سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۵:۱۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۱    
سرمربیان تیم های پرتغال و ایسلند ترکیب اصلی خود را انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۵    
با تصویب هیات وزیران، سازمان حفاظت محیط زیست به ترکیب شورای سیاستگذاری ملی و هماهنگی دستگاه های اجرایی در زمینه مالکیت معنوی اضافه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۵۷    
هادی ریش اصفهانی چند تیم لیگ برتری را خواهان خود می بیند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۲    
ولز در دومین دیدار خود در رقابت های یورو به مصاف انگلیس خواهد رفت و گرت بیل از حالا کری خوانی را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۹    
دیشب یکی از زیباترین دیدارهای یورو برگزار شد و ایتالیا موفق شد 2-0 بلژیک پر ستاره را مغلوب کند. این پیروزی به روایت کاریکاتور دیدنی ست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۷    
محمد نوری با دریافت مبلغی گزاف پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۷    
دروازه بان مجارستان رکورد جدیدی را به نام خود در رقابت های یورو ثبت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۴    
تیم ملی فوتبال مجارستان یورو 2016 را با پیروزی مقابل اتریش با پیروزی آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نیازمند فرهنگ سازی در مصرف تولیدات داخلی هستیم، گفت: البته تاکید بر ضرورت مصرف کالاهای داخلی نباید موجب شود که تولید کنندگان داخلی خود را از تلاش برای ارتقاء ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم اقتصادی دولت، باید مثلث شوم تورم، رکود و بیکاری را به عنوان خطرناک ترین ارث دولت سابق حل کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۵    
مرد جوان که پس از ارتکاب دو قتل به تهران آمده و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده بود، صبح امروز بازداشت شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به ذکر خاطره ای از روزنامه خوانی امام خمینی(س) و توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی به این موضوع پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۴    
در جلسه روسای شعب و نایب رئیس مجلس شورای مجلس شورای اسلامی با متقاضیان ورود به کمیسیون بهداشت و درمان، نهایتا ترکیب 22نفره این کمیسیون مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس مجلس نمایندگان جمهوری چک و رئیس مجلس سنای رومانی به طور جداگانه انتخاب مجدد دکتر لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۱    
وکیل مطهری گفت: دادگستری بعد از اخذ اظهارات متهمان پرونده را بار دیگر به دادسرای نیروهای مسلح ارجاع داده که ما معتقدیم این متهمان همان آمران حمله به آقای مطهری بودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۷    
سرمربی پرسپولیس گفت: خالقی فر قصد جدایی از پرسپولیس را دارد اما وضعیت ماریچ را بررسی خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۱    
باشگاه استقلال با انتشار عکس قرارداد کنعانی زادگان به شایعاتی که در این باره وجود داشت پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۹    
فیفا اعلام کرد شایستگی فاطما سامبا سامورا از سوی کمیته مستقل بازدید احراز شده است و او می تواند دبیرکل فیفا شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۶    
ملی پوشان بسکتبال کشورمان در نخستیمن دیدار خود در جام اطلس پیروز شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۵    
شبکه مستند سیما در چهلمین قسمت از مجموعه گنجینه مستند سرود دشت نیمور ساخته محمدرضا مقدسیان را برای پخش در نظر گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۵    
برنامه نیستان چهارشنبه 26 خرداد میزبان سعید ثابت سرپرست گروه موسیقی پایور خواهد بود تا با وی درباره فعالیت های این گروه گفت وگو کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۲    
رئیس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۳    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 24 خرداد یادآور خلق حماسه سیاسی و رای به عقلانیت ، اعتدال و تدبیر و امید و نیز مشارکت همگانی زنان و اعتماد آنان به شعارهای سکاندار تدبیر و امید بود و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۷    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به عضویت کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای از دکتر کیومرث نیازآذری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تشکر و قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۱    
دختر 4 ساله هنگام بازی در تراس خانه شان سقوط کرد و جانش را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۱    
