پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 مرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۵    
هیات دولت در جلسه امشب مجوز انتشار 12 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه را به وزارت اقتصاد و دارایی داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که پیشنهاد دونالد ترامپ، مبنی بر این که در دوران ریاست جمهوری احتمالی وی، آمریکا از متحدان خود در ناتو حمایت نخواهد کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین سفر دوره ای خود به غرب آفریقا وارد آبوجا پایتخت نیجریه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۷    
کاروان ورزشی روسیه از حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو محروم نشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۱    
منابع خبری از وقوع انفجار در سفارت آمریکا در میانمار خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۲    
سرمربی پرسپولیس برای اولین بازی سرخپوشان در فصل جدید 19 بازیکن را برای حضور در اردو مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۶    
ده ها هزار نفر از حامیان حزب حاکم ترکیه به همراه هواداران احزاب اپوزیسیون که غالبا در تنش با یکدیگر به سر می برند، در راهپیمایی مشترک و سراسری، حمایت خود را از دموکراسی در این کشور اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۹    
حمله خمپاره ای و راکتی تروریست های سوری به مرکز دمشق به کشته شدن 8 نفر و زخمی شدن 20 نفر دیگر منجر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۹    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در پایتخت افغانستان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارائه یادداشت اعتراضی کشورمان نسبت به درز اسناد محرمانه برنامه بلند مدت هسته ای ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۵    
وزیر کشور گفت: برای حفظ ارزش های دینی و انقلابی جامعه، فضای اداری کشور باید توأم با اخلاق و معنویت باشد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۲    
در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری مصوب شد شورای سیاستگذاری رویداد مشهد، پایتخت فرهنگ اسلامی تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۷    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در شهر مقدس کاظمین عراق را که به شهادت و زخمی شدن دهها تن از شهروندان بیگناه این کشور منجر شد، به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۲    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اگر روسیه از المپیک حذف شود، بحث تیم جایگزین آن هم بسیار مفصل و پیچیده خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو مهدیه الهی قمشه ای را تسلیت گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
تیم فوتبال استقلال هفته ششم از پیراهن این فصل خود رونمایی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۶    
سایت تابناک یک سند را که نشان می دهد دو مدیر میانی در دولت محمود احمدی نژاد حقوق میلیاردی دریافت کرده اند، منتشر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری تأکیدات دانش محوری بودن توسعه در سند چشم انداز 20 ساله کشور و سیاست های کلّی نظام، گفت: یکی از راه های تحقق این امر مهم، تأسیس و تقویت شرکت های دانش بنیان است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۹    
شما ممکن است از پوست صورت و بدن تان خیلی خوب مراقبت کنید اما اگر توجهی به وضعیت سلامت مو هایتان نکنید در واقع یک مسأله مهم را نادیده گرفته اید و این برای زیبایی و سلامت خودتان اشتباه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۴    
مهناز آرمین شخصی است که از او به عنوان طراح لباس کاروان ایران در المپیک نام برده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از راه اندازی پایگاه های اورژانس در روستاها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: چشم انداز شرکت بهره برداری مترو تهران تبدیل شدن به یکی از شرکت های بزرگ تخصصی منطقه است و امیدوارم به زودی دانش خود را در زمینه صنعت مترو به کشورهای همسایه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:کسانی که نمی بینند در 15 ماه 720 تخت در یک استان راه اندازی شده و کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در بخش های زایمان، داخلی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۵    
بازیکن مربی تاسیسات دریایی گفت: برای آنکه همواره جزو بهترین ها باشیم باید بیشتر تمرین و بهتر حریفان را آنالیز کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در شهر کابل را محکوم و آن را به عبدالرئوف ابراهیمی همتای افغانستانی خود تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: پارلمان های جهان از جمله کشورهای اسلامی و پارلمان اروپا می توانند نقش فعال تری در کمک به موضوع مبارزه با تروریسم ایفا کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۰    
سرمربی ذوب آهن گفت: 2 جای خالی داریم که تلاش می کنیم این جای خالی را پر کنیم هر چند جای قاسم حدادی فر به این راحتی پر نمی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۷    
سرمربی سیاه جامگان گفت: کرمانی مقدم بعد از هشت سال همراهی با من به دلیل مشکلات قلبی نتوانست ما را همراهی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۱    
سرمربی تراکتورسازی گفت: امیدوارم که در کنار همه اعضای تیم تلاش کنیم تا تراکتور در پایان فصل نتیجه خوبی بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۹    
اسطوه باشگاه رم از احتمال مربیگری در این تیم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۶    
چهل ویکمین جلسه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۳    
پهپاد پخش اینترنتی فیس بوک برای اولین بار به طور آزمایشی در آسمان به پرواز درآمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت مدیران 10 شبکه اجتماعی در فضای مجازی خبر داد و افزود: این افراد به دلیل اشاعه فحشا بازداشت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال ، خواسته این فدراسیون را احترام به جامعه داوری و حفظ شأن و جایگاه داوران عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار از افزایش سطح دانش عمومی و ترویج مسائل فرهنگی در زمینه انرژی و ساختمان دوستدار محیط زیست با استفاده و بهره مندی از طرح ها وایده های خلاقانه مراکز دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۸    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر توسعه ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن نقطه و براساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۵    
