پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۸:۰۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 8 مهر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 مهر 1395 خبرگزاری آنا 2 مهر 1395 خبرگزاری آنا 3 مهر 1395 خبرگزاری آنا 4 مهر 1395 خبرگزاری آنا 5 مهر 1395 خبرگزاری آنا 6 مهر 1395 خبرگزاری آنا 7 مهر 1395 خبرگزاری آنا 8 مهر 1395 خبرگزاری آنا 9 مهر 1395 خبرگزاری آنا 10 مهر 1395 خبرگزاری آنا 11 مهر 1395 خبرگزاری آنا 12 مهر 1395 خبرگزاری آنا 13 مهر 1395 خبرگزاری آنا 14 مهر 1395 خبرگزاری آنا 15 مهر 1395 خبرگزاری آنا 16 مهر 1395 خبرگزاری آنا 17 مهر 1395 خبرگزاری آنا 18 مهر 1395 خبرگزاری آنا 19 مهر 1395 خبرگزاری آنا 20 مهر 1395 خبرگزاری آنا 21 مهر 1395 خبرگزاری آنا 22 مهر 1395 خبرگزاری آنا 23 مهر 1395 خبرگزاری آنا 24 مهر 1395 خبرگزاری آنا 25 مهر 1395 خبرگزاری آنا 26 مهر 1395 خبرگزاری آنا 27 مهر 1395 خبرگزاری آنا 28 مهر 1395 خبرگزاری آنا 29 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۴    
دوستان مجری 90 برای او کیک تولد ویژه ای تدارک دیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۱    
وزیر کشور از کمک عربستان سعودی به اشرار شرق کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۱    
دختر نوجوان ایرانی قهرمان یکی از ماده های سنگنوردی آسیا در تهران شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس مرکز مطالعات ارتش گفت: آمریکا با در اختیار داشتن نقشه های ماهواره ای از کشورمان، آن را در اختیار صدام حسین قرار می داد تا از این طریق بخشی از حمایت های خود را از عراق در برابر ایران انجام داده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: وضعیتی که چمن ورزشگاه یادگار امام در حال حاضر دارد آن چیزی نیست که به ما وعده داده بودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: اگر دقت می کردیم می توانستیم در بازی امروز گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: دیدار با کره شمالی بسیار سخت بود و خوشحالم که با فینالیست شدن به حق مان رسیدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل شهرداری بوشهر در مرحله یک سی ودوم جام حذفی فوتبال راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال ایران با شکست کره شمالی در ضربات پنالتی به دیدار پایانی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا راه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با تاکید بر دانشجو محور شدن فعالیت های فرهنگی در دانشگاه افزود: رمز موفقیت امروز دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۶    
نشست خبری نمایشگاه عکس دستاوردهای سه ساله دولت، امروز 8 مرداد ماه با حضور مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری و مهدی افضلی مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزینه کردن در ورزش کارکنان نوعی سرمایه گذاری است .
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴    
دکتر محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی 240 هزار نفر فعال ورزشی وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۱    
دکتر امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از مشارکت بالغ بر 900 دانشجو از واحد های دانشگاهی 20 استان کشور در جشنواره ملی آشتی با طبیعت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهوری توئیت هایی درباره مبارزه با پولشویی و برخورد مخالفان برجام با نتایج آن منتشر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۵    
وزیر اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران از جمله آسیب ها در کار دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی را نحوه برخورد با عناوین مجرمانه ذکر و بیان کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۹    
دروازه بان جوان استقلال در پایان تمرین امروز از دست سرمربی این تیم دلخور بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶    
امیر عابدزاده دروازه بان سابق تیم امید به یک تیم پرتغالی پیوست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰    
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۱    
وزیر دولت احمدی نژاد معتقد است رییس دولت سابق چاره ای جز تمکین به توصیه رهبری نداشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۵    
طراحان اتاقک جدید کاملا شخصی موسوم به ای دریم (aDream) را برای فرودگاه ها طراحی کرده اند که به مسافران اجازه استراحت در زمان تاخیر پرواز را می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۰    