رئیس کمیته اجتماعی شورا خواستار پیگیری حقوق کودکان شد و گفت: حق کشی های فراوانی در خصوص کودکان کار و خیابانی انجام می شود این در حالی است که این کودکان زبان بیان حالشان را ندارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس واحد خوی گفت: ترم تابستان به منظور استفاده از ظرفیت های دانشگاه برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، درس های تخصصی و عمومی برای همه مقاطع تحصیلی ارائه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با صدور پیامی درگذشت دکتر فیروز حریرچی چهره ماندگار ادبیات عرب، عضو هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی و عضو مدعو این واحد دانشگاهی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۵    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون باید با افزایش ارتباط های بین المللی به دنبال کسب میزبانی و افزایش کرسی های بین المللی باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی طرح فرهنگی ضیافت اندیشه که در چند سال اخیر از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اجرا می شود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح در ارتقای بصیرت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۹    
در شرایطی که کنعانی زادگان اعلام کرده با استقلال قرارداد نبسته، مدیرعامل آبی پوشان با قاطعیت اعلام کرد این بازیکن را جذب کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در لوحی خطاب به آرش اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممقان مراتب قدردانی و تشکر خود را از اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و پاسداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۹    
خبر غیر رسمی کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش که همچنان صحت یا نادرستی آن مشخص نیست، بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است. این خبر صبح امروز از سوی شبکه های اجتماعی منتسب به داعش اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره اعلام توافق با شرکت بوئینگ در آینده خبر داد و تاکید کرد که دست تمام واسطه ها و دلال ها را از این معاملات قطع کردیم به طوری که پیش از من در آخرین توافقی که شده برای خرید 6 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران از عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران انصراف داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۳    
معاون آموزش و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر تقویم آموزشی تابستان سال 1395 را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۱    
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از واحد شهریار و افتتاح چند پروژه عمرانی با تعدادی از اعضای هیات علمی، دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۰    
امروز 25 خرداد سالروز راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل است. این واحد دانشگاهی اکنون دارای سایتی بزرگ درکیلومتر 3 اتوبان بابل – قائم شهر با امکانات مدرن آزمایشگاهی، کمک خدمات رفاهی، آموزشی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۷    
کارخانه ان جی ال 2300 شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با سرمایه گذاری حدود 1,2 میلیارد دلاری از سوی مجتمع پتروشیمی امیرکبیر ساخته می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۷    
20 بازیکن از 13 باشگاه لیگ برتر فوتبال ساحلی جهت شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی فراخوانده شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۴    
امام جمعه صوفیان گفت: هنر مسئول امور فرهنگی دانشگاه باید در این باشد که بتواند یک نوع تلفیق و هماهنگی بین فرهنگ عمومی و فرهنگی دانشجویی و دانشگاهی ایجاد کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۸    
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب گفت: پنجمین دوره طرح قرآنی، فرهنگی رمضان بهار قرآن با موضوع تفسیر سوره حجرات با استفاده از استادان مجرب واحد برای تمامی استادان و کارکنان واحد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۲    
باشگاه نفت نسبت به پیوستن سه بازیکن این تیم به صبا واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۹    
متخصصان رباتیک دانشگاه مریلند کوچک ترین ربات مجهز به چهار بازوی رباتیک مغناطیسی را با وزن کمتر از دو گرم ساختند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۶    
وحید جانی پور در حکمی از سوی معاون دانشگاه و رئیس سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست معاونت جدید سما واحد یاسوج منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس دومای دولتی مجلس فدرال روسیه انتخاب علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۱    
محمدحسین کنعانی زادگان با استقلال به توافق رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۱    
تاریخ و مکان برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان خواننده فقید موسیقی پاپ در تهران مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۸    
یوفا علیه روسیه حکم تعلیق مشروط صادر کرده و فدراسیون فوتبال این کشور را 150 هزار یورو جریمه کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس دفتر امنیت ملی سوریه برخی اخبار منتشره درباره سفر رئیس دستگاه اطلاعات فرانسه به دمشق و همچنین ارائه اسامی افراد عضو داعش از سوی بشار اسد به نمایندگان انگلیسی را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۵    
