سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 26 فروردین 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۱    
بانوی پینگ پنگ باز کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۹    
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم اما به این مسئله که در هر بازی یک پنالتی برای ما گرفته نمی شود عادت کرده ایم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۲۲    
سپاهان و سایپا مقابل حریفان ته جدولی مساوی کردند تا درهفته های پایانی لیگ هم با پیروزی غریبه باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۶    
رییس جمهوری، ایرانیان مقیم خارج را سفرای جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و اظهار داشت: هموطنان حاضر در کشورهای خارجی می توانند نقش بسیار مهمی در راستای توسعه روابط ایران با سایر کشورهای جهان ایفا کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۹    
سید عباس عراقچی اعلام کرد: در جریان برگزاری اجلاس استانبول هیئت ایرانی در هیچ سطحی دیداری با مقامات عربستانی نداشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۳    
سفیر سوئد با انتشار این عکس که در نزدیکی سفارت سوئد در تهران گرفته شده در توییتر خود نوشت: هشدار ! آنها هیچ ارتباطی با ما ندارند!
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۶    
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، بارش های فراوان و طغیان رود دز، علاوه بر آنکه موجب آبگرفتگی معابر و منازل ساحلی شهرستان دزفول شد، منجر به بازکردن دریچه های سد دز دزفول نیز شد. ،
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۴    
رئیس جمهوری در گفت وگویی تلفنی با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دستورات لازم را برای بکارگیری همه امکانات جهت رفع فوری مشکلات سیل زدگان و روستاهای درگیر سیل، صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۵    
روز جمعه تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می روند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۶    
سرمربی صبای قم گفت: از سازمان لیگ درخواست کردیم تا بازی ما را یک هفته عقب بیاندازند اما توجهی نشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۰    
نشست فروردین ماه گروه جامعه شناسی تفسیری انجمن جامعه شناسی ایران لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین پیش از دربی را عصر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۴    
تراکتورسازی درآخرین لحظات دروازه اش برابر صبای قم باز شد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۳    
آخرین تمرین پیش از دربی آبی های پایتخت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۳    
استقلال خوزستان به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل میهمان خود نفت تهران دست پیدا نکرد تا فرصت صدرنشینی را به استقلال و پرسپولیس بدهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت پول تبلیغات محیطی، در دربی فردا حاضر نخواهند شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک واحد مسکن مهر را به خانواده پنج قلوهای تازه تولد یافته در مشهد اهدا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
فینال انتخابی المپیک بین نیما عالمیان و نوشاد عالمیان برگزار شد که در نهایت این نیما بود که برادرش را شکست داد و مجوز ورود به المپیک را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد اتحادیه اروپا که نامش فاش نشده است، نوشت: در سفر یک روزه فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران درباره گشایش دفتر دیپلماتیک دائمی این اتحادیه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهوری، تقویت روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه هر حرکت تفرقه افکنانه ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی اعتبار است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۶    
کاپیتان سپاهان به عضویت کمیته فنی این باشگاه اصفهانی درآمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۷    
اصغر حسن زاده و محمد کشاورز نامزد بهترین بازیکنان فوتسال جهان در سال 2015 شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۱    
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک مقابل حریف قزاق به پیروزی رسید و باید در فینال به مصاف برادرش نیما برود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
زندگی دوقلوهای همسان همیشه با مشکلاتی مثل اشتباه گرفتنشان با هم همراه است؛ مشکلاتی که گاه خنده دار و گاه آزاردهنده است؛ دو زوج دوقلوی چینی به همین خاطر تن به جراحی پلاستیک داده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مقررات خاص خودش را دارد و مهم نیست که چه تیمی در کجای جدول است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۱    
مهتاب کرامتی با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت: زهرا نعمتی قهرمان پارا المپیک کشورمان. آرزوی موفقیت در بازی های المپیک ..... یاد بگیریم که خواستن توانستن است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۹    
کامبیز دیرباز با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت : دختر قشنگم. ممنونم که به دنیای ما اومدی و اجازه دادی من لذت پدر شدن رو درک کنم. پیش پیش روز پدر مبارک .
