سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۳۳Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، شامگاه جمعه در پیامی پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 راتبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر خارجه انگلیس در رابطه با همکاری های تجاری و بانکی و همچنین رفع موانع موجود بر سر مبادلات بانکی دو کشور، بحث و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۹    
آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ملت ایران بار مسوولیت سنگینی بر دوش شما گذاشته است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۸    
حسن روحانی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت: دولت یازدهم در مسیر اداره کشور توانسته با کمک مردم و استفاده از رهنمودها و حمایت رهبر انقلاب و مراجع عظام از بسیاری از پیچیدگی ها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
بزرگترین پیتزای جهان در شهر ناپل در جنوب ایتالیا به طول حدود دو کیلومتر و عرض 40 سانتیمتر پخته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
گوینده پیشکسوت خبر با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی درباره تصادف وی مطرح شده است آنها را تکذیب کرد و درباره حضور کمرنگش در تلویزیون اعلام کرد که در استراحت اجباری به سر می برد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۴    
خبرگزاری دوغان نوشت: بر اثر انفجار دو بمب صوتی قوی بامداد جمعه در استانبول شهروندان دچار وحشت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۵    
تیم فوتبال دانشجویان ایران در دیداری تدارکاتی با تساوی پرگل استقلال را متوقف کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان از جشن بدرقه کاروان اعزامی به این مسابقات با حضور رئیس جمهور و برگزاری نشست ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۶    
حضرت آیت الله العظمی سبحانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بیان اینکه همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، بر ضرورت انطباق هر چه بیشتر نظام بانکی کشور بر مبنای احکام شرعی تاکید کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) مشرف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۷    
تیم ایران با اقتدار و با شکست 8 بر صفر تیم روسیه عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 را بدست آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مظاهر خشونت و تندروی هیچ جایی در فرهنگ ایران ندارند،گفت: ما باید بتوانیم با هنر خود این فرهنگ غنی را به دور از دروغ ها و سیاهی هایی که در منطقه شکل گرفته ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی های غرورآمیز و کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جام جهانی که در شهر شیراز برگزار شد را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مناسبات ایران و سنگاپور در حوزه های زیربنایی مانند ساخت هتل و بیمارستان و همچنین در زمینه های گاز، پتروشیمی، مسائل مالی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
سفیر ایران در مسکو مداخلات دیگر کشورها در خاورمیانه را زمینه ساز مشکلات بیشتر خواند و گفت: مشکلات خاورمیانه باید توسط دولت های منطقه بررسی شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۳    
عصر روز 30 اردیبهشت، انجمن دوستی ایران و روسیه با حضور سفیر ایران در روسیه، معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از دانشمندان، محققان و مقامات شهر سن پترزبورگ رسما آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۹    
معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی در آخرین روز از برگزاری بازارفیلم کن، گزارشی از حضور سینمای ایران در این بازار جهانی را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۶    
دختر 17 ساله ای با خوردن قرص به زندگی اش پایان داد. تحقیقات اولیه اختلاف خانوادگی را انگیزه خودکشی نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۳    
پسر جوان که به تنهایی برای کوهپیمایی به نزدیکی هتل اوشون رفته بود از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد. بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی خانواده او را صادر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۷    
با سخنرانی سیدمحمود دعایی، صادق خرازی و محمدعلی سلطانی کتاب بر تارک طوفان؛ ملا مصطفی بارزانی به روایت مطبوعات ایران از سال 1324- 1358 به کوشش و قلم بهرام ولدبیگی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۸    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوی کرج اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۴    
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی سنگر در واحد فیروز کوه، تاکید کرد که امروز بهترین امکان انتقال پیام از طریق هنر فراهم است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در همایش پیاده روی 1000 نفری 34 سالگی دانشگاه آزاد اسلامی را جشن گرفتند
