پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۴    
تیم شطرنج ایران با غلبه بر هنگ کنگ در دور پایانی قهرمانی تیمی زیر 14 سال آسیا به مقام نخست رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۱    
پینگ پنگ باز کشورمان مغلوب حریف خود از نیجریه شد و از دور مسابقات کنار رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
علیرضا حیدری کاندیدای فدراسیون کشتی ایران، با برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری ستاد دیپلماسی این فدراسیون، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
معاون اجرایی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از به صحنه آمدن پلیس اسکیت سوار به خیابان های پر ترافیک شهرهای کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۲    
تیم ملی فوتبال ارمنستان با حضور مدافع استقلال پیروزی با ارزشی را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب از بازیکنان به جهت تحمل سختی دوران بدنسازی و تمرینات سنگین قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر از ورود دومین هواپیمای ایرباس A321-211 تولید سال 2007 به کیش خبر داد و افزود: با ورود این ایرباس تعداد ناوگان هوایی کیش به 14 فروند رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۶    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، گفت: در صورتی که علائم سوزش معده بیش از یک بار در هفته بروز دهد، خطرناک است و باید یرای درمان آن اقدام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود یادداشتی را در مورد اظهارات دونالد ترامپ در برنامه های تبلیغاتی خود مبنی بر بازنویسی برجام منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با تاکید بر این که سازمان نظام رسانه یی در دولت در دستور اقدام قرار دارد تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۸    
اپ پی پال روی موبایل مجهز به دستیار صوتی سیری اپل شد تا کاربران از طریق صوت دست به انتقال پول بزنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۴    
فصل جدید رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان ایران با صدرنشینی تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۱    
وزارت کشور ترکیه روز جمعه فعالیت 370 انجمن در این کشور را به اتهام داشتن ارتباط ، همکاری و همدستی با گروههای تروریستی و تهدید علیه امنیت ملی، متوقف کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۱    
با به پایان رسیدن کار بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات، غرفه های برتر در این نمایشگاه، در مراسم اختتامیه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۳    
یک روزنامه انگلیسی به حلیل تصاویر اولین دیدار میان رئیس جمهوری کنونی آمریکا و رئیس جمهور منتخب این کشور، در کاخ سفید پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۵    
رامبد جوان با اشاره به اینکه دور جدید بخش برنامه خندوانه بعد از ماه صفر آغاز می شود؛ درباره آخرین وضعیت حضور جناب خان در این برنامه توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۲    
محسن تنابنده این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: تست گریم فیلم حلقه در خاک ، به امید یه تجربه موفق با کارگردان جوان و با استعداد، حمید زرگرنژاد
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۱    
علی اصغر فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه مطبوعات درباره پرونده اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه مطبوعات چشم بیدار مردم و آیینه تمام نمای جامعه است، گفت: جامعه در ناآگاهی رشد نمی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۶    
رسانه ها و مطبوعات برتر در حوزه پاکیزه نویسی زبان فارسی و رعایت اصول نگارشی در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۰    
آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۷    
غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بر اهمیت رعایت اصول و قواعد زبان فارسی در مطبوعات و رسانه ها تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۹    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد جریان های اصولگرا گفت: آخرین تجربه ما در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به خوبی روشن کرد که تعدد نامزدها و تفرقه چه نتیجه ای خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی علیه سرکنسولگری آلمان در مزارشریف افغانستان که به کشته و زخمی شدن ده ها تن از انسان های بی گناه منجر شد را به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۷    
به گزارش خبرگزاری فرانسه، کارمند سابق آژانس امنیت داخلی آمریکا درارتباطی تصویری گفت: ' برای جهانی بهتر، نباید به اوباما امید داشته باشیم و از دونالد ترامپ بترسیم. باید خودمان جهان را بسازیم.'