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حساسیت بین هواداران داربی را حساس می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۷    
مراسم تودیع دکتر فاطمه بهجتی رئیس پیشین واحد اردکان به همراه معارفه امیر ادبی اردکانی به عنوان سرپرست جدید واحد اردکان با حضور رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیلم محمد رسول الله(ص) جزء آثار هنری نادر است، گفت: این فیلم در کنار اثر محیطی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
نخستین گفت وگوی تلویزیونی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت محترم حرم ثامن الائمه امام رضا (ع)، در برنامه کوی محبت جمعه 26 فروردین از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
در پی دومین ملاقات دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت از عباس کیارستمی تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس که صبح امروز (26 فروردین ماه) در بیمارستان جم صورت گرفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به مشارکت بیش از 9 هزار نفر از مردم منطقه جنوب شرق کشور در تامین امنیت پایدار اظهار کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۴    
جلسه ستاد مدیریت بحران کشور عصر امروز -پنج شنبه 26 فرودین ماه- به ریاست معاون اول رئیس جمهوری تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۱    
مرحله پایانی رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه صبح امروز با برگزاری همایش وحدت و امنیت در مصلای زاهدان پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۱    
دو تنیسور کشورمان به فینال مسابقات انتخابی المپیک راه یافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
چند ساعتی است که شبکه اجتماعی تلگرام با اختلال همراه شده است و در اغلب شهر ها کاربران ایران به سختی می توانند از این پیام رسان استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
حسن روحانی امروز (پنجشنبه) با استقبال رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه وارد محل اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارندگی های اخیر، از انسداد تعدادی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، عنوان کرد: به دنبال سیل و آبگرفتگی طی 2 روز گذشته در 9 استان کشور 2 نفر مفقود شدند و نیروهای امدادی به 1230 نفر امداد رسانی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۲    
رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: بنابر شرایط موجود ایران انتخاب ما است و امیدواریم بزودی روابط تهران و ریاض به روال عادی خود برگردد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۹    
شاعرِ مجموعه هایی همچون رادیو لندن به وقت غروب و آوازهای زنی که از گرامافون می آمد در انتظار صدور مجوز برای مجموعه با تو در جشن عروسی فیگارو است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
معامله گران برای سودبری بیشتر از رشد اخیر قیمت نفت و همچنین نگرانی از نتیجه نشست دوحه برای اقدام به خرید و فروش با احتیاط قدم برداشته و باعث شدند بازار نفت روز چهارشنبه از رکورد بالای اخیرش عقب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
بازیکن سابق استقلال گفت: سجاد شهباززاده به عنوان یک مهاجم تمام عیار که به خوبی از فرصت های گلزنی استفاده می کند می تواند در دربی 82 زننده گل استقلال باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۷    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد لایحه حمایت از حقوق معلولان اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
منابع خبری گزارش کردند که نخست وزیر اسرائیل و وزیر جنگ این رژیم با ساخت 200 واحد مسکونی یهودی نشین در کرانه باختری موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
قرار است فردا در شبکه سه قبل از دربی 82 و بین دو نیمه به جای حضور کارشناس فوتبال هنرپیشه هایی که طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند در تلویزیون حاضر شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
گروه داعش بار دیگر اقدام به انتشار ویدئوی اسیران خود که در آستانه اعدام قرار داشتند، کرد، با این تفاوت که این بار اسیران داعش که از افراد مسلح مخالف سوریه بودند لباس آبی بر تن داشتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل در رأس سیاست های این دانشگاه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
منابع اسرائیلی می گویند که اسرائیل پیام های اطمینان بخشی را ظرف روزهای اخیر به اردن و تشکیلات خودگردان درباره پایبندی خود به حفظ وضعیت کنونی در مسجدالاقصی داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تجمع بزرگ وحدت و امنیت که در آخرین روز رزمایش پیامبر اعظم برگزار شد با بیان اینکه این مانور قدرت بزرگ وحدت در این منطقه را نشان می دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۶    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی هر دشمنی هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۴    