دریابان علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی با انتقاد از بدعهدی های آمریکا در اجرای تعهدات برجام گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۷    
شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از مرکز رشد واحدهای فن آور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دیدن کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۸    
در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خانوده های معظم شهدا، جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با دیدار با خانواده معظم شهدا از شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و امام ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۸    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهوری عراق با دو قانون مربوط به ممنوع الفعالیت کردن حزب بعث و احزاب و گروه های تروریستی و نژادپرست و همچنین ایجاد یک سازمان ویژه مبارزه با تروریسم موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا گفت ارتش افغانستان باید ماموریت های محوله را بهتر از گذشته انجام دهد و اکنون آن ها بدون حمایت های آمریکا از انجام برخی ماموریت ها ناتوان اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۶    
توافق اعضای اوپک برای کاهش تولید نفت در ماه نوامبر سبب شد قیمت نفت دیروز (چهارشنبه 7 مهر ماه) نزدیک به 6 درصد افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۶    
ساعت 11:20 پیش از ظهر امروز سارقان مسلح به بانک کارآفرین در محله فرمانیه تهران دستبرد زدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۴    
با گذشت یازده ماه از آغاز پخش سریال معمای شاه و نمایش 41 قسمت از این اثر تاریخی، سازمان صدا و سیما شیوه پخش این سریال را تغییر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی که برای دیداری با مقامات بانکی اتریش به وین سفر کرده است، از بانک ها و شرکت های اروپایی خواست از نفوذشان بر آمریکا برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های فاینانس با ایران استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۸    
تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی آماده سازی اول مهرماه به ارمنستان سفر کرده بود ظهر امروز به کشورمان بازگشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۴    
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند به عضو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۵    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از احیای آموزه های زیست محیطی در مدارس با همکاری سازمان محیط زیست در قالب دستورالعملی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۲    
نشریه دانشجویی ورزشی کاوش ورزشی و حرکت نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر مجوز انتشار و چاپ گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۲    
آیت الله صافی گلپایگانی خواستار برخورد با عوامل برگزاری کنسرت موسیقی در قم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۲    
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم برای انتخابات 96 برنامه ریزی کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
همزمان با هفته دفاع مقدس توزیع رزق شهدا در بین دانشجویان در دانشگاه آزاداسلامی واحد دماوند انجام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، در چهاردهمین دوره مسابقات ملی بتن که به مناسبت روز بتن در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود حضور یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
مربی تیم ملی فوتسال ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در مسابقات جام جهانی کلمبیا گفت: ملی پوشان با تلاش و غیرت سعی خود را برای اجرای بازی و عملکردی مطلوب به کار بستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
به گفته منابع رسانه ای معارضان سوری مهمات موشک انداز گراد را از کشورهای خارجی دریافت کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهوری افغانستان امروز پنج شنبه توافق صلح با یکی از بزرگ ترین گروه های مخالف این کشور را امضاء کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۱    
12 سال پیش فضاپیمای روزتا به فضا پرتاب شد تا در مورد دنباله دار 67P مطالعه کند و حال تیم روزتا تصمیم گرفته اند به عمر این فضاپیما پایان دهند و فردا روز مرگ این فضاپیمای افسانه ای خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۸    
جلسه مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در دبیرخانه این مجلس در قم آغاز شد و تا اذان ظهر ادامه داشت .