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۵    
روزنامه یو اس اِی تودی، در مقاله ای به بررسی رویکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب امریکا در قبال برجام پرداخته و تلاش کرده است به این سؤال پاسخ دهد که آیا وی می تواند توافق هسته ای با ایران را باطل ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
وکیل مدافع پرونده های مهدی هاشمی، عیسی سحرخیز و محمدعلی طاهری، آخرین وضعیت این پرونده ها را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۹    
یک تولیدکننده کفش با بیان اینکه برخی از واردکنندگان محصولات بی کیفیت با سندسازی سعی در معرفی محصولات خود به نام ایرانی دارند گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۳    
دستگاه قضایی چین روز جمعه از صدور حکم اعدام برای دو مقام مفسد این کشور خبر داد که مرتکب فساد مالی شده و ضمن دریافت رشوه های کلان، از راههای غیرقانونی منابع مالی قابل توجهی کسب کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۳    
دکتر سید طه هاشمی در بازدید از غرفه نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور ، کتاب مجموعه آیین نامه ها و مقررات نشریه های دانشجویی را رونمایی کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که همه طرف های برجام باید به آن پایبند باشند، گفت: برجام به درد همه می خورد اما به این معنا نیست که ایران گزینه ای دیگری نداشته باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
رئیس فدراسیون فوتبال بعد از دیدار با وزیر ورزش گفت: با تفاهمی که وجود دارد خیال ما از حمایت دولت راحت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
کارگران ساختمانی در جنوب چین بقایای فسیل یک گونۀ جدید از دایناسورهای بالدار به نام اژدهای گل آلود را کشف کردند، اما به دلیل استفاده از مواد منفجره برای تخریب سنگ ها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
مخالفان عصبانی ترامپ برای کاندیداتوری میشل اوباما در انتخابات 2020 کمپین راه انداختند و امید دارند که میشل شانس زیادی برای برنده شدن داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی بر حمایت از فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری های نوین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۹    
دانشجویان بورسیه دوره گذشته (تحت عنوان تبدیل بورس خارج به داخل) که تاکنون به دلیل عدم اخذ اعلام نیاز دانشگاه ها جایابی نشده و حکم بورس آنها صادر نشده، مشمول وام ویژه دکتری شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۹    
دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا پس از دیدار با رهبران جمهوریخواه کنگره آمریکا اولویت های خود برای ریاست جمهوری را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۹    
دانشمندان انگلیسی نوع جدیدی از آزمایش سیار HIV را ابداع کرده اند که در مدت زمان کوتاهی نتیجه آن مشخص می شود و می تواند زندگی میلیون ها نفر را از مرگ نجات دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۷    
اورزولا فن در لایِن خواستار اتخاذ تدابیر شدید دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در قبال روسیه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۴    
محققان دانمارکی به تازگی هایپرلوپ بیگ را طراحی کرده است که نگاهی اجمالی از یک سیستم هایپرلوپ برای یکی شدن با جامعه و زیرساخت ها را در اختیار بشر قرار می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: رویکرد جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مباحث دانش بنیان و تبدیل دانش به ثروت در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگ است و در تلاش هستیم شرکت های دانش بنیان فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۷    
یکی از سخنرانان داعش در شهر الحویجه (جنوب غربی کرکوک) از پا درآمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به ابعاد مختلف پرونده قتل همسر و مادر همسر پزشک معروف تبریزی آخرین جزئیات این پرونده را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه به تعبیر غربی ها در حاکمیت آمریکا چه خر و چه فیل حاکم باشد فرقی نمی کند گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز از پارس جنوبی تا پایان امسال، گفت: تا سال آینده ایران در تولید روزانه گاز پارس جنوبی از قطر جلو می افتد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به جمهوری چک، توافقنامه ای را با همتای خود امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس مرکز توسعه صادرات و سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان گفت: ایران تاکنون 1.2 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری کرده که 145 میلیون دلار آن در حوزه غیرنفتی بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا گفت: نفت تابع شاخص های عمده تری است و پیروزی ترامپ نمی تواند تأثیر بلندمدتی بر قیمت نفت داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۷    
سرمربی پیکان گفت: تنها ما هستیم که هر چند هفته یک بار با تعطیلات 3 هفته ای روبه رو می شویم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۷    
یک هفته پس از بازداشت سردبیر و شماری از اعضای هیات تحریریه روزنامه جمهوریت، مهمترین روزنامه منتقد دولت و وابسته به مخالفان سکولار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
با پایان یافتن مرحله سوم مسابقات تکلیف تیم های ا ول تا سوم رقابت های قهرمانی بانوان کشور در فصل 96-95 مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