یکی از نزدیکان محسن چاوشی از تماسی تلفنی پرده برداشته که اهدای جایزه تیتراژ در جشن حافظ را منوط به حضور او در این مراسم عنوان کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۲    
در حالی که قرار بود احمد صالحی داور بازی تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان باشد، با تصمیم فدراسیون محمدرضا اکبریان قاضی این بازی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خروج اسناد و مدارک از ایران توسط دادستان سابق گفت: هیچ اطلاعی مبنی بر خروج اسناد و مدارک توسط ایشان از ایران در دست نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۹    
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر موسی بهلولی سرپرست دانشگاه زابل را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۷    
جلسه مشترکی بین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار و در باره راههای همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به مصوبه اخیر دولت در مورد برگزاری کنسرت ها گفت: مصوبه دولت به معنای این نیست که نیروی انتظامی به وظیفه خود در برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی عمل نکند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با ورزشکاران المپیکی دیدار خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۱    
کمتر از یک ماه به شروع المپیک 2016 ریو باقی مانده و بر همین اساس مهمانان امشب خندوانه بانوان ورزشکاری هستند که به المپیک راه یافته اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۵    
تفاهم نامه همکاری متقابل بین آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی امروز سوم مرداد 1395 منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی قوه قضاییه از دولت خواست هرچه سریعتر اسامی مدیرانی که حقوق های نجومی و نامتعارف دریافت کردند را به دستگاه قضایی معرفی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
اولین جلسه کارگروهی که برای بررسی نحوه مشارکت مالی ایران و جمهوری آذربایجان در ساخت راه آهن رشت - آستارا تشکیل شده، روز سه شنبه 5 مرداد در باکو تشکیل خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار 23 تا 25 آذر سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه همه حمله کنندگان به سفارت عربستان با یک هدف این اقدام را انجام نداده اند، گفت: هنوز ختم رسیدگی به این پرونده اعلام نشده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس کمیته حمل و نقل شورا از غیر قانونی خواندن کرایه ای تحت عنوان کرایه کولر خبر داد و افزود: شهروندان شکایت خود در این زمینه را از طریق سامانه 1888 و 137 ثبت و اعلام کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه از تکمیل شدن گزارش بازرسی کل کشور پیرامون آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی خبر داد و گفت: تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور نشان می دهد وقوع این حادثه عمدی نبوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر داریوش حمیدی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
همزمان با انتصاب حسین امیرعبدالهیان به عنوان معاون بین الملل مجلس شورای اسلامی، حسین شیخ الاسلام معاون اسبق بین الملل مجلس به عنوان مشاور محمد جواد ظریف منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۳    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که اکنون 227 قلم کالای آمریکایی در لیست کالاهای ممنوع الورود قرار دارد و لیست جدیدی در این باره منتشر نشده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۳    
قارلی داملار درباره جوانان روستایی که به قصد اشتغال زادگاه خود را ترک می کنند، در قالب مجموعه سینمای جوان از شبکه مستند پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۰    
آئین باشکوه افتتاحیه جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) و آغاز جشن های دهه کرامت ، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در اولین روز ماه ذی القعده در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) در قم برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۷    
دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد بجنورد در نخستین دوره مسابقات بین المللی کوراش صاحب گردن آویز طلا شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۴    
دانش آموختگان واحد سنندج، با طرح تولیدی دانش بنیان قارچ کش طبیعی به نمایشگاه فن بازار دستاوردهای فناورانه کشور راه یافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه گفت مسئولیت عواقب حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در سوریه و در مناطق عملیاتی نیروهای هوایی روسیه بر عهده رهبر نیروهای ائتلاف است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۱    
سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از برگزاری 67 دوره آموزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی به همراه دوره های تخصصی رسانه ای در قالب جشنواره تابستانی در این فرهنگسرا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۸    
معاون اول قوه قضائیه از بازداشت 4 نفر در پرونده مالی بانک ملت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۸    
سرمربی تیم استقلال گفت: برانکو همکار من است و به فوتبال ایران خدمت کرده، هیچوقت ادبیاتی علیه مربیان دیگر از سوی من نمی شنوید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۲    
دوربین مدار بسته در پاکستان لحظه ای را نشان می دهد، که سه نفر در زمان عبور از خیابان به دلیل آب گرفتگی و اتصال برق جان خود را از دست می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۹    
هم زمان با سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مسابقه کتاب و سینما با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و خانه کتاب برگزار می شود
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۶    