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس کنفدراسیون بیلیارد آسیا به منظور حضور در نخستین دوره ورزش های بیلیاردی آسیا وارد محل برگزاری رقابت ها در شهر فجیره امارات شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۹    
آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نهم مهرماه ساعت 19 در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۰    
در جلسه ای با حضور دکتر حسن زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، معاونان این واحد، مدیران مدارس و تنی چند از کارمندان سما واحد گناباد مهندس روح اله امیری عضو هیات علمی تمام وقت واحد گناباد به عنوان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۰    
ناظر دیدار روستوف با آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا با گزارش ندادن پرتاب پوست موز از سوی هواداران تیم روسی به داخل زمین بازی خطر محرومیت آنها را برطرف کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از مرگ 14 تبعه افغان در تصادف 2 وانت در سیستان و بلوچستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
شهردار تبریزگفت: مسیر رسیدن به توسعه پایدار، علم و تکنولوژی است و باید به دانشجویان و دانشگاهیان فرصت داده شود تا تحقیق و پژوهش نمایند و از یافته های آنها استفاده نمود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
دو فیلم نفس و مزارشریف در پنج رشته و دو فیلم ایستاده در غبار و بادیگارد در چهار رشته نامزد دریافت جوایز بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم مقاومت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نراق گفت: امروز اگر بخواهیم در جبهه فرهنگی موفق باشیم طبیعا باید از رموز موفقیت دفاع مقدس الهام بگیریم و بر اساس همان رموز جبهه دفاع انقلاب اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از متحمل شدن نخستین شکست از زمان حضورش در این تیم گفت تیم تحت رهبری وی در بازی با اتلتیکو مادرید، اراده جدی برای پیروزی نداشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها دو میلیارد دلار از پول های ما را خورده است و قرار بود ما این پول ها را از حلقوم آنها بیرون بکشیم اما دولت با خرید این هواپیماها می خواهد پولی را هم به حلقوم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹    
نمایشگاه دست ساخته های صدفی محسن قاضی مرادی تا 13 مهر در خانه هنرمندان ایران دایر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۳    
محمدرضا عباسی گفت: مگر در فوتبال ایران مربی بهتر از کی روش نداریم که باید این آقا برای فوتبال ما برنامه ریزی کند، مگر محمد ناظم الشریعه که تیم ملی فوتسال را به جمع 4 تیم برتر دنیا برد، مربی خارجی بود؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۰    
هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور شماری از مسئولان ارشد دولتی که در این حزب عضویت دارند و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۴    
رئیس جمهوری در نشستی با خبرنگاران رسانه های استان قزوین، با اشاره به اهتمام دولت برای رفع نیازها و مشکلات استان قزوین در زمینه هایی نظیر آب، راه، راه آهن، کشاورزی، عمران شهری، صنعت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۴    
عربستان اعلام کرد هفته آینده با هدف حمایت از گذرگاه های آبی، مانوری نظامی در نزدیکی سواحل ایران انجام می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۴    
چهاردهمین دوره مسابقات ملی بتن امروزهشتم مهرماه به همت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با همکاری انجمن بتن ایران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۴    
این ویدئو که به صورت آماتور گرفته شده است، رانش زمین پس از توفان تایفون در شرق چین را نشان می دهد. تایفون یا همان توفان اقیانوسی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۸    
علیرضا بهبودی کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران پس از قهرمانی در جام کنفدراسیون آسیا با تیم ملی خداحافظی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
شب های شعر برآستان اشک همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
دکتر محسن تدین رئیس هیأت مدیره انجمن بتن ایران گفت: مهمترین هدف انجمن بتن ارتقا دانش فنی بتن است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس انجمن داروسازان تهران عنوان کرد: مصرف ژلوفن در بیمارانی که دچار آسم یا ناراحتی گوارشی هستند ممنوع است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
رئیس اداره راه گچسر استان البرز اعلام کرد که هشت مورد ساخت و ساز غیر مجاز درحاشیه جاده کرج-چالوس تخریب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۳    
هافبک تیم فوتبال بارسلونا گفت غیبت لیونل مسی در بازی با مونشن گلادباخ حس شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۷    
چین با در اختیار داشتن 40 درصد از پتنت های گرافن در جهان، در رتبه اول دارندگان پتنت گرافن قرار دارد. این کشور بخش گرافن را به عنوان یکی از اولویت های خود برگزیده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۴    
منابع خبری از برگزاری مانور هوایی مشترک کره جنوبی، آمریکا و بریتانیا در اواسط آبان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۴    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: از زمان آغاز ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در صورت اجرای پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری، وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی شهر تهران به میزان 7 درصد بهبود خواهد یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برای اولین بار در تاریخ به مقام ششمی جام کنفدراسیون آسیا دست پیدا کرد. فرزانه زارعی یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان است که نقش موثری برای این تیم بازی می کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به "بکتیژان ساگینتایف" انتصاب وی به عنوان نخست وزیر جمهوری قزاقستان را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
