چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۲    
شهین دخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است به طرح پلیس تهران برای امنیت اخلاقی که از 7 هزار مامور نامحسوس استفاده می کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در مراسم تاریخی امضای توافقنامه تغییرات آب و هوایی پاریس، به همراه رهبران 170 کشور جهان، این توافقنامه را به امضا رساند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
سرمربی استقلال گفت: اگر بازیکنانم دقت می کردند می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۰    
سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر امروز (جمعه) و همزمان با هفته سلامت به استان یزد سفر کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
شاگردان پرویز مظلومی در یکی از بهترین نمایش های خود در رقابت های این فصل لیگ برتر فولاد خوزستان را با 3 گل راهی اهواز کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد : وزارت امور خارجه آمریکا روزجمعه خبر خرید 32 تن آب سنگین از ایران را تائید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
پایگاه خبری بی بی سی گزارش داد: روزنامه نگارانی که گروگان گروه موسوم به داعش بوده اند می گویند که یکی از بمب گذاران فرودگاه بروکسل، در سوریه نگهبان آنها بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۰    
سرمربی استقلال اهواز گفت: داور بازی تحت تأثیر جو غالب استادیوم سوت زد و پنالتی گرفت!
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
ملوانی ها به یاد مرحوم مهرداد اولادی برد پرگلی برابر سایپا به دست آوردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۶    
عباس عراقچی می گوید سخنان رییس کل بانک مرکزی در یک روز و حرف های وزیر خارجه امریکا در روزی دیگر مستمسکی برای حمله است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۶    
استقلال خوزستان با تساوی برابر گسترش فولاد 2 امتیاز با ارزش را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
پرسپولیس در روزی که تماشاگران با پرتاب سنگ مانع بازی سالم هر دو تیم می شدند، استقلال اهواز را درخانه اش شکست دادو اختلافش با تیم دوم جدول را بیشتر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از گمرکات غرب و تهران بازدید و بر تجهیز گمرکات اجرایی به امکانات پیشرفته تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی یادداشتی را درباره سفر اخیرش به قم منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۳    
طناز طباطبایی، سعید آقاخانی، کارن همایونفر، پانته آ پناهی ها، مهرداد صدیقیان و پوریا آذربایجانی همراه با بهرام رادان به تماشای نخستین اکران فیلم اروند نشستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۸    
منتخب اول مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کردستان جزو پیشتاز ترین حامیان تفکر اصلاحات در کشور هستند و بر تعهدات خود در خرداد 92 نسبت به کردستانی ها پایبند هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۶    
در دیدار سایپا و ملوان بازیکنان دو تیم با پیراهن هایی وارد زمین شدند که عکس مهرداد اولادی روی آن بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
شهرام جزایری به تازگی گفته است که بخاطر تحریم های آمریکا علیه ایران، می خواهد از دولت ایالات متحده در یک دادگاه بین المللی شکایت و درخواست 750 میلیارد دلار غرامت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از انتقال 32 نفر از دانش آموزان شهرکردی، که عصر پنجشنبه در محور جنوبی این استان دچار سانحه شده بودند، با پروازهای مختلف از فرودگاه مشهد به اصفهان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
صادق زیبا کلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی با پیشنهاد این که مجلس دهم قانون انتخابات کشور را اصلاح کند، گفت که اگر قانون انتخابات اصلاح شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
در چین از این پس مردم می توانند بدون اینکه به پزشک مراجعه کنند و یا به بیمارستان و درمانگاه بروند، آزمایش مربوط به ایدز و ویروس اچ آی وی بدهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم اردبیل مطالبه گروه های تندرو در راستای فیلترینگ شبکه های اجتماعی و ارتباط دادن آن با فسادهای اخلاقی را ناشی از بغض تندروها از نتیجه انتخابات اخیر و تلاش آنها برای کاهش نشاط در مردم ایران ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
احمدرضا عابد زاده شب قبل با حضور در خندوانه از حس و حال ویژه اش در بازی ها گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
شهره سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون با دختران گلفروش بهشت زهرا عکس یادگاری گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