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه آخرین و چهارصد و بیست و پنجمین جلسه خود را تشکیل و سپس مراسم اختتامیه را برگزار خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
صلاح عبدالسلام مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس امروز توسط یک تیم از نیروهای ویژه به دادگاهی در پاریس منتقل شد. او برای پاسخ به سوال های قضات فرانسوی در دادگاه حاضر شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۳    
آیت الله حسین وحید خراسانی در دیدار رئیس جمهوری، ضمن آرزوی توفیق برای دولت در مسیر خدمت بیشتر به مردم و حل مسائل کشور، گفت: باید در انجام تمام امور به دستورهای قرآن عمل کنیم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۳    
ارتش عراق اعلام کرد که شهر رطبه از دست داعش آزاد شده است، که بنا به اعلام سرهنگ استیون وارنر از ائتلاف تحت رهبری آمریکا این موضوع مورد تأیید آمریکاست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۷    
کارگاه پژوهشی بررسی تاریخ سینما همراه با نمایش فیلم گراند سینما با حضور حسن هدایت، کارگردان این فیلم در سالن سینما فردوس موزه سینما برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۷    
نمایش های یافت آباد به کارگردانی محمد مساوات با 2 هزار و 430 مخاطب و بیوه های غمگین سالار جنگ به کارگردانی شهاب حسین پور با 3 هزار و 850 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۴    
سی ان ان در گزارشی به رقابت باراک اوباما و هیلاری کلینتون در 2008 اشاره می کند و می گوید در آن زمان اوباما در تماس تلفنی با کلینتون از او خواست وزیر امور خارجه اش باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
طیب نیا با بیان اینکه حجم تجارت ایران و اندونزی پیش از تحریم ها، سالانه بالغ بر دو میلیارد دلار بود و به سبب تحریم ها این رقم به حدود 200 میلیون دلار کاهش یافته است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۶    
فضانوردان در فضا معمولا غذایی می خورند که از قبل روی زمین آماده شده و به صورت وکیوم به فضا فرستاده شده است. این غذاها با راکت به فضا فرستاده می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
سارق مسلح وقتی دید با تهدید اسلحه نمی تواند خودرویی را به سرقت ببرد، به سراغ مرد میانسالی رفت تا از او اخاذی کند. اما ماموران در همین حین به محل رسیدند و او را دستگیر کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم برای اعتلای ایران اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
ابوالقعقاع از خطرناک ترین سرکرده های جندالخلافه وابسته به داعش، به دست نیروهای نظامی تونس کشته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸    
مرد جوان بعد از پنچر کردن لاستیک خودروی رانندگان خانم، به بهانه پنچرگیری اعتماد آنها را جلب کرده و با شگردی خاص شماره این رانندگان را به دست می آورد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سالروز تاسیس این دانشگاه، اقدام به برگزاری همایش همگانی پیاده روی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب کلیات طرح الزام دولت به دریافت غرامت از آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۳    
کاپیتان سابق بارسلونا امیدوار است بارسلونا قهرمان جام حذفی اسپانیا شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد که نشست صلح بین المللی پاریس به منظور از سرگیری روند صلح خاورمیانه، در سوم ماه ژوئن (14 خرداد) برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
در چهارمین روز نمایشگاه فرهنگ و هنر برنامه های متعددی برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
فرهاد مهندس پور، اصغر دشتی و هانس شانو آثار بخش صحنه ای نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را به شیوه ای متفاوت داوری می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
شبکه مستند در آستانه سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر، آثار مستند و میان برنامه های ویژه ای از جمله آخرین روزهای زمستان ، پیله و پروانه ، قهرمان من ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
نتایج ارزیابی سال 94 شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی با حضور معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
مرد جوان که با خبر شده بود یکی از آشنایانش پس انداز زیادی دارد نقشه قتل او را کشید. او با طرح نقشه ای مقتول را به مغازه جگرکی کشاند و پس از جنایت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۳    
مدافع هافبک پرسپولیس در حالی از بوندسلیگا آلمان پیشنهاد دارد که هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهوری در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در راستای رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: نیاز داریم مثل تیم هایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه به مصاف تیم های بزرگتر برویم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۸    