یک شهروند گچسارانی در اقدامی جالب برای تبریک سالروز تولد همسرش پیامی خطاب به وی بر روی مانیتور تبلیغاتی واقع در میدان نماز این شهرستان گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور مدافع این تیم در استقلال واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۷    
مهرداد محمدی که ستاره راه آهن یزدان در فصل گذشته بود با باشگاه سپاهان اصفهان به توافق نهایی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۷    
به تازگی یک عکاس در زمان مناسب در مکان مناسب بوده و توانسته است از ماهی در زیر دریا عکس بیندازد که در چتر یک عروس دریایی گیر کرده است و گویا از این وضعیت هم خیلی راضی است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۴    
محمدعلی، سرشناس ترین بوکسور تاریخ در روز سوم ژوئن فوت شد که قریب به 10 روز پس از فوتش جنگ برای میراث وی آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۴    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اجرای احکام صادره کمیسیون های مرتبط با موضوعات ساخت و ساز برای جلوگیری از تکرار تخلفات تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۴    
تیم والیبال شهرداری ارومیه با مجتبی میرزاجانپور، ملی پوش فصل گذشته تیم پیکان قرارداد بست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۱    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تعطیلی هر چه سریع تر معادن شن و ماسه منطقه 18 شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۸    
نمایش هفت هشتم در نخستین شب اجرای خود میزبان جمعی از هنرمندان و دوستداران هنر تئاتر بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۸    
اجراهای مولوی به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) تعطیل می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۲    
دو کمیته با عنوان کمیته فرهنگی و پرورشی و کمیته آموزشی و مهارتی در معاونت های سما استان آذربایجان غربی تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۹    
وقتی 60 سال پیش برای نخستین بار خون اهدا کرد نمی دانست روزی پدر اهدای خون ایران خواهد شد. دکتر سید محمد حسن شیخ الاسلامی متولد 24 خرداد 1314 در شهرستان شوشتر تنها برای خوشنودی خدا تاکنون بیش از 200 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، نسبت به کلاهبرداری برخی افراد سودجو در فضای مجازی با نام و نشان این دانشگاه هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۶    
شورای پول و اعتبار امروز برای تصمیم گیری درباره کاهش نرخ سود بانکی تشکیل جلسه ویژه داد و بانک ها برای کاهش نرخ 3 درصدی سود بانکی با یکدیگر توافق کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۳    
یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: دولت بارها تأکید کرده است که لیستی تحت عنوان لیست سیاه برای سخنرانی و حضور شخصیت در مراسم ها وجود ندارد و من نیز نه تنها ممنوع التصویر و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۰    
عضو هیأت علمی گروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی و عضو هیأت علمی گروه تربیت بدنی این واحد به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی معرفی شدند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۱    
رئیس هیأت انصارالله در گفت وگوهای صلح یمن اعلام کرد جنبش انصارالله هر طرح پیشنهادی که مغایر با مطالبات مردم یمن باشد، رد می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۸    
منابع بحرینی از حکم دادگاه این کشور درباره بستن همه دفاتر جمعیت الوفاق خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم اصفهان از حضور 11 نماینده در کمیسیون فرهنگی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۸    
نخست وزیر اسرائیل گفت که اصلا موافق طرح صلح عربی نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۸    
رئیس، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به همت گروه حسابداری و استادان بسیجی این واحد دانشگاهی در سرای سالمندان سرخرود حضور یافتند و از نزدیک با این آنان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۲    
در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نو جوانان ثبت نام دوره های آموزشی فصل تابستان در قالب رشته های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی در فرهنگسرای ملل آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷    
وزیر نفت گفت: استخراج نفت از دریای خزر از اولویت های استراتژیک ماست؛ حضور ما در این منطقه بر سر منابع ملی مان اهمیت زیادی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح 54 پروژه ورزشی در صورت تخصیص اعتبار خبر داد و ابراز امیدواری کرد ورزشگاه نقش جهان تا قبل از آغاز لیگ برتر فوتبال ایران به بهره برداری برسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷    
باشگاه صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال سه بازیکن نفت تهران را به خدمت گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۴    