افراد انتحاری که دو ماه پیش به فرودگاه بروکسل حمله کرده بودند قصد داشتند دو مسافر اسرائیلی، یک روس و یک آمریکایی را بکشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
وزیر امور خارجه روسیه معارضان سوریه را تنها زیان دیدگان خروج از مذاکرات ژنو دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۶    
قرار است 30 می (10 خرداد) نشستی بین المللی با هدف احیای مذاکرات سازش میان اسرائیل و فلسطین در پاریس برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
اتوبوس های صورتی رنگ ویژه زنان از روز جمعه فعالیت خود را در پایتخت اندونزی آغاز کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
هیئت ملی یمن در نخستین جلسه خود با فرستاده سازمان ملل متحد که در کویت و پشت درهای بسته برگزار شد، تثبیت آتش بس را پیش شرط هرگونه گفت وگو اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
ارتش اردن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مانور نظامی سالانه اردن با همکاری ارتش آمریکا از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از الف، یک شهروند از مشهد عکسی از تصادف یک دستگاه خودروی پورشه با سمند در جاده شاندیز ارسال کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی که امروز جمعه منتشر شد، اعلام کرد که ارتش نیجریه علاوه بر گلوله باران عمدی 350 شیعه و دفن آن ها در گورهای گروهی، آثار جرم خود را پاک کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
محمد گوران اوریمی با ثبت 2705 پشتک در مسافت 5200 متر رکورد خود را در جهان شکست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام مراحل بررسی پیش نویس آیین نامه نظامات اداری در هیات دولت گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۱    
با گذشت چند هفته پس از تعطیلات نوروز، نرخ بلیت هواپیما با قیمت هایی بسیار پایین به فروش می رسد و حتی در برخی مسیرهای از قیمت بلیت اتوبوس و قطار کمتر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه مشهدمقدس با تاکید براینکه کلیدواژه امنیت اجتماعی مقابله با بی حجابی است، گفت: بنده نگفته ام بی حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
شاخص قیمت سنگ آهن ایران که در هفته های اخیر روند صعودی به خود گرفته بود بار دیگر در پی افزایش قیمت جهانی سنگ آهن به بیش از 57 دلار رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
بر اساس اخبار منتشر شده، روز چهارشنبه اول اردیبهشت، دیوان عالی آمریکا حکم داد که حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران باید برای پرداخت غرامت به خانواده های آمریکاییان کشته شده در حملات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
انتشار عکس هایی از خانواده ای در مشهد که مورد شکنجه پدر خانواده قرار گرفته بودند،خبرساز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از انتخابات دور اول نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک اظهار کرد: نقش دانشگاه ها در تبیین اندیشه های اسلام برای جامعه بسیار مهم و حساس است و دانشگاهیان باید سفیران واقعی دین اسلام در توسعه و گسترش آن باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
مشعل المپیک 2016 ریو روز گذشته در یونان روشن شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
دیروز پیرو افزایش قیمت های نفت و خوش بینی نسبت به اقتصاد چین قیمت نقره حدود چهار درصد افزایش یافت و طلا را نیز با خود همراه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
جلسه فنی سرپرستان مسابقات سراسری دسته یک فوتسال مردان دانشگاه آزاد اسلامی و مراسم قرعه کشی تیم ها در سالن جلسات مجموعه ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: فصل تابستان نزدیک است از مردم ایران و تهران انتظار می رود پوشش اسلامی را رعایت کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مرتضی بختیاری که به عنوان نماینده حجت الاسلام منتظری،دادستان کل کشور به ملاقات آمنه بهرامی یکی از قربانیان اسیدپاشی رفته بود، علت این ملاقات و جزئیاتش را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
ترکیب مسحورکننده چشم اندازهای خشن طبیعی و موسیقی توهم برانگیز فیلم مکزیکی گورنبشته روی پرده سینما تجربه ای منحصر به فرد است که در اختیار تماشاگران سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر قرار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۶    
دوره 5 جلدی ماه بر ترک دوچرخه برگزیده شعر فارسی از اولین شعر ها تا امروز برای نوجوانان توسط نشر ثالث منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای خردادماه قطع می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۴    
اتهامش قتل است، همدستش را با اسلحه ای که برای سرقت تهیه کرده بودند، به قتل رسانده است. با آنکه جنایتی که مرتکب شده بسیار هولناک بوده، اما از ظاهرش نمی توان به این نتیجه رسید که او قاتل خطرناکی است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
