سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۰۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۴۴    
اسرائیل، مذاکراتی را با دیوان کیفری بین المللی بر سر تحقیقات درباره جنایات ارتکایی احتمالی در جریان جنگ سال 2014 آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۱    
در پی وقوع دو زمین لرزه خفیف در شهرستان فیروزکوه مدیرکل بحران استان تهران اعلام کرد که این زمین لرزه ها ارتباطی با گسل های تهران ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۸    
نوه گرامی امام گفت: آن هایی که در بزنگاه های تاریخی پشت امام (ره) ایستادند و امروز پشت مقام معظم رهبری می ایستند، همان اقشار به ظاهر متوسط و پایین تر از متوسط هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه عربستان سعودی امروز جمعه گفت: اصل و اساس هرگونه طرح صلحی در آینده بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها، پیشنهاد مطرح شده از سوی اعراب در سال 2002 است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۱    
شخصی که اقدام به پوست کندن و خوردن یک مار به صورت زنده کرده بود دستگیر و روانه دادگاه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۸    
بختیار رحمانی سرانجام با باشگاه استقلال به توافق رسید و با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۰    
همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت ایشان در یگان های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۴    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی است، یادآور شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۷    
سید علی خمینی با اشاره به این که مسامحه با کفر عذاب الهی را چندبرابر می کند، بیان کرد: در قرآن خطاب به پیامبر (ص) آمده اگر با کفر کنار بیاید دوبرابر عذاب آخرتت را زیاد می کردیم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۷    
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه 27 سال بعد از ارتحال امام رسانه ای مانند بی.بی.سی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۱    
سازمان هواشناسی با انتشار اخطاریه ای نسبت به وزش باد شدید در استانهای خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۲    
خواننده پیشکسوت موسیقی کشور در پاسداشت مقام عالی شهدای مدافع حرم قطعه موسیقایی مدافعان حرم را در فضای مجازی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۵    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با کیفیت آن ها، بالا و گران است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۲    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره بررسی سند آمایش دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد اجرای نقشه علمی کشور، گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
عبدالرضا اکبری که در دو فیلم، نقش حضرت امام (ره) را بازی کرده، معتقد است: بازی در نقش شخصیت های معاصر، بسیار سخت است، بخصوص شخصیتی که این قدر محبوب است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
به گفته قربان محمدپور، کارگردان فیلم سلام بمبئی ، قرارداد این فیلم با کانادا بسته شده و در حال مذاکره برای اکران در استرالیا و آمریکا هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
مدل های تکامل اولیه مورچه نشان می دهد که برخی از نخستین مورچه ها متخصص شکار انفرادی بودند و حالا فسیل هایی هم برای اثبات این موضوع وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۲    
کتاب جعبه ابزاری برای فیلم ساز نوشته جیسن جی. توماریک و ترجمه لیدا کاووسی توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما آماده هستیم در یک نبرد واقعی و مستقیم بشریت را از شر سیاست های جنگ طلبانه و سلطه گرانه آمریکا نجات دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۰    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس به احتمال زیاد در ماه رمضان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سفیر اسرائیل در اتریش، در پیامی درکاربری توئیترش از سفر اخیر شهردار وین به ایران انتقاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۸    
زمان بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به کشورمان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی سابق تشکیلات اخوان المسلمین گفت که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بزرگ ترین انقلاب تاریخ معاصر است و هم پای تحولی عظیم همچون تغییر قبله مسلمانان به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۵    
به نظر می رسد حتی دانشمند بزرگ علم فیزیک، اسحاق نیوتن، سعی داشته است زبان انحصاری خود را ابداع کند، هر چند این تلاش بر خلاف بسیاری از کارهای وی، با موفقیت مواجه نشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۵    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: یکی از ویژگی های مهم امام (ره) این بود که ایشان حکیم بودند، عقلانیت امام از زبدگی های ایشان بود ولی در اذهان اینگونه به نظر می رسد که عقلانیت با احساس و عاطفه و عشق ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در اجتماع عظیم و پرشکوه قشرهای مختلف مردم در حرم مطهر امام خمینی (ره) ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۸    
دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان برترین واحد دانشگاهی در برگزاری آزمون های سراسری سال 1394 انتخاب و معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۸    
چهار زمین لرزه 2 ریشتری شهرهای مختلف کرمان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۵    
محققان دانشگاه هاروارد در این هفته قرار است در بازدید از پرو، نمونه هایی از DNA مومیایی باقی مانده از یک ملکه قدرتمند متعلق به تمدن باستانی موچه را تهیه کنند و مورد آزمایش قرار دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل دفترتدوین استانداردها و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت گفت: مرکز پاسخگویی به بیمه شدگان بیمه سلامت در چند استان کشور راه اندازی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۹    
پس از حضور موفقیت آمیز و پرمخاطب حجت الاسلام سید حسن خمینی در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، شماری از چهره های ناموفق انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نیز میهمان برنامه های دیشب و امروز سیما شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۷    
وزیر امور خارجه بحرین امروز جمعه در کاربری توییتر خود به اظهارات دبیرکل سازمان ملل متحد درباره لزوم آزادی شیخ علی سلمان واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: هنوز در آغاز راهی هستیم که سخت تر از گذشته است. حضور در جمع تیم های المپیکی و ماندن در این سطح کاری است که باید آن را پیگیری کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۵    
رهبر معظم انقلاب امروز عصاره شخصیت امام را در سه کلمه مومن، متعبد و انقلابی خلاصه کردند و در حد وسع زمانی هرکدام از آنها را برای ملت ایران بیان فرمودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۲    
دو اثر برگزیده جشنواره روح الله که اخیرا در اصفهان برگزار شد، از شبکه مستند سیما پخش می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۰    
یک منبع امنیتی عراق از دستگیری مشهورترین تک تیرانداز گروه تروریستی داعش در ناحیه صقلاویه واقع در شمال غربی شهر فلوجه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۱    
مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: تمامی مجموعه های شهرداری تهران از جمله معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و مناطق عهده دار مسئولیت برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل هستند و در حقیقت تلاش شهرداری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۸    
کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی میزبانان رقابت های بین المللی در سال 2017 را اعلام کرد که طبق آن، تهران به عنوان میزبان جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2017 شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۸    
نمایندگان 30 کشور جهان امروز در پاریس جمع شدند تا به بررسی راه حل های برقراری صلح در منطقه بپردازند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۵    
امام خمینی(ره) در واکنش به شعر سرشار از مدح و ثنای فخرالدین حجازی، از چهره های انقلابی که ایشان را سلیمان و داوود زمان می خواند، انتقاد کرده و به خدا پناه می برند. ویدئو را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۹    
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک ایران در دو ماهه نخست سال جاری، ذرت دامی، لوبیای سویا، کنجاله سویا، قطعات منفصله جهت تولید اتومبیل و برنج به ترتیب عمده ترین کالاهای وارداتی به کشور بوده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی آتش نشانی تهران اعلام کرد توفان شب گذشته هیچ مصدومیتی نداشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۶    
نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین سخنان جنجال برانگیز خود گفت که هیلاری کلینتون رقیب دموکرات او در انتخابات باید زندانی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۳    
برنده نشان نقره جایزه جایزه امام خمینی (ره) که فارغ التحصیل دکتری تخصصی شیمی کاربردی است، از سال 79 به عنوان هیات علمی با واحد تبریز همکاری دارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
کاروان زیارتی متشکل از دانشجویان واحد اندیمشک و آحاد مردم شهیدپرور شهرستان اندیمشک به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بهره مندی از بیانات مقام معظم رهبری رهسپار تهران شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۸    
تیم ملی والبیال در ششمین رقابت های انتخابی المپیک ریو فردا( شنبه) ساعت 11:10 مقابل تیم لهستان به میدان می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۷    
رییس پژوهشکده استاندارد معتقد است مجلس دهم باید ارتقای کیفیت تولید و تقویت مصرف کالای داخلی، رقابت پذیری در عرصه ملی و بین المللی و اصلاح و حذف قوانین مزاحم اقتصادی و تجاری را در دستور کار خود قرار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۷    
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم و مسئولان است و برای این منظور اقداماتی همچون تهدید نظامی یا ایجاد شبهاتی در خصوص امدادهای غیبی را ایجاد می ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۴    