سیزدهمین دوره کنفرانس سران سازمان همکاری های اسلامی در استانبول پیش از ظهر امروز با حضور مقام های عالی رتبه از 50 کشور اسلامی و عربی در استانبول ترکیه آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۸    
علی ضیا و محمد سلوکی به عنوان دو مجری خوش سابقه تلویزیون، آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه سما را به دبیری مجتبی امینی اجرا می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است، گفت: اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۲    
سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) با شعار اتحاد و همبستگی برای عدالت و صلح ، روز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران، در شهر استانبول ترکیه آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
کنگره ملی آموزش عالی در ایران صبح امروز با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر محمدرضا عارف و معاونان وزیر علوم، رؤسای دانشگاه ها و معاونان آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
با حضور هیات اقتصادی ایتالیا در اتاق بازرگانی ایران جزئیات تفاهم نامه این دو کشور در زمینه پوشاک در نشست مشترک میان رئیس فدراسیون مد و منسوجات ایتالیا (SMI) و رئیس اتحادیه پوشاک تهران تشریح شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از وجود یک هزار کلاس خشتی و ِگلی در کشور خبر داد و گفت: هزینه مربوط به ایمن سازی و بازساخت این کلاس ها در بودجه دیده شده است که اگر بودجه به درستی تخصیص پیدا کند ظرف ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
کنگره ملی آموزش عالی در ایران صبح امروز با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدرضا عارف و معاونان وزیر علوم، رؤسای دانشگاه ها و معاونان آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان گفت: تیم ملی فوتبال این کشور در هر کشوری از جمله عراق و تایلند به میدان خواهد رفت اما به هیچ وجه در خاک ایران بازی نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۹    
متال بولتن با انتشار گزارشی اعلام کرد که برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران، صادرات فلزات غیرآهنی و همچنین سرمایه گذاری خارجی در این بخش را افزایش خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ماموریت های نزسا در دو بخش که بخشی از آن امنیتی است، در مرزهای شمال غرب، غرب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
به مناسبت روز زن و تکریم مقام بانوان ایران اسلامی و به همت شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با همکاری گروه سینما و تئا تر واحد بوشهر فیلم هایی چون آتش بس از تهمینه میلانی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وقتی برجام فرصت هایی را به وجود آورده است، چرا درصدد از دست دادن آن هستیم؟ اگر این اقدام تهدیداتی دارد، زرنگ باشیم و جلوی تهدیدات را بگیریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
راهنمای مسائل هدایت گرمایی نوشته دکتر رامین قاسمی اصل -استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب- و مهندس محمدامین جوادی -مدرس دانشگاه آزاد اسلامی- منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مورد برخی اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس جمهوری و رئیس دولت اصلاحات در مورد ریاست وی در مجلس دهم توافق کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عنوان کرد: کنترل نکردن قند خون در افراد دیابتی فرد را مستعد عفونت بینی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه در راه اندازی کانون های قرآنی در دانشگاه ها پیشتاز بوده عنوان کرد که سابقه فعالیت کانون های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: رزمایش بزرگ امنیتی پیامبر اعظم با وسعت بیش از 17 هزار کیلومتر و حدود یک ششم وسعت کشور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
شصت و دومین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال 95 بدون تغییر در میزان آن ساعت 24 روز پنجشنبه با سه روز تاخیر به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
سرمربی بارسلونا گفت: تمام مسئولیت حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا برعهده من است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
هشتاد و دومین شهرآورد تهران در حالی عصر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که مطمئنا بخشی از شور و هیجان بازی بر عهده ی گزارشگری است که این بازی را برای میلیون ها نفر در ایران و کشورهای مختلف ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
یکی از روزنامه های چاپ ترکیه در گزارشی نوشت که دستگاه اطلاعات ترکیه از دیدارهای محرمانه میان میان مقام های آمریکایی و نیروهای وابسته به گروه داعش در عراق پرده برداشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
