جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۰۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
علی اکبر ولایتی از لبنان به سوریه رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
در آستانه سفر هیات وزارت گمرک و بازرگانی ترکیه به ایران ، محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با آقای جناب آشچی ، قائم مقام وزیر گمرک و بازرگانی ترکیه دیدار نمود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
در گروههای تلگرامی عکسی می چرخد که بنابر توضیح آن، در سال 1311 اولین اتوبوس اقدام به جابجایی حاجیان بین جده و مکه می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲    
اتوبوس حامل 42 سرنشین حین حرکت در بلوار جمهوری کرج براثر ریزش سقف کانال آب در وسط بلوار به عمق 2.5 متری زمین سقوط کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۳    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی که در لبنان به سر می برد در صفحه اینستاگرام خود حزب الله لبنان را موجب فخر جهان اسلام و جهان عرب دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
دختر 13 ساله ای که جسدش روز گذشته در اتوبان نیایش پیدا شده بود، خودکشی کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۵    
به مناسبت فرا رسیدن 27 رجب سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مراسم جشنی با حضور جمعی از ایرانیان مقیم لهستان، نمایندگان نهاد ها و مجامع اسلامی لهستان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
مراسم ترحیم مادر آیت الله سروش محلاتی با حضور شخصیت ها و چهره های مختلف حوزوی و سیاسی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
معاون امور کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج از کشور در سفر خود به دانمارک با نایب رئیس پارلمان دانمارک دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
معاون معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه تعیین رئیس و هیات رئیسه مجلس دهم صرفا جزء وظایف نمایندگان منتخب مردم است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۱    
حمید سوریان سومین دیدار خود در رقابت های گزینشی المپیک در استانبول ترکیه را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و با حضور در دیدار فینال، سهمیه المپیک 2016 برزیل را بدست آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۱    
سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران از پنجشنبه 23 اردیبهشت تا چهارشنبه 29 اردیبهشت و با تأکید برگزار کنندگان بر موضوع اوقات فراغت برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
خدمت مقام معظم رهبری دعوت نامه ای ارسال کرده ایم و از این طریق از ایشان برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران و دیدار با اهالی نشر و قلم دعوت به عمل آورده ایم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
ابوالقاسم سعیدی هنرمند برجسته و پیشکسوت هنر نقاشی ضمن بازدید از موزه هنرهای زیبا مورد استقبال علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
با کمک یک فناوری جدید، کودکان با ناهنجاری مادرزادی لاله گوش به زودی می توانند صاحب لاله گوش مصنوعی شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
سوریان با شکست نماینده آلمان تنها یک قدم تا کسب سهمیه المپیک فاصله دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
عارف صاریانی دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس موفق به کسب مقام اول مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ گرجستان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
تبسم غبیشی رمان سلام را با نشر ققنوس منتشر کرد. این رمان برای اولین بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
تندیس مرحوم دکتر سید عبدالله علوی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان استان رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۹    
محمدعلی جعفریه انتقال نمایشگاه کتاب تهران از مصلا به شهر آفتاب را اتفاقی مثبت می داند که باید بروز مشکلات اولیه در این جابجایی را پذیرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از امضای پنج تفاهم نامه در زمینه فاینانس و مشارکت با کره ای ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه موقت بجنورد گفت: هدف اصلی تخریب سپاه از سوی دشمنان، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
حمید سوریان دیدار نخست خود در رقابت های گزینشی المپیک در استانبول ترکیه را با پیروزی پشت سر گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کانون فارغ التحصیلان دانشگاه به روی همه فارغ التحصیلان باز است و به دانشجویان ممتاز امکانات ویژه ای ارائه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
راهپیمایی اعتراضی نمازگزاران تهرانی به دلیل انتقاد از نحوه واگذاری وام ازدواج به جوانان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