ملی پوشان سنگ نوردی ایران از رقابت های جهانی حذف شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات جمهوری چک وارد پراگ شد، امروز (جمعه) با یان هاماچک، رئیس مجلس این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
آمار فروش فیلم های روی پرده سینماهای کشور با اخباری مبنی بر شکسته شدن رکورد پرفروش ترین فیلم سال توسط فروشنده و اخبار ضد و نقیضی که ادعا می کنند فروشنده همچنان چندصد میلیون تا شکستن رکورد من سالوادور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
ملی پوشان زیر 19 سال کشورمان صبح امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و گریژمان ستاره فرانسوی را از رونالدو در شرایط بهتری می بیند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با اشاره به بازار سیاهی که در بازار بلیت پروازهای نجف و کربلا در ایام اربعین به وجود می آید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۷    
هواداران هیلاری کلینتون و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اورگان به تظاهرات پرداختند. در این اعتراضات به تعدادی خودرو و مغازه آسیب رسید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) با تاکید بر لزوم هماهنگ شدن تدریجی شرکت های ایرانی برای حضور پر رنگ در بازارهای جهانی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۴    
انیمیشن ناسور محصول 1394به کارگردانی کیانوش دالوند شنبه 22 آبان ماه ساعت 18 با حضورعوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۵    
ملی پوش تیم شطرنج ایران گفت: بعد از 10-12 سال که خیلی خوب به شطرنج حرفه ای پرداختم، وقتم را با روزی بیش از 5 ساعت کار به نفع شطرنج خالی می کنم تا افتخارات بیشتری را کسب کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به افزایش 40درصدی ریالی کشفیات قاچاق کالا طی 7 ماه گذشته گفت: کالاهای مکشوفه قاچاق باید منهدم شده و نباید اجازه دهیم این کالاها وارد بازار شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۱    
شرکت ملی حفاری با شکست دانشگاه آزاد به رتبه نخست جدول رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: نصحیت من به رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا این است که اگر راه پیشینیان خود را دنبال و اشتباهات آنان را تکرار کنید مطمئن باشید سرانجام شما هم مانند سرانجام آنها خواهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات، از به حاشیه راندن هنرمندان از سوی نهادها و سازمان ها با نگاه های سیاسی، انتقاد کرد و نسبت به آینده جامعه، هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
سرمربی نفت آبادان گفت: عیسی زاده یک مدیر کم مصاحبه و بی سروصدا است اما واقعا تلاش می کند که کیفیت خوبی را برای آینده رقم بزند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۳    
رسیدن نیمار به رکورد 50 گل ملی برای برزیل، آسیب دیدگی کلودیو براوو و بازگشت رادامل فالکائو به تیم ملی کلمبیا از حواشی برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی بودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۳    
مسئولان باشگاه استقلال ترجیح دادند در مراسم دیگری به جای مراسم هفتم پورحیدری شرکت کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر امارات را به خاطر جعل مدارک بازیکن برزیلی اش نقره داغ کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن انتقاد از تعطیلات طولانی لیگ، گفت: وجود این تعطیلات برای فوتبال ایران فاجعه محسوب می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس از نامه خود به رئیس دیوان محاسبات کشور برای در اختیار داشتن اطلاعات تفصیلی نسبت به احکام مربوط به احمدی نژاد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه هم اکنون در 104 هزار کلاس درس از بخاری های غیراستاندارد استفاده می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۴    
در پی واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلای معلی در محور اقلید - یاسوج، دکتر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۴    
با فروکش کردن هیجان انتخابات آمریکا و به دلیل مازاد عرضه، قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه (20 آبان) کاهش یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۱    
تیم شطرنج ایران با غلبه بر هنگ کنگ در دور پایانی قهرمانی تیمی زیر 14 سال آسیا به مقام نخست رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۱    
فرماندار تبریز گفت: صدای انفجاری که حوالی ساعت 2 بامداد جمعه در میدان جهاد (نصف راه) این کلان شهر شنیده شد، ناشی از نشت گاز در انبار اسقاطی ساختمان مرکز بهداشت و درمان بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۸    
دبیر دهمین جشنواره شعر فجر ضمن حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات، بر ضرورت توجه به ادبیات از سوی رسانه ها و جلوگیری از بی سوادی مطبوعاتی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۵    
داریوش کاردان درباره ی علت حضور کمرنگش در تلویزیون به بیان توضیحاتی پرداخت و در عین حال از ساخت مجموعه ی طنز جدیدی برای شبکه نسیم، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید درباره پوستر تبلیغاتی خود در انتخابات دوره ششم مجلس اسلامی که وی را با لباس معمم نشان می دهد و چگونگی تحصیل خود در حوزه علمیه، توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۲    
سیروس حبیب عضو حزب دموکرات در منطقه بیلو از ایالت واشنگتن روز پنجشنبه در رقابت برای به دست آوردن جایگاه معاون فرمانداری بر رقیب جمهوری خواه خود، مارتی مک کلندون پیشی گرفت .