یک روزنامه اسرائیلی گزارش کرده است که نیروهای روسیه حاضر در سوریه، دست کم دوبار به سوی جت جنگنده اسرائیلی شلیک کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۶    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از توزیع بسته فرهنگی خلوت دوست در 34 مسجد مناطق 22 گانه تهران به همت مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۰    
سال ها بازار پوشاک ما در دستان تولیدکنندگان ترک بوده و هست. هرچند در سال ها اخیر چین نیز در بازار پوشاک ما دستی بر آتش داشت اما همچنان مردم کشور به دنبال پوشاک ترک از این مغازه به مغازه ای دیگر می ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۰    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مسائل مربوط به اجرای برجام وارد گفت و گو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۴    
وزیر امور خارجه روسیه قصد دارد در سفری رسمی، روزهای 28 و 29 می (9 و 10 خرداد) به چین سفر کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
امروز در حالی علیرضا زاکانی به عنوار رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس به نماز جمعه تهران دعوت شد تا سخنران پیش از خطبه باشد که این کمیسیون دیگر وجود خارجی در مجلس ندارد و اکنون مسئولیت نظارت بر اجرای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
رئیس اتحادیه بانک های لبنان از اجرای تحریم های بانکی آمریکا علیه حزب الله لبنان در روزهای آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طبق تبصره ماده6، حکم تصرف 65 باغ به نفع مردم و شهروندان صادر شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
روزنامه های ژاپنی امروز جمعه از سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری آمریکا به هیروشیما خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
نخست وزیر سوریه گفت که عربستان، ترکیه، قطر، فرانسه و انگلیس تلاش می کنند با مسلح کردن تروریست ها، زیرساخت ها و اقتصاد سوریه را نابود کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
اصغر فرهادی در جمع خبرنگاران در کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر در مورد حضور فیلم فروشنده در جشنواره کن توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در ریاض بار دیگر بر گذار سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد و همکاری استراتژیک میان دو طرف با هدف تقویت ثبات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
مذاکرات صلح یمن در کویت از شب گذشته (پنج شنبه) آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت های مختلف دانشجویی حمایت می کند
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۱    
سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت روز گذشته با تعدادی از علما و مراجع تقلید در قم دیدار کرد که همگی آنها از تلاش های دولت و رئیس جمهوری در حل مشکلات مردم و اجرای برجام تقدیر کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۵    
امسال در بخش انتخاب کتاب برتر پژوهش های موسیقی نواحی ایران، سه عنوان کتاب به عنوان آثار برتر معرفی و از نویسندگان آن ها تجلیل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
ترکیب سرخپوشان تهرانی برای رویارویی با استقلال اهواز اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
پلیس راهور امروز(جمعه) در آخرین گزارش ترافیکی خود از بارش باران در محورهای دو استان گیلان و مازنداران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
شب گذشته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس تهران میهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود. در این ویدیو کری خوانی برانکو مقابل مدیری را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه درچهاردهه گذشته، ابتلا به دیابت در کشور چهاربرابر شده است، ادامه این روند را خطرناک عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
به دلیل ترکیب سنی کنونی کشور در آینده با جمعیت قابل توجی بازنشسته روبه رو خواهیم بود اما اکنون با شرایط موجود و کمبود نقدینگی صندوق های بازنشستگی که مسئولیت تامین حقوق این افراد را به عهده دارند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
شهاب حسینی امروز جمعه بعدازظهر برای نمایش فیلم برادرم خسرو به کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر می آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
تیم ایران در گروه دوم مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک ریو با حریفان خود رقابت خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور ما یک ضرورت است و قبل از هر اقدامی باید از تمام کسانی که هنجارها و ارزش های اخلاقی و دینی را رعایت می کنند، تشکر کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۸    