دادگاه یکی از مناطق دوشنبه، پایتخت تاجیکستان حکم زندانی شدن دو نفر از عناصر داعش را به اتهام سوءقصد به جان رئیس جمهوری این کشور در سال گذشته صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می دانستیم جاسوس آمریکایی وارد ایران شده است در بدو ورود او را می گرفتیم و دادگاهی می کردیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۴    
حدادعادل در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب خوانی از سنین کودکی باید مورد آموزش قرار بگیرد زیرا کودکی که از اول با کتاب غریبه است، در بزرگسالی هم کتاب خوان خوبی نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
منتخب مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست کانادا در مقابل ایران سیاست نوسانی است و ایران باید مانند گذشته با عزت و قدرت با اوتاوا رفتار کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
فینال جام حذفی روز دهم خرداد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
دعای ندبه این هفته شهر اردستان در مسجد شهید طباطبایی نژاد دانشگاه آزاداسلامی واحد اردستان و با حضور پرشور دانشگاهیان، روحانیون منطقه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
لنگرودی می گوید: شاید مهمترین دلیل که من را در این سال ها مجذوب سینما کرده است، جذابیتِ کار گروهی باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد که محور مقاومت یعنی ایران، سوریه وحزب الله امروز بیش ازهر زمان دیگری در این افزون بر پنج سال جنگ تحمیل شده بر سوریه از آرامش خاطر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
نایب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رفتار آمریکا در مصادره 2 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران را غیرمنطبق با قواعد بین المللی دانست و افزود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
همزمان با برپایی مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام استاد از استادان دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی وکشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از ارائه پیشنهاد واگذاری 11 میلیارد دلاری پروژه های تولیدی و توسعه ای این شرکت در چارچوب قراردادهای نفتی ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
اسامی برترین فرنگی کاران جهان در ماه گذشته میلادی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که هیأت رئیسه مجلس دهم نشان خواهد داد اکثریت مجلس با کدام جریان سیاسی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
این تصاویر در وبلاگ اختصاصی گود جگارگ منتشر شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تایید شورای نگهبان سهم مناطق محروم نفتخیز از درآمدهای نفتی به سه درصد افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، هفته آینده به بررسی روابط ایران و عربستان و چگونگی اجرای برجام با حضور مسوولان مربوطه می پردازند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
نماینده ایران حریفان خود در مسابقات آسیایی را شناخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدل هیبرید الکتریک-گازوئیلی بی ام دبلیو که در سال 2014 با نام مدل i8 به بازار آمد، قرار است نخستین به روز رسانی خود را در سال 2017 به بازار بفرستد و با آن سرعت و توان معیار تازه ای را ثبت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
به مناسبت روز کارگر در مراسمی، برای نخستین بار از کارکنان خدمات، نقلیه و تعمیر و نگهداری تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
در جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز عنوان شد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از طرح کشت و زراعت عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: وظیفه ستادهای نماز جمعه اجرای منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری برای ارتقای اثربخشی این اجتماع بزرگ الهی- سیاسی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
آنتونیو گریزمان به اظهار نظر ویدال که گفته بود اتلتیکو مادرید زشت بازی می کند واکنش نشان داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
روبین کازان در حالی خواهان بازگشت آزمون است که بردیف در تصمیم گیری های این بازیکن نقش مهمی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
شرکت خودروسازی تسلا که روی تولید خودروهای الکتریکی و پاک تمرکز دارد، طی یک سال گذشته ادعا کرده است که فیلترهای تصفیه هوای خودرهایش قابلیت مقابله با حمله شیمیایی را هم دارند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
یک منبع امنیتی عراقی علاوه بر اعلام استقرار گسترده نیروهای امنیتی در شهر بغداد، گفت که دستگاه امنیتی این کشور همه مسیرهای ورودی و خروجی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