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت تخصیص اعتبار بر اساس نیاز مناطق مختلف کشور تاکید کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۲    
بنا بر گزارش ها، حمله انتحاری طالبان به ساختمان کنسولگری آلمان در مزار شریف، واقع در شمال افغانستان، حداقل دو کشته و بیش از 30 زخمی برجای گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در حوزه قیمت ها، رشد قیمتی را در تهران نداشتیم و تا پایان سال هم نخواهیم داشت؛ در واقع ظرفیت افزایش قیمت مسکن وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۹    
منصور ابراهیم زاده مجبور شد برای حل مشکل گرین کارتش به ترکیه سفر کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۶    
یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه درباره آینده توافق هسته ای با ایران زیر رهبری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید آمریکا ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۳    
در حالی که ناظران محلی از شکسته شدن خط مقاومت شبه نظامیان داعش در مناطق شرقی موصل خبر می دهند، نیروهای ارتش عراق آماده می شوند تا علاوه بر حمله به نواحی شرقی موصل به سمت فرودگاه موصل در جنوب این شهر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
تیم ملی نوجوانان پسر و دختر کشورمان برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، بامداد جمعه (21 آبان ماه) راهی بورنابی کانادا می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۴    
مسئولان شهر صوفیان در دیداری که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان داشتند بر همکاری و حمایت همه جانبه از فعالیت های دانشگاه تأکید کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۱    
آینده سازان میهن با پیروزی 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان صدرنشین شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۵    
دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برای اولین بار دوره آموزشی برخط و مستقیم را با همکاری سازمان جهانی تجارت در ژنو سوئیس برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ارائه لایحه مقابله با حیوان آزاری به هیات دولت، گفت: مسئولیت ساماندهی سگ ها و حیوانات ولگرد در محیط های شهری و روستایی بر عهده وزارت کشور و شهرداری ها است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پردیس سینمایی چارسو میزبان دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۳    
کلاهبردار حرفه ای که به بهانه گرفتن ویزای شینگن یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، ده ها مالباخته را در فرودگاه مسکو سرگردان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۳    
با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گمانه زنی ها درباره تیم کاری و کابینه احتمالی وی آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۳    
اعضای جدید هیئت رئیسه شورایعالی داوری و هیئت داوری خانه سینما برگزیده شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۰    
مجمع عمومی انجمن علمی فقه و حقوق شهروندی ایران با حضور اعضای پیوسته و وابسته انجمن و نماینده کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۰    
سرمربی سابق تیم ملی والیبال از تیم پروجا اخراج شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کاری که دانشگاه آزاد اسلامی در جنبه های مختلف از جمله تحصیل بچه های تیم ملی می کند بسیار ستودنی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت زمستانی امسال و تحقق تولید تکلیفی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۱    
متخصص بیماری های داخلی و غدد با اشاره به راهکارهای اساسی پیشگیری از دیابت بارداری گفت: کاهش وزن قبل از اقدام به باردار شدن در صورتی که فرد مبتلا به اضافه وزن یا چاقی باشد ...
  • ۱