یک نمایش دیگر برای فیلم سینمایی ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری در بازار فیلم جشنواره اضافه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
کارگردان بین المللی سینمای ایران، با هنرجویان دارالفنون درباره روایتگری در سینما، شخصیت پردازی و لذت از فیلمسازی صحبت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
در پی فروش سهام 51 درصدی زنجانی از شرکت هواپیمایی اونرایر توسط قدرت تنجل به باگانا سهامدار اولیه این شرکت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد برانکو را برای پرسپولیس و برنامه های خودمان تمدید کردیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۹    
این روزها حکایت ستایش شش ساله افغان که در خیرآباد ورامین به قتل رسید، قلب خیلی ها را به درد آورده است. اما روایت دیگری هم درباره یک ستایش دیگر وجود دارد، دخترک 6 ساله افغان که ... ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۹    
یک متخصص گوش، حلق و بینی، با بیان اینکه احتمال ابتلای افراد دیابتیک به عفونت گوش داخلی بیش از سایر افراد است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
امیر قاسمی منجزی فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی گزینشی المپیک 2016 برزیل در اولان باتور مغولستان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
مدیر شبکه مستد در یادداشتی پیرو اظهارات اخیر رئیس سابق سازمان صداوسیما تأکید کرد: تعطیلی شبکه های کم مخاطب شاید حال بانیان آن را بد کند، ولی به خوب شدن حال مردم و صرفه جویی در بیت المال کمک خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
جاکوب زوما، رئیس جمهوری آفریقای جنوبی فردا در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای اولین بار به تهران سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
حمید سوریان، نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی در دور اول رقابت های جهانی گزینشی کشتی فرنگی المپیک در دور دوم مغلوب شد که با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات کنار رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۴    
بازیکن سابق تیم ملی گفت: کادر فنی تیم ملی باید حواسشان به مصدومیت بازیکنان باشد تا همه بازیکنان را برای مسابقات انتخابی المپیک در اختیار داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر افزایش سرمایه ایرلاین ها تا مهلت تعیین شده گفت: در این زمینه بسیار سخت گیر هستم و شرکت های هواپیمایی باید دنبال تأمین سرمایه باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی از کسانی که در مقام نظر منتقد سکولاریسم هستند اما در عمل ابایی در متهم کردن دیگران ندارند، انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
اخیرا باستان شناسان موفق به کشف گورستانی متعلق به قوم آنگلوساکسون، در نزدیکی بنای یادبود ماقبل تاریخی هنج ، شده اند. در هر قبر کالاهایی زیادی وجود دارد که به همراه جسد به خاک سپرده شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
تصور کنید صبح زیبایی را آغاز کرده اید با سه خورشید درخشان در آسمان. اگر می توانستید روی سیاره KELT-4Ab زندگی کنید، صبح را به این صورت می دیدید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
دنیای فناوری امروزه به خانه های ما هم نفوذ کرده و تقریبا همه چیز در اطراف ما رنگ و بویی از فناوری های هوشمند را پیدا می کنند. محققان به تازگی نوعی گیره لباس هوشمند به نام Peggy ابداع کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس شورای تخصصی دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، گفت: استانی شدن دانشگاه باعث بومی سازی تصمیمات و استفاده از ظرفیت متخصصان دانشگاه آزاد اسلامی استان شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
برانکو علاوه بر مربیگری فوتبال، یک کار اقتصادی هم انجام می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۷    
هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه(امروز) با برگزاری پنج دیدار آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۱:۲۶    
کمیته فنی باشگاه سپاهان با استعفای سرمربی کروات این تیم موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۱    
سه نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر از برنامه های خود و نحوه اداره تشکیلات فوتبال در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون سخن گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۸    
مراسم رونمایی از کتاب معرفی منابع جهانی در مورد سینمای ایران عصر امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در کاخ جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۵    
بازیگر فیلم سینمایی روسری آبی معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر به شعور مخاطبش احترام می گذارد.