جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۹:۱۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 فروردین 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۵    
الکساندرا آندرسن دختر نوزده ساله به عنوان جوان ترین میلیاردر جهان معرفی شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اردوی تیمش در کشور عمان ابراز رضایت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز باید از صعود خوشحال باشم اما خوشحال نیستم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۷    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) یک سیارک (asteroid) را به افتخار همکاری فیروز نادری با این سازمان به نام این دانشمند ایرانی ثبت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۹    
ماجرای هشت ساعته ربایش یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی مصر پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
تیم ملی فوتبال ایران در روزی که سردارآزمون ستاره بی چون و چرای زمین بود عمان را شکست داد تا ضمن کسب جواز حضور در جام ملتهای آسیا، به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۷    
سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به اتریش، با توافق طرفین و به منظور انجام هماهنگی های بیشتر، در زمان مناسب انجام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت گازوییل نسبت به بنزین در ایران نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
نیروهای امنیتی مقر کنگره آمریکا (کپیتول هیل) بار دیگر اعلام کردند که به دلیل کشف یک بسته مشکوک، متخصصین خنثی کردن بمب به محل فراخوانده شده و ساختمان به محاصره مامورین در آمده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۴    
فعالان اقتصادی در این سفر علاوه بر دیدار با مقامات و فعالان اقتصادی اتریش ، از واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی این کشور دیدن و به صورت رو در رو با بخش خصوص اتریش مذاکره خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۳    
محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه کشورمان با ارسال پیامی برای همتای سوری خود، آزادسازی شهر تاریخی تدمر (پالمیرا) را به وی، دولت و مردم سوریه تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۱    
امیر خالقی مسئول ستاد استقبال از بهار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد فعالیت های این ستاد را در ایام نوروز تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، خلق مجلسی معتدل و زنده را حاصل حضور مردم در صحنه توصیف کرد و گفت : انتظار می رود دیگر از تریبون مجلس شاهد هتاکی ها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۲    
تورم بخش تولید کننده در اسفندماه به 4.9 درصد رسید که نشان دهنده کاهش هزینه برای تولیدکنندگان است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
صادرات نفت خام ایران به هند در ماه فوریه سال جاری میلادی 86 درصد رشد سالانه داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
ذخیره سازی تجاری سوخت در چین در پایان فوریه سال جاری میلادی به بالاترین حد خود در چهار سال گذشته دست یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۳    
مجله آلمانی پی.وی مگزین اعلام کرد: آمار برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) نشان می دهد که در سال میلادی 2015 کشورهای در حال توسعه برای نخستین بار از دنیای توسعه یافته در سرمایه گذاری انجام شده روی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: خبر دوپینگ دو کشتی گیر روس، یک شگفتی ناخوشایند بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: نتیجه و به بار نشستن تلاش ورزشکاران نشاط اجتماعی را موجب می شود و برای خود ورزشکار موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام ورزشکار و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۱    
نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در دریاچه آزادی از اردوهای قایقرانی بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان لیگ عربستان گفت: گزینه های ایران برای میزبانی بازی های نمایندگانش با عربستانی ها دو کشور عمان و ازبکستان است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۵    
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین حرکت دولت را بازگرداندن برنامه های کشور به مسیراصلی، پایه ریزی برای یک برنامه رشد مناسب، هدفمند و جهت دار دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۸    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز (سه شنبه، دهم فروردین 95) با نزدیک به 400 واحد کاهش یافت و به 80 هزار و 561 واحد رسید
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۹    
باشگاه پرسپولیس در پی اعتراض خود به رأی صادره درباره محرومیت هواداران، منتظر اعلام نظر کمیته استیناف است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 19درصدی انواع سرقت در ایام نوروز خبر داد و افزود: با تلاش ماموران انتظامی تهران بزرگ در زمینه دستگیری سارقان نیز توفیقات بسیار خوبی داشته ایم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۹    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح روز سه شنبه را از ساعت 10 صبح آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان معتقد است که راه اندازی این شورا خلاء حضور زنان در تصمیم گیری های دانشگاه آزاد اسلامی را پر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
نماینده وزن +91 کیلوگرم تیم ملی بوکس در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک مقابل مشت زن تیم ملی سوریه به برتری دست یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۱    