وزیر امورخارجه زلاندنو امروز (جمعه) از سفر هفته آینده خود به تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر اطلاعات از دستگیری و انهدام بیش از 20 تیم تروریستی در سالی که گذشت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
احسان حاج صفی می تواند برای بازی نکردن در دسته سوم آلمان از تیم اف اس وی فرانفورت جدا شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
پژوهشگران دانشگاه بوستون به ارتباطی میان مواد شیمیایی موجود در روکش ضد شعله مبلمان و کاهش تعداد اسپرم مردان پی برده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافقات انجام شده در بخش های مختلف حمل و نقل با کشورهای اروپایی، تحریم های بانکی را مانع اجرای توافقات حمل و نقلی دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۶    
ارتش سوریه با به دست گرفتن کنترل برخی روستاها و شهرها در غوطه شرقی دمشق، دستاوردهای نظامی بزرگ و پیشروی های مهمی را محقق کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۳    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال گفت: طارمی باید بیشتر تمرین کند تا در سطح ملی هم مهاجم قابلی باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
دیدار دوستانه تیم های کشتی آزاد بیمه رازی و منتخب آمریکا برای حذف نشدن کشتی از المپیک بامداد امروز در میدان تایمز نیویورک برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۷    
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، در نشست قرآنی بسیج جامعه زنان، بر بازخوانی جایگاه زن و خانواده در قرآن و پیاده سازی آن تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
مقامات نظامی اسرائیل، از انتصاب آویگدور لیبرمن، که هیچ سابقه نظامی در کارنامه ندارد، به سمت وزیر جنگ این رژیم انتقاد کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس مرکز پزشکی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری گفت: صدور فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص جایز بودن پیوند اعضاء و پیشنهاد نام گذاری این روز به عنوان روز ملی پیوند اعضاء نشانه ای بارز از فقه پویای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸    
بخش صحنه ای نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران از امروز جمعه، 31 اردیبهشت آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸    
سایت باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان جذب شده را تنها خودش معرفی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۶    
فیزیکدانان نوعی نور را کشف کرده اند که از قوانین موجود درباره تکانه دورانی (angular momentum) پیروی نمی کند و می تواند درک ما را از پرتوهای الکترومغناطیس متحول کند و ارتباطات از طریق مخابرات نوری را ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۳    
تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۳    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال کد جریمه 2114 به مبلغ 50 هزار تومان برای وسایل نقلیه دارای شیشه دودی غیر مجاز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۴    
رئیس جمهوری روز جمعه با آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در قم دیدار و گفت و گو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مونته نگرو، بیست و نهمین کشوری است که به ائتلاف نظامی- امنیتی ناتو می پبوندد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۹    
فسیل های تازه کشف شده در چین نشان می دهند که 1/56 میلیارد سال پیش موجودات چندسلولی بسیاری روی زمین زندگی می کردند. به این ترتیب باید بر فرضیه های تاکنون تکامل در کره زمین تجدید نظر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
چند سارق زورگیر پس از حمله به مرد صاحب رستوران او را کشتند و پرایدش را ربودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۷    
دانشمندان در یافته های اخیر خود دریافتند که امواج مغزی در طول فرآیند خواب فعال یا REM، باعث ذخیره شدن خاطرات در موش ها می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۱    
شهاب حسینی با انتشار این تصویر از سفر خود و ترانه علیدوستی به جشنواره کن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
تیم ملی کشتی فرنگی راهی دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی شیراز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۰    
شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین ( تاپیکو ) و شرکت TufChem سنگاپور در حاشیه کنفرانس فرصت های تجاری و سرمایه گذاری که روز جمعه 31 اردیبهشت با حضور وزیر تعاون ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس کمیته انضباطی گفت:زرگترین چالش ما نا امنی از سوی برخی افراد است که در فوتبال ایجاد کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۱    
شکایت ایران از مسکو به دلیل تحویل ندادن سامانه موشکی پدافند هوایی اس 300 هنوز پس گرفته نشده اما ممکن است این کار در آینده نزدیک انجام شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۸    