مشاور رئیس جمهوری ترکیه گفت که مردم بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حوزه بالکان و آفریقا می خواهند تحت حاکمیت ترکیه باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۱    
رئیس اسبق دفتر اطلاعات خارجه اسرائیل (موساد) از درمان تروریست های مجروح عضو جبهه النصره که علیه مردم سوریه می جنگند، در بیمارستان های اسرائیل دفاع کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آمادگی نیروهای سازمان و مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای پاکسازی و نظافت محوطه داخلی و بیرونی حرم مطهر امام خمینی(ره) قبل ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۵    
هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری مصوب کرد که از این پس، همایش های منطقه ای این مجلس در مناطق مختلف کشور برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رییس اتاق بازرگانی ایران از تاسیس دفتر شورای تجارت سوئد در تهران در آینده نزدیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۸    
کلاهبردار حرفه ای که به بهانه سرمایه گذاری اقدام به کلاهبرداری می کرد، با هفت میلیارد ریال چک برگشتی دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۸    
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا که برای ترویج ورزش به آفریقا سفر کرده است، در حساب کاربری اینستاگرام خود ویدیویی از حمله یک فیل منتشر کرده که در سفر و بازدید از حیات وحش آفریقا با ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مهاجم بارسلونا که دیروز (پنجشنبه) در دادگاه حضور یافت صحبت هایی انجام داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما به پیروزی مقابل چین نیاز داشتیم، زیرا بعد از آن به تحقق رویای المپیکی شدن بسیار نزدیک شدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۲    
به دنبال ربوده شدن تعدادی از زنان تبعه کره شمالی که در آشپزخانه ای در چین کار می کردند، پیونگ یانگ انگشت اتهام را به سوی سئول نشانه رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۹    
کمیته اجرایی باشگاه الاهلی قطر خواستار قطع رابطه با جباری و منتظری و آمدن امید ابراهیمی به این تیم است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۶    
محققان نوعی ابزار الکترونیک پوشیدنی ابداع کرده اند که به طور مستقیم و بدون واسطه به پوست متصل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۶    
به دنبال برخی حاشیه های ایجاد شده درباره دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فنلاندی خود، سخنگوی وزارت امور خارجه توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۳    
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به حضور نیروهای سازمان بسیج شهرداری تهران در پهنه های تعیین شده در حرم مطهر امام راحل جهت راهنمایی زائرین تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۳    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعلام کرد: 300 آمبولانس، پنج بیمارستان، 500 نفر نیروی تخصصی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب بیش از 16هزار متر مربع تبلیغات محیطی بر روی 400 سازه در سطح شهر تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان 30 کشور جهان امروز در پاریس جمع می شوند تا به بررسی راه حل های برقراری صلح در منطقه بپردازند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: 55 درصد اشتغال بخش تعاون در سال گذشته از طریق تعاونی های تولیدی ایجاد شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۷    
گردهمایی روسای مراکز پژوهش و فناوری صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با همکاری شرکت اسپک فعال در ساخت داخل، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
بنا به اعلام یک روزنامه پرتغالی، تیم فوتبال بنفیکا لیسبون خواهان به خدمت گیری مهاجم تکنیکی تیم ملی ایران است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۵    
قهرمان فوق سنگین وزنه برداری کشورمان گفت: حدود 2 ماه است که تمریناتم را آغاز کرده ام، اما فکر می کنم تا روز مسابقه در المپیک 2016 به اوج آمادگی خواهم رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۵    
پنه لوپه کروز بازیگر هالیوودی در آخرین مصاحبه خود ضمن اعلام حضورش در فیلم بعدی اصغر فرهادی، او را یکی از بهترنی کارگردان های دنیا دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: در 48 ساعت گذشته چهار استان کشور تحت تاثیر آبگرفتگی و سیل قرار گرفتند که تاکنون به 133 نفر امدادرسانی شده و 10 خودروی گرفتار شده در سیلاب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۷    
همایش دوروزه مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در حالی به کار خود پایان داد که این برنامه به اذعان بسیاری از شرکت کنندگان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۸    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین امام خمینی(ره) در حوزه فرهنگی بسیج عمومی در شهرداری تهران تشکیل شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۸    
مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه اعتراف کرد که ائتلاف آمریکا برای گروه های مسلح در شمال استان ادلب، سلاح فرستاده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۸    
دبیرکل سازمان ملل متحد با انتقاد از ائتلاف نظامی عربستان، آن را به کشتن کودکان یمنی متهم کرد و گفت که این ائتلاف در لیست سیاه نیروهایی که حقوق کودکان را در جریان جنگ نادیده می گیرند، قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۵    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی گفت: اگر نظام شفاف اطلاعات مالیاتی در کشور وجود داشته باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه بندرانزلی گفت: امام حتی با گذشت 27 سال هنوز هم با سخنان خود دل مردم جهان را مجذوب خود می کند و دشمن کارهایی که می کند به این خاطر است که از اثرپذیری مردم می ترسد و به همین خاطر هر جا نام ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۲    
جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اهتمام دانشمندان، پژوهشگران، فضلا و محققین حوزه ها در زمینه شناخت ابعاد امام و معرفی آن به جامعه تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۶    
قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر با اشاره به تلاش بانک شهر برای تامین نیازهای مالی و بانکی زائرین امام راحل در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۳    
دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: حضور مسئولان روابط عمومی در نشست های هیات رئیسه لازم و مغتنم است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت لوک اویل روسیه به منظور دیدار و گفتگو با وزیر نفت کشورمان، در شهر وین به محل اقامت وی در هتل کوبورگ آمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۸    
رئیس پلیس فتای استان تهران، برای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات داخل گوشی، به خصوص گوشی های هوشمند توصیه کرد: اطلاعات غیرضروری را از گوشی خود پاک کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۵    
پایگاه اینترنتی عاروتص شوع با انتشار ویدئویی از یک خودروی زرهی نفربر پیشرفته نوشت اسرائیل برای مقابله با حزب الله در صدد افزایش توان نظامی خود است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۲    
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نکته مهم برای بازیکنان جوان این است که بدانند چه انتظاری از آن ها وجود دارد و وظیفه سرمربی این است که این وظایف را به خوبی منتقل کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۹    
عاملان تیراندازی در یکی از خیابان های شهرستان کرمانشاه دستگیر شدند. انگیزه متهمان از این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۹    
دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء (از گروه های مقاومت عراق) گفت ایران با توسل به اندیشه های امام خمینی(ره)، به محض آنکه تروریست ها به دروازه های بغداد و کردستان عراق رسیدند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۹    
نخستین فرمانده بسیج استادان واحد تهران شرق به همراه آئین راه اندازی دفتر بسیج اساتید واحد تهران شرق در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: ثبت نام در آزمون دوره های دکتری تخصصی Ph.D رشته های پزشکی تا 20 خرداد ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۱    
بعد از آن که در چند نوبت شعاردهندگان در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) اقدام به شعار دادن کردند و بعضا از شعارهای جهت دار نیز استفاده کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی ضمن اعلام اینکه تخصیص مشوق صادراتی برای لبنیات هنوز ابلاغ نشده است، گفت: عراق اخیرا تصمیم گرفته که روی صادرات برخی از لبنیات شامل سه قلم کره، پنیر و خامه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۰    
پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۲    
سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۹    
چند سالی می شود که مدیریت شهری هر روز قول می دهد وضعیت دستفروشان در مترو را سامان دهد. اما این قول ها به جایی که نمی رسد هیچ، مسافران هر روز شاهد افزایش دستفروشان در مترو هم هستند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۸    
بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 9 صبح امروز -پنجشنبه 14 خرداده ماه- در حرم مطهر ایشان آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۸    
ترانه علیدوستی توئیت هایی داشته که حاکی از بیماری هراس شدید و بیمارگونه از احساس تنگنا و نداشتن راه فرار در محیط های بسته مثل حضور در جمعیت های شلوغ یا گیرافتادن درآسانسور است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۳    
زمان زیادی از خبر ابتلای آتنه فقیه نصیری هنرمند سینما و تلویزیون ایران به بیماری ام اس نگذشته که خبر ابتلا بهناز جعفری به این بیماری، جامعه هنری و طرفدارانش را متاثر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۰    
بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: این هم تو زنگ تفریح ورک شاپ ما :چالش بی آرایش بنده در چهل و دو سالگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۴۱    
شعر زیر در سبک سپید با موضوع رحلت امام خمینی (ره) سروده شده است.
  • ۱