سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۸:۲۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۹    
رئیس کمیته امداد همزمان باسالروز آزاد سازی خرمشهر به منظور شرکت در جشن خودکفایی بیش از چهارهزار خانوار تحت حمایت و امضای توافقنامه همکاری با وزارت تعاون ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۳    
روابط عمومی شرکت داروسازی باختر بیوشیمی در نمابری درباره علت جمع آوری تعدادی از محصولات سوفوسبوویر داروی بیماران مبتلا به هپاتیت- از بازار توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۷    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از اعلام آمادگی 140 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت والده معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتشار فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهریه دریافتی از دانشجویان را امانت می داند و هزینه کردن آن غیر از موارد قانونی و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص وضعیت احمد متوسلیان فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در جنگ ایران و عراق که در لبنان ربوده شده است، گفت: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد احمد متوسلیان زنده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مذاکره اش با برخی از تیم های لیگ برتری را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۲    
مرد جوان که برای دزدی راهی خانه یکی از اقوامش شد، وقتی متوجه شد که صاحبخانه از حضورش با خبر شده تصمیم به فرار گرفت. اما در حین فرار با صاحبخانه درگیر شد و او را به قتل رساند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۳    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت والده دکتر مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تسلیت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی موفقیت هنرمندان سینمایی کشور در جشنواره کن را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان، با اشاره به مشترکات اعتقادی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۵۹    
صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز به همسر شهیدش پیوست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۶    
روسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان و نخست وزیر هند، با اشاره به اهمیت راهبردی موافقتنامه سه جانبه چابهار، پیام آن را همکاریهای مشترک، باورمندی و استفاده از فرصت های منطقه ای برای پیشرفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان و نخست وزیر هندوستان، امضاء توافقنامه سه جانبه ترانزیتی چابهار را موجب تحول در همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک سه کشور و همچنین باعث تحولی عظیم در مناسبات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای نارندرا دامورداس مودی نخست وزیر هند، با اشاره به سابقه بسیار طولانی و تاریخی ارتباطات فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۴    
معاون اول رئییس جمهوری در نامه ای به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، کلیه اعضای دولت را موظف کرد تا با نظارت لازم بر زیرمجموعه های تحت مدیریت خود، مانع از هرگونه پرداخت حقوق ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۷    
وکیل خانوادۀ امام موسی صدر، گفت: انتقال دادرسی هانیبال قذافی از زاهر حمادة به قاضی دیگر، مخالف با تمامی اصول قانونی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مراسم گرامیداشت روز آفریقا روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۹    
معاون اول رییس جمهور در پیامی به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، درگذشت والده وی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۸    
محمدعلی کشاورز، پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن بازدید از غرفه هاتف شهر در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۲    
دانشجویان دوچرخه سوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به مناسبت جشنواره آشتی با طبیعت مسیر مشهد تا رشت را رکاب زدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۳    
چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، یادواره شهدای مدافع حرم استان آذربایجانغربی در این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۰    
کمیته مرکزی ساها (سامانه آزمایشگاه های دانشگاه آزاد) عصر امروز با حضور دکتر داود ثمری مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۷    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، از تخصیص 2 درصدی درآمد فروش گاز برای تامین تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان های کشور خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و پیش بینی کرد باد شدید در سه روز آینده تهران را در می نوردد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل بازی نکردن سربازهای تیم ملی یکی از دغدغه های کارلوس کی روش است و در تلاش هستیم دغدغه سرمربی تیم ملی را به حداقل برسانیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، به همراه اعضای ستاد بازسازی مناطق جنگ زده، با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نقص فنی و تاخیر در پرواز کیش - تهران هواپیمای ماهان را که منجر به دلهره مسافران این پرواز شده باشد، تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت وجود حتی یک مورد پرداخت چندصدمیلیونی در این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: شوخی 13 برای روز 13 فروردین است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۷    
چهارمین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام در هشت لیگ مختلف به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: از حقوق ملت با تمام وجود دفاع می کنیم و در استان با پدیده شوم زمین خواری، دریاخواری، کوه خواری و قاچاق از هر نوع آن در حال مبارزه هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۷    
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم (عباس تباران) صبح امروز با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان این نکته که قیمت میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش پیدا نمی کند، برعرضه میوه و فرنگی دستچین در غرفه های میوه و تره بار تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۴    
تمرین امروز ملی پوشان فوتبال ایران و حواشی حضور عبدالله ویسی در کمپ تیم ملی را در این ویدیو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۱    
