شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 1 مهر 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 مهر 1397 امین 2 مهر 1397 امین 3 مهر 1397 امین 4 مهر 1397 امین 5 مهر 1397 امین 6 مهر 1397 امین 7 مهر 1397 امین 8 مهر 1397 امین 9 مهر 1397 امین 10 مهر 1397 امین 11 مهر 1397 امین 12 مهر 1397 امین 13 مهر 1397 امین 14 مهر 1397 امین 15 مهر 1397 امین 16 مهر 1397 امین 17 مهر 1397 امین 18 مهر 1397 امین 19 مهر 1397 امین 20 مهر 1397 امین 21 مهر 1397 امین 22 مهر 1397 امین 23 مهر 1397 امین 24 مهر 1397 امین 25 مهر 1397 امین 26 مهر 1397 امین 27 مهر 1397 امین 28 مهر 1397 امین 29 مهر 1397 امین 30 مهر 1397 
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۲    
هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز 512 هزار تومان ارزش گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1200 دلار معامله می شود.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۹    
رفتن به باشگاه بخشی از فرایند رسیدن به تناسب اندام است ولی باید توجه داشته باشید که کارهایی که بعد از تمرین نیز انجام می دهید، بخشی دیگر از تناسب اندام است و روی عملکردتان تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۹    
هر هفته، دولت کرۀ شمالی کلاس هایی برگزار می کند که به تخریب جنوب می پردازند. برخی از شهروندان کرۀ شمالی ممکن است این پروپاگاندا را عمیقاً باور کنند، اما تازه گی ها اوضاع کاملا فرق کرده ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۲    
اراک- دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: توجه به مسائل زیست محیطی در واگذاری اراضی برای معادن ضروری است و این مهم باید مدنظر سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۷    
زنجان-دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: خانواده زندانیان در شرایط کنونی نیاز به توجه دارند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت رییس سابق یکی از سازمان های دولتی استان خبر داد .
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۱    
شهردار کلانشهر تبریز طی تماس تلفنی با شهردار اهواز، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه اخیر در این شهر اظهار داشت: اینجانب از طرف شهروندان قدرشناس تبریز با مردم خونگرم و مقاوم اهواز اظهار همدردی می کنم.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان عاری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است، گفت: از یک هزار پرنده در استان نمونه برداری شد که نتیجه همه آزمایش ها منفی است.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
بیرجند- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی حق گرفتن هیچ گونه هزینه ی مازادی علاوه بر شهریه مصوب را ندارند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۶    
هزینه سفر به دوبی و ابوظبی امارات گران تر از لس آنجلس و لاس وگاس آمریکاست
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۵    
پرسپولیس موفق شد توسط ضربه مهارنشدنی آدام همتی به گل برتری دست یابد و به صدر جدول لیگ در آستانه دربی بازگشت.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۹    
تیم های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۳    
سعید ملایی مدال طلای جهان را از آن خود کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۸    
اهواز فرماندار اهواز، تعداد صحیح شهدای حادثه تروریستی روز شنبه اهواز را 24 نفر عنوان کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
گرگان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: کارخانه ید گلستان در فهرست واحدهای آلاینده قرار دارد و در مرحله مهلت دهی برای کنترل آلودگی است.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۳    
هیئت دولت با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم در اهواز، تاکید کرد: دولت روز تشییع پیکر عزیزان ملت (دوشنبه مورخ 1397/7/2) را عزای عمومی اعلام می کند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز، گفت که دونالد ترامپ مایل است در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با سران ایران بدون هیچ پیش شرطی دیدار کند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه از ممنوع الخروج بودن رییس سابق بانک مرکزی خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۸    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: تحت تدابیر و سیاست های بالادستی ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: برای نخستین بار 22 خط اتوبوس ویژه سرویس مدارس در پایتخت راه اندازی شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
استاندار البرز با محکوم کردن حادثه تروریستی 31 شهریور ماه اهواز گفت: دشمنان امروز در پوشش نفاق و ترور، مردم انقلابی ایران را به خاک و خون می کشند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با تعامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست دشتستان 2محموله غیرمجاز کوسه ماهی در مرکز ایست و بازرسی شهید صلاحی این شهرستان توقیف شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۸    
استاندار اصفهان از برگزاری جلسات منظم روزانه به منظور بررسی تأمین کالاهای مورد نیاز مردم استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
بی ثباتی اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت دلار و در نتیجه افزایش قیمت انواع کاالاها روند احداث پروژه های عمرانی شهرستان مهاباد در آذربایجان غربی را مختل کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال اردبیل با حضور رئیس فدراسیون فوتبال 4 مهر ماه برگزار می شود.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۸    
یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس گفت: تقاضای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه با بیش از 50 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه به مسئله نماز دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: باید اولیای دانش آموزان با مربیان همکاری کنند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
منابع روس جزئیات نشست میان فرماندهان نیروی هوایی روسیه و اسرائیل در مسکو و وقوع اختلاف و درگیری لفظی و اتهام زنی در این جلسه را فاش کردند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۶    
الیاس حضرتی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۶    
یکی از نمایندگان زن سابق عراق از قصد خود برای نامزدی پست ریاست جمهوری در این کشور به عنوان نخستین زنی که این پست را به دست می گیرد خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۱    
قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا رسما تمدید شد و ادامه کار کارلوس کی روش در تیم ملی به مذاکره بعد از این رقابت ها بستگی دارد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
زمین لرزه شیراز را لرزاند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهور با اشاره به این که آمریکا بیش از همیشه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت : همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران حرف های زیادی برای گفتن در سازمان ملل دارند ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه گفت: کاردار امارات در پی اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایت تروریستی اهواز به وزارت امور خارجه احضار می شود.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳    
رییس جمهوری کاهش فاصله خانه تا مدرسه را ضروری دانست و گفت: اگر دانش آموز در محیط خانواده به یک گونه بیندیشد و وقتی وارد مدرسه می شود، فضای دیگری را ببیند، این فاصله و تناقض برای ما مشکل آفرین است.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۸    
سازمان بین المللی همکاری و توسعه اقتصادی سرانه تدریس معلمان در مقطع تحصیلی ابتدایی را در کشورهای مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار داده است ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۸    
زمین لرزه ای به بزرگی ریشتر 4.7 استان مازندران حوالی جویبار را لرزاند.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۲    
این اجلاس اولین تریبون مهم بین المللی بعد از خروج آمریکا از برجام است و فرصتی است تا ایران در بالاترین سطح اجرایی و به شفاف ترین شکل، مواضع ...
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
هدر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیمه شب شنبه (به وقت تهران) حادثه حمله تروریستی در اهواز را محکوم و با خانواده قربانیان حادثه ابراز همدردی کرد.
امین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۲    
سال تحصیلی 98 - 1397 صبح امروز - یکشنبه - با به صدا درآمدن زنگ مدرسه توسط رییس جمهوری آغاز شد.