کتاب نظر بر نظر با موضوع نقد و نظری درباره کتاب های تئوری ادبیات کودک و نوجوان منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۳    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در کوهپیمایی های جداگانه ای به قله ناز و کلون بستک صعود کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۳    
با آغاز فصل تولید انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور تولید 45 عنوان فیلم کوتاه حرفه ای کلید خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۱    
در حالی قرار است فردا (دوشنبه) در پایتخت موریتانی نشست سران عرب برگزار شود که طبق آخرین گزارش ها، از مجموع 22 کشور، سران 14 کشورحضور نخواهند داشت و چهار کشور نیز وضعیتشان نامشخص است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت که این دانشگاه با بهره گیری از استادان به نام، دلسوز و صاحب نظر در تولید علم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
امید می رود در مجلس دهم شورای اسلامی با افزایش کمی و کیفی زنان، شاهد تحقق این برنامه ها، کاهش شکاف جنسیتی و رفع مطالبات زنان ایران باشیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
برنامه های پیشنهادی مربوط به توافقنامه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، آثار برگزیت را کاهش خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسئولان درباره تعرفه های پزشکی واقع بین نیستند،رسوبات افکار سوسیالیستی هنوز در برخی مسئولان وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دانشگاه نسل سوم ، ماموریت گرا و کار آفرین خواند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۵    
اتاق اصناف تهران با درج اطلاعیه و جوابیه ای، آبی پاکی را روی دستان برخی سودجویان ریخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۲    
نشست تخصصی مدیران حراست استان اصفهان به میزبانی واحد گلپایگان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۹    
هشتمین شمار از نشریه کاروان با مطالبی از اومبرتو اکو و ابن بطوطه به انتشار رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۹    
همسر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مرکز رشد واحد مریوان با عقد تفاهم نامه با مرکز رشد واحد سنندج در استان کردستان آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۳    
درراستای برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی با اعضای هیأت علمی و کارکنان واحدها و مراکز آموزشی استان مرکزی، دومین جلسه هم اندیشی با استادان دانشکده های علوم انسانی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی دیپلماسی پارلمانی را مکمل دیپلماسی رسمی خواند و گفت: در بسیاری از مواقع دیپلماسی های رسمی نیازمند رایزنی های پارلمانی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
کارت بازی مدافع تیم فوتبال استقلال برای همراهی این تیم در لیگ برتر صادر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶    
به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کارگاه دانش افزایی اساتید در این دانشگاه برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
به دنبال ثبت جهانی بیابان لوت پایگاه جهانی بیابان لوت در خراسان جنوبی پلان مدیریتی خود را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم نفت تهران گفت: ما از استقلال عقب هستیم ولی فوتبال این چیزها را نمی فهمد و می رویم تا ببریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۱    
دکتر محسن ربانی استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حکم دکتر حمید میرزاده به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۵    
رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در طرح ضیافت استادان از سوی معاونت فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در سال 1394 اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نشست ضیافت اندیشه این واحد دانشگاهی سه ویژگی اعتقاد قلبی به خداوند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
هفتمین جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور انسیه ماهینی رئیس شورا و اعضا در سالن جلسات دبیرخانه هیأت امنای استان بوشهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۹    
نیما طباطبایی کارگردان فیلم من ناصر حجازی هستم در بیمارستان بستری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۶    
پس از استقبال مسافرین مسیر تهران – مشهد از واگن ویژه بانوان، از امروز واگن ویژه بانوان در مسیر تهران – شیراز توسط شرکت نورالرضا راه اندازی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۰    
با اتمام حفاری 20 حلقه چاه تولیدی در میدان یاران شمالی و انجام فعالیت های لازم تا پایان شهریور ماه تولید این میدان به 30 هزار بشکه در روز خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۰    
موسیقی گروه آرشاویر به سرپرستی فرشاد رستمی و با صدای حسین صفا منش یکشنبه 3 مرداد ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)گفت: به نظر من چون تحصیل ادامه دارد نباید از لفظ فارغ التحصیلی استفاده کرد و شما دانشجویان باید تلاش کنید تا به مدارج بالای علمی برسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۴    
رونمایی از پیراهن تراکتورسازی در لیگ شانزدهم دیشب انجام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۱    
دولت سوریه امروز، یکشنبه اعلام کرد برای آغاز مذاکرات صلح با مخالفان این کشور و یافتن راه حل سیاسی با هدف خاتمه دادن به پنج سال جنگ در این کشور آماده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از اخذ رشته های دکتری برای نخستین بار در این دانشگاه و جذب دانشجو برای سال تحصیلی 95-96 در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۳    
معاون سازمان انرژی اتمی با توجه به رونمایی از تندیس شهید هسته ای در واحد ایلام گفت: از همه کسانی که این کار بزرگ را انجام داده اند، تشکر می کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۴    
اولین جشن خصوصی تئاتر باران، طراحی تندیس را به مسابقه گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۴    
احمدرضا احمدی که سال گذشته نیز به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری بود، این بار به دلیل ناراحتی ریوی در بستری شد.