با گشایش نمایشگاه آثار استاد منوچهر نوح سرشت ، موسسه صبا برگی دیگر از گلستان خوشنویسی ایران را به دوستداران این هنر اصیل و فاخر هدیه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۴    
کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی در کشور آمریکا با حضور بهنام احسان پور دانشجوی شایسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر در وزن 61 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۸    
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: ورزشکاران باید در ماه رمضان توصیه های تغذیه ای در ماه رمضان را جدی بگیرند و از انجام تمرین های ورزشی شدید در فاصله سحر تا افطار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۸    
شهردار ایلام گفت: موضوع سرمایه گذاری در بناهای تاریخی در شهرها نیاز به این دارد تا همکاری سه جانبه قوی بین سازمان میراث فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توسعه گردشگری اقتصاد رفسنجان را از اتکا به تولید محصول پسته خارج کرده و قطعا احیاء بناهای تاریخی و بهره برداری از آنها در قالب کاربری های جدید می تواند یکی از ابزرهای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۵    
مهمانی مهر و نیایش عنوان ویژه برنامه ای است که از روز چهارشنبه 26 خرداد و به مناسبت ماه مبارک رمضان کار خود را در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۵    
پژوهشگر برتر چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است که اگر دانشجویان با توکل بر خدا روش تحقیق ، یادگیری زبان خارجی و آشنایی با تکنیک های برنامه ریزی را در خود تقویت کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۲    
سهیل ملکی که این روزها نمایش اعترافاتی درباره زنان را در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه دارد گفت: این اثر با مناسبات آشنا و قابل درک برای مخاطب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۲    
نخستین جلسه از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با موضوع بازنمایی اقوام ایرانی در سینمای داستانی ایران: پژوهشی در نشانه شناسی فرهنگی عصر دیروز دوشنبه 24 خردادماه در محل مدرسه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۲    
یک متخصص پوست و مو عنوان کرد: ریزش موی ارثی و طاسی در مردان شایع تر از زنان است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۹    
یکی از نمایندگان تهران گفت: آقای عارف موافق ریاست بر مرکز پژوهش های مجلس نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
رسانه های غربی خبر دادند که نماینده اتحادیه اروپا در ترکیه استعفا داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۴    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت دکتر فیروز حریرچی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۶    
پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: در فصل گذشته مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان به وزیر ورزش التماس می کرد که 2 میلیارد تومان کمک از وزارت ورزش بگیرد تا این تیم در لیگ برتر بماند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۳    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با گلایه از عدم رعایت حکم هایی که در کمیسیون های ماده 100 و 7 صادر می شود اما هیچ وقت اجرایی نمی شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست خبری مشترک شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
یک شرکت هلندی امیدوار است که به زودی بتواند خدمه و کارمندان خود را با یک پرینتر سه بعدی انعطاف پذیر که با دستگاه های رباتیک صنعت خودروسازی جفت شده اند، جایگزین کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
کشتی های خارجی همزمان با رفع کامل تحریم های بیمه ای اعمال شده، اکنون حمل و نقل دریایی محصولات پتروشیمی ایران را با سهولت بیشتری انجام می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴    
وزیر دادگستری از حقوق شهروندی بابک زنجانی، دریافت حقوق های چندمیلیونی برخی از مدیران و بازگشت آن به بیت المال، رعایت نشدن قوانین در مدیریت شهری و رسیدگی به وضعیت پرونده فاطمه 5 ساله ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: اگر در ایجاد زمینه های رفاه اجتماعی ناتوان هستیم دست کم در امر نظارت که می توانیم فعال باشیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
فرامرز روشنایی بازیگر، مدیر روابط عمومی انجمن بازیگران سینمای ایران و نیز مسئول روابط عمومی چندین فیلم سینمایی در اعتراض به استفاده از لفظ روابط عمومی چی در یکی از یادداشت های خبرگزاری فارس نامه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران از روند برگزاری امتحانات پایان ترم این واحد دانشگاهی بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم تهران و داوطلب پیوستن به کمیسیون فرهنگی مجلس دهم معتقد است نحله های مختلف فرهنگی در کشور باید اختلافات را کنار بگذارند؛ زیرا بیماری های فرهنگی در جامعه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۷    
نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و بنیاد ملی نخبگان استان با حضور رئیس دانشگاه، معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد کرمانشاه ...