خطیب جمعه تهران با بیان اینکه امروز مقابله با آمریکا وظیفه است گفت: به حکم اسلام هیچگاه امکان سازش با آمریکا برای ما وجود نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
نخست وزیر عراق نسبت به سوء استفاده از تظاهرات برای ایجاد آشوب و تخریب این کشور هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
دادگاه عالی برزیل به اتفاق آرا رئیس مجلس سفلی این کشور را از سمتش تعلیق کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
سوشا مکانی با پوشیدن لباسی عجیب احتمالا از ترکیب خارج می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
در این ویدیو شکار ماهی توسط یک وال کوهان دار عظیم الجثه را مشاهده کنید که در بندری در جنوب شرقی آلاسکا به طور اتفاقی ضبط شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
تیم فوتبال استقلال در شرایطی تمرین کرد که باز هم خبری از فرزاد مجیدی در تمرینات این تیم نبود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۷    
اصولگرایان با وجود اعلام قبلی لیست امید برای برگزاری نشست سراسری خود در روز شنبه، اعلام کرده اند که در همین روز در محل مجلس قدیم برای تشکیل فراکسیون اصولگرایان وارد عمل می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۷    
بازار بورس در هفته جاری نیز روند کاهشی خود را ادامه داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران از نجات کارگر افغانستانی که هنگام حفر چاه دچار گازگرفتگی شده بود، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
به گفته دانشمندان، مجموعه ای از جلسات بازی به همراه موسیقی نه تنها باعث بهبود پردازش مغز نوزادان 9 ماهه از موسیقی می شود بلکه موجب پیشرفت گفتار کودک نیز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۸    
علیرضا فغانی در پاسخ به انتقادات مربیان لیگ عملکرد فنی مربیان را زیر سوال برد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
قیمت جهانی هر اونس طلا امروز با 3 دلار افزایش به یک هزار و 280 دلار رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
سرمربی تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با همه وجود تلاش می کنند تا مقابل استقلال برنده شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و 575 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد. در این عملیات سه اسلحه کلاشنیکف و سه خودروی تویوتا نیز کشف شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
دانشگاه اراک برای 10 رشته در مقطع دکتری براساس آیین نامه استعدادهای درخشان وزارت علوم در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم شرایط استفاده از وام ویژه دکتری در نیمسال دوم 95-94 را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
مراسم تجلیل از استادان برگزیده واحد ملارد با حضور معاونان برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان و امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد استان تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
دکتر داود ثمری، مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از اهدای جایزه ویژه امام خمینی(ره) در سه سطح طلا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
روسیه اعلام کرد که قرار است نشست وزیران گروه بین المللی حامیان سوریه 17 می (28 اردیبهشت) برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد از سفر یک هیأت عالی رتبه سیاسی ترکمنستان به سرپرستی وزیر امور خارجه این کشور به تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مایکروسافت به تازگی نوعی صفحه نمایشگر لمسی مفهومی تولید کرده است که نیازی به لمس ندارد و با حرکت انگشت در بالای صفحه، عمل می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: حذف طرح تحول نظام سلامت، شکاف طبقاتی و بی عدالتی در جامعه را ایجاد خواهد کرد و به رفاه اجتماعی آسیب خواهد زد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
کتاب زمین ساخت جهانی از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی تالیف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
وزارت دفاع امریکا از کشته شدن یکی از رهبران داعش در شهر حلب سوریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که کناره گیری نخست وزیر ترکیه برای اجرای توافقنامه بروکسل و آنکارا درباره پناه جویان که با هدف کاهش شدید ورود پناه جویان به اتحادیه اروپا و نجات صدراعظم آلمان از ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ناجا در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده است، گفت: ضمن دوری از پرداختن به مسائل غیرواقعی و حاشیه ای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر، سلامت اندیشه های سازنده و فکرهای خلاق را محصول تلاش های معلمان و استادان دانشگاه دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
