ترامپ در ادامه حملاتش به نمایندگان منتقد در کنگره، آن ها را غیرآمریکایی خواند و گفت آن ها باید به کشورشان بازگردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۳    
سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان روز یکشنبه در حمایت از برجام بیانیه صادر کرده و درباره خطر فروپاشی آن ابراز نگرانی کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۸    
پرسپولیس با دو بازیکن رده امید به توافق رسید و آن ها را به جمع شاگردان گابریل کالدرون اضافه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۸    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 40 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 345 هزار تومان و دلار با افت 100 تومانی 12500 تومان به فروش رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۶    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان توسط ماموران انتظامی شهرستان جهرم توقیف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۲    
وزیر ارتباطات با بیان این که ارز مجازی راه دور زدن تحریم نیست گفت: البته تولید بیت کوین برای کشور هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۶    
دبیرکل جبهه پایدای با بیان اینکه این جبهه برای انتخابات مجلس به مدلی برای هم افزایی رسیده است، گفت: این مدل نتایج و اهداف مشخصی را در جهت حاکمیت گفتمان ارزشی انقلاب در مجلس و جامعه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۱    
وزیر دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح از اعلام آمادگی این وزارتخانه برای کمک به صنعت خودروسازی کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۵    
فسیل یکی از قدیمی ترین زنبق های جهان از یک معدن سنگ در برزیل کشف شده است و احتمال داده می شود که بیش از 115 میلیون سال قدمت داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۶    
روزنامه های اصلاح طلب و شخصیت های رادیکال جناح اصلاحات در طول برگزاری دادگاه محمدرضا خاتمی بر روی انتشار دفاعیات وی اصرار داشتند؛ دفاعیاتی که خاتمی در آن به یک خاطره از هاشمی رفسنجانی استناد کرده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۴    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ویلموتس برخلاف کی روش فوتبال هجومی را دوست دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۴    
وزیر صنعت و معدن و تجارات گفت: تحریم ها فقط با هدف تعطیل کردن تولید وضع شد و البته تاثیر بحث های مالی هم مستقیم بر تولید بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
روزنامه القدس العربی نوشت قرار است امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به زودی سفر مهمی به تهران داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۹    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: نمایندگان مصوب کردند که از این به بعد نیازی نیست انتصابات شوراهای شهر و روستا و حضور نمایندگان آنها در مجامع شهرستانی و استانی به تأیید کمیسیون تطبیق و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه، رئیس فعلی کمیسیون اصل 90 را به عنوان گزینه پیشنهادی برای ریاست این کمیسیون در اجلاسیه چهارم تعیین کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
معاون حزب الله ضمن اشاره به دستاوردهای بزرگ ایران در پی حمایت از مقاومت در منطقه، تأکید کرد، شایستگی ایران در رهبری محور مقاومت ثابت شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۷    
دولت آمریکا قصد دارد بر اساس توافقی که هفته آینده اعلام می شود، پناهندگان به این کشور را به گواتمالا بفرستد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۲    
یک مقام مسئول از کاهش 30 هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۷    
سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین بروزرسانی خود ارزش علیرضا بیرانوند را 3 میلیون و 500 هزار یورو اعلام کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از محکومیت یک شرکت واردکننده گوشی تلفن همراه به دلیل گرانفروشی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۰    
روز ملی فرانسه با ناآرامی همراه شد به نحوی که در خیابان شانزه لیزه پاریس پلیس با اسپری فلفل تلاش کرد اعتراض آرام مردم به سیاست های نادرست دولت ماکرون را سرکوب کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۲    
فرودگاه چانگی سنگاپور در راستای کاهش مصرف برق برای پله برقی و همچنین نشاط مسافران این فرودگاه دست به ساختن سرسره برای خروج مسافران از ترمینال خروجی خود کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۰    
کارشناس سیاست خارجی در سالگرد توافق هسته ای می گوید گرچه برجام برای کشور بسیار هزینه ساز بود چرا که چهار سال وقت کشور را تلف کرد اما تجربه تلخی بود که موجب شد افکار عمومی ایران بیشتر به یکدیگر نزدیک ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۰    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شهید بهشتی گفت: چطور می شود مسئولان به جای اینکه حامی مظلومان باشند با ارائه مجوز برای برگزاری تجمع دانشجویان در حمایت از شیخ زکزاکی مخالفت می کنند؟ مسلما این خلاف آرمان های ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۸    
مقام های ارشد برخی احزاب سیاسی ژاپن مخالفت خود را با اعزام نظامیان این کشور به خلیج فارس اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۷    
وکیل بابک زنجانی با اشاره به صحبت های اخیر وزیر نفت، گفت: در صورتی که ایشان نتوانند مدارکی ارائه دهند، ادعای مطرح شده از سمت وزیر می تواند وصف مجرمانه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۷    
مربی اسبق اینترمیلان فشار را روی کونته آورده و مدعی شده که نزاتزوری این فصل باید قهرمان سری آ شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
سریال گاندو پر مخاطب ترین سریال های سیما بر حسب نظر سنجی های اخیر است. این سریال یک قطعه تاریخی از خباثت آمریکایی ها در بعد جاسوسی و یک قطعه افتخارآمیز از تاریخ ضدجاسوسی سربازان گمنام امام زمان (عج) ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بودجه دو سالانه، اطمینان بیشتر نسبت به آینده ایجاد خواهد کرد، می گوید این امر جزو ابلاغیه مقام معظم رهبری بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
شرکت هواوی تصمیم دارد از تعداد کارمندان خود در ایالات متحده بکاهد. طبق گزارش ها در نتیجه این تصمیم احتمالا صدها نفر شغل خود را از دست بدهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: دخانیات، عامل اصلی سرطان های دهانی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
روش سنتی ساخت انگشتر هنوز در کارگاه ها مرسوم است و بر خلاف روش های ماشینی، هم نیروی کار و هم زمان بیشتری می خواهد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس به تشریح سه راهکار اساسی برای اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
یک رسانه انگلیسی می گوید پلیس هویت فردی که اظهارات محرمانه سفیر این کشور در آمریکا را لو داده، شناسایی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
بیش از یک سال است که آمریکا بر خلاف تعهداتی که در برجام داشت از این توافق تقریبا یک طرفه به سود خود و اروپایی ها خارج شد تا عملا سود تقریبا هیچ ایران از این توافق به هیچ برسد و بازی پلیس خوب و بد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وزیر امور خارجه در گفتگویی تلفنی با همتای نروژی خود در خصوص روابط دوجانبه، برجام و مسائل منطقه ای گفتگو کرد.