روسیه در عملیات هوایی در سوریه 33 میلیارد روبل (بیش از 480 میلیون دلار) مصرف کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نمایشگاه جاذبه های گردشگری ایران پهناور و استان یزد به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در معرض دید شهروندان قرارگرفته ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۹    
دولت چین برای نقش آفرینی بیشتر در حل بحران سوریه، نخستین فرستاده ویژه خود را در امور این کشور انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۷    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که با کناره گیری بشار اسد از قدرت به عنوان پیش شرط به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح سوریه مخالف است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۹    
اندونزی از روبوده شدن دو کشتی متعلق به این کشور با ده خدمه به دست تروریست ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید، در گفت وگوی تلفنی نوروزی با رئیس جمهوری از وی خواست که به دنبال تحقق برجام اخلاقی نیز باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل برج میلاد تهران از بازدید بیش از 250 هزار نفر از گردشگران و شهروندان پایتخت از جشنواره نوروزی و یادمان ملی ایرانیان خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در دنیا مثال زدنی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که اعضای جدید جبهه النصره به همراه سه خودروی حامل مهمات از مرز ترکیه گذشته و وارد سوریه شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی درگذشت مادر سردارسلامی، جانشین فرمانده کل سپاه را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، با ارسال پیامی به ژنرال جنجوعه، همتای پاکستانی خود ضمن تسلیت به ملت و دولت این کشور و بازماندگان حادثه تروریستی لاهور، انجام این اقدامات تروریستی را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳    
سازمان مدیریت پسماند در روز 13 فروردین با پاسبانی از طبیعت و با همکاری مناطق 22 گانه شهرداری تهران، در بوستان های منتخب هر منطقه برنامه های ویژه ای را به اجرا می آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۵    
معاون عمرانی شرکت مترو تهران و حومه پیش بینی کرد که با تامین به موقع اعتبارات، فاز نخست خطوط 6 و 7 مترو تهران آماده بهره برداری خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۳    
شب گذشته کمند امیر سلیمانی، سحر ذکریا، نیکی مظفری و لیندا کیانی میهمان برنامه خندوانه بودند. در این ویدیو دابسمش گزارشگری این بازیگران را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۷    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از ورود بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی به این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای، یوم الله 12 فروردین را تحقق اراده و عزم ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی حکومت اسلامی و سکویی برای رشد و پیشرفت و تعالی مردم و کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت وگوی تلفنی با همتای سوری خود، بر تداوم و تشدید عملیات نظامی برای ریشه کن کردن غده سرطانی تروریسم از منطقه و آزادسازی مناطق باقیمانده در اشغال گروه های ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۸    
یکی از شرکت کنندگان حاضر در بخش نقاشی دیواری سالانه هنرهای شهری بهار تهران (بهارستان) درباره دو اثر خود در این رویداد گفت: بهار آمده است و مردم در این فصل دوست دارند همه چیز رنگی باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۱    
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب نخست مردم تهران در مجلس دهم در پیامی درگذشت مادر سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت بهره بردن از ایده ها و نظرهای جوانان گفت: امروز اگر نگوییم تغییر نگرش باید بگوییم به افزایش نگرش احتیاج داریم و باید بینش و جهان بینی مان را در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۹    
سایت گاردین در گزارشی با اشاره به دیدارهای مقدماتی جام جهانی که فردا در آسیا برگزار خواد شد مدعی شد که تمام مدعیان قاره به دنبال کسب رتبه دوم رنکینگ قاره پس از ایران هستند تا در مرحله نهایی با قرعه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۳    
سرمربی تیم ملی جودو ترکیب تیم ملی برای حضور درهجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر لازم باشد در کشور ثالث هم بازی می کنیم تا حسن نیت خود را نشان بدهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۰    
حسن باستانی از اجرای نمایش جدیدی با عنوان مضحکه ماردوش در نیمه دوم سال در تماشاخانه سنگلج خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
دبیر فدراسیون والیبال گفت: خوشبختانه فدراسیون والیبال از مدت ها قبل بحث پشتوانه سازی را دنبال کرده بود به طوری که تیم نوجوانان و جوانان توانستند امسال سومی جهان و عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۴    
جت های ناتو، هواپیمای حامل وزیر دفاع روسیه را در حالی که در شرق اروپا در حال پرواز بود، تعقیب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۸    
یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی مصر با 81 مسافر ربوده شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۲    
در روزهای ابتدایی سال 1395 که با عنوان اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تشریح بخشی از برنامه های دولت برای تحقق این مهم پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت ایران از همسایگان در مقابله با تروریسم تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست اصولی خود جهت تحکیم و تقویت امنیت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