بهروز شعیبی کارگردان فیلم سیانور گفت: تا زمان اکران فیلم سیانور تمام تمرکز و فکرم متوجه اکران خوب این فیلم است و تا آن زمان به هیچ کار دیگری چه در زمینه بازیگری و چه در زمینه کارگردانی فکر نمی کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۲    
مدیربرنامه های مهدی طارمی پیشنهادهای باشگاه القادسیه کویت و الشحانیه قطر را رسانه ای کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۲    
امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه فیلم پات در ساعت 18 در پردیس کورش به عنوان سانس فوق العاده به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۹    
عمان، هند، کره جنوبی و حالا فرانسه کشورهایی هستند که آماده اند راه ایران را برای ورود به بازاری که به عنوان دارنده دومین منابع بزرگ گازی از آن دور مانده است، باز کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۹    
یادگار امام با تاکید بر احیای تفکر دینی به عنوان پیام انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز از این گفتمان مراقبت نکنیم، آسیب های آن را شناسایی نکنیم و کسانی که صاحبان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۹    
باستان شناسان، استخوا ن ها و دندان های مردی را از نظر بررسی های DNA مورد آزمایش قرار دادند که مدتی کوتاه به عنوان امپراتور چین انتخاب شده بود ولی به طور قانونی به دلیل مشکلات اخلاقی از سمت خود برکنار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا با اعلام تردد 160 هزار خودروی فرسوده در تهران گفت: روزانه 1800 دستگاه خودروی جدید وارد چرخه حمل ونقل کشور می شود اما تقریباً هیچ خودروی فرسوده ای خارج نمی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۸    
دیدار دوستانه تیم های کشتی آزاد بیمه رازی و منتخب آمریکا، به منظور جلب توجه کمیته المپیک و حذف نشدن کشتی از المپیک و همچنین گسترش کشتی بین جوانان بامداد امروز (جمعه) در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
فیلمبرداری فیلم سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیره قیدی و تهیه کنندگی سعید ملکان در اندیمشک کلید خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
بازارچه های فروش صنایع دستی استان تهران در نوروز 95، رتبه اول استانی درکشور را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: شرکت ها تا زمانی که در داد و ستد با ایران همه قوانین مناسب را رعایت کنند، ما مانع از این داد و ستد آن ها نخواهیم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر بخواهیم در جام جهانی نتیجه بگیریم باید از همان ابتدا بازی های مان را با قدرت برگزار کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳    
سامانه آموزش تعاملی برنامه نویسی از سوی تیم برنامه نویسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی عرضه شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: سال گذشته، 14,95 میلیون تن فروش داخلی و 18.1 میلیون تن صادرات محصولات پتروشیمی صورت گرفته که در بخش داخلی کاهش 10 درصدی و در بخش صادرات افزایش 23 درصدی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱    
در شرایطی که منصور قنبرزاده شانس زیادی برای مدیرعاملی استقلال دارد، بهرام افشارزاده تیم مدیریتی خود را دراختیار وزیر ورزش قرارداده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
امروز، جمعه 31 اردیبهشت ماه به بهانه از راه رسیدن هفته میراث فرهنگی، جشنواره غذاهای مردمی در استان همدان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
پارلمان فرانسه برای پوشش بازی های فوتبال جام ملت های اروپا و مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس وضع اضطراری این کشور را که از زمان حملات تروریستی ماه نوامبر (آبان 1394) برقرار بوده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهوری به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به منظور بررسی ادعاهای مطرح شده از سوی سعید مرتضوی، کارشناس دادگستری در تامین اجتماعی حضور یافته و مشغول بررسی اسناد و مدارک است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
شاگردان محمد ناظم الشریعه حرفان خود در مسابقات جام جهانی فوتسال را شناختند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم گفت: نمایندگان مجلس نهم صبح از خواب بیدار می شدند و به دولت گیر می دادند که چرا بیکاری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۳    
وزارت جهاد کشاورزی واردات مرغ با ارز مبادله ای به کشور را ممنوع اعلام کرد اما رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغداران گوشتی معتقد است در وضع کنونی بازار که مازاد 20 هزار تنی مرغ در ماه روبه رو است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۷    
مصطفی زمانی بازیگر نقش فرهاد در سریال شهرزاد در آخرین نوشته اینستگرامی اش نوشت: ثانیه ای اگر هست واسه زندگی خودتان بگذارید نه من/ نتوانستم ارتباط موردعلاقه ام را باشما برقرارکنم.
  • ۱