چهارمین جلسه شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی واحد سیرجان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۸    
با حضور سردار دهقان و در سالروز حماسه فتح خرمشهر صنایع جدید تولید سلاح های پیشرفته انفرادی، موشک های دوش پرتاب پدافند هوایی و انواع مهمات و زیرمجموعه های آن افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۸    
شهردار تهران در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از چالش های جدی کشور در حوزه اقتصادی است که مردم از این منظر آسیب می بینند و کارنامه قابل دفاعی نیز در حوزه اقتصادی نداریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
یک نماینده مجلس گفت: اخلاق حکم می کند که منتخبان علیه فراکسیونی که توسط لیست آن رای آورده اند صحبت نکنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
سایت انتخاب از موافقت آیت الله ابراهیم امینی با کاندیداتوری در انتخابات ریاست خبرگان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد که واحد بوشهر از انتقادها استقبال می کند و ایده های خلاقانه را در راستای ارتقای سازمانی به کار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
میدان نفتی یاران، میدان گازی فروزB و میدان نفتی اسفندیار برای توسعه در قالب قراردادهای نفتی جدید، ارزیابی اقتصادی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۳    
موافقتنامه تأسیس دالان حمل و نقل و گذر بین المللی بین جمهوری اسلامی ایران، جمهوری هند و جمهوری اسلامی افغانستان امضا شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰    
کلینیک مشاوره و میز تکریم ارباب رجوع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۷    
فیلم سینمایی مرگ ماهی با حضور ریما رامین فر و بابک کریمی در سانس ساعت 17 فردا (سه شنبه) در پردیس سینمایی آزادی اکران می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۷    
آیین نکوداشت میراث معنوی دفاع مقدس با عنوان آواهای ماندگار و تجلیل از حماسه خوانان دفاع مقدس صبح روز یکشنبه دوم خردادماه در سالن اصلی کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۴    
دومین مجمع محیط زیست ملل متحد با ابلاغ پیام بانکی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد به UNEA_2 در نایروبی کنیا،از 3 الی 7 خرداد آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۴    
تولید روغن موتور خودرو و صنایع ایرانول پس از 35 سال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان طی مراسمی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۴    
نخستین آزمون جامع دوره دکتری تخصصی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در دانشکده مهندسی شیمی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۴    
در پنجمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعضای هیات علمی این همایش از آثار منتخب سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در حوزه های تالیف و ترجمه کتاب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با دانشجویان با استقبال دانشجویان اعضای تشکل های مختلف دانشجویی، همراه با پرسش و پاسخ برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هدف جایزه ابن سینا را ترویج تفکر اخلاقی در مورد مسائلی که به واسطه پیشرفت های حاصل شده در علم و فناوری به وجود آمده اند دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به کارشکنی حاکمان عربستان سعودی و مانع تراشی در برابر برگزاری مراسم حج امسال تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
روسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان راه ها و موانع توسعه همه جانبه روابط دو کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داده و بر ایجاد شتاب در تعمیق و گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران – کابل تأکید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد همراه با جشن میلاد امام زمان (عج) در سالن همایش خوارزمی این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۲    
مرد افغان که با همدستی یکی از دوستانش، دست به جنایت زده بود، در کمتر از 5 ساعت از جنایت دستگیر شد. متهم انگیزه خود از جنایت شبانه را اختلافات شخصی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۳    
سومین همایش تئاتر مردمی خرداد با دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۳    
سیدحسین نقوی حسینی گفت: با وجود اینکه فراکسیون امید در مجلس دهم تقریبا به جمع بندی برای ریاست مجلس دهم رسیده است هنوز فراکسیون فراگیر اصولگرایان تصمیمی در این باره نگرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مهمترین وظیفه نخست وزیر جدید ترکیه، توسعه اختیارات اردوغان، به عنوان ریاست جمهور و محدود ساختن اختیارات نخست وزیر در سیستم دولتی ترکیه خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
یکی از محصولاتی که دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه امسال معرفی کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۴    
غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجالس نهم و دهم در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز سه شنبه گفت: در روزهای آخر مجلس نهم هستیم از نبود برخی از دوستان نظیر حجت الاسلام ابوترابی فرد که استاد اخلاق ما ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۱    
دروازه بان جوان پرسپولیس در توافق با باشگاه پرسپولیس، از جمع سرخپوشان جدا شد و ابراز امیدواری کرد، زمانی دیگر با قدرت و تجربه بیشتری بازگردد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۸    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از پذیرش و چاپ مقاله خود در کنفرانس بین المللی فوتونیک کشور بلژیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای همکاری میان ایران و هندوستان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۹    
در مراسمی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم سبزوار از خدمات محسنی ثانی و سبحانی فر؛ نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۶    
مسافر قبله نمایشگاهی از کتاب های داستان سفرنامه در کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
کنسرت گروه موسیقی شهاب صادقی 6 و 7 خرداد در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال از زمین چمن کمپ تیم های ملی بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۱    