مربی و کارشناس فوتبال ایران گفت: نتایج خوب پرسپولیس در هفته های گذشته دلیلی بر پیروزی این تیم در دربی 82 نمی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
مراسم بزرگداشت و یادبود مرحوم مغفور محمد حبشی دانشجوی رشته حسابداری واحد ماهشهر و بزرگداشت مرحوم مغفور حاج احمدعلی رضائی منش پدر مهندس محسن رضائی منش عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی با حضور خانواده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
بهداشت دهان و دندان ایرانیان وضع خوبی ندارد. به طور متوسط هر ایرانی که به سن 40سالگی می رسد، بیش از نیمی از دندان هایش را برای همیشه از دست داده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) گفت که به دلیل پیشروی های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا، گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه در حالت تدافعی قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
معاون اداری مالی واحد کاشان با بیان اینکه این واحد توانست در سال گذشته عملکرد مالی قابل قبولی داشته باشد این موفقیت را حاصل تلاش مجموعه دانشگاه و نیز صرفه جویی در بخش های هزینه ای دانشگاه دانست و از ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۱    
تیم داوری دربی 82 از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که همان طور که پیش بینی می شد محسن ترکی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به میزبانی آبادان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۹    
سرکرده باند نقابداران زورگیری که به اسپورت معروف هستند با حمله بی رحمانه به سوی شهروندان در هنگام دستگیری خود، 4 تن را با ضربات شمشیر مجروح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۳    
منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی خدمات قابل قبولی ارایه کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
بیست و هشتمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با دو مطلب ویژه به استقبال شعار سال و مطالبه اصلی رهبر انقلاب از دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم رفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
بازیکن سابق استقلال گفت: من هیچ وقت نتیجه بازی ها را پیش بینی نکردم و در این بازی هم نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم، اما دوست دارم که استقلال برنده بازی باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تلاش ها در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و هوافضا در حال انجام است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
فرستاده سازمان ملل متحد به سوریه اعلام کرد که هیئت مذاکره کننده دولت سوریه قرار است روز جمعه برای مشارکت در دور جدید مذاکرات ژنو وارد سوئیس شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان با ابراز امیدواری نسبت به فراهم ساختن شرایطی برای رشد اقتصادی معقول و سنجیده در این استان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
زنی مادرشوهرش را به قتل رساند و جنازه اش را با کمک یک وکیل در بیابان های دماوند مخفی کرد. او در بازجویی ها انگیزه خود از قتل را دخالت های مادرشوهر در زندگی اش اعلام کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از همه طرف های درگیر در سوریه خواست تا به توافق آتش بس در این کشور پایبند باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه از پایان رأی گیری انتخابات پارلمانی و آغاز شمارش آرا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، از آماده باش نیروهای امدادی برای پوشش دربی پایتخت در روز جمعه خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
دلواپسان هنوز هم اصرار دارند خبر مرگش را بدهند. همین هفته گذشته قبر صنعت هسته ای را کندند که هیچ، پر کننده این قبر را هم معرفی کردند؛ علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۴    
تبرئه پایان داستان کهریزک نیست. در میان پرونده هایی که همچنان خبرساز می شوند، نام دادستان سابق تهران هم به چشم می خورد. سعید مرتضوی، مدت هاست نامش به عنوان متهم دیده می شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد نخست وزیر امروز آخرین اصلاحات در کابینه پیشنهادی خود را تقدیم پارلمان خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اشاره به تشکیل فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس جدید و همراهی دولت تدبیر و امید گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در تجمع عظیم فرماندهان بسیج و یگان های حاضر در رزمایش پیامبر اعظم (ص) وارد زاهدان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
به گزارش سازمان بهداشت جهانی، یک میلیارد نفر در جهان از ناتوانی جسمی رنج می برند و در این راستا، بخش امور بشردوستانه گوگل، یعنی Google ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۶    
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش باران وریزش کوه حرکت کلیه قطارهای در محور جنوب امروز کنسل شد.
  • ۱