جانشین رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی گفت: انحراف به چپ پژو 405، جان سه تن را گرفت و چهار تن را هم روانه بیمارستان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۷    
دولت آمریکا پس از شکستن قفل و رمز عبور تلفن همراه عامل حملات سن برناردینو و انتقال موفقیت آمیز اطلاعات موجود در این گوشی همراه، شکایت خود را از شکست اپل پس گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت به رئیس مجلس عراق، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در بغداد تاکید کرد: تعهد جمهوری اسلامی ایران به تحکیم امنیت، آرامش و یکپارچگی عراق تعهدی خلل ناپذیر و مستمر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹    
وزیر امور خارجه ترکیه با همتای آمریکایی خود دیدار و درباره تروریسم و مبارزه علیه داعش و موضوع سوریه گفت و گو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹    
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس روز گذشته طی سفر به عراق با عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی لاهور پاکستان گفت: ایجاد ناامنی و درگیری مذهبی در جهان اسلام در راستای منافع و امنیت رژیم اشغالگر قدس و دشمنان ثبات، امنیت و انسجام امت اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عدالت اجتماعی با نظام سرمایه داری محقق نمی شود، گفت: راهی به جز پیمودن راه اسلام و اسلامی شدن تمام بخش های کشور که قطعا راه سعادت است، وجود ندارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۳    
رهبر معظم انقلاب در آستانه میلاد پربرکت حضرت زهرا(س) و 12 فروردین با عفو یا تخفیف مجازات برخی محکومان موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۷    
به دلیل شدت بارش باران و احتمال وقوع سیلاب بخشی از مسیر مواصلاتی، جاده هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۸    
عضو هیئت مدیره بنیاد باران، درباره لوازم تحقق شعار امسال گفت: به نظر من یکی از مهم ترین راه های کمک به تحقق شعار امسال، به عنوان خواسته ملی که از سوی رهبری اعلام شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
چند روز پس از سفر تاریخی رئیس جمهوری آمریکا به کوبا، فیدل کاسترو، رهبر سابق و انقلابی این کشور از سخنان باراک اوباما در این سفر انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۱    
زمین لرزه 4.1 ریشتری ساعت 8 و 17 دقیقه امروز شهرستان نهاوند در استان همدان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۳    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر داده است که وزیر امور خارجه این کشور، صبح امروز (سه شنبه) در جریان یک دیدار رسمی از کشور الجزایر، وارد فرودگاه هواری بومدین شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۷    
کارشناس مدیریتی فوتبال گفت: مشکل اصلی که در فوتبال ما وجود دارد این مساله است که درآمد و هزینه باشگاه های ما بالانس نیست و معمولا در اکثر مواقع هزینه ما چند برابر درآمد است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۴    
اداره کل مدیریت بحران مازندران با انتشار اطلاعیه ای از مسافران نوروزی خواست تا برای تغییرات جوی چند روز آینده از جمله کاهش دمای هوا و بارش باران و برف در این استان آمادگی داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۴    
کاخ سفید اعلام کرد، رییس جمهوری آمریکا قرار است با همتای خود در کره جنوبی و نخست وزیر ژاپن درباره تهدید سلاح اتمی کره شمالی در نشستی که به زودی برگزار می شود، گفت و گو کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۷    
رئیس سازمان غذا و دارو از تشدید برخورد با متخلفان درج تاریخ تولید جعلی محصولات خوراکی در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۸    
یک فوق تخصص پوست و مو عنوان کرد: خشکی پوست و خارش در فصل بهار در افرادی که زمینه ابتلا به آلرژی را دارند و یا افرادی که دارای پوست خشک هستند، شایع تر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان سما از توسعه کمی 7 درصدی سما به صورت سالانه خبر داد و اعلام کرد تحولات زیادی در برنامه 5ساله سازمان سما پیش بینی شده است که توسعه کمی و کیفی این سازمان را به همراه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
بازی تدارکاتی پرسپولیس در عمان، مقابل السیب در دقیقه 65 به دلیل درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم نیمه تمام ماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۶    
کشف گونه جدیدی از پروانه ها نشان می دهد که این موجودات 40 میلیون سال قدیمی تر هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه گفت: این واحد با راه اندازی فاز اول مجموعه توسعه گردشگری در سال گذشته توانست حدود 33 درصد، یعنی دو برابر بخش نامه دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۶    
محمدعلی اینانلو درگذشت. خبری کوتاه اما پر درد. یکی دیگر از اتفاقات ناگوار سال گذشته مرگ صدای پرصلابت رادیو بود که در دی ماه اتفاق افتاد، مردی که عاشق طبیعت و سال ها از روزنامه نگاران حوزه ورزش بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۷:۵۱    
موسسه کیو.اس سالانه فهرستی از بهترین دانشگاه های جهان بر حسب رشته و ناحیه منتشر می کند. این دانشگاه ها بر حسب نظرسنجی از هزارن نفر از استادان، دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۹    
سخنگوی جبهه ایستادگی گفت که مشی افراطی، تر و خشک اصولگرایان را با هم سوزاند و نمکدان اصولگرایی با افراط شکست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۰:۴۰    
دقایقی پیش در محوطه کاخ کنگره آمریکا (ساختمان کاپیتول) در واشینگتن صدای تیراندازی شنیده شده است. به گفته پلیس واشینگتن محوطه این ساختمان تخلیه شده و پلیس در حال جست وجوی منبع تیراندازی است ...