مشاور عالی رئ یس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار سئوالات کارشناسی ارشد از یکشنبه و اعلام نتایج اولیه در نیمه دوم خرداد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
شهردار منطقه 18 باتوجه به اقدامات مؤثر و مفید در جهت افزایش ایمنی بزرگراه آزادگان گفت: ابتدای سال جاری تاکنون در 12 کیلومتر طول این بزرگراه در منطقه 18 هیچ تصادف منجر به فوت نداشته باشیم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی سپاه گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو هوشمندی و اراده نیروهای انقلاب و آحاد مردم در شناخت ماهیت و حفظ سیرت و صورت انقلاب است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۷    
اوراق تسهیلات با ادامه روند افزایش قیمت از 70 هزار تومان در ابتدای هفته به 80 هزار تومان رسید که انتظار می رود این میزان قیمت در هفته آینده نیز نسبتا ثابت بماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم تهران درباره مینو خالقی منتخب مردم اصفهان که از سوی شورای نگهبان پس از انتخابات رد صلاحیت شده است، گفت: هر امر بی سابقه، به ویژه اگر با حقوق افراد کثیری درگیر باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
مدیر فنی شرکت استرلینگ هندوستان با مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت و نماینده شرکت شیمی گستر نیما مذاکره کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۲    
ویدیو آتش سوزی گسترده در منطقه آلبرتا کانادا را نشان می دهد. براثر این آتش سوزی ده ها هزار نفر از ساکنان این منطقه محل زندگی خود را ترک کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت حمل ونقل سینا ریل پارس با اشاره بر قرارداد اخیر ایران با کره جنوبی برای ساخت واگن های جدید گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفت وگو با یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که ایران و روسیه بر حفظ بشار اسد در منصب ریاست جمهوری سوریه تاکید دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی معتقد است که ساخت مسکن مهر این شهر از لحاظ بافت شهری و بصری و حتی زیرساخت ایراد دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
هفته گذشته بود که سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای کم سابقه در اردیبهشت ماه پایتخت خبر داد. هوا به قدری گرم بود که این سازمان اعلام کرد گرمای هوای تهران با بیشینه 31 درجه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
هیات مدیره استقلال برای شکست تراکتورسازی پاداش ویژه ای را برای بازیکنان کنار گذشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
سالن دانشگاه آزاد در بیست ونهمین نمایشگاه کتاب تهران، با 700 مترمربع مساحت و بیش از 3500 عنوان تازه منتشر شده از سوی واحدهای دانشگاهی مختلف، میزبان علاقه مندان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۸    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم حداقل اعتباری را که برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز است، 400 میلیون دلار دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مراسم بزرگداشت مقام معلم و استاد همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره معلم فداکار شهرستان خاش حمیدرضا گنگوزهی در سالن اجتماعات فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
سازمان هواشناسی از ورود یک جبهه هوای بارشی از روز جمعه به کشور خبر داد و اعلام کرد این سامانه تا روز دوشنبه موجب بارش های پراکنده در شمال غربی ، دامنه های البرز و شمال شرقی کشور خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
دهمین جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به منظور بررسی مسائل مربوط به کانون های قرآن و عترت برگزار و مقرر شد که کانون حافظان و قاریان و فعالان قرآنی در مرکز استان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در سال 95 مهمترین اتفاق فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد رقابت جذابی هم بین کاندیداها وجود داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام 90 درصد از پروژه ساخت شبکه جمع آوری آب های سطحی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
نمایشگاهی از آثار حجم از امروز، جمعه در گالری علیها برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری، معتقد است که احمدی نژاد تا به حال دو بار از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده و بعد از آن نیز خلافی نداشته است که بخواهد در صورت حضور در انتخابات 96 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر خاطرنشان کرد که بعثت پیامبر خاتم محمد مصطفی (ص) نشان دهنده تکامل ادیان سابق و کامل بودن دین مبین اسلام است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۲    
مرکز مشاوره فرهنگی و اجتماعی جوانان لنگرود با حضور جمعی از دانشگاهیان، امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات ...
  • ۱