منابع خبری از حمله محدود ارتش هند به برخی نقاط خط مرزی کشمیر خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان بیان کرد: جنگ تحمیلی، شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در پهنه جهان منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) روسیه را مخالف خطرناک آمریکا در بسیاری از زمینه ها می داند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
سرمربی پیکان گفت: جام حذفی مسیر خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی حکومت سودان را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه مردمش در جریان حمله به دارفور متهم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
مصطفی زمانی باریگز تلویزیون و سینما، میهمان شب گذشته خندوانه بود. او که به عنوان آخرین میهمان فصل سوم خندوانه در این برنامه حضور یافت، در قسمتی از صحبت هایش از دلایل موفقیت سریال شهرزاد گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی به انتقاد از مواضع ضد روسی و سوری واشنگتن پرداخت و گفت بعید است با چنین شیوه ای بتوان به راه حلی برای برقراری ثبات (در سوریه) دست یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
با حضور دکترسروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان خوزستان و سرپرست واحد ماهشهر و دکتر مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان سرپرست جدید سما واحد ماهشهر معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۲    
امام جمعه پارس آباد بیان کرد: تربیت فرزندان بر عهده آموزش و پرورش نیست بلکه قبل از اینکه فرزند وارد مدرسه شود تربیت را آموخته است و این تربیت در آموزش و پرورش و مدارس رشد پیدا می کند و بال و پر می ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید از سختی های زیادی عبور کند زیرا نظام سرمایه داری با انقلاب اسلامی کنار نمی آید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
دولت روسیه دو سال است که فراخوانی برای قطع وابستگی به تکنولوژی های خارجی صادر کرده است و اکنون پایتخت این کشور قصد دارد به طور کامل نرم افزارهای مایکروسافت را با نمونه های داخلی جایگزین کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۳    
داماد جوان چند ساعت بعد از مرگ پدرزن در بیمارستان به خاطر درگیری با او بازداشت شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۳    
بازیکن تیم تراکتور گفت : حیف است که تراکتور با این بازیکنان در آسیا حضور نداشته باشد و یکی از راه های رسیدن به بازی های آسیایی قهرمانی در جام حذفی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد انتظار نداشت کنگره با لغو وتوی وی، قانونی را تصویب کند که به خویشاوندان کشته شدگان در حملات تروریستی 11 سپتامبر امکان شکایت قضایی از عربستان را واگذار خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۴    
خودروساز نام آور آلمانی قصد دارد حضور خود در مسابقات فرمول E را توسعه دهد و در آینده به شکل جدی تری در این رقابت ها شرکت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۸    
مسابقات لیگ دوومیدانی بانوان در حالی از صبح امروز آغاز شده که دستگاه ثبت رکورد به دلیل بدقولی مسئولان فدراسیون وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۷    
هجوم به جایگاه و شأن عرفانی مولانا جلال الدین بلخی که از دیرباز وجود داشته و همچنان با برخی هتاکی ها همراه می شود اما حسین باهر معتقد است: باید در بازشناسی حقیقت، به محکمات چنگ انداخت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۴    
برندسازی جایگاه های سوخت، حرف مشترک مسئولانی بود که در دومین همایش جایگاه داران سوخت کشور شرکت کرده بودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۲    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پیام منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶    
پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنی که در طول یک فصل به درد استقلال نخورد یک میلیارد و دویست میلیون تومان با این تیم قرارداد بست و این مسائل نشان دهنده بی کفایتی مدیران استقلال بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۳    
تامسون رویترز امروز فهرست نوآورترین دانشگاه های جهان را منتشر کرد. بعد از 5 دانشگاه اول این لیست که متعلق به کشور آمریکا بود، یک دانشگاه کره جنوبی توانست رتبه 6 را به خود اختصاص دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۳    
رییس کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک، درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016ریو را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
دومین یادواره شهید عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو و مقام های ارشد کشوری صبح امروز آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
تیم فوتبال العربی قطر در دیداری تدارکاتی مقابل تیم الوکره صف آرایی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۱    
نمایش او فقط خسته بود نوشته فرهاد مهرخیرانی به کارگردانی عقیل بهرامی در مرکز آفرینش منشور هنر اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۶    
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی با 25 سال تاخیر در کشور اجرا می شود و در واقع باید بلافاصله بعد از جنگ ...
  • ۱