موفقیت از آن ماست. حکایت، حکایت خواستن ها و توانستن هاست. فرقی ندارد، در کجا و دارای چه شرایطی باشی. ژان پل سارتر، فیلسوف فرانسوی می گوید: اگر یک فلج مادرزاد، قهرمان دو میدانی نشود تقصیر خودش است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۸    
کتاب طعم خوش اخلاق در خانواده اثر هادی حسین خانی محقق مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چاپ شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۸    
عباس رجایی، نماینده گناباد در مجلس نهم در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: در مدت خدمت چهار ساله ام همه توانم را برای خدمت به مردم به کار گرفتم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۲    
مراسم جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه در تالار علامه طباطبایی دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۲    
دکتر سید نعمت الله موسوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در انتخابات هیات رئیسه انجمن اقتصاد کشاورزی ایران، به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۲    
مرکز مقاومت اسلامی نجباء از شلیک موشک های فاتح به مرکز استخبارات داعش در فلوجه عراق خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان عباس تباران در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۴    
سخنرانی با موضوع تبیین اهمیت و جایگاه نماز، مسابقه فرهنگی نماز و اقامه نماز جماعت در خوابگاه های دانشجویی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۱    
جواد جهانگیرزاده خطاب به منتخبان جدید ارومیه در مجلس شورای اسلامی: باید بدانید که پیشرفت استان آذربایجان غربی نیازمند وحدت و همدلی است و راهی جز این نداریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۸    
نشست توجیهی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیران این حوزه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۸    
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون رئیس جمهوری را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۶    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب این کشور به عنوان میزبان بازی های تیم ملی عراق ابراز خرسندی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۶    
سرمربی نفت آبادان گفت: هواداران فوتبال در قائمشهر فکر می کنند بهتر از مربیان، فوتبال را می فهمند و به همین دلیل کار کردن در این شهر برای من سخت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۶    
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان نقش خیال روز پنجشنبه 6 خرداد 1395 در موزه رضا عباسی افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۶    
برگزیده جشنواره فرهیختگان و مجری طرح تثبیت ریزدگردها با استفاده از مالچ رُسی گفت: هزینه مالچ رسی تولیدی واحد اصفهان حدود یک دهم مالچ نفتی است که علاوه بر سازگاری با محیط زیست، ماندگاری بیشتری هم دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۰    
کتاب ریتم ودف اثر مسعود حبیبی جمعه 7 خرداد ساعت15 در فرهنگ سرای ارسباران رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۰    
در پی مصادره دو میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی ایران بر اساس حکم دادگاه آمریکا در جریان پرونده پترسون، ایران قصد دارد با شکایت از دو شرکت اروپایی که اموال ایران را در اختیار داشته اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن بیان این مطلب که ارشاد از حضور سینماگران ایرانی در جشنواره های بین المللی حمایت می کند، موفقیت فیلم فروشنده را به عوامل ساخت آن تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۲    
با اخذ رأی از 227 شرکت کننده در نخستین دوره انتخابات کانون وکلای استان یزد، مدیر گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بالاترین رأی را کسب و به عنوان نفر نخست منتخب وکلای استان یزد دست یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۹    
نشست خبری نخستین جشنواره موسیقی سبز صبح امروز با حضور محسن روحانی دبیر جشنواره، کاظمی دینان مشاور رئیس بانک مرکزی و رئیس انجمن روابط عمومی ایران، شهداد روحانی-اردشیر کامکار، هنگامه اخوان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۳    
فردا مجلس نهم شورای اسلامی به پایان می رسد و امروز جلسه 425 مجلس نهم بود که حاشیه هایی را با خود به همراه داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم یزد در جلسه علنی امروز خانه ملت خواستار توضیح درباره سود سپرده سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۷    
اولین جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و در آن، دکتر محمد دادگان به عنوان مدیرعامل ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۴    
یک کارشناس تغذیه، عنوان کرد: عرقیات باید در داخل یخچال و ظروف شیشه ای که درپوش آلومینیومی دارد، نگه داری شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مأموریت چهار ساله نمایندگان دور نهم مجلس شورای اسلامی فردا سه شنبه 4 خرداد به اتمام می رسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۹    
جیب بر حرفه ای زمانی که گوشی تلفن همراه مسافر اتوبوسی را سرقت کرد به دام افتاد. متهم 11 سابقه کیفری در پرونده خود دارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد صبح امروز دوشنبه وارد استانبول شد و مورد استقبال معاون وزیر امور اتحادیه اروپا و شهردار استانبول و چند نفر از مقام های رسمی ترکیه قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۳    
سرایدار جوان با دو شگرد خاص، اموال با ارزش اهالی مجتمع را به سرقت می برد. او زمانی که آنها در خانه نبودند با کلیدی که از قبل در نظر گرفته بود وارد شده و سرقت را انجام می داد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۰    
تعداد زیادی از دانشجویان اتحادیه اروپایی، بدهی هایشان را به دانشگاه های انگلیسی نمی پردازند و بعد از گرفت مدرک در خارج از انگلیس، ناپدید می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۷    
بیش از یک هزار پایگاه مشاوره و هدایت تحصیلی در مدارس شهر تهران به صورت رایگان آغاز به کار می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۲    
در چهارمین جشنواره کشوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، نشان نقره جایزه امام خمینی(ره) به دکتر محمدعلی بهنژادی عضو هیأت علمی واحد دانشگاهی تبریز اعطا شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۲    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فضل الله یاری در ستون سرمقاله امروز - دوشنبه سوم خرداد 95- روزنامه همدلی نوشت ...