سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۳۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۱    
مدیر تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان در بازی برابر مقدونیه و قرقیزستان غایب خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران از انگیزه اش برای ارائه بهترین نمایش ایران سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۷    
پسر جوان زمانی که از خودکشی خواهرش به خاطر بی مهری مادرش با خبر شد، با کمک شوهر خواهرش و دو جوان دیگر، مادر و دو خواهر ناتنی اش را به قتل رساند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۴    
وکلای خانواده ستایش از طرف اداره اتباع خارجه تعیین شدند. پرونده در حال بررسی است و درصورتی که نقصی نداشته باشد، به زودی متهم پای میز محاکمه خواهد رفت و به دفاع از خود خواهد پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۱    
کارلوس کی روش 23 بازیکن را برای دیدار برابر مقدونیه و قرقیزستان به اردو دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۱    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: به رغم برگزاری چند نشست تخصصی با مسوولان و کارشناسان حج عربستان، اختلاف بر سر پنج بند قید شده در تفاهم نامه که مغایر با حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۳    
برنامه اقدام مشترک میان سازمان محیط زیست و برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد(UNEP)به امضای رییس سازمان محیط زیست و مدیر اجرایی برنامه محیط زیست ملل متحد رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۴    
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات با اشاره به اهتمام جدی دولت به ساماندهی مسائل اقتصادی گفت: بر همین اساس، برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، بر مبنای راهبرد اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری افکار امام خمینی (س) را همان افکار رسول الله (ص) دانست و با تأکید بر اینکه آثار و افکار امام خمینی (س) از بین رفتنی نیست، گفت: تلألو ندای امام روز به روز در دلها بیشتر می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۷    
یادگار گرامی امام با تأکید بر منحصر نبودن دین به امور شرعی و ظاهری، گفت: اینکه مردم به راحتی بتوانند کنار هم زندگی کنند، حرفشان را بزنند و در حوزه های سیاسی، اقتصادی، قضایی و.. ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک، تأکید کرد: ایران به تعهدات خود طبق این توافق عمل کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۳    
مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی، در حساب توییتری خود با اشاره به برخی اخبار مبنی بر احتمال حضور سردار سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۲    
حدادعادل در صفحه توئیتر خود نوشت: ملت ما همچنان چشم انتظار بازگشت متوسلیان و همراهان اوست
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۰    
علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درخصوص جشنواره فیلم روح الله یادداشتی نوشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۵    
مجید جلالی که در تیم سایپا هم برنامه 3 ساله ای داشت و نتوانست بیش از 2 فصل در این تیم باقی بماند، درصورت حفظ پیکان در لیگ برتر می تواند برنامه های سه ساله خود را در این تیم به اجرا برساند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۲    
رقابت های انتخابی والیبال المپیک 2016 ریودوژانیرو در ژاپن با تکنولوژی جدیدی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۸    
مسئولان باشگاه نفت تهران که پیش از این با خریداران این باشگاه وارد مذاکره شده بود، یکشنبه خریدار نهایی را اعلام می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس واحد نور، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های واحد نور ادامه افزایش کیفیت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کاهش وابستگی به شهریه، تجاری سازی علمی با افزایش رابطه با صنعت، راه اندازی مرکز رشد است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۵    
درپی گمانه زنی برخی رسانه ها درباره رفتن علی اصغر پورمحمدی از سمت معاونت سیما، او این خبر را تأیید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۵    
نویسنده، منتقد و مجری سابق برنامه سینمایی هفت تحت عمل جراحی قلب باز قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۶    
آموزشکده سما اسلامشهر سلسله نشست ها و برنامه های تخصصی عفاف و حجاب را با مشارکت دانشجویان و حضور معاونان، مدیران، کارشناسان در سالن اجتماعات و طبقات آموزشکده سما اسلامشهر برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
وزیر نفت برای گسترش همکاری های تهران و اندونزی در حوزه انرژی روز دوشنبه (10 خردادماه) با وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی دیدار و گفت وگو می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
کنسرت ماهان بهرام خان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برپا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۹    
نشست توجیهی و آشنایی منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با روند قانونگذاری و نحوه کارکرد مجلس پیش از ظهر امروز -جمعه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۶    
وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی که وابسته به جریان میانه رو این رژیم است، در اعتراض به کابینه ائتلافی شامل آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ، استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش بینی می کند که علی لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۳    
تیم پژوهشی EMC+ آموزشکده سما اسلامشهر در هشتمین دوره مسابقات ملی هوا فضا دانشگاه صنعتی امیر کبیر با کسب حداکثر امتیاز در لیگ ربات های پرنده رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۳    
همایش پیاده روی کارکنان نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور پرشور خانواده ها و فرماندهان نیروی زمینی در بوستان یاس فاطمی تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم ورزش همگانی کارکنان این نیرو گفت: ورزش باید به عنوان یک فرهنگ در نیروهای مسلح اشاعه یابد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، برای ادای احترام به قربانیان بمباران اتمی هیروشیما به این شهر سفر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۷    
یک نماینده مجلس نهم تعامل مجلس و دولت در دوره نهم مجلس را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت که گاهی عملکرد مجلس نهم متأثر از مسائل سیاسی بود اگرچه اجماع مجلس حفظ منافع ملی بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
در اجلاس کمیته حافظه جهانی یونسکو که از 18 تا 20 می سال جاری میلادی در شهر Hue در ویتنام برگزار شد از مجموع 16 اثر پیشنهاد شده کشورهای منطقه 14 اثر ثبت شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا راه پیروزی در اقتصاد مقاومتی را داشتن عزم و اراده ملی ، کمک ملت به دولت و کمک دولت به مردم برای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱    
درگیری مسلحانه قاچاقچیان چوب با جنگلبانان با شهادت یک جنگلبان و زخمی شدن دو نفر دیگر از جمله فرنمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مرگ دختر بچه 5 ساله در بوستان رضوانیه منطقه 15، علت عزل شهردار ناحیه و مدیرکل فضای سبز منطقه شد. همچنین پیمانکار به مراجع قضایی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم افتتاحیه مجلس دهم فردا -شنبه- 8 خردادماه با حضور رؤسای قوای مجریه و قضاییه و مقامات ارشد نظامی، انتظامی و لشکری کشور در بهارستان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۸    
نیوشا ضیغمی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به استفاده از نامش در تبلیغات یک تئاتر در اصفهان اعتراض و اعلام کرد این مساله را از طریق قانونی پی گیری خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۸    
اولین کمیته مشترک همکاری های علمی و فناوری ایران و ترکیه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس شورای آموزش عالی ترکیه، به منظور اجرایی و عملیاتی کردن توافقات قبلی در شهر آنکارا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
مرد میانسال با معرفی خود به عنوان پلیس و جوانی 26 ساله، تصاویر خصوصی دختر جوان را به دست آورد و آنها را در چندین وبلاگ منتشر کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۲    
برانکو ایوتنکوویچ برای حضور هر چه قوی تر تیمش در لیگ شانزدهم اردویی اروپایی برای شاگردانش در نظرگرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
شرور سابقه دار که با همدستی دو نفر از دوستانش، زن جوانی را ربوده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند، در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
مصباحی مقدم با دفاع از عملکرد مجلس نهم گفت: این مجلس قوانین مهمی را به تصویب رساند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
یکی از بازماندگان حمله اتمی آمریکا به هیروشیما گفت که عذرخواهی اوباما بابت این حمله می تواند موجب کاهش آلامش شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
نشست مشترک شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت بر نمایش و کارشناسان این دفتر با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران دهم خرداد در تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
خطیب جمعه تهران گفت: انتخاب هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون های ششگانه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در فضایی بسیار صمیمی شکل گرفت و نقطه برجسته این دوره ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
محمدعلی شعاعی مشاور امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در ایران کمیته فرابخشی با حضور نمایندگان بخش های مختلف محیط زیستی، آب، کشاورزی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مرگ کارگر شیرینی فروشی به علت گیر کردن بین دیوار و بالابر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۸    
در برنامه امشب دورهمی هومن برق نورد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر روبه روی مهران مدیری می نشیند و از فعالیت های این روزهای خود به صحبت می پردازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر و شهدای مدافع حرم با عنوان از خرمشهر تا سوریه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۹    
اعضای شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
خطیب جمعه تهران گفت: اگر کسی شورای نگهبان را زیر سوال ببرد این تهمت است و گناهش کم نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
سرمربی تیم ملی گفت: از تاج درخوست می کنم که دیدار ایران و قطر در مرحله نخست جام جهانی را در تبریز برگزار کنند زیرا رفتار مسئولان تبریزی بهتر از تهرانی هاست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس انجمن سینماگران اصفهان پس از دیدار با مدیریت شبکه مستند، از تولید یک مجموعه مستند 13 قسمتی با حمایت این شبکه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
گروه کر60 سالگی با اجرای 50 خواننده کر، هشتم خردادماه ساعت 21 درسالن خلیج فارس فرهنگ سرای نیاوران به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر شبکه مستند و مستندسازانی چون فیما امامی، مصطفی شیری و پژمان مظاهری پور در مراسم سالگرد مستندساز فقید محمدرضا مقدسیان از ویژگی و خاطرات او گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۷    
قسمت جدید برنامه سینمایی هفت امشب 7 خرداد ماه ساعت 23:15 به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: حضور مستشاران نظامی ایران در عراق تحت فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با تروریست ها و افراط گرایانی است که عراق و منطقه را ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۸    
شاگردان کی روش در حالی تمرینات امروز خود را انجام دادند که کریم باقری از نزدیک نظاره گر تمرینات آنها بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۵    
چهار مرد جوان که اقدام به تخریب بافت های تاریخی یکی از شهرستان های یزد می کردند، بازداشت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۰    
پسر 15 ساله در کُری خوانی با دوستانش کانالی را در فضای مجازی راه اندازی کرد که در این سایت مطالب غیر اخلاقی منتشر می کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۰    
در سفر اخیر مقامات هند و افغانستان به ایران، موضوع همکاری های منطقه ای و جاده ابریشم میان مسئولان ارشد طرفین مطرح می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱    
داود ثمری، مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه این دانشگاه را راهی برای ارتباط با صنعت و موثر در اقتصاد دانشگاه و کاهش وابستگی به شهریه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱    
کارشناس هواشناسی از افزایش دمای هوای مناطق مختلف کشور به صورت ناپایدار در هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات برتر چهارمین جشنواره فرهیختگان با بیان اینکه سالانه بیش از 500 میلیون دلار صرف واردات بذر در حوزه سبزی و صیفی می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱    
در حالی که بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات قراردادی با هیچ باشگاهی ندارند برای جذب پول بیشتر و قراردادهای بیشتر بازارگرمی به راه انداخته اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۵    
فرماندهی نیروهای واکنش سریع عراق از محاصره کامل شهر فلوجه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۵    
سفیر سوئد در ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در تاریخ اول ژوئن (12 خرداد) به همراه هیأت اقتصادی از ایران دیدار می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۵    
کافه سینما از بقایای مدیریت جهانی دولت قبل در سینمای ایران است؛ دوران تازه شما از دوران آقای احمدی نژاد شروع شد، خصوصاً از سال 88.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۲    
نشان واره (لوگو) دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی با طراحی حامد میرزاحسینی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ در استان مازندران رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۶    
مدیربازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران از نهایی شدن مذاکره با شرکت های غربی برای وارد شدن نفتکش های ایرانی به بازارهای بین المللی در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۰    
معاون صنایع دستی گفت: نمایشگاه های صنایع دستی باید به سمت تجاری شدن گام بردارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ضرورت پررنگ کردن نقش بانک ها و بخش خصوصی در ساخت مسکن اعلام کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۸    
سیامک صفری که قرار است به زودی نمایش 021 (صد سال پیش از تنهایی ما) را در سالن کنش معاصر روی صحنه ببرد، از کارگردانی دو نمایش دیگر در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۸    
دادگاه کیفری بحرین 19 شیعه این کشور را به اتهام هدف قرار دادن نیروهای پلیس به حبس ابد و حبس سه تا 15 سال محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران از حریق گسترده در انبار چوب و عملیات 3 ساعته برای اطفای حریق خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵    
اولین بار پیشنهاد توسعه تهران از مناطق غربی از سوی فرمانفرمایان مطرح شد. از زمان پیشنهاد این فرد تا به امروز نزدیک به 47 سال می گذرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۹    
کتاب آیین های نیایشی - نمایشی ایران باستان رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گفت: 32123 داوطلب، در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه توجیهی برای منتخبان مجلس دهم در صحن خانه ملت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۷    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ارتقای کیفی برای همه اعضای هیات علمی و دانشجویان مد نظر این معاونت قرار گرفته است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۴    
بوفالویی که توسط پنج شیر شکار شده بود پس از درگیرشدن آنها با یکدیگر به طرز معجزه آسایی از مرگ فرار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۴    
سالن کوچک تالار مولوی کار خود را با نمایش شینیون به کارگردانی حسین پوریانی فر آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۱    
دکل حفاری سحر 2 پس از جداشدن از سکوی 12C پارس جنوبی در منطقه عملیاتی میدان سلمان مستقر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۱    
بیانیه پایانی چهارمین نشست استراتژیک روسیه و شورای همکاری خلیج فارس که روز پنجشنبه در مسکو برگزار شد، به موضع دو طرف درباره مسائل متعددی از جمله بحران سوریه، اوضاع یمن، عراق، لیبی، مسئله فلسطین ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۵    
مردان خشن که سارقان سابقه داری بودند سوار بر خودروهای مدل بالا شده و راهی مجتمع های مسکونی می شدند تا نقشه سرقت هایشان را اجرا کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۲    
تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از نیمه وقت به تمام وقت، نحوه بهره برداری دائمی از سالن نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و راهکارهای حمایت از محصولات شرکت های دانش بنیان از موضوعاتی است که در جلسه هیات رییسه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۹    
نخستین همایش حسابداری، مدیریت، سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی با حضور رئیسان اداره های شهر لار و با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به منظور جذب سرمایه و کارآفرینی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه سالانه حدود 42 هزار میلیارد تومان و هر ماه 3 هزار و 400 میلیارد تومان یارانه پرداخت می کنیم، گفت: حذف 24 میلیون پردرآمد در دستور کار دولت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
هافبک تیم ملی گفت: بازی با قرقیزستان و مقدونیه بهتر از نبود بازی های دوستانه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
وزارت دفاع عراق از آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه و تحقق اهداف ترسیم شده ارتش این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۹    
یکی از نخستین کارها پس از گشایش هر دوره پارلمان بررسی اعتبارنامه نمایندگان راه یافته به آن دوره مجلس است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۹    
هافبک دفاعی تیم ملی گفت: فدراسیون کمک کند تا تیم ملی بازی های بیشتری انجام دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۰    
هافبک تیم ملی گفت: قراردادم با باشگاه سایپا تمام نشده است و هر تصمیمی مدیران باشگاه بگیرند، می پذیرم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنی خود را با ایران کنار نگذاشته اند و چالش های ما با آنها ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد که نقض برجام به طور صریح صورت گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۲    
طرح توربین بادی برای تولید برق منازل از سوی تیم انجمن مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی کرج در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی عرضه شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۹    
منتخب مردم تبریز در مجلس دهم اظهار کرد: تا زمانی که بررسی قانون و قانونگذاری در چارچوب علم نباشد و احساسی بخواهند با یک طرح دو فوریتی اقدام کنند، کارها به جایی نمی رسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۶    
ستاره های زیادی از تراکتورسازی جدا شده اند و احتمال ماندن قلعه نویی در این تیم کم شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه بامیه موجب کاهش قند خون می شود، گفت: به بیماران دیابتی توصیه می شود 3 بار در هفته خورشت بامیه مصرف